Every review we hold for the Woodstock office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 1/5
FacebookMy review is specific to the lightwater branch. Bad mannered, unprofessional and incompetent are the words I would use to describe the staff. They found me buyers back in June who have still not signed their contracts along with the buyer at the bottom of the chain. There are 4 others in the chain above
and we have all signed and are ready to exchange contracts. The managers have not replied to the last 2 emails I sent asking them to get this resolved. The whole process since signing up with them has been far from satisfactory. Wrong price on the house, wrong details and a complete disregard for me as a customer. The manager, in particular, seems to think it is beneath her to deal with customers once they have signed up. I have never dealt with a company before who refuse to answer emails from their customers. My job involved dealing with estate agents and in 15 years I never came across behaviour like this. I wish I never signed up with them.
Mary · 22 February 2021
Agent replied
Thank you for bringing this to our attention Mary, we really appreciate it and are sorry that you have found it necessary to do so. So that we can look into resolving this for you, please can you send an email to louise.hughes@chancellors.co.uk? Thank you.
★★★★★ 1/5
FacebookWe had the worst renting experience in the UK. Chancellors agency lied to us for getting a few stuff done in the flat before signing the contract, they never discussed those things with the landlord, we signed the contract and moved in and the flat was not professionally cleaned and not freshly painted as stated in the contract. They didn’t care about these problems saying it’s landlord fault and letting us to deal with the problem. On top of it at the beginning of the conflict they seemed to take our part asking the landlord to respect the contract but after a phone call between the landlord and manager Riley Drake-Smith they changed their mind and jump on the landlord side (who breached the contract) advising us if we don’t reach an agreement with the landlord to search for a new property.
So because of the agency and their dishonest actions, in full pandemic, before Christmas, we had to search for a flat and move again, even though we’ve just moved to that property. So they didn’t care about us one second and they think it’s a normal thing to move house every month just because of their poor services, lies, unprofessional and dishonest behaviour. I would not recommend to anyone this agency. The whole experience was a nightmare.
Roxana · 26 January 2021
Agent replied · 23 February 2025
Hi Roxana, thank you for taking the time to get in touch, we are very disappointed to read of your concerns. So that we can investigate this, please could you contact us via simon.butt@chancellors.co.uk with the details? Many thanks.
★★★★★ 1/5
FacebookYour company overcharged me. The outstanding amount was £91.20 but I calculated as £61.18 so the difference is approximately £30. It's not the amount that I'm concerned with, but how you deal with your customers.
It's not right that you agree a fee with me then go back on your word!
You didn't reply to my email and sent another invoice demanding £91.20 without disputing my calculation which was agreed with your letting management!
Not replying to my calculation and then threatening me with legal action is absolutely disgraceful, so this review is justified.
Richard · 20 November 2020
Agent replied · 23 February 2025
Thank you for bringing this to our attention Richard, we really appreciate it and are sorry that you have found it necessary to do so. So that we can look into resolving this for you, please can you send an email to directors@chancellors.co.uk? Thank you.
★★★★★ 5/5
FacebookAs a landlord who uses the services for Chancellors for Property Management ; the services provided by South East property Management team has been excellent. The services of Ms Isabelle Jakovljevic in particular has been splendid. Her services with respect to my Property Management has been great. I have been with Chancellors now for over 5 years and my overall experience has been very good.
Radhika Vinod & Vinod Ramaseshan
Radhika · 16 February 2018
★★★★★ 5/5
FacebookI want to thank Adam Lewis for his excellent work!! He was truly helpful and caring and made the process of moving in so much simpler and enjoyable. He made my experience with chancellors great! Thank you once again!!
Sónia · 16 November 2016
Agent replied
Thank you, Sónia. I hope you enjoy your new flat!
★★★★★ 5/5
FacebookLucy Harcup has been very accommodating with my request. She was also very prompt in getting back to me. Appreciated her efforts! Hopefully would be able to find a property suitable for us soon. Thanks.
Geztel · 3 November 2019
Agent replied
Thank you very much !
★★★★★ 1/5
FacebookThis company seem to think they operate by different standards than other estate and letting agents. Had a bad experience when purchasing our home through them as they would not take our house off of the market until the moment we exchanged. And now trying to rent a property through them, they delayed getting back to me for so long the house I was interested in has been let and they wouldn't consider me anyway as I am reliant on my ex husband to pay the rent as I am a stay at home mum with 2 small kids despite other companies being happy with him as a guarantor. Would never deal with this company again.
Emily · 5 October 2020
Agent replied
Thank you for bringing this to our attention Emily, we really appreciate it and are sorry that you have found it necessary to do so. So that we can look into resolving this for you, please can you send an email to directors@chancellors.co.uk? Thank you.
