Trusted Agent profile

Verified

Belvoir Birmingham Central reviews

4.2

★★★★★ Great

522 reviews across 3 platforms

Royal London House, 35 Paradise Street, Birmingham Central B1 2AJ

Part of Belvoir, see every office.

Belvoir's Birmingham Central office at Royal London House is rated 4.2 out of 5 across 522 reviews on three platforms, including 434 Google reviews rated 4.0. Checked 9 October 2026.

Google logo

4.0 / 5

434

Reviews on Google

This office

View Agents logo

5.0 / 5

1

Reviews on View Agents

This office

Direct reviews logo

4.9 / 5

87

Reviews on Direct reviews

This office

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews by type

What sellers, buyers, landlords and tenants say, where the review tells us who wrote it.

Reviews

Every review we hold for the Birmingham Central office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Google

I had an excellent experience working with Ayman as my property agent. He was professional, knowledgeable, and always responsive throughout the entire process. Ayman took the time to understand my needs, gave honest advice, and made everything feel smooth and stress-free. His dedication and attention to detail really stood out, and I always felt confident I was in good hands. I would highly recommend Ayman to anyone looking for a reliable and trustworthy property agent.

Shivani · 20 December 2025

Agent replied · 8 January 2026

Dear Shivani, Thank you so much for your kind words! I’m thrilled to hear that you had such a positive experience working with Ayman. It’s wonderful to know that his professionalism, dedication, and attention to detail made the process smooth and stress-free for you. Your recommendation means a lot, and we’re grateful for your trust and support. Kind regards Belvoir Birmingham Central

5/5

Google

I had a great experience with Rianne Smith from Belvoir Birmingham Central. She was incredibly helpful, patient, and professional throughout the process taking the time to explain everything clearly and answer all my questions about renting in Birmingham. Her communication was excellent, and she went above and beyond to share detailed property options and useful advice. I really appreciate her support and would highly recommend her to anyone looking for a reliable and friendly lettings consultant.

Naomi · 4 December 2025

Agent replied · 11 December 2025

Dear Naomi, Thank you for sharing your experience. We’re glad to hear that Rianne’s helpful, patient, and professional support made the renting process easy for you. We appreciate your recommendation and will pass on your kind words to her. Kind regards The Belvoir Birmingham Central Team

1/5

Google

I would not recommend this agency to anyone. We had a 1-year tenancy with them, and the experience was consistently poor. When we received the keys, the property was not properly cleaned, and several things were broken or unfixed. From the start, we had to constantly chase them for everything. Their processes are disorganised, and the landlords they manage seem no better. Repairs were a nightmare - waited 3, 4 months to fix the water heating system and 2 months to replace a broken bathtub panel. It only got sorted after we involved the council. There appear to be no proper policies in place to protect tenants’ rights, and their inventory reporting is just formality. It has been more than 10 days since we moved out, and I still haven’t received my deposit. When I called, I was told there would be a cleaning deduction, yet no end-of-tenancy or handover report has been sent to me. Even after moving out a month ago, I am still receiving invoices to pay the rent LOL. Overall, it has been a completely disorganised and frustrating experience, and I fully expect a template or defensive reply rather than any accountability.

Fariha · 3 August 2025

Agent replied · 9 August 2025

Dear Fariha, Thank you for taking the time to share your experience. We’re genuinely sorry to hear that your tenancy did not meet expectations. Please note that the agency has been under new management since January 2025, and while we can only sympathise with the issues you faced earlier in your tenancy, we do take your concerns seriously and are committed to improving the service we provide. I’ve reviewed your file and note that your move-out date was 19th July. Unfortunately, due to pre-tenancy issues and some works required at checkout, your deposit return has taken longer than we would normally expect. However, I understand that you have now received the checkout report, and we hope an amicable agreement has been reached. We also sincerely apologise for the administrative error of rent invoices being sent after your move-out. This clearly should not have happened, and we’ve taken steps to ensure this does not occur again. You should not receive any further communications of that nature. While this response may not change your experience, your feedback is valuable and has highlighted several areas where we can do better. We’re actively working to implement better systems to support our tenants more effectively and transparently. Kind regards, The Belvoir Birmingham Central Team

5/5

Google

I had a great experience with Belvoir. Ayman and Maya were incredibly helpful throughout my property viewing and move-in journey. Maya was very quick and helpful in arranging the viewing, and Ayman was absolutely amazing throughout the whole process. He was extremely responsive and supportive, helping us complete the referencing quickly and even managed to secure a move-in date that was very close to the viewing. Ayman went above and beyond, even assisting after working hours, to ensure everything went smoothly. He was courteous, efficient, and made the entire transition stress-free and fast. I truly appreciate all the effort and support. Highly recommend!

