Trusted Agent profile · Bolton

Verified

Northwood Bolton reviews

4.6

★★★★★ Excellent

311 reviews across 3 platforms

3 Marsden Road, Bolton, BL1 4AA

Part of Northwood, see every office.

Northwood's office in Bolton, at 3 Marsden Road, is rated 4.6 out of 5 across 311 reviews on three platforms, including 285 Google reviews rated 4.6.

Google logo

4.6 / 5

285

Reviews on Google

This office

Facebook logo

2.3 / 5

3

Reviews on Facebook

This office

allAgents logo

23

Reviews on allAgents

This office

Reviews may appear on more than one platform.

About Northwood Bolton

Welcome to Northwood Bolton As a leading Bolton estate agent, we’re a professional team of local, friendly experts who are passionate about property. Our office of letting and estate agents in Bolton offers the full range of sales, lettings and property management, but are best known for our Guaranteed Rent service, the perfect let it and forget it solution for landlords. So whether you have a specific lettings or sales question, want some honest advice or are ready to “go for it”, get in touch with one of the team today. Do you know someone who could benefit from our services? Get in touch and you could be £100 richer for it.

Reviews

Every review we hold for the Bolton office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

allAgents

"Fantastic..."

We used Northwood to sell our first home. From start to finish they were fantastic, lauren came out and explained how the process would work, instantly taking away all our stress and worries. She advertised the property and arranged viewings within a couple of days and had it sold in less than a week! We couldn’t have asked for a better service!

Catherine · 17 August 2019

5/5

Google

we originally signed our tenancy with miller metcalfe but northwood took over once miller gave up letting and since then we have had multiple issues dealt with swiftly and they are constantly in contact sending emails to keep you updated and unlike alot of letting agents they answer the phone all the time. blessing in disguise northwood taking over :)

Julian · 9 January 2020

1/5

allAgents

Took me weeks to get my

Took me weeks to get my deposit back even though the house was clean and no damage. Rip off merchants these lot. Avoid at all costs.

Derek · 15 July 2020

Agent replied · 19 August 2025

Derek, I am sorry to hear you were not happy with the time it took to receive back your deposit. That said, we have no record of you as a tenant of ours nor as a tenant from the recently acquired company that we took over the portfolio from so we cannot investigate your claim; additionally we have checked our e-mail log and we never seem to have received an e-mail from your name. What I can say is that there is no benefit to ourselves in delaying deposit repayments as all deposit monies are either held by the deposit scheme themselves or in a client account. Therefore, if you have not made an error in logging this review against ourselves, I can only assume there was a delay in agreeing the deposit return with the landlord before we could release it to you. To be honest though I am guessing as we have no record at all of you ever being a tenant of ours. Steve Adams, Director, Northwood (Bolton) Limited.

5/5

Google

Excellent customer service from Joanne. Great communication, really went the extra mile for us. Highly recommended, a great service all round. Thanks again Joanne.

Paul · 1 January 2021

Agent replied · 31 December 2024

Thanks for your kind words Paul Regards Emma

5/5

Google

I was very happy to deal with Northwood .

Ping · 8 February 2023

Agent replied · 7 February 2025

Hi Baldwin, thank you so much for taking the time to leave a review for us. I hope you've settled in nicely so far. If you do need any help in the future please let me know. Kind regards, Lauren

5/5

Google

Very helpful and professional. The experience is great. Highly recommended!

Eric · 1 January 2023

Agent replied · 31 December 2024

Morning Eric, thank you so much for your review! We're pleased to hear that you were happy with the service during your purchase. I do apologise on the delayed thank you, we had a problem logging into our account but didn't want you to think we didn't appreciate it! If you do need anything in the future you know where we are. Lauren

5/5

Google

What a great Experience we had with this Amazing Team. Thank you so much. Smooth and professional making which made things easy and fast. Highly recommended

Zaks · 8 February 2024

5/5

Google

Only been a tenant with Northwood for a couple of months but cannot fault anything so far. Made the whole process stress free and all staff always helpful!

Lauren · 2 January 2018

Agent replied · 31 December 2024

Lauren, thank you for your feedback, I am pleased we helped make your house move as trouble free as possible. Best regards, Steve Adams, Director, Northwood (Bolton) Limited.

5/5

Google

Excellent service when I moved into my new rented home. Quick to reply to my questions and very helpful. I would thoroughly recommend them.

Joseph · 2 January 2020

Agent replied · 31 December 2024

Thanks so much for your kind words!! This means a great deal to the team here!!

4/5

Google

Excellent service from start to finish.

Muz · 8 February 2023

Agent replied · 7 February 2025

Morning Muz, thank you so much for your review. Will look forward to working with you again in the near future! Kind regards, Lauren

5/5

Google

Great service from Joanne with a recent problem, sorted in one phone call and managed to arrange it to be fixed really quick.