★★★★★ 1/5
GoogleI purchased my property through Chancellors. Throughout the process everyone we dealt with were unprofessional, lacking knowledge of the sale, obstructive and lacking any customer service skills. We complained to head office and got no response. Now 9 months later they still have our property displayed in the office window in Woodstock even though I’ve previously asked them to remove it. Use them at your peril.
Mike · 14 December 2022
Agent replied
Hi Mike, thank you for taking the time to get in touch, we are very disappointed to read of your concerns. So that we can investigate this, please could you contact us via directors@chancellors.co.uk with the details? Many thanks.
★★★★★ 1/5
FacebookAVOID. Absolutely terrible service. 4 days before I was due to move in to a property which I had already paid a deposit and first month’s rent for, as well as having signed a contract, I was told the property had been sold so I could no longer move in. I was never even informed that the property was up for sale. This was over a week ago and despite phoning every day and speaking to 6 or 7 different people at Chancellors I have still not been refunded any of my money!
Poppy · 5 September 2020
Agent replied
Hi Poppy, thank you for taking the time to get in touch, we are very disappointed to read of your concerns. So that we can investigate this, please could you contact us via directors@chancellors.co.uk with the details? Many thanks.
★★★★★ 1/5
FacebookMy sister put a deposit and first months rent of £1130 on a house to rent (also signed a contract) , 4 days before she was going to move in they told her the property had sold, they did not inform her the property was even for sale. They still haven’t refunded her any of her money which they said they would in 3-5 working days (now been well over that) She has now had to use all of her months wages for the deposit and first months rent on another property (with a decent estate agent) and has informed them of this and they just keep fobbing her off! Absolutely disgusting company! AVOID
Sophie · 4 September 2020
Agent replied
Hi Sophie, thank you for taking the time to get in touch, we are disappointed to read of your concerns. So that we can investigate this, please could you ask your sister to contact us via directors@chancellors.co.uk
Many thanks.
★★★★★ 1/5
FacebookAbsolutely useless in property management. I’m not sure what service I’m getting for the astronomical fee they’re charging but I’m starting to think I can do a better job managing the property myself from Australia. It’s taken Chancellors 3 months to get a gas safety certificate passed and with poor communication to contractors, it’s costing me more money because guys turn around up to the property “without the right part” for the job. High staff turnover is also a sign of the rotten culture.
Avoid this firm like the plague.
Gerrit · 31 August 2020
Agent replied
Thank you for letting us know about this Gerrit, we are sorry to hear that you are currently frustrated with our service. So that we can look into resolving this for you please contact us at directors@chancellors.co.uk. Thank you.
★★★★★ 1/5
FacebookVery unreliable.
Have been waiting since this morning for a call back for a key code to a new property for my uncle to move into. We have spoken to various employees who have promised to be in contact but to no avail.
We are currently sat outside his now previous property with removal vans packed and ready to go to the new property.
He had to vacate his property by 12pm today he is 72 and now homeless.
We have visited the office in Brecon and that is also closed.
We are disgusted with the service or lack of that has or in this case not been provided.
Polly · 9 August 2020
Agent replied
Hi Polly, Thank you for bringing this to our attention, we really appreciate it. So that we can look into this matter for you, please can you send an email to simon.butt@chancellors.co.uk Thank you.
★★★★★ 5/5
FacebookGood experience! Your staff Rebecca Joel is excellent. She is professional, respectful and very helpful in ensuring that everything goes well from the agreement preparation to the day we move in to the new accomodation. Great service!
Ririh · 7 March 2018
Agent replied
Thanks for the great review. Rebecca Joel and our specialist lettings team will be delighted to hear this.
★★★★★ 5/5
FacebookThis is the first time I have dealt with Chancellors, they provided us with excellent customer service a good properety,I would like to say a big thank you to Joanna Mawson for being very helpful and organising.
Dóra · 19 February 2018
Agent replied
Thank you very much for your kind review!
★★★★★ 5/5
FacebookWe have been into seceral local estate agents with viewings all over Aylesbury over the last few weeks as looking into moving into the area from high wycombe. Chancellors have been the most accommodating and really took the time to help me out especially with my partners many requirements. Would really like to say a massive thank-you to the Aylesbury team especially Nathan Armstrong for all his help and patients.
Dan · 20 November 2016
★★★★★ 5/5
FacebookI would like to give a special thanks to Chenge Dziya for making my move so much easier. Her professionalism is second to none and has always managed to help me with queries I've had since moving into the property. Chenge has always managed to help me really quickly and has always gotten back to me within the promised time frame. A big thank you for all if your help.