Pratiksha · 28 June 2025

Agent replied · 7 July 2025

Dear Pratiksha, Thank you for your glowing review! We're thrilled to hear about your positive experience. Ayman, Maya, and the Belvoir team strive to provide exceptional service, and we're delighted to have helped make your move-in smooth and stress-free. Your recommendation means the world to us. Welcome to your new home! Kind Regards The Belvoir Birmingham Central team

5/5

Google

We had a fantastic experience working with Ayman at Belvoir Lettings. He was incredibly helpful and supportive throughout the entire process of securing our flat at New Hall. From our first viewing to securing the tenancy, Ayman was professional, responsive, and genuinely cared about making things as smooth as possible for us. His clear communication and friendly approach made a stressful process feel easy. We’re very grateful for his help and would highly recommend him and the Belvoir team!

Varsha · 29 May 2025

Agent replied · 3 June 2025

Dear Varsha, Thank you for your kind review and five-star rating! We're delighted to hear that you had an amazing experience with us and that Ayman provided excellent support throughout the process. Kind regards The Belvoir Birmingham Central Team

5/5

Google

I'm a landlord and have been using Belvoir to manage the rental of my apartment for 10 years. Since the change in ownership at the end of 2024, the service from the new team has been absolutely brilliant. I'd particularly like to give a shout out to Ava who has recently done a really fantastic job of getting a major issue sorted smoothly and swiftly, keeping me updated throughout. This excellent service is very much appreciated!

Paul · 18 June 2025

Agent replied · 7 July 2025

Dear Paul Thank you so much for your kind words and continued trust over the past 10 years. We're delighted to hear that you've noticed the positive changes since the new ownership, and we're especially pleased that Ava was able to support you so effectively. We’ll be sure to pass along your praise, she’ll be thrilled to hear it! Providing excellent service and peace of mind to our landlords is exactly what we aim for, and your feedback means a great deal to the whole team. Kind regards The Belvoir Birmingham Central Team

5/5

Google

I’ve dealt with several letting agents in the past, but Ayman truly stands out as one of the best I’ve ever met. From start to finish, he was incredibly professional, helpful, and genuinely committed to making the entire letting process smooth and stress-free. His communication was clear, timely, and he went above and beyond to assist with every detail. It's rare to find someone so dedicated and easy to work with. I can’t recommend Ayman highly enough, 100% recommended if you're looking for a reliable and trustworthy letting agent!

Pothuru · 2 May 2025

Agent replied · 7 May 2025

Dear Pothuru Jayachandra, We are thrilled to hear such high praise for Ayman! It's fantastic that his dedication and professionalism shone through, ensuring a seamless experience for you. Your recommendation is greatly appreciated and we look forward to continuing to provide outstanding service. Thank you for choosing us for your letting needs. Kind Regards The Belvoir Birmingham Central Team

5/5

Google

I am currently in the process of renting a flat through Belvoir, with a move-in scheduled for next month. The experience so far has been excellent. Ayman and the team has demonstrated great professionalism, clear communication, and consistent support throughout the process. He has been highly responsive and approachable, ensuring that everything has been handled smoothly and efficiently. Based on my experience to date, I would confidently recommend Belvoir.

Rushikesh · 22 August 2025

Agent replied · 9 October 2025

Dear Rushikesh, Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that your experience with Belvoir has been such a positive one so far. Ayman and the team take great pride in providing clear communication, professionalism, and a supportive service throughout the rental process. We're glad to know everything has gone smoothly, and we truly appreciate your recommendation. We look forward to welcoming you into your new home! Kind Regards The Belvoir Birmingham Central Team

1/5

Google

Overall, our experience renting with Belvoir Birmingham Central was positive. Ross Oakley was particularly helpful in facilitating a smooth conclusion to our contract. However, upon moving out, we encountered an issue with our deposit return. Despite leaving the apartment in a clean condition, we were informed of a deduction of £210 for deep cleaning. Initially, the quoted amount was £180, but after requesting a detailed breakdown of the costs and not receiving a response, the deduction was increased without further explanation. I attempted to negotiate a fairer amount to avoid a dispute, and was assured that the matter would be looked into, but unfortunately, my subsequent emails and calls went unanswered till after we received an email from the scheme with the increased charges . This was disappointing and I would advise future tenants to be mindful of potential deductions upon moving out.

