Every review we hold for the Birmingham Central office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 1/5
GoogleA very incompetent company who have caused me a lot of frustration my condition had worsened ( I suffer with muscle wastage )
The agent should be helpful to the landlord but I always felt they were working against me
My apartment was only cleaned after 15 days of becoming vacant. only when I threatened legal action
The whole experience has been very disturbing
My eyes are filled with tears
This is the state it was left in photos enclosed
I still have previous tenants belongings to dispose of
Sophie · 10 February 2019
Agent replied · 8 February 2025
Dear Mrs Ali,
We thank you for your message and when we conducted the check out of the property which was a day after the tenants had left, it was brought to our attention yes the property was left in bad state of repair, once the complete check out was conducted we then proceeded to instruct our cleaners on your property and whilst we appreciate there was a short delay in the cleaners in completing the work it was done quickly as possible and all costs were claimed out the deposit and the property was returned to you in a good standard of repair. We pride ourselves in excellent customer service as award winning agency here in Birmingham City Centre and sorry you feel we have not acted in a prompt manner, we have internal complaints procedure in place should you wish to use that going forward. Thank you.
★★★★★ 1/5
GoogleTotally unprofessional and irresponsible agency, where the agents behave to clients with no respect. Since Belvoir is asking for details. I need to say that I had booked a viewing for the 26th of September at 11 am (working hour for almost everyone) and I had to use a day leave from my work to attend. The day before the viewing I was having a look at the flat online at 6pm (25/09/2018) and realised that the flat has gone to "Let Agreed" and few minutes later the advertisement was not online anymore. That means that someone was working on the property at that time, but I never received an email or call the same day in order not to spend my annual leave... I only received a call the next day at 9:05 am which was already too late for me to get to work. When I mentioned that issue I was told that the informed the fastest they could. So my question is: Someone could spend time out of the office working hours to take the property off the market but didn't have the time to inform me about the viewing being cancelled. I strongly believe that this shows no respect to the client. Also, that attitude from property agents (in this occasion Belvoir) that they are doing a favour to clients by spending their time to show their flats needs to stop. You are charging massive fees for nothing, you need at least to show some respect and kindness.
Belvoir, you have my number to call me if what I am saying is not true.
Giorgos · 2 January 2019
Agent replied · 31 December 2024
Dear Giorgos,
We note you have left this review due to the fact the property you was booked in to view had been let, we informed you of this in good time which is normal procedure due to Birmingham City Centre being a fast moving market.
Your comments do not give a true representation of Belvoir Birmingham and we would ask for you to call us on 0121 212 0122 to explain why you have used these terms.
Further to your amended review - the office does close at 5.30pm, not a single staff member has access to the listings outside of the office, once we re-opened at 9.00am you was contacted at 9.05am to advise the property had been let.
In regards to your comments about fees, our fees are highly competitive with other agents within the area, please take some time to look more into this.
Kind Regards
Belvoir.
★★★★★ 5/5
GoogleFantastic, simple as that.
Met Major just over 7 years ago and rented a property from him until a few weeks ago. The staff are very professional but at the same time you are made to feel like a friend.
Having rented a property for 7 years there are bound to be occasional faults arising, these were dealt with in a timely manner by expert craftsmen. All I had to do was pick up the phone and call the wonderful Charlie and she sorted any problems we had. No hassle or multiple calls, she really is a credit to the company.
The only negative thing I can add is since I have moved out I feel like I have lost a lot of friends. I will be dropping in for coffee when I am passing.
Good luck to Major, Charlie and the rest of the team.
If you are looking for rentals this is the only company you need to speak to.
John · 2 January 2019
Agent replied · 31 December 2024
Thank you for your kind review.
★★★★★ 5/5
GoogleBelvoir is quite responsive and renders fast services. Major Mahil is kind and professional agent.
Munkhjargal · 1 November 2024
★★★★★ 5/5
The Trusted AgentMajor and his team at Belvoir are professional, quick to respond and answer any questions you have. They have done a great job in making sure that my unit was rented out quite quickly. Most of all, I appreciate the quick follow through and response time. I always hear back from Major and his team.
Lillian · 19 August 2021
★★★★★ 5/5
GoogleI have dealt with Belvoir for more than an year and it's an absolute smooth process. Special thanks to Charlie for making our stay very pleasant and addressing any requests promptly
Kalyan · 10 February 2019
Agent replied · 8 February 2025
Thank you for your kind review.
★★★★★ 5/5
GoogleBelvoir is one brilliant outfit. I switched in 2015 after problems and poor service from another agent. Charlie and Sinead have been consistently helpful, supportive, aware, and prompt dealing with issues. Their charges are lower than previous agent and regular inspections are thrown in. In October tenants moved out owing two months rent. After a month's chasing I said they could leave it, but they persisted and Sinead emailed today to say all funds recovered. And now I'm selling and their sales team have achieved above asking price. I don't normally gush but I have nothing but praise for Belvoir.
Abi · 2 January 2018
Agent replied · 31 December 2024
Thank you for your kind review.
★★★★★ 5/5
GoogleThe staff at Belvoir were very helpful throughout the whole of my tenancy. I had named contacts that I was able to contact at any time and I always found them to be helpful and go the extra mile. Check in and check out were quick and easy and I was given all of the information I needed. When it came to vacating the property I was given clear instructions and subsequently received my deposit back very quickly :-). I would definitely recommend :-) !
