Every review we hold for the BRACKNELL office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 1/5
TrustpilotI'd find somewhere else to rent!
Shame there is not an option for no stars - their referencing process is a nightmare - I could actually buy a house with far less difficulty than being a guarantor for my daughter's rent. Unbelievable.
Dave · 8 September 2021
Agent replied · 20 September 2023
Dear Dave We appreciate your feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience. We strive for nothing less than excellent service, and we always take it very seriously when we hear of any dissatisfaction from our customers. We are sorry we did not meet your expectation in this instance.Kind regards, Customer Care Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotSuperb staff especially the manager…
Superb staff especially the manager there Sarah Cawley - keep it up guys - they have not and do not forget the immense power of customer service - highly recommended xxx
MJB · 9 June 2022
Agent replied · 20 September 2023
Good afternoon,Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks,Customer Care Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotWonderful team.
The team is great! Very quick in responding and very helpful. They always followed up and were happy to help. Great working with them
Bukola · 8 March 2023
Agent replied · 20 September 2023
Dear BukolaCustomer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotPhil
Phil, what can I say. Fantastic knowledge, thank you for all your help and advice. All very new to me but you have helped to ease my mind by explaining things so well
Tracy · 27 February 2022
Agent replied · 20 September 2023
Dear Tracy,Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team
★★★★★ 1/5
TrustpilotA Disgrace promised to return my call…
A Disgrace promised to return my call on two occasions Waisted my time and fuel money I was first to view and accepted the agreement. I heard nothing.agents that lie and think they are film stars
Stan · 4 September 2021
Agent replied · 20 September 2023
Dear Stan,We appreciate your feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience. We strive for nothing less than excellent service, and we always take it very seriously when we hear of any dissatisfaction from our customers. We are sorry we did not meet your expectation in this instance.Kind regards, Customer Care Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat and pro active
I am very pleased to have Harsimran as my property manager as she has shown great enthusiasm and is very reliable and precise when it comes to chasing up contractors to replying to important emails and in general making sure all matters are attended to right away.
G · 13 November 2023
★★★★★ 1/5
TrustpilotBeing penalised for maintain the house
Absolutely shocking! They’ve took over £150 of a single mother I know for maintaining and keeping the house tidy what a joke. Terrible communication and overall just a bad experience, so glad we’re now renting with someone else. No morals what so ever...
Joshua · 22 September 2019
Agent replied · 20 September 2023
Hi Joshua, we’re saddened to read your comments and that you’ve been dissatisfied with the service you've received from us here at Leaders. It’s really important to us that 5* service and communication is provided to our customers at all times as we want to deliver the best experience wherever possible and regret that you feel you haven’t received this. After inputting your name into our system we haven’t been able to find any record of you with us and without looking into this fully we aren’t too aware of the background of the situation you’ve referred to. It can be noted at the end of any tenancies that tenants can potentially be held liable for any damages and dilapidations above fair wear and tear, this would be done through the check-out process at which point proposed deductions can be sought from any deposits held or alternatively costings can put forward through our No Deposit Option. It’s disappointing for us that you haven’t been unhappy with the experience that you’ve had with us but hope the above helps provide some clarity to our processes at the end of tenancies. Should you wish to discuss this further then please contact us on 01344758596 as we’d be happy to go through this with you directly. Kind Regards,Leaders
★★★★★ 1/5
TrustpilotAwful company
Awful company, just lies upon lies. They constantly lie in person and then trick you into doing something else in paper. Very distrustful company and they have scammed me out of a lot of money under the threat of arbitration.Would avoid at all costs.
Mark · 13 March 2019
Agent replied · 20 September 2023
Hi Mark,We regret to read of the negative experience that you have had with us here at Leaders, we consistently strive to deliver exceptional service to all of our customers throughout our dealings with them and so it’s really disappointing for us to hear you did not receive this from us on this occasion.We are concerned by your comments about your experience with us, from inputting your name into our system we are unable to establish which specific tenancy your issues are in relation but would ask that you contact us on 01344758596 to discuss this. By discussing this with you directly it will help us understand your situation better as well as allowing us to establish how we can improve our services moving forward, hopefully in doing so we can turn your experience with us around.Kind Regards,Leaders
★★★★★ 5/5
TrustpilotHelpful and accommodating
The staff were very helpful and responsive to issues and questions raised, and facilitated visits to check the property (which was unoccupied), at very short notice.
ASC · 22 December 2022
Agent replied · 20 September 2023
Good afternoonCustomer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotVery friendly and professional…
Very friendly and professional especially Mr. Malik . He has taken care everything from the beginning and their responses are quick. Highly recommendable.