Rana · 14 February 2025

Agent replied · 12 February 2025

Dear Rana, I am sorry that you feel the deposit deductions from your deposit were unfair. Unfortunately, we use external contractors for cleaning and cannot control their prices. All deposits are protected with the Tenancy Deposit Scheme, where you can raise disputes if you feel the price is unfair. Kind Regards Belvoir Birmingham Central

1/5

Google

I unfortunately signed a lease without peeking at Google reviews, a mistake I deeply regret. Belvoir’s behaviour was less than honest, laced with power moves that left me feeling more than just a little bit cheated. My later experiences were particularly disheartening, echoed by reviews that brand them as "bullies" and dishonest. One example: after moving out, I received a demand for daily rent for every day I did not return a mistakenly held communal door key and building fob. (We did not have access to the flat.) They claimed this was preventing the next tenant from moving in, yet the property remained unoccupied and listed for another month and a half. I went in and spoke to them in person, and this was not the standard procedure that Reiss was not following. This episode alone was one of the many experiences I had to sour my opinion of Belvoir, and I feel compelled to warn others. In a difficult market for tenants that seems to reward poor customer service and care , Belvoir’s level of incompetence and unpleasantness is something to be wary of. There were many examples of the above that I will continue to add on over the next few weeks. They have simply been an incredibly frustrating company to work with. Edit: I did not in the end have to pay for the daily rate in fairness to Major. However, I still just hand an awful experience with them and their service which still demand such a low review. Please do believe the other reviews, just not mine, and in some cases even their responses to reviews tell you a lot about the company and how they are run.

R · 1 November 2024

Agent replied · 31 December 2024

Raynaldo, It is a shame you have felt the need to leave this review after vacating the property over four months ago. Belvoir did in fact go above and beyond here to ensure the facilitation of a move out for both you and Nigel from the property here as it was explained in length that we do not conduct 'tenancy swaps'. We was then in fact given the 'run around' to put it lightly from you both who wished to put another tenant on the tenancy whom sadly did fail the referencing procedure. When you did finally return keys it was noted you didn't return the parking fob/communal keys and this was put across to you as soon as possible along with the costs of a replacement. We do normally have to charge daily rent until all keys/fobs are returned but we did in fact waiver this but of course this is not mentioned in your review. It then seems you want to target a specific individual here who did in fact inform you of all exact procedures and this was overseen by several other colleagues in the office at the time. Should you wish to discuss any of this further feel free to contact us at birminghamcentral@belvoir.co.uk.

5/5

Google

We had a fantastic experience working with Belvoir’s Ayman during the process of securing our new property at New Hall Court. From start to finish, he was incredibly helpful, professional, and attentive. Ayman made everything smooth and stress-free, and we truly appreciate all the support he provided in getting us onboard. Thank you, Ayman, we’re really grateful for your help!

Kanishk · 29 May 2025

Agent replied · 3 June 2025

Dear Kanishk, Thank you so much for your wonderful review and for taking the time to share your experience with us. We're thrilled to hear about your positive journey with Ayman and Belvoir. We pride ourselves on delivering a smooth and stress-free service, and it's rewarding to know Ayman has exemplified this. Enjoy your new home Kind regards The Belvoir Birmingham Central Team

4/5

Google

(2024/02/26) All done, thanks Belvoir. Hopefully we will meet again in the future. (2024/02/14) Due to some personal issues, I was forced to leave Birmingham and I had to terminate my contract earlier than agreed. After I shared my situation with Belvoir, I got some quick responses and the process went smoothly. New tenants moved in within 20 days after I moved out, thanks to the efficient service by Belvoir. Regarding the financials, I was responsible for the property till the new tenants moved in and I also paid an early termination fee. I got the repayment of my deposit on time, full amount. The only thing I am still waiting is a refund of my monthly rent, Ndey the accounts clerk is helping me with this. Only a small amount, so hopefully she could sort it out very soon and then all done. (2023/03/27) Tenancy agreement signed, so far so good. Although there surely were some issues during the 1st week, all seemed to be moving in a correct direction with a reasonable pace thanks to young but professional managers Reiss and Reuben. I will keep updating my reviews as time goes by. (2023/02/22) Major Mahil is a great director. Kind and patient, always ready to answer your questions during the viewings. Maintaining good public relations is the key in this industry. Unfortunately, a lot of young agencies do not seem to understand that. Due to the high demand of the property, I may not be their future tenant. Whatever the result is, I'm looking forward to future chances with Major.

