Trusted Agent profile · Bournemouth

Goadsby Bournemouth reviews

3.8

★★★★★ Good

115 reviews across 2 platforms

31 Southbourne Grove, Bournemouth, BH6 3QT

Goadsby's office in Bournemouth, at 31 Southbourne Grove, is rated 3.8 out of 5 across 115 reviews on two platforms, including 72 Google reviews rated 4.6.

Google logo

4.6 / 5

72

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

43

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Bournemouth office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Google

Can't speak highly enough of Goadsby Southbourne office. Jake and Neil went above and beyond with viewings and any questions we had. We would highly recommend them to anyone buying or selling a property. Many thanks

Craig · 29 November 2024

Agent replied · 8 November 2024

HI Craig, thank you for taking the time to leave us a review. So pleased we were able to help you. All the best and kind regards.

5/5

Google

Jake was helpful and responsive throughout the whole sale process, even after completion. He is friendly and professional and happy to answer all questions - thank you so much!

Kirsty · 5 March 2025

Agent replied · 13 April 2025

Hi Kirsty, thank you for your kind review, so pleased Jake and the team at Southbourne were able to help you with your move. All the best.

5/5

Google

We would highly recommend Goadsby Estate Agents. Jake who was overseeing the sale, was always great in his communications and his responsiveness to any issues. Lovely dealing with Jake and wider Goadsby team, thank you!!

Michelle · 26 March 2026

Agent replied · 16 April 2026

Hi Michelle This is really great to read, thank you for your kind words and I am delighted Jake and his colleagues have been able to assist. All the best.

1/5

Trustpilot

Goadsby At Ferndown - Worst expetience when you end contract

The company is not friendly and their job end the moment tenancy agreement is signed. No collaboration or support. Especially the Ferndown branch! Never go them. There is no patience to listen to a problem statement and always delayed response. I have formally written to Deposit Scheme to get my deposit back while the assocaites just push back on every request to even get the least of information! Never go to them if you want peaceful life within or life after tenancy in gettin own money back or have an idea about the end!

Not · 24 November 2023

1/5

Trustpilot

Use an alternative agent if you want to sell your property in Bournemouth

A very disappointing experience I'm afraid and I would not recommend Goadsby if you are looking to sell your property in Bournemouth. There was very little engagement, enthusiasm, pro-activity or feedback from day one. A very small number of viewings and no effort to keep me updated on viewings or discussions with potential buyers. One offer was accepted but Goadbsy never demonstrated any commitment to progressing the sale, resolving the key issues or addressing any of the enquiries that were raised by the potential buyers. This meant a lost sale and a £2,000 solicitors fee. Any discussions with my contacts at Goadsby always focused on the easy option of quick price reductions as opposed to marketing opportunities they could put in place to drive viewings and footfall. Additional and improved photographs were discussed but again took 3 weeks to implement. Too many lost opportunities at a time when challenging conditions require a pro-active, knowledgeable and determined agent. I'm more than happy to discuss this feedback with anybody from the Goadbsy senior management team in more detail if they would like to call me but I doubt this will happen. Most definitely not to be recommended. Find another agent.

Tony · 12 November 2023

1/5

Trustpilot

We have been a tenant with goadsby for…

We have been a tenant with goadsby for a few years and up until recently were ok but on leaving our property early at the landlord’s request we did so at great expense to ourselves !the landlord aided by goadsby have since tried to keep most of my deposit as well for fictitious repairs and to add insult to injury they promised me and I have emails to prove this I would have the undisputed part of my deposit back today and guess what I’ve not got it they are rude do not understand the law or promises made so avoid very very poor

Stephen · 19 August 2024

Agent replied · 23 February 2026

Thank you for your review. We’re sorry to hear about your experience, particularly as you moved out early at the landlord’s request and have then been left feeling let down by the way the deposit has been handled and communicated. We take deposit deductions and timescales very seriously. Please contact the branch in writing with your tenancy address, move-out date and deposit reference, and attach the emails you mention confirming the return date for the undisputed amount. A manager can then review the file, the proposed deductions and where the payment is up to. As your deposit is held in a tenancy deposit scheme, you also have the right to use the scheme’s independent dispute process for any deductions you don’t agree with. We’re sorry again for the frustration caused, please get in touch so we can investigate and help resolve this.

5/5

Google

Thank you Jake at Goadsby southbourne. Jake was really helpful and always happy to answer our queries. Would recommend to anyone looking to sell a property.

