5/5
Great agency and agent. Antony really helped me out with the communication with the landlord. Always pleasant to talk to someone down to earth, it’s gettin rare nowadays.

Trusted Agent profile · Acton, London
Verified
★★★★★
461 reviews across 3 platforms
115 Churchfield Road, Acton, London, W3 6AH
Citydeal Estates's office in Acton, London, at 115 Churchfield Road, is rated 4.8 out of 5 across 461 reviews on three platforms, including 426 Google reviews rated 4.7.
What sellers, buyers, landlords and tenants say, where the review tells us who wrote it.
Every review we hold for the Acton office, from every platform, shown as written. First names only.
5/5
Great agency and agent. Antony really helped me out with the communication with the landlord. Always pleasant to talk to someone down to earth, it’s gettin rare nowadays.
5/5
CityDeal Estate is an amazing agency. They present a high level of professionalism and provide an excellent service. They are transparent, responsive and dedicated to their work. Whenever I had an issue or question, they acted immediately and with care. It’s a pleasure to work with them. I strongly recommend that letting agency.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
5/5
I have had a great experience with this agency. Everything from the viewing to the move-in process has been free of complications, owing largely to the help from and and communication with Antony Rivolta.
5/5
Professional. Quick. Polite. Over and above expectations. Under-charge. Over-service. I would trust Faisal and his staff with more than management etc. I hope to work with Faisal for many many years. I would recommend (and do) Faisal and CityDeal Estates without any doubt.
5/5
Faisal and his colleagues were absolutely amazing and had solutions to tiny problem at the flat with quick and professional manner. As a landlord, I would definitely recommend Citydeal and will gladly pay ay for their services again. Thank you all at Citydeal.
5/5
A huge thanks Antony from city deals estates, he has made this whole process so simple and professional, Antony has been so kind and patient throughout the whole process! Thank you to Antony for all your guidance!
5/5
Great Experience with Citydeal We had been searching for a flat for quite a while and were finding it really difficult, but once we came across Citydeal everything was sorted really fast. …
5/5
Had a fantastic experience with Citydeal. Helped me with trying to make sense of what my next steps were and where to invest. A special thanks to Faisal who was always so accommodating and helpful no matter how annoying we were!
5/5
Great experience from viewing to signing
Gabriel and his team (Slava, Faisal, Alex) are fantastic. From the initial viewing itself to signing the lease, I would highly recommend Citydeal to flat seekers. They made my experience of finding my first flat in London, which could be a frustrating and stressful experience, a smooth experience from start to finish thanks to extremely timely communication both via email and in person.
5/5
Huge thank you to Gabriel form commercial department. He helped to find me an office in Greenford. Great knowledge of London commercial market. Highly recommended!!! *****
5/5
I have had a wonderful relationship with Citydeal Estates Team, expecially Faisal and Gabriel helping with my shop in Acton, thank you for your hard work guys
5/5
We own a flat managed by Citydeals. Citydeals are very prompt with all our enquiries. They explain each step taken in a clear and concise manner. I find the staff proactive and very helpful. I would recommend Citydeals to anyone looking to rent or purchase a place. It's hard to find such excellent quality of service these days!
1/5
The worst agency that I've ever dealt with. If you are happy to pay every year for extending your contract, outrages obligatory cleaning fees (empty one bedroom flat just about £300), additional checkout fees then it may be the right choice. The highlight of 3 years contract was when the agency tried to push painting work being done for the new tenant while we were still living in the flat. Wouldn't recommend to anyone.
Dear Kamala, we are sorry you have felt the need to leave these comments and rest assured that we take customer complaints very seriously. Due to your request to break the tenancy agreement early we tried our best to find a suitable solution. I can confirm that you were not charged £300 in cleaning, you may wish to re-review your refund of deposit statement. Please contact me directly and I will be pleased to investigate further. Best wishes, Faisal
5/5
Huge thank you to Gabriel form commercial department. He helped to find me an office in Greenford. Great knowledge of London commercial market. Highly recommended!!! *****
1/5
The worst agency that I've ever dealt with. If you are happy to pay every year for extending your contract, outrages obligatory cleaning fees (empty one bedroom flat just about £300), additional checkout fees then it may be the right choice. The highlight of 3 years contract was when the agency tried to push painting work being done for the new tenant while we were still living in the flat. Wouldn't recommend to anyone.
We had replied to your google review, we had only recently become aware that you had posted one on Facebook also. We are very sorry that you were so disappointed. We really did try and conclude everything in a reasonable manner. We were caught in between you and the landlord and we have little choice but to work off their instructions. Cleaning fees factor in rubbish, parking charges (which are incredibly high in Regents Park). The most important thing to us is that the property is returned to a standardised clean state. We have a blanket charge for cleaning to ensure that tenants are aware of charges from day one. Example, some 2 bed properties are left very unclean and can have 3 bathrooms with carpets, two flights of stairs, a utility room etc. yet some properties can be left immaculate with very little cleaning, but the same fee is charged to each to ensure that there are as few disputes or as few unknowns as possible. Regarding the painting works this was a question raised by the new tenant which was going to take over from you, the landlord then asked us to ask you. You declined the request and we therefore did not proceed. We are disappointed with the rating especially since we had a good relationship over the tenancy. We are sorry for any disappointment caused at the end but hoped that the added leniency on deductions which were on the checkout report show we did try and conclude matters between you and the landlord in the best way possible. Finally, I can confirm that under the governments legislation from 01/06/2019 all Tenant Fees have now been banned. In light of the above we would request you reconsider the rating, but appreciate that this is entirely your choice. Thank you.
5/5
Antony was so great in helping us get our house. We are in love with the place and he was extremely attentive and helpful throughout the whole process.
5/5
Antony and Lefteris were very quick and helpful in assisting me. I was able to secure a great flat in under a week, even as an international! Would recommend.
5/5
Zain is very professional,polite and ready to help me. Higly recommend .
5/5
Huge thanks to Gabriel at Citydeal for making our first home purchase a breeze. His expertise and support were game-changers. Grateful for a smooth journey!
5/5
My agent Antony was really kind and super helpful! He knew the property I have seen very well and he explained main points and details!
5/5
Antony has been very attentive throughout the process and I’m super grateful for that! He has been patient, kind and helped me throughly!
5/5
I have took a lot of risk in forex/binary trading, I have been scammed different times with different account manager I lost close to $12,500 on forex trading, I saw a good recommendation about MRS Taisha Carson on review talking about her good investment she have done, Still didn't believe her cause I was ripped severally, I was scared but I gave her a try of $1000, she prove me wrong by giving me my profit after 5 day's of trading, now I'm happy with MRS Taisha Carson she's legit and trustworthy person, you can give her a try and see contact her withEmail: taishacarson025@gmail.comWhatsapp: +1(619)241-4352Facebook: Taisha Carson
5/5
Faisal and his team are awesome. From considering our options through to completion, they've been patient, supportive and always responsive. Faisal has guided us through a process we were really unfamiliar with and we've really appreciated him personally. Thank you!PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
5/5
Antony was very helpful and moving in was very smooth!
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.
9 reviews from tenants, rated 5.0 out of 5 on average. For example, Shanelle wrote: "Alberto was very friendly and easy to talk to throughout the entire process. He made my search for a new home so easy and in the end I found a wonderful new ..."