Chris · 2 January 2018
Agent replied · 31 December 2024
Thank you for your kind review.
★★★★★ 5/5
GoogleVery Professional Service from Major and his team, highly recommended.
Naila · 9 February 2023
Agent replied · 8 February 2025
Thank you for your kind review Naila.
★★★★★ 4/5
GoogleI had an exceptional experience with my Belvoir property agent. From start to finish, their professionalism, responsiveness, and dedication were outstanding. They went above and beyond to ensure a seamless and stress-free process. I highly recommend Belvoir for anyone in need of top-notch real estate services.
Waleed · 1 January 2024
Agent replied · 31 December 2024
Thank you for your kind review Waleed.
★★★★★ 5/5
GoogleI can recommend Major and his team for all your property needs. Excellent knowledge of both the rental and sales markets. Very responsive and always available to solve any issues.
Martin · 10 February 2018
Agent replied · 8 February 2025
Thank you for your kind review.
★★★★★ 5/5
GoogleI recently had the pleasure of dealing with this lovely estate agency which I would recommend to anyone without a second guess. Major, who was taking care of the sale went beyond what you could consider his duties, always made sure he made time for me even with my busy schedule and was always very kind and efficient. Even after the deal was closed, when I needed some information, he took his time to help!!! Perfect customer service.
Katerina · 10 January 2018
Agent replied · 8 January 2025
Thank you for your kind review.
★★★★★ 1/5
GoogleSo glad major finally divorced that witch bal. Never met anyone so vile. Well done major. All the best everyone
Tret · 7 February 2025
Agent replied · 12 February 2025
Belvoir Birmingham Central has been under new management for 2 months and has no affiliation to the previous owners. Can you kindly remove this review as it has nothing to do with us.
Kind Regards
Belvoir Birmingham Central
★★★★★ 5/5
GoogleThank you Major and the rest of the team for their help and advice. A professional friendly service which I would recommend and use again.
Rajan · 10 February 2020
Agent replied · 8 February 2025
Thank you for your kind review Rajan.
★★★★★ 1/5
Googlestaff were nice yet disorganised up until after we signed the letting agreement then they couldnt care less and were very rude, never did get the furniture put in that we were promised before signing, glad to not have to deal with them
Ari · 1 January 2024
Agent replied · 31 December 2024
Hi Ari,
We cannot seem to locate your details as a current/previous tenant - please can you look to email us at birminghamcentral@belvoir.co.uk and we will look into this for you should this be a honest review.
Thanks
Belvoir.
★★★★★ 5/5
GoogleI lived at a Belvoir property for a year and they were great. Ndey spotted that I had overpaid my rent and notified me immediately which I was very grateful for. Johnathan has also been super helpful and even went to the property management company which managed our apartment on our behalf when we had issues.
Harry · 1 January 2023
Agent replied · 31 December 2024
Thank you for your kind review Harry.
★★★★★ 5/5
GoogleIncredibly knowledgeable, professional and true local experts. I would absolutely recommend Major and team Belvoir!PositiveProfessionalism
Diana · 9 February 2022
Agent replied · 8 February 2025
Thank you for your kind review Diana.
★★★★★ 5/5
GoogleAmazing experience and guidance through the process by Ayman sabir
Mohit · 29 May 2025
Agent replied · 3 June 2025
Dear Mohit,
Thank you for your kind review and five-star rating! We're delighted to hear that you had an amazing experience with us and that Ayman provided excellent guidance throughout the process.
Kind regards
The Belvoir Birmingham Central Team
★★★★★ 5/5
GoogleI was renting a flat managed by Belvoir over the last 4 years. The overall impression is great and I must admit that the staff is very friendly and cooperative. I had some issues during my tenancy and they managed to resolve them fast and with the least hassle for me. I would totally recommend this agency and I would work with them again in the future if I had the chance.
Anastasios · 2 January 2020
Agent replied · 31 December 2024
Thank you for your kind review Anastasios.
★★★★★ 5/5
GoogleRented a property through them for over a year and throughout the whole process they were brilliant. From getting the contract sorted, to dealing with any issues during the tenancy, Belvoir were always on hand to sort it in a good time.
Ross · 1 January 2024
Agent replied · 31 December 2024
Thank you for your kind review.
★★★★★ 5/5
GoogleI had Major and Bal deal with my sale who both went above and beyond, in difficult circumstances to make sure the place was sold quickly and at the right price. Their effective service continued right up to completion and in a hectic last few days, both helped to ensure a simultaneous exchange and completion on my property. Without both of their help and dedication I don't think my sale and purchase would have happened.
Ben · 10 February 2018
Agent replied · 8 February 2025
Thank you for your kind review.
★★★★★ 5/5
GoogleFANTASTIC 5 ***** SERVICE - I have been letting my flat out via Belvoir Birmingham Central for several years - they are extremely professional on all levels.
Tonya · 10 February 2018
Agent replied · 8 February 2025
Thank you for your kind review.
★★★★★ 5/5
GoogleGreat service from Major and the team. Highly recommended.
Jay · 1 November 2024
★★★★★ 5/5
GoogleVery happy with belvoir especially Charlotte who has been praised many times by my tenants. Will use to manage more of my portfolio.
Mohammed · 10 January 2020
Agent replied · 8 January 2025
Thank you for your kind review Mohammed.
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.