Hikariヒカリ · 6 March 2024

Agent replied · 31 December 2024

Thank you for your kind review.

5/5

Google

I moved out of a Belvoir property years ago and had to contact them about a reference for an OpenRent application. Despite it being a while ago and undergoing a change in management, Vikram was very helpful and accommodating (as were the others I spoke to while trying to figure this all out).

Grace · 16 April 2025

Agent replied · 17 April 2025

Dear Grace, Thank you for the fantastic review! We're delighted to hear that even after all this time, Vikram and the team were able to assist you seamlessly with your reference. We always strive to provide great customer service, regardless of how much time has elapsed. Your satisfaction is our priority, and we're glad we could help with your OpenRent application. Wishing you all the best. Kind regards The Belvoir Birmingham Central Team

5/5

Google

I had the pleasure of working with Ayman during my property viewing, and I cannot recommend him highly enough. From start to finish, he went above and beyond to ensure the experience was smooth, informative, and enjoyable. His cheerful spirit and positive personality made the process not only easy but genuinely pleasant. Ayman demonstrates exceptional professionalism while also being approachable and friendly, making you feel supported every step of the way. I am confident he will continue to excel in his work, and I wish him all the best in his future endeavours. A truly outstanding agent! Thank you, Ayman!

Dusty · 17 November 2025

Agent replied · 18 November 2025

Thank you, Dusty Dusters, for your wonderful review! We're thrilled to hear about your positive experience with Ayman. His dedication to providing exceptional service truly reflects our agency's values. We appreciate your kind words and will be sure to pass on your praise to him. If you need any further assistance or have questions in the future, please don’t hesitate to reach out. Kind Regards The Belvoir Birmingham Central Team

1/5

Google

Absolutely disgusting company. Properties will be rented to you not painted with faulty appliances that will leave you needing to run to laundrettes for months and they won’t care about the money you’ve had to spend. They will also threaten to evict you with no legal reasoning by screaming at you over the phone and not follow up with anything in writing. (Which is a common theme I’m seeing in other reviews as well) Clearly some kind of family run company of bullies with completely power hungry staff who will treat you as badly as you let them then cry abuse when you dare to call them out. I hope to god I never have to deal with these people ever again, but clearly they care about responding very personally to reviews, accusing them of being fake and airing people’s private information publicly, which is a perfect example of their priorities as a ‘company’.

Frankie · 1 January 2024

Agent replied · 31 December 2024

Hi Frankie, We believe this review to be fabricated as your name does not appear on our systems. All properties are rented out with working appliances and these are tried and tested prior to any move in's taking place. I can also assure you we are not 'bullies' nor 'power hungry' - seems you are clutching at straws. All reviews are responded to honestly, openly and with transparency as shown with this reply also. Thanks.

1/5

Google

Read it all. One of the worst companies and worst staff I have ever come across. We just booked a few properties to visit and upon arriving at one of the properties, we simply called to check in. The Individual called Major was utterly useless and beyond rude. He said If you can’t wait 2 minutes you can leave the site. He also arrived minutes later and never bothered to call us to regroup. We had to go up to him. He was very rude on the call before. When we confronted him of absurd customer service behaviour, he said proceeded to be aggressive and defensive. I had used one f word towards the situation and what his behaviour was. At no point i raised my voice or was abusive to him personally . We left the viewing and proceeded to the office to complain and to our shock, the individual did not even hear what I had to say. They started to scream at me and tell us to F Off from the office. He also swore at my brother in law in punjabi and he used a very foul word to describe him . Everything about this company is unacceptable and they are damaging the reputation if of the brand. We will be taking this matter further. Be careful about these guys they clearly have anger issues.