Flying · 30 October 2024

Agent replied · 24 October 2024

Hi, Many thanks for your kind review, so pleased Jake and the team were able to assist you. All the best.

5/5

Trustpilot

Dylan at Goadsby in Wimborne was kind

Dylan at Goadsby in Wimborne was kind, patient and nothing was too much trouble. He helped me through the process so that I am now living in a beautiful home.

PAULA · 19 July 2024

Agent replied · 23 February 2026

Thank you so much for your lovely review. We’re delighted to hear Dylan in our Wimborne office was kind, patient and so supportive throughout the process, and congratulations on your beautiful new home. It’s also great to know Charlotte and Colin at our Bournemouth branch were so helpful and helped to sell your property quickly. We’ll make sure your kind words are passed on to Dylan, Charlotte, Colin and their teams. Wishing you lots of happiness in your new home.

5/5

Google

Great experience selling my flat with Goadsby, special thanks to Jake who was always on hand with any questions and was helpful throughout the process

Kim · 30 September 2024

Agent replied · 24 October 2024

Hi Kim, that is great to read. Thank you for taking the time to review the service you received. So pleased Jake and our team at Southbourne were able to help you. All the best.

1/5

Trustpilot

When viewing a property with Goadsby…

When viewing a property with Goadsby they failed to tell us about considerable material information relating to the property. Refused to listen to our complaint so had to go to the property ombudsman. Shocking company run by management who clearly don't know the new laws and legislation relating to estate agents. Avoid at all cost

Louise · 25 March 2025

Agent replied · 23 February 2026

Thank you for your review. We’re sorry to hear you feel you weren’t made aware of material information when viewing a property, and that you’ve been left dissatisfied with how your complaint was handled. As your complaint is already with The Property Ombudsman, we will of course co-operate fully with their process. We’re sorry again for the frustration caused.

5/5

Google

Jake Timpson supported us in selling our property and managed to do it in one viewing! We were very impressed with his ‘after-care’ support - he kept us informed throughout the process. Very professional and would use again.

George · 16 September 2025

Agent replied · 16 April 2026

Hi George This is great to read! Delighted to hear Jake has been able to assist with your move. All the best.

1/5

Trustpilot

No way of leaving no star

No way of leaving no star. Good tenants, on month by month, wanted to end the tenancy on the 5th of December, rang Broadstone and told them, they replied. Yes, all fine. 3-4 days later had an email to say I couldn’t end a tenancy, unless we put it in writing… Yes, that’s right in writing, not email. Did this and then told we could end the tenancy until the 11th of December so it cost us an extra week at no fault of ours. Property had damp issues, which we weren’t told, just found out from previous tenant who had same problem, so threw lots of stuff out through mould.

Steven · 12 January 2024

Agent replied · 1 June 2026

Thank you for your review. We’re sorry to hear about your experience and the frustration this has caused, particularly around the notice period, the damp/mould concerns, and the delay in receiving your deposit. If you contact the branch with the property address, tenancy dates and your deposit reference, a manager can review the file, including the advice given about ending the tenancy, the condition reports and any proposed deductions (such as the carpet), and provide a clear update on the deposit return timescales. As your deposit is protected with a tenancy deposit scheme, any deductions must be supported by evidence and you have access to the scheme’s independent dispute process if you don’t agree. We’re sorry again for the inconvenience, please get in touch so we can look into this and respond properly.

1/5

Trustpilot

DON’T TRUST GOADSBY ESTATE AGENT (unless you have shares in the Co.)

DO NOT TRUST GOADSBY ESTATE AGENTS, WIMBORNE. THEY WILL FLEECE YOU for EVERY PENNY & THEIR Customer Service IS TERRIBLE.

Robert · 9 February 2026

Agent replied · 1 June 2026

Thank you for your feedback. We are sorry to hear you feel dissatisfied with your experience. We aim to be clear and transparent on our terms and fees from the outset, and we take any concerns around communication or service seriously. As we are unable to address the detail of your comments in a public forum, please contact me: john.ryall@goadsby.com with your full name and property address and I will forward your complaint over to the correct team.

5/5

Google

We recently viewed a property with Jake, he was informative, kind and friendly. We felt at ease during the whole viewing and never felt pressured at any point.

Natalie · 26 November 2025

Agent replied · 26 December 2025

Hi Natalie Thak you for taking the time to review the service you have received from Jake, he shall be really pleased to receive your feedback. Fingers crossed you find a suitable property very soon. All the best.

5/5

Google

We had a fantastic experience with Goadsby Southbourne. Great team and great service. Both Neil and Michael were fabulous to deal with, professional, friendly, helpful and very proactive. More than happy to recommend and looking forward to using your services in the future. Thank you!

