Every review we hold for the Wetherby office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleI had a great experience with the team throughout the process of securing my new property. A special thank you to Cora, who was incredibly helpful, professional, and responsive from start to finish.
Cora kept me informed at every stage, answered all my questions promptly, and made what could have been a stressful process feel smooth and straightforward. Her friendly attitude and excellent customer service really stood out.
I would highly recommend this agency to anyone looking to rent a property, and I’m very grateful to Cora for all her support. Thank you again!
Shivam · 26 June 2026
★★★★★ 5/5
GoogleI would like to leave a review specifically highlighting the level of service we have received from Marta. She is a fabulous representative of the agency. When viewing a property recently, she gave us fabulous advice, knew a huge amount about the history of the property and took time to really represent the seller and the potential of their property. Us as the buyers were met with astute knowledge, warmth and awareness. Marta was realistic in the situation with the property as well as the interest surrounding it. This led us to offer quickly and be accepted. She has also given brilliant advice on property we are selling. Her approach and attitude was a huge part of leading us to moving quickly on our dream property. Thank you Marta. I wish we saw more of your knowledge and attitude as a standard across the industry.
Malachi · 19 June 2026
★★★★★ 1/5
Google"I am writing to warn others about this agency's shocking conduct. Not only did they behave in an intimidating and unacceptable manner, but they also changed my deposit protection scheme without my knowledge or consent.so they can win it and it works for them that unfair
After my tenancy ended, they submitted a quotation for 'redecoration' that was never signed or approved by me.because i dont know what they redecorate in the house .There were no details, no breakdown of costs, and no evidence to support the claim. Yet the scheme approved it and they were able to keep my deposit, despite me living there for 18 months and taking good care of the property.
This feels like a deliberate setup to take advantage of tenants. It is unfair, unethical, and completely unacceptable. I strongly advise avoiding them at all costs."
Tahe · 10 June 2026
★★★★★ 1/5
GoogleIf you ever think, wow this really is the worst case scenario, it's worth taking a risk on this company, don't! However bad your situation they will make it worse. We tried selling through their investor route and direct to them and honestly sales people just flat out lie and make false promises. You agree and then whoever you end up with is so surprised by what you've been told but, what a shame it's not their department they can't help. I can say with complete certainty the most likely outcome is months wasted, a property which is harder to sell and you end up in a situation worse than you started. This simply is not an option and I would encourage anyone to completely disregard it. You might think oh it's a low offer but, worth it- it isn't and you won't end up getting even close to the money they offer in even close to the timeframe. I read some of these reviews before and thought, we are really out of options so lets at least try...don't make my mistake.
Nope! This is definitely for you, you dealt predominantly with my husband through your 'investor route' and we also dealt with the other company and had much the same experience! I'm sure this is not a surprise as we and I am sure many others have had this conversation with you many times.
Hope-Louise · 24 September 2026
Agent replied · 22 September 2026
Hi Hope,
We believe this may have been left in error; we have no record of your contract details in our system, although we did have an enquiry that you chose not to proceed with.
We noticed that you left the very same review shortly after for a competitor; was this intended for them?
Please let us know.
Best wishes,
TPBC
★★★★★ 5/5
GoogleBrilliant experience from Tristrams Estate and Letting Agents. I worked with Cora, who was helpful throughout the entire process. Her communication skills were excellent, and she kept us informed at every stage, making what can often be a stressful experience feel smooth and straightforward.
Cora was always professional, responsive, and willing to answer any questions we had. She went above and beyond to ensure everything was handled efficiently and that we understood each step of the process.
Gerald · 26 June 2026
★★★★★ 5/5
GoogleAs a Chinese international student renting a place on my own in the UK for the first time, I feel really lucky to have found Yournest. The whole rental process, from booking a viewing to moving in, went super smoothly. Ben was like an old friend when showing me the place, answering all my questions openly and honestly. And Laura, who I spoke to over the phone, was very clear and professional, which I really appreciated. One thing that really stood out was that there wasn’t a desk and chair in the room when I viewed it, but after Yournest spoke with the landlord, they arranged for a desk and chair to be added, which I’m so grateful for. Yournest manages to strike a perfect balance between being professional and personable, which made me feel really comfortable. I’m all settled in now and already enjoying my afternoon tea in my new home!
李玥 · 18 August 2025
Agent replied · 18 August 2026
Thank you so much for this, we hope you enjoy your new home. Let us know if we can help with anything else.