N · 1 January 2024

Agent replied · 31 December 2024

Bhavkhandan Singh, We firstly would like to add we take a zero tolerance of verbal abuse to staff and during the viewing it was recorded that you did in fact proceed to become abusive towards the lettings negotiator - constantly swearing and this was also witnessed by multiple other viewers at the time who have today given witness statements - as you can appreciate your behaviour of yourself and your family was witnessed by independent witnesses and the matter is now being dealt with externally. At the time of the viewing, it was recorded that you had very aggressive nature and we advised that we would not be recommending you to our landlords’ properties and of course have let other agents in Birmingham City Centre aware given the aggressive approach you chose to take here as we must ensure the safety of our staff. It was further noted yourself alongside another two family members proceeded to approach and enter the office even though we had advised you that we will not be entertaining you as potential tenants. Our office CCTV have captured you not only abusing but threatening two staff members of the team again in a aggressive manner and it can be seen which we will demonstrate and caught on CCTV you with “clench fists” and the CCTV has been passed over - we have circulated this with fellow agents in Birmingham City Centre. As mentioned, we will not tolerate any violence, abuse nor threats you’re your details have been passed over to the Police to investigate further - we note that you are also under the name of Bhavkhandan Singh which was under the contact number of 07432279190. If you continue to make threats, we will have no further option but to involve out legal team who are on standby on the defamatory comments made and we hope we have made our intentions very clear in this matter due to the severity of your conduct and the abuse received from you and your family.

5/5

Google

We rented the flat through Belvoir, and had the chance to meet Mr. Major. He and Mr. Reiss were extremely helpful and trying to answer all our questions. We want to express our satisfaction and gratitude for the assistance and service provided. They showed us a very lovely flat with a nice landlord. They also gave a welcome box as a gift. I would totally recommend Belvoir.

SEYED · 2 September 2024

Agent replied · 31 December 2024

Thank you for your kind review.

1/5

Google

The worst letting agency in the world. We were only given the keys late on Friday evening, despite having vacated our previous apartment that morning (which we had informed them about). If we had waited any longer, we would have had to spend the night on the street with our belongings until Monday. They explained the late handover by saying the apartment was undergoing a deep clean and light bulb replacement, which we had requested a month before the start of the lease. As a result, the apartment was filthy, with mold, dust, dirt, and cobwebs everywhere. The laminate and tiles were falling off, there were puddles on the floor, and the air was thick with a stench and high humidity. Additionally, there were several other issues: Half of the light bulbs don't work, and the wiring is damaged; The washing machine is broken; The windows are broken and do not open; The kitchen tap is broken; The doors are warped; The parking space number is incorrect, and the parking key doesn't work; The iron and vacuum cleaner, which were supposed to be included, are missing. The agency is no longer responding to my calls or inquiries. You asked for a review, Ayman? Well, here it is. I intend to take this to court

Oleh · 28 October 2025

Agent replied · 9 October 2025

Dear Oleh, Thank you for taking the time to share your feedback. We're truly sorry to hear about your experience and sincerely regret that your move-in did not meet the standards you expected or the level of service we aim to provide. We fully understand how distressing this situation must have been, and please be assured that we are taking this matter very seriously. We’ve reviewed the full details of your case internally and have been in touch to address each of the concerns you raised. To our understanding, the reported maintenance issues are currently being dealt with, and a cleaner has either already visited or will be visiting shortly, to address any areas that were missed. We appreciate your patience and will continue to monitor the situation to ensure everything is resolved to your satisfaction. Kind Regards The Belvoir Birmingham Central Team

5/5

Google

So smooth and quick. Viewing was organised very well, no groups viewing so get full attention of the agent. Any questions it’s easy and quick communicate . Agency was very efficient and got response from the owner in 30min not like other agencies waiting for 5-10 days.. the agent which did a tour to my friends ( for me ) was great and even sent me a video of diff property. Thank you so much for sorting me out!

Agne · 1 January 2024

Agent replied · 31 December 2024

Thank you for your kind review Agne.

5/5

Google

Major is a very polite, kind hearted and helpful professional! I recently moved into an apartment and have experienced nothing but 5* service from him. Any question or issue he will go above and beyond, If he doesn't know hell be honest and come back to me. As a business you will always have a mix of reviews, I can genuinely say if you met Major in person you would know he is a genuine guy. Thank you Major!

Arrun · 1 January 2024

Agent replied · 31 December 2024

Thank you for your kind review Arrun.