J · 16 April 2022

Agent replied · 24 August 2024

Hi Jenifer, that is great to read! So pleased we were able to assist you. All the best.

1/5

Trustpilot

Do you own sale /not well regulated

Southbourne Goadsby is very good at getting a buyer and advertising . We found we were on our own as great deal after we got buyer. There was one meeting with our buyer and Goadsby basically seems to wait for us to do all the work or our sale failed ..either way they made full commission

Gail · 1 December 2023

1/5

Trustpilot

The Estate Agent equivalent of stepping on Lego

If estate agents were a personality type, Goadsby would be the human equivalent of an unflushed toilet - a bit whiffy, always full of crap, and guaranteed to ruin your day.

Kayleigh · 1 August 2025

Agent replied · 23 February 2026

Thanks for taking the time to set out your experience in such detail, we’re sorry to read how strongly you feel, and we appreciate how stressful and upsetting this clearly was for you. We take allegations around tenancy documentation and communication extremely seriously. While we can’t discuss individual accounts in a public review platform, we would like to look into the what happened here. If you’re willing, please email me at john.ryall@goadsby.com with your full name, the property address, and the best contact number, along with the dates of the renewal(s) and your notice, so i can forward your complaint on to the correct member of staff so we can investigate properly and respond directly. We’re sorry again for the frustration this has caused, and we’d welcome the opportunity to review what happened.

5/5

Google

The agent involved was very professional and answered all queries in a timely and professional manner

PETER · 16 October 2025

Agent replied · 16 April 2026

Hi Peter Thank you for your 5 star review of the service you have received from Jake at our Southbourne office. Delighted we have been able to help. All the best.

5/5

Google

Great dedicate service from the team. Highly recommended!

Rupert · 26 November 2025

Agent replied · 26 December 2025

Hi Rupert Many thanks for taking the time to review the service you have received from our team in Southbourne, really pleased we have been able to assist. All the best.

5/5

Google

Very professional service!

Cheryl · 26 November 2025

Agent replied · 26 December 2025

Hi Cheryl Many thanks for your 5 star review, all the best.

5/5

Trustpilot

A good experience

Very pleased with our dealings ... Goadsby (Greg) was very efficient helpful and always available and our house purchase was completed smoothly and professionally. Many thanks

Marlene · 22 March 2025

Agent replied · 23 February 2026

Thank you for your lovely review. We’re really pleased to hear you had such a good experience and that Greg was efficient, helpful and always available throughout your purchase. Great to know everything completed smoothly and professionally. We’ll be sure to pass your thanks on to Greg and the team. Wishing you all the best in your new home.

5/5

Google

We dealt with Michael who showed professionalism from start to finish. He kept us fully informed along the way. Nothing was too much trouble. Would definitely use Goadby again.

Cedric · 16 April 2021

Agent replied · 24 August 2024

Hi Cedric, thank you for taking the time to review our service, glad we were able to assist you. All the best.

1/5

Trustpilot

Worst agency in Bournemouth

Worst agency in Bournemouth, they gonna try to keep your deposit no matter what, and they will, I will no not recommend it to anybody.

Carlos · 17 February 2025

Agent replied · 23 February 2026

Thank you for your review. We’re sorry to hear you feel this way and that you’re unhappy with how your deposit was handled. We take these concerns seriously and would like to look into your case. If you can contact the Bournemouth lettings team with your property address, tenancy dates and (if you have it) your reference number, we can review the file and respond properly. If your deposit is protected, you also have the option to use the independent deposit scheme’s dispute process, which will review the evidence from both sides. Please get in touch so we can investigate and help resolve this.

5/5

Google

Neil, Michael and Joe were a pleasure to deal with.

Catherine · 16 April 2023

Agent replied · 24 August 2024

Hi Catherine, thank you for your kind review. So pleased the team were able to assist you. All the best.

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Goadsby's Google reviews

Questions about Goadsby Bournemouth

How many reviews does Goadsby Bournemouth have?

Goadsby's Bournemouth office has 115 reviews across two platforms: 72 on Google, 43 on Trustpilot (across the whole business).

What is Goadsby Bournemouth's rating?

Goadsby Bournemouth is rated 3.8 out of 5 across all 115 reviews, and 4.6 out of 5 on Google from 72 reviews.

Where is Goadsby's Bournemouth office?

Goadsby Bournemouth, 31 Southbourne Grove, Bournemouth, BH6 3QT.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.