★★★★★ 4/5
GoogleVery good estate agents that were really helpful and attentive during my two years as their tenant. The team are friendly and really do everything they can to make the renting process as easy as possible. There were sometimes slight delays in contacting of the right team member through email, but once the message got through they were always a tremendous help. Their incident-reporting system for any repairs is probably the best I've used in my ten years of renting, and they were quick to refund my deposit at the end of my tenancy.
Keith · 18 August 2025
Agent replied · 18 August 2026
Hello Keith,
Thank you for your review it is much appreciated. It is true we do have different departments and it is important to email thew correct department. For example if you email lettings@yournest.co.uk it will take time to respond as we receive well over 100 enquiries into that inbox each day and it is reserved exclusively for property enquiries. Our emails addresses are as follows:
Lettings@yournest.co.uk - Property enquiries
Info@yournest.co.uk - Administration and applications
Accounts@yournest.co.uk - Rent payment issues usually
maintenance@yournest.co.uk - Maintenance issues, although these are usually dealt with via the app as you correctly mention.
Thank you for being our tenant, it was a pleasure having you.
★★★★★ 5/5
GoogleExcellent service ! I have been a home owner and Tristram's have managed the letting for many years very professionally. Thank you to Destiny for ALL her hard work and support.
Now when it came to selling the property I obviously trusted Liam and Martha from Tristram's to sell my first home.
They have been professional, efficient, great communicators and diligent throughout the whole process. I felt they worked to care for both the seller and the buyer. We sold my property in record time due to good pre work, preparation of the property and excellent marketing. I have been very happy with all their support pre, during and now post the sale with the solicitors. Definitely a one stop shop. I would recommend Tristram's to all I know in the Nottingham area. THANK YOU ;-)
Sajid · 10 May 2026
★★★★★ 5/5
GoogleThe initial contact with Marta was very positive. Marta took the time to understand our criteria, discuss what we absolutely wanted (location, number of rooms, etc.), and what we were willing to compromise on. This gave us the impression that Marta truly listened to us and tailored her suggestions accordingly, thus establishing a real bond of trust. Subsequently, we realised that Marta was very thorough and provided excellent follow-up on our search, always finding a way to be responsive and precise. All in all, an excellent experience.
NB · 10 May 2026
★★★★★ 5/5
GoogleI would like to take the opportunity of thanking the staff of Tristrams Estate and letting for the sale of my property.
In particular I would like to thank Marta for her professional approach to all the aspects of selling the property, in particular, keeping me informed, negotiating and finally selling the property.
After the sale was completed, it was then passed over to kirsten, who overseas the completion of the sale, kirsten deals with the solicitors, on both sides which is quite a difficult task, once again very professional and kept me informed from start to finish, so thankyou once again
Mr A Meakin
Andrew · 10 May 2026
★★★★★ 5/5
GoogleI can’t recommend Tristrams highly enough as an estate agent. From the very beginning, they provided a level of professionalism, dedication, and personal care that truly set them apart.
A special mention for Marta who is truly a real asset to Tristrams. Marta demonstrates exemplary estate agent behaviours.
Even though we haven’t found the perfect property yet, I can’t praise Marta enough. She have been incredibly proactive, always reaching out with updates, staying in touch even outside office hours and showing genuine care for what we need. I’m confident that with her support, we’ll find the right place soon.
Angela · 10 May 2026
★★★★★ 5/5
GoogleAll in all I had a positive experience with Tristram's. It was a difficult sale due to onerous leasehold legislation and there were a few hiccups along the way but there was a positive "can do" attitude from the whole team from the beginning.
A particular shout out to Kirsten who is highly responsive to emails and keeps you in the loop with a clear and honest explanation. She's a terrific 'chaser' too and gets answers fast. It would have been a much more painful sale without Kirsten's tireless efforts!
Shopper · 10 May 2026
★★★★★ 5/5
GoogleBrilliant experience with Tristrams, especially with a lady called Marta. She was professional, informative and very bubbly. She knew alot about the property and if there was something she was unsure of, she would be honest and find out for us. She called us back when she said she would & made sure we were kept informed every step of the way.
Very polite, very professional and simply made the experience easy for us.
Thank you Marta !!!
Lucy · 10 May 2026
★★★★★ 1/5
GooglePlease be very wary about using this company.