1/5

Google

Don't ever listen to this place's promises. The agent who showed us the property, despite his friendliness, he didn't keep any of the promises he made. He's often unable to contact us during working hours. READ THE CONTRACT CAREFULLY. There are clauses that will take away your deposits for deep cleans or things not your fault at all evidently. Then, after the move in, the things we asked for have not been done. Contacted the agency multiple times, 10 days at this point, and they said it's a let only and can't do maintenance in place of the landlord. But they promised me! the landlord didn't. And no one is taking the responsibility now. What a shame, the property and the agent on the phone are very nice. LOOK OUT FOR THE EMPTY PROMISES.

Khang · 19 October 2025

Agent replied · 9 October 2025

Dear Khang, Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that your experience did not meet expectations and that you feel certain commitments made during the viewing were not honoured. Please note that the team member who conducted your viewing is often out of the office attending appointments, which may explain the delay in communication. We apologise if this caused any inconvenience. Regarding your concerns about maintenance and responsibility, we would like to clarify that this is a let-only tenancy. As such, we are not responsible for the ongoing management of the property and are not authorised to carry out repairs or intervene in maintenance matters. These responsibilities lie solely with the landlord. That said, we have contacted the landlord on your behalf several times to pass on your concerns. In terms of the tenancy agreement, we always advise prospective tenants to review all terms carefully before signing. The contract used is a standard Assured Shorthold Tenancy Agreement, commonly used throughout the industry. We also carry out thorough inventories and checkouts to ensure transparency and fairness in deposit handling. As a regulated agent, all deposits are protected with the Tenancy Deposit Scheme (TDS), which provides access to an independent adjudicator in the event of any dispute regarding deductions. Once again, thank you for your feedback - it is important to us and helps us continue to improve our service. Kind regards, The Belvoir Birmingham Team

5/5

Google

We have had very good engagement with the new team at Belvoir. Very professional and efficient. Thank you for your service. All of the team were extremely respectful and helpful. Thank you to Vikram, Ayman, Ava, Sinead, Yuvi.

Flavia · 19 August 2025

Agent replied · 9 October 2025

Dear Flavia, Thank you so much for your kind feedback. We're truly pleased to hear that your experience with the new team at Belvoir has been positive. Professionalism and efficiency are values we take pride in, and it's wonderful to know that Vikram, Ayman, Ava, Sinead, and Yuvi all made a great impression. We appreciate your trust and support, it means a lot to us! Kind Regards The Belvoir Birmingham Central Team

5/5

Google

Had some issues with the door in my building. They swiftly sorted it out and put my mind to ease. Thank you Ayman and the team!

Josh · 27 November 2025

Agent replied · 27 November 2025

Dear Josh, Thank you for your kind words! We’re thrilled to hear that Ayman and the team were able to resolve the door issue promptly and put your mind at ease. Providing excellent service is our priority, and your feedback is greatly appreciated. If you need any further assistance, please don’t hesitate to reach out. Kind regards The Belvoir Birmingham Team

5/5

Google

Ayman was amazing! answered all my questions and made me feel very comfortable during my viewing to question things as he was very knowledgable. Would highly recommend !!

Bo · 16 October 2025

Agent replied · 18 October 2025

Dear Bo Gavin, We are thrilled to hear about your positive experience with Ayman! His dedication to providing knowledgeable and comfortable viewings is something we take great pride in. Thank you for your kind words and for recommending us. We look forward to assisting you further! Kind regards The Belvoir Birmingham Team

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Belvoir's Google reviews

Questions about Belvoir Birmingham Central

How many reviews does Belvoir Birmingham Central have?

Belvoir's Birmingham Central office has 522 reviews across three platforms: 434 on Google, 1 on View Agents, 87 on Direct reviews. Reviews may appear on more than one platform. Checked 9 October 2026.

What is Belvoir Birmingham Central's rating?

Belvoir Birmingham Central is rated 4.2 out of 5 across all 522 reviews, and 4.0 out of 5 on Google from 434 reviews, checked 9 October 2026.

Where is Belvoir's Birmingham Central office?

Belvoir Birmingham Central, Royal London House, 35 Paradise Street, Birmingham Central B1 2AJ.

The Trusted Agent

Ratings and review counts checked 9 October 2026. Is this your office? Claim your page.