ASHIK · 3 April 2023
Agent replied · 20 September 2023
Dear Ashik Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotAmazing letting agency
The whole way through getting our flat to rent through Leaders was amazing. Molly helped with everything we needed and answered every question we had.The whole experience was incredibly quick and thorough.
Max · 9 April 2022
Agent replied · 20 September 2023
Dear Max,Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotAbi at Leaders
Abi is always super helpful and we really appreciate all of her support!
Anna · 24 August 2022
★★★★★ 5/5
TrustpilotVery friendly and helpful!
Recently let a property via leaders and the service throughout the process was amazing. Jodie always kept me updated and informed and made the whole situation a lot more easier for me!Definitely recommend!
Sophie · 15 February 2022
Agent replied · 20 September 2023
Dear Sophie,Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotExcellent customer service.
The entire journey my agent kept me informed and updated. Excellent customer service exceeded my expectations. The staff were all polite and accommodating would recommend this agency.
Ian · 11 November 2022
Agent replied · 20 September 2023
Dear IanCustomer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team
★★★★★ 1/5
TrustpilotAwful
Awful, biased referrals to gain commissions, no feedback unless chased. Duplicitous actions to gain a sale…. Never ever use Leaders if you have any sense, from someone with a vast Estate agency history …
MIKE · 16 December 2021
Agent replied · 20 September 2023
Dear Mike We appreciate your feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience. We strive for nothing less than excellent service, and we always take it very seriously when we hear of any dissatisfaction from our customers. We are sorry we did not meet your expectation in this instance.Kind regards, Customer Care Team
★★★★★ 5/5
Trustpilot1st class service
I received brilliant advice from a lettings agent, James.He went over and above with the help him offered.Totally 5 out of 5.Thank you
Adam · 27 March 2023
Agent replied · 20 September 2023
Thank you Adam for such a positive review, we really appreciate you taking the time to leave James such positive feedback.
★★★★★ 5/5
TrustpilotTawnee and the rest of the team are…
Tawnee and the rest of the team are truly brilliant. Every little inquiry or worry I had was put to rest with ease and I would absolutely go through them again!
Emily · 20 May 2022
Agent replied · 20 September 2023
Dear Emily,Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotLetting of Apartment
We have used Leaders twice to find a tenant for our apartment. They are second to none in getting the job done. Mark and Kate are very professional and always reply to any queries or questions in a very prompt manner. We would be happy to recommend this team at Bromsgrove for your lets.
Anne · 27 April 2023
★★★★★ 1/5
TrustpilotShame that when they reply to you the…
Shame that when they reply to you the response is just a generic scripted reply and it doesn't address any of my concerns at all, just like it didn't when I originally complained.Don't give a s**t.
Chris · 5 August 2021
Agent replied · 20 September 2023
Dear ChrisWe appreciate your feedback.If you would like to raise a concern or complaint please contact Customer Care formally by emailing further details on the matter to customercare@lrg.co.ukKind regards, Customer Care Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotExcellent
I was left feeling very impressed after speaking with Patrick one of the members of your team. He was very friendly and helpful. I will most definitely be recommending your service.
Brian · 13 May 2022
Agent replied · 20 September 2023
Brian, we strive for 100% satisfaction, and it is great to see you had such a positive experience with Patrick at Leaders Estate Agents Hartshill. If you have any further questions, please give us a call. We're always happy to help!
★★★★★ 1/5
TrustpilotNever again
Never again, I spoke with a women called Ella in the shared ownership. Very rude, we was ignored even after multiple emails and phone calls/voicemails still ignored and after we had paid soliciter fees etc. Awful never again.
Lauren · 25 February 2021
Agent replied · 20 September 2023
Dear Ms Holder,We appreciate your feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience. We strive for nothing less than excellent service, and we always take it very seriously when we hear of any dissatisfaction from our customers. We are sorry we did not meet your expectation in this instance.Kind regards, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotFANTASTIC SERVICE
What can I say, for my first time ever moving leaders guided me through the process, and have been professional throughout. Aaron, our agent has been fantastic throughout and I would highly recommend to use them for any letting or home purchase!!! I cannot thank them enough for their service.
Benj · 16 August 2023
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat communication
Great communication, friendly and understanding staff. Just a shame we didn’t sell our house through Leaders - next time we will! Thank you for all of your hard work.
Tanya · 9 August 2022
Agent replied · 20 September 2023
Dear Tanya,Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team
★★★★★ 5/5
Trustpilotexperience with Leaders.
I am pleased with the property and the services I received the property in good condition; Cleanliness, painted walls, doors re-painted. Even if there it was small imperfections, they have been solved easily. Communication with the agency was and is satisfactory with good results. I want to thank you very much for your support. and I hope that together to have a long term collaboration.I would like to thank you for support to Chris Love and Ian Cope
Constantin · 14 November 2016
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.