We had agreed a sale with the understanding that we would complete in about six weeks. Two months later, just before exchange, this company said they had to reduce their offer by £35,000. We reluctantly accepted and was told that everything would then go ahead within two weeks.
Two weeks later, they then proposed a reduction of a further £17,000 using the same reasons as they had used for the earlier reductions. We, therefore, chose to withdraw from using this company.
We were mislead throughout the whole process. My wife tried to call the contact names we were given on several occasions, but no one ever returned her calls.
This company are totally unprofessional, arrogant and basically a scam.
Please do not use them.
Mary · 1 August 2026
Agent replied · 16 July 2026
Hi Mary,
Thank you for taking the time to share your experience, and we're genuinely sorry the sale didn't complete as we all hoped, we understand how frustrating and disappointing that is after two months.
We'd like to add some context for anyone reading. During the conveyancing process, a long-running dispute with a neighbouring property over parking access came to light, one that turned out to be far more serious and entrenched than was apparent when we made our original offer, with further details continuing to emerge as legal work progressed. A property with no secure parking access, and an unresolved several year dispute attached to it, is materially different from the property we originally agreed to buy, and our revised offers reflected that reality rather than any change of heart on our part.
We appreciate that wasn't the outcome you wanted, and we don't blame you for feeling let down, but we can only buy a property based on what it actually is, not what we all hoped it was at the outset.
On communication: it's never our intention for calls to go unreturned, and we're sorry if that was your wife's experience. If you'd like us to look into this, please contact us directly at help@thepropertybuyingcompany.co.uk and we'll review exactly what happened.
Finally, our offer remains on the table. If the parking dispute can be resolved, we'd be very happy to revisit and increase our offer to reflect that. Our door is open.
Wishing you all the best,
The Property Buying Company
★★★★★ 5/5
GoogleSophie was amazing! She was warm, professional and incredibly easy to talk to. She made the whole experience enjoyable and stress-free, answered all my questions and went above and beyond by kindly dropping me back to my accommodation afterwards. Thank you so much for your kindness and excellent service. I highly recommend Sophie and Yournest!
Aprilene · 18 July 2026
★★★★★ 5/5
GoogleBooked in a couple house viewings and Sophie was really accommodating, offering us refreshments whilst we were waiting, and communicated really well when it came to figuring out the right options for us. Overall really good experience all-round
Adam · 18 March 2026
Agent replied · 18 August 2026
Hello Adam, thank you so much for this review. Looking at the diary you are booked in to come back and view some more houses with us. We look forward to seeing you then.
★★★★★ 5/5
GoogleMarta was so professional, friendly and efficient. Such a pleasure to have her act on my behalf in selling my property. It was only a few days from being on the market to an offer being made and accepted. Marta went the extra mile in contacting me outside her normal working hours. Thank you so much.
Alison · 19 June 2026
★★★★★ 5/5
GoogleMy experience with them was so good. I love the kindness and patience the agent called Laura I worked with showed me. She was always soft spoken and explained everything I needed to know. Thank you so much Laura I really appreciate you😊. Guys if you are looking for an apartment, visit their website please👌😊 …
Excel · 10 June 2026
★★★★★ 5/5
GoogleMoving is always a stressful situation, especially in the middle of a busy life schedule. Nothing is better than having an approachable agent who makes the process easier and less overwhelming. Thank you, Cora Soar, for being so responsive, professional, and easy to reach throughout the entire process. Your support was truly appreciated.
Abrar · 19 June 2026
★★★★★ 1/5
GoogleSTEER WELL CLEAR!
The Property Buying company do not buy homes with there own cash - well not from my bad experience with them.
Before you sign up with The Property Buying Company my best possible advice is click the 1 star reviews and take note of those rather than the 5 star reviews. The 5 star reviews are generally from people who have had an initial call with Grant Bishop not from people who have gone through the full process.
My experience with the Property Buying Company:
- The initial call to Grant was very positive and a lady came out to visit my property to provide a valuation
- In November 2023 I signed up with The Property Buying Company with a completion date of 22.12.2023
- January 2024 chase chase chase - getting ghosted by Adam (Commercial Director)
- February 2024 and still no completion and told "your near the top of the queue" "we are nearly getting it over the line"
- 6th February I inform TPBC that I am no longer selling to them. I signed up to another house buying company and within a day of signing up to the other company Adam was straight on the phone trying to apologise for all the delays and coming out with excuse after excuse and asking me if I still wanted to sell to them they would get it over the line.......No! after reading other similar reviews of being strung along why would I!
