5/5
Very helpful friendly staff recommended
Agent replied · 6 July 2023
Hello Kelly, Thanks for the review. You know where we are if you need anything.
Trusted Agent profile · Worksop
★★★★★
255 reviews across 2 platforms
99 Raines Avenue, Worksop, S81 7PA
Oakwood Property's office in Worksop, at 99 Raines Avenue, is rated 4.8 out of 5 across 255 reviews on two platforms, including 245 Google reviews rated 4.8. It won Gold in The Trusted Agent 2026 awards.
The Trusted Agent 2026 results for Oakwood Property, ranked against 18,569 UK estate agent offices. Each award is assessed separately from the review sites.
Every review we hold for the Worksop office, from every platform, shown as written. First names only.
5/5
Very helpful friendly staff recommended
Hello Kelly, Thanks for the review. You know where we are if you need anything.
5/5
very helpful company Thank you
Thank you Katarzyna, glad things went well.
5/5
Rating only, no written review.
Awesome, Thanks for the 5 STAR rating!! - The Oakwood Team
5/5
Rating only, no written review.
5/5
Good service
Excellent, thank you for taking the time to drop a review on our service. regards Simon and the Oakwood Team.
5/5
Rating only, no written review.
Thank you Helen, its a joy working with you.
5/5
Rating only, no written review.
Thank you, its great to know you are happy with the service received. Many thanks for taking the time to share. The Oakwood team
5/5
Rating only, no written review.
Thanks for giving us a 5 STAR rating to further show we are the BEST letting agent in Worksop. We were happy to step in when another supplier let you down, tuning your property around in 10 days to have a new tenant signed up having paid 6 months rent in advance for a secure letting for both parties. We look forward to working with you again in the future and are happy to welcome you as one of our valued landlords.
5/5
Rating only, no written review.
Thank you - The Oakwood Team
5/5
Too the point
Thank you, we value every review we receive genuinely as it shows us where to improve or where the teams efforts are appreciated.
5/5
Rating only, no written review.
Hello Richard, Thank you for rating us as a business and what a fantastic way for the team to start the new new. We're happy to be working with you. Happy New Year!
4/5
Rating only, no written review.
Thank you for rating us, we'll keep working to see if we can get the extra star ;-)
5/5
Rating only, no written review.
Thank you
5/5
Rating only, no written review.
Thanks for the rating, glad to see our team is working well for you.
4/5
Rating only, no written review.
Thank you for rating us, we'll keep working to see if we can get the extra star ;-)
5/5
Rating only, no written review.
Hi Steve, Thank you so much for taking the time to write us a review. We enjoy working with you as well. Always here if you need anything.
2/5
Rating only, no written review.
Hello Dave, We're sorry if we have upset you in some way. We're always happy to get feedback where things haven't gone to plan. I have searched you name on our system but can't see a Dave Marr. i can see several Marrs but not you. Giving a rating without details doesn't help improve things or allow us to make a fair comment on what made you feel this way. We take it seriously so please let us know what went wrong and how you interacted with our business please. You can call us on 01909 470007, email us at admin@oakwoodproeprtyuk.co.uk or reply on here. If you contact us, I will update this with a fair overview of what happened. We noted you have left 7 google reviews in quick succession and we are not the only business owner asking for more details. Reviews are so important for small businesses and it would be great if you could approach things in a constructive rather than damaging way. We look forward to hearing further from you.
5/5
Rating only, no written review.
Thanks Liam, we really appreciate the review, we'll be sure to share it with the team.
1/5
Rating only, no written review.
Hello Stephanie, thank you for taking the time to share your review though it is only a rating and so its hard to understand the reason why. Over the last weekend, you disabled an electric socket which shouldn't have been touched. This bare wire blew the electrics to the whole property and tripped out the electrics which whilst on the on the phone at 8pm on a Saturday night and again on the Sunday, you said you had remedied this. We sent an engineer at the earliest opportunity on Monday Morning to ensure the property was safe and reinstate some trip switches which had blown from your actions. We will make contact with you to understand what in this series of events has made you unhappy because we are unsure why you feel this way.
1/5
Rating only, no written review.
Hello Sara, Its disappointing to see your rating but also great because we'd love to review why you feel this way and in doing so we can continue to taylor our service to meet peoples needs, but without comment its actually frustrating as we can't see why you feel this way. We can see you have left 11 sperate ratings in a few minutes and so you are obviously active on google improving your stats. It is far more helpful if you speak with us about your feedback so we can understand your interaction with us given I have searched our systems but without further information, iI can locate you as a customer. To that end, please give us a call on -01909 470007 and ask for Simon during office hours. At a difficult time when businesses are working their socks off to retain jobs and provide a service during an unprecedented pandemic, working against them rather than with them, is less than helpful. If you are serious about providing feedback, I look forward to hearing from you and I'll up date this response with a warts and all overview so people can understand your feelings better. Warm Regards
5/5
Rating only, no written review.
Thanks for the review, we really appreciate it as its how we let customers know who we are.
5/5
Rating only, no written review.
Thank you Ryan, we really value your rating. We'll make sure the team knows.
5/5
Rating only, no written review.
Thanks you for the review, we really appreciate it. Kind Regards
2/5
Rating only, no written review.
Hi Ellie, We take the reviews we get very seriously as its how small business show themselves to their customers. Its a classic to see a reply that we can't find you as a customer, but having searched your name in our system, we genuinely can't spot you. We note you are a local guide on Google and so I am sure you will want your input to be accurate. We also note that at the same time as giving us a rating, you have also given other companies ratings including Bartrop and Dilks 2 stars and Martin and Co (similar industries) along with different business types. A rating on its own doesn't help us improve for other customers and in line with our observation that you have just posted a number of reviews (8 in 10 minutes), please give me a call on 01909 470007 or reply here to let us know what we need to do to improve if you have interacted with us. If the content isn't accurate, we like to highlight how damaging it can be to small businesses (particularly when our team work hard to get things right) and ask you to review this otherwise, we look forward to hearing from you.
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.
Yes. In The Trusted Agent 2026 awards: Oakwood Property, Worksop won Gold.