Alessandro · 15 November 2016
★★★★★ 1/5
Facebooko whom it may concern,
I am not used to giving this kind of review or writing at all because I believe that we can all make mistakes. But I think there are mistakes that cannot be made 3 times.
A month and a few days ago exactly I started to fill out the documentation to acquire a house with Chancellors. They called me very early every day and they were always very aware of what I needed. It took me a week to fill out the form and send all the documentation. The landlord approved us and only our references were missing.
They sent us the contract for 25th June and we are supposed to have the house that day. They called me and told me that at 11:30 am on the 25th we would meet at the house to hand over the keys. On Tuesday 23rd June they emailed me to tell me that unfortunately they have to delay the day of moving because we did not have the complete references.
We accept that and delay the day to 1st July. On July 1st we were told that it was impossible to move in because the Landlord had withdrawn the application due to our references and 3 days later an email arrived saying that our references are correct. On July 2nd the girl from the agency called me and told me that she has another house that we do not need anything else. That we do not have to worry at all and that she was going to take care of everything and we could move on 9th July.
As we were supposed to move on 25th June. We paid rent and deposit on 22nd June and from that day everything was delayed. We thought because they were just putting everything in order but each time we were delaying and delaying more and more.
We are on July 7 and the only thing I have done is try to call them and speak to the person in charge but they tell me that at the moment they cannot speak with me. Another very relevant point is that Lucinda Sturla the girl from the agency no longer works there since July 4 and now the manager was Olivia. I am trying to communicate with Olivia from that same day, July 4 and it is IMPOSSIBLE.
I spoke to the manager, John and he says he can't do anything because he doesn't have the letting department. What type of company does this to its clients who HAVE ALREADY PAID AN INCOME AND A DEPOSIT OF MORE THAN 2,600.00 POUNDS?
The MASSIVE PROBLEM is that at the moment I am on the street because I am supposed to sign a contract for June 25 and then for July 1 and THERE IS NO ANSWER.
I left my house on the 25th because the contract ended. This agency takes money from you and does not care about you. This is unheard of and disrespectful to us.
Now I am trying to get my money back for two days and I don't get a response.
Finally I decided to take legal action and go to lawyers because it seems disrespectful to me.
Laura · 7 July 2020
Agent replied
Hi Laura, we are sorry to read of your issue. We note you also wrote to us through Google and we have responded to your message. Kind Regards
★★★★★ 5/5
FacebookFrancesca Deacon has been dealing with my rental and has been superb throughout. She resolved all issues very quickly and was always very responsive to emails and replying to phone calls. Very good service.
Andy · 1 October 2019
Agent replied
Thank you so much for your feedback!
★★★★★ 5/5
FacebookI bought a house through Chancellors and dealt with someone called Sebina. I found the service was very efficient and always getting back to me with the relevant information. Sebina was lovely and always kept me in the loop and never minded me chasing up the status of the purchase! Great customer service. My house has now been completed and I receive the keys today. Thank you very much.
Alice · 5 August 2016
★★★★★ 1/5
FacebookTotally frustrated with the lack of communication from personnel within this company. We have lost one house we intended to purchase and are now in danger of losing a second! Poor is not the right word!!!
Richard · 8 November 2017
Agent replied
We are very sorry to hear that you are missing out on the chance to purchase properties due to communication issues. Please contact seniorsupport@chancellors.co.uk with full details and we will look into this for you.
★★★★★ 5/5
FacebookI have had nothing but amazing experiences with Chancellors and especially Casey Gramson, she is always prompt and professional. nothing is ever missed and I am very happy with all of Casey's help
Romy · 3 October 2019
Agent replied
Thank you Mrs Stanford!
★★★★★ 5/5
FacebookI would just like to say a BIG thank you to Scarlett Harrison, Property Manager, for all of her excellent and prompt service in regards to my recent contract extension. The communication was very thorough through every step and I greatly appreciate it. In addition in the past when I have had queries she has always been efficient and happy to help which is very reassuring. Thank you.
Leslie · 2 October 2017
★★★★★ 5/5
FacebookI will like to thank Casey Gramson for her FANTASTIC work managing my property.
She is always helpful and returned all phones calls and emails same day. She is highly talented.
Silvia Clemete
Silvia · 30 July 2019
Agent replied
Well done Casey!
★★★★★ 1/5
FacebookWorst customer service. Filled up online booking form for viewing 10 days in advance. Nobody contacted for days. I have started calling them but no competent person picks up phone just promises that someone will call me shortly to confirm viewing slots. Well - noone did. Finally received an email saying the day I chose for viewings is "the busiest for Chancellors" - well it is a Saturday as it is my only off day - and they are only able to show me 1 property out of the 8 I expressed interest to view! Very disappointed.
Susanna · 28 November 2019
Agent replied
Completely agree with you susanna
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.