Every review we hold for the Winchester office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleI manage their customer rewards platform (at Vaboo) & have been working with James & the team since January. They are forward-thinking agency who really care about their customers. Organised, reliable & a pleasure to work with.
Harriet · 4 July 2021
Agent replied
Thanks Harriet, we love working with you....
★★★★★ 4.8/5
View Agents TenantFlat 6 nine elms mews
On requesting a viewing of the property Harvey was more then helpful and was able to meet me and show me round the property at a time that worked well for myself. On deciding I'd like to take the property, I feel Harvey went out of his way with helping to fill form etc and any other issues that arouse. All in all a great service thanks
Jason · 22 June 2021
★★★★★ 5/5
GoogleJames’s advice on my portfolio was invaluable and he has helped me so much on how to leverage what I have. If you need any property Advice, James MUST be the first person you speak too.
Tony · 13 March 2021
Agent replied · 4 August 2023
EweMove Estate Agents are delighted to receive such a fantastic review- thank you for taking the
time to leave your review of James and for the kind words.
★★★★★ 5/5
GoogleProfessional and efficient staff always pleasant and knowledgeable to deal with when selling p property.
Saskia · 7 September 2025
Agent replied · 7 September 2026
Thank you Saskia we really appreciate your lovely comments and thank you for using us to sell.
★★★★★ 5/5
GoogleEweMove and James have been absolutely fantastic. We have had a terrible experience with another estate agent, and after moving to EweMove, the only regret we had was not moving earlier. A very personable, professional experience at a …
O · 21 September 2019
Agent replied · 21 September 2026
Thank you Omar
★★★★★ 5/5
GoogleJames has a very good down to earth approach when it comes to selling property it is refreshing to deal with someone like him in what can be a very stressful situation when going through the motions of a sale
Ryan · 22 March 2019
Agent replied
Thanks Ryan, it's great that you liked James' straight forward approach, particularly when you have the stress of selling a property!
★★★★★ 5/5
GoogleVery on the ball, did a good job selling me a house. Very thorough
Mick · 7 September 2025
Agent replied · 7 September 2026
We really appreciate you posting this Mick and glad we could help and you were happy with us.
★★★★★ 5/5
GoogleJames’s advice on my portfolio was invaluable and he has helped me so much on how to leverage what I have. If you need any property Advice, James MUST be the first person you speak too.
Mike · 19 April 2020
Agent replied
EweMove Estate Agents are delighted to receive such a fantastic review- thank you for taking the
time to leave your review of James and for the kind words.
★★★★★ 5/5
GoogleAmazing job by James, Harvey, Sarah and the rest of the Ewemove Winchester team renting out my property!
Chris · 5 March 2023
Agent replied
Thanks Chris. I’m happy we’re working together 😀 …
★★★★★ 5/5
GoogleFantastic experience dealing with James & the team. Great service and very clear & honest communication. Thanks again!
Bronte · 5 March 2023
Agent replied
Thank you so much Bronte. We love working with you!
★★★★★ 5/5
GoogleAfter a long and enduring period following sale STC, James diligently guided the process to completion with patience to the satisfaction of all concerned with a high level of professionalism. We are very pleased with the outcome.
John · 22 March 2019
Agent replied
Thank you for your kind words John. It was a pleasure working with you and your brother in not so easy circumstances.... As it turned out.
All the best & hopefully we can work together again.
★★★★★ 5/5
GoogleGreat service, kept me informed. House sold within a week.
Gill · 7 September 2025
Agent replied · 7 September 2026
Great review thanks Gill we very much appreciate you posting this and glad we could help.
★★★★★ 5/5
GoogleRecently sold a house through Watts estate agents and every aspect of the service was excellent. The communication from the staff was very good and the online options to keep track of progress very helpful. Would definitely recommend.
Stuart · 7 September 2024
Agent replied · 7 September 2026
Thank you Stewart we really appreciate you leaving this very kind review and glad we could help.
★★★★★ 5/5
FacebookBrilliant service. James and Malcolm held our hands through the entire process. They were helpful, knowledgeable and highly professional which made selling our home stress and pain-free. Thank you and we wouldn’t hesitate to recommend.
Dom · 28 October 2018
Agent replied
Thanks Marsha Dom Rickard. It’s always good working with you...
★★★★★ 1/5
GoogleAvoid EweMove, Extremely Unprofessional Experience
We had an incredibly disappointing experience renting through EweMove …
Hannah · 17 June 2025
Agent replied · 17 June 2026
HI Hannah,
We did not intentionally mislead lead you about who owns the property you rented. The property was a new build looking to be sold and we had many would be … More
★★★★★ 1/5
GoogleMy experience with this branch of Ewemove has been one of complete incompetence from start to finish. This began with a bungled transfer from previous estate agent, nobody knew what they were doing. Maintenance requests remained unanswered for the length of the tenancy, only being addressed at the point we were moving out no doubt to market the property as attractive to new tenants. These included a permanently leaking gutter, which not only encouraged the existing damp problem within the property but also led to sleepless nights, concerns about possible carbon monoxide leaks and requests for a carbon monoxide alarm, and collapsing fence. Rearranged agreed rent payment dates were ignored with money being taken out of the account the normal day, an administration fee paid in error to the previous estate agent during transition period took months to recover from Ewemove. The estate agent in question was extremely elusive to contact and we were constantly promised calls back which never came. Viewings for new tenants at the end of our tenancy were arranged only to end up being a no show with no warning or apology from the estate agent regarding our wasted time. On top of all this, following vacating the property it took months, literally months, of phone calls forward and backward to finally recover our £2,100 deposit, which due to sheer incompetence had never been properly transferred to the estate agent in question. I could go on and on and list many more issues. As I see from the reviews already submitted, Mr White appears to be successful in the sale of property. This I cannot comment on. On the rental front however, I would strongly advise to go elsewhere.