TPBC basically sign you up, tie you in, put a unilateral notice on your property with the land registry and try to find an investor for your property, if you are lucky they might find you one, if you are not so lucky, like many others your just be strung along for months. There are only a couple of genuine cash property buying companies out there who buy properties with there own money, TPBC are not one of them. Your best to put your property on the open market and drop the value if you cannot sell at market value.
Unfortunately the quick buying house market is unregulated and companies like TPBC thrive on it, there are so many false claims and mis-advertising on there website.
I hope you find this honest review useful.
Stuart · 3 October 2024
Agent replied · 26 August 2024
Hello Stuart,
You also shared your review on Trustpilot, so we'll share our reply to that one here:
Hello Stuart,
Firstly we’re sorry for the delayed reply, we wanted to make sure we got all the facts straight before doing so as there were a few complexities within your process.
To mention your point about our reviews, you will see a mix of customers in all stages of the journey throughout both our 1 & 5 star reviews. Reviews are always something we take seriously, and we want to know at all parts of the journey on selling your home with us what’s gone right & what’s gone wrong, so we can continue to improve our service for future customers.
Now on your highlighted points, as you rightly mention in your timeline of events there was a significant delay. What you neglected to mention was that the property was unmortgageable due to spray foam, which you had been aware of before agreeing to sell to us, but did not divulge in any of our conversations.
Regardless, these miscommunications happen and we wanted to proceed but by leveraging an alternative investor service that we offer to help you achieve your original agreed price, as with the issue that came to light it didn’t quite work for us.
At which point you decided that you wanted to explore other options, stating that you wanted to carry out the work to the property yourself to try and get a higher price. That’s fair enough, and we agreed to go our separate ways on this.
We truly feel that we provided all the support we could given the situation, we always make a point before anyone signs a contract with ourselves that being honest and transparent, divulging all the information about the property beforehand is paramount in ensuring that we can provide an accurate offer and don’t have to disappoint you on receipt of the survey.
We also note that your house is SSTC on the open market, but at an OIEO price very close to that of a cash buyer's offer, which of course is below market value. I do hope that highlights the issues and the severity, providing a bit more understanding of our position.
We wish you all the best in the future and do genuinely hope your sale goes through without issue.
Best wishes,
TPBC
★★★★★ 1/5
GoogleI deeply regret ever engaging with this company. They market themselves as a professional cash-buying service promising fast sales and completions “in as little as 7 days” ... In reality, it’s been nearly three months, and I’m no closer to a deal than I was on day one.
After completing all the required steps on my side, granting access for viewings and surveys, submitting paperwork, and accepting a significantly reduced offer, communication abruptly stopped. Emails, phone calls, voicemails, all ignored. When I finally managed to get through to someone weeks later, the update was vague at best, with a promise that someone would call me “the same day” with a final decision. That was over a week ago and still nothing.
The most frustrating part is how this company seems to exploit sellers in difficult situations, deliberately dragging things out to force a lower price. I feel strung along, misled, and utterly disrespected.
Avoid at all costs unless you want to waste your time, lose money, and be left in limbo with zero transparency or professionalism.
Mohamed · 1 October 2025
★★★★★ 5/5
GoogleTristrams Estate have provided a wonderful level of service. They have been particularly efficient and very responsive. Marta has been great to communicate with. She was very welcoming during the viewings and has responded quickly and enthusiastically to my questions. Overall Marta has provided a great level of professionalism and has been extremely helpful.
Dan · 10 May 2026
★★★★★ 5/5
GoogleWe have had a great experience with Tristram's and specifically with Cora. She's been really helpful and responsive to all our enquiries regarding our rental search. She has been instrumental in making our move as simple and stress free as possible. We highly recommend Tristram's for their tremendous service.
Haydn · 10 June 2026
★★★★★ 5/5
GoogleI met up with Sophie to view an apartment today and she was really welcoming and gave me all of the information I needed. She is a lovely, genuine person eager to give us answers and ideas. I’ve found this letting agents to be really easy to work with and they definitely care about you finding the right home.
Phoebe · 21 July 2026
Agent replied · 18 August 2026
Hello Phoebe, We are over the moon to hear you had a good