Matthew · 9 February 2020

Agent replied · 7 February 2025

Thank you for your kind words Matthew this is much appreciated. Regards Emma

5/5

Google

Excellent service and superb communication from all the staff at Northwoods. Unfailingly polite. Really hardworking on our behalf throughout the whole process. Thanks

John · 10 January 2020

Agent replied · 8 January 2025

John, thank you very much for taking the time to share your observations of our service, it is much appreciated. Steve Adams, Director, Northwood (Bolton) Limited.

5/5

Google

As a potential buyer I received an absolutely excellent service. Northwood facilitated a viewing for me within two hours of my calling them on a property which had only been on the market for hours. Needless to say I am now proceeding with the purchase ! My contact with them since has been very polite and professional.

Tanith · 2 January 2019

1/5

Google

Very poor communication. They didn't respond to emails until it was too late. Would not recommend the lettings dept.

Joseph · 1 January 2021

Agent replied · 31 December 2024

Thank you for your review and feedback although I am sorry you are not happy with you experience. The only delay I can see with our very limited dealings with you after our acuisition of Miller Metcalfe portfolio was between Christmas and New Year when we had a number of staff on holiday and your issue was not urgent (just clarifying where deposit monies were up to) so was not prioritised. However, I have to accept that your views of us were of disappointment. Steve Adams, Director, Northwood Bolton.

4/5

Google

Nice layout, keeps things simple, and the virtual tour is a bonus. If you had room dimensions then it would be 5 stars

Neil · 1 January 2024

1/5

Google

Have called the office many times, no one ever answered the calls.....NegativeResponsiveness

Jim · 1 January 2022

Agent replied · 31 December 2024

Hi Jim, I do apologise that you haven't been able to get through to us. The phone lines can be extremely busy but we do have a voicemail where you can leave your details in order for us to return your call. We don't appear to have received a voicemail from yourself but if you'd like to email bolton@northwooduk.com with some information on your enquiry and a contact number that we can reach you on, we'll do our best to get back to you as soon as possible. Kind regards, Lauren

5/5

Google

Amazing service! Kept me updated every step of the way.

Alys · 8 February 2022

Agent replied · 7 February 2025

Thanks Alys! So glad to hear you are settling well in your new home and loved the picture of your living room transformation :) if you need anything in the future please let us know, Lauren

5/5

Google

The team at Northwood have been great at communicating throughout the time that we've been with them. We have been especially impressed by how they have handled the difficult circumstances during lockdown. They have been very reliable at finding tenants for us, and take a caring approach.

Mary · 1 January 2021

5/5

Google

Fantastic service, attentive staff and very helpful - always in contact to update me, great advice, amazing sales team. Thanks!!!

Sarah · 9 February 2019

Agent replied · 7 February 2025

Sarah, Thank you very much for giving us your feedback, it is great to hear that our efforts to go above and beyond for our customers results in satisfaction being achieved for our customers. We hope to be able to help you again in the future should you need our support. Best regards, Steve Adams, Director, Northwood (Bolton) Limited

5/5

Google

Not long been a tenant after moving from another agent. Really reliable and get things done straight away :-)

Elicia · 2 January 2018

Agent replied · 31 December 2024

Elicia, thank you for taking time out to provide your review, it is much appreciated. Best regards, Steve Adams, Director, Northwood (Bolton) Limited.

5/5

Google

Just the best letting and selling agent I have used, professional, timely, a pleasure to work with

David · 2 January 2019

Agent replied · 31 December 2024

David, Thank you for your kind words, we work hard to satisfy our customers and it is great to hear that we have achieved this outcome for you. Best regards, Steve Adams , Director, Northwood (Bolton) Limited

5/5

Google

Very helpful staff and a good company to work with very happy with the service I have received

Grahame · 9 February 2018

Agent replied · 7 February 2025

Grahame, thank you for your feedback, it is much appreciated. Best regards, Steve Adams, Director, Northwood (Bolton) Limited.

5/5

Google

Northwood give a excellent level of service and all the staff you speak to are extremely helpful and professional.and if you do have to chance to visit the bolton office’s you will be met with a warm welcome and a hot drink

Wayne · 8 February 2021

5/5

Google

Fantastic service from the sale and after sale teams. Went above and beyond....

Cushy · 9 February 2020

Agent replied · 7 February 2025

Your wonderful feedback and rating mean a lot to us!!

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Northwood's Google reviewsLeave Northwood a review

Questions about Northwood Bolton

How many reviews does Northwood Bolton have?

Northwood's Bolton office has 311 reviews across three platforms: 285 on Google, 3 on Facebook, 23 on allAgents.

What is Northwood Bolton's rating?

Northwood Bolton is rated 4.6 out of 5 across all 311 reviews, and 4.6 out of 5 on Google from 285 reviews.

Where is Northwood's Bolton office?

Northwood Bolton, 3 Marsden Road, Bolton, BL1 4AA.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.