EDIT: I stand by my original points addressed in my review and the response. However, Ewemove were helpful in contacting me and listening to further feedback and were very apologetic for the trouble I had to deal with.
Alexander · 5 October 2019
Agent replied
We are really sorry to hear this. We will speak with the Winchester branch to better understand what happened here, as this appears to be an isolated issue.
All feedback, whether positive or negative is used to improve the service and training we provide, so we would like to thank you for bringing this to our attention. You have raised a number of important issues here and we will try to call you to discuss these, if that is ok. We have investigated the major items that we can from our records today (Sunday).
This appears to be in regard to a shared tenancy that was transferred to EweMove by the Landlord from the previous letting agent, partly due to their service. It looks as though this created issues for you, which from our side we apologise. We understand that this tenancy was transferred to EweMove, with you and your friends leaving the home 6 months or so ago in August 2018. Even now, we appreciate you raising this to our attention.
The property appears to have been transferred with a number of outstanding maintenance issues from the previous agent, which we will investigate further with the branch. A number of these issues needed the Landlord’s agreement to resolve and approve budget to get fixed and as he was not in the UK, these took longer than they should have.
It looks as though the question of the fence, was agreed with the neighbours by our branch. This appears to have been their fence to repair/replace and we understand the neighbours finally dealt with that after numerous discussions with our branch.
With the Admin fee that you paid to your previous letting agent on renewing your tenancy agreement with them, it looks as though your previous letting agent was not at all helpful in returning that to you? As a gesture of goodwill, we see that our branch Director actually paid that back to you out of their own pocket and took on the lengthy discussions with the previous agents to get those funds back.
With your Deposit funds from the previous tenancy and agent, as you say the previous agent never transferred these funds to EweMove and our deposit protection scheme and therefore they were never within our control. Our branch Director had a lot of phone calls etc with your previous agent’s various offices and they did finally get the funds returned to you. This took longer than we would certainly expect, as the funds we not under our control.
The transfer of this tenancy and the issues we inherited were certainly not as easy as we would have wished, so please accept our apologies. We will investigate further with the branch and contact you to discuss these points. In the meantime we understand that the Winchester branch have taken steps to strengthen it’s lettings team as well.
Thank you for drawing this to our attention. We will call you with further feedback after our investigations.
★★★★★ 5/5
GoogleJames and Nadia are absolutely brilliant, organised, curteous and professional whether your moving out, moving in or looking for someone to manage your property. 100% recommended :-)
Alex · 13 March 2021
Agent replied
Great to hear that you rated your experience with us as 5 Star and that you enjoyed dealing with us! Thank you for the review :)
★★★★★ 5/5
GoogleI have used these agents both for rental and sale of my property and they have been fantastic from the beginning until the sale (finally). Super helpful, kind, professional and efficient. I honestly can't thank them enough. I chose them because I liked their name, 6 years ago, and I'm thrilled I did. Thank you to all the staff who have helped me along the way.
Hilary · 7 August 2022
Agent replied
Thank you Hilary, it took a while but we got there!! It was a pleasure working with you... Martin from Ewemove
★★★★★ 5/5
GoogleSarah was great with keeping me updated on viewings and feedback.
Both James and Sarah worked hard to find another buyer which was done quickly and efficiently- thank you both.
Francesca · 22 March 2020
Agent replied
Thank you Francesca, we love working with you too!
★★★★★ 5/5
GoogleFantastic service, James was knowledgeable, enthusiastic and driven to sell our property which we did at the price we wanted within a week, largely thanks to his diligence and professionalism - highly recommended
Dom · 17 September 2018
Agent replied
Thanks for your comments Dom. Looking forward to seeing you soon
★★★★★ 5/5
GoogleJames and the team have been faultless throughout. Experienced, knowledgeable and a pleasure to work with throughout the whole process
Gareth · 13 March 2022
Agent replied
Thanks Gareth. It was great working with you too. I look forward to doing again at some point, Best Wishes James
★★★★★ 5/5
GoogleJames and the team at EweMove are great to work with. They really know their market and their passion shines through. I'd highly recommend them.
Rory · 13 March 2021
Agent replied · 3 June 2024
Thanks Rory. We’re glad you’re happy and look forward to working with you in the future.
James
★★★★★ 5/5
GoogleFantastic experience with ewemove Thanxs to Harvey and Sarah we have found a lovely home very helpful spot on
Kirsten · 13 March 2022
Agent replied
Thanks Kirsten, we hope that you're very happy in your new home... Best wishes for the future. Harvey & Sarah from Ewemove
★★★★★ 4/5
GoogleWe bought our first home through robert watts and as a fast track sale. It took 7 weeks from start to finish and Pleased with how on it they were with it all.
Katie · 7 September 2024
Agent replied · 7 September 2026
Thank you Katie we’re so pleased the Fast Track sale went quickly for you. Good luck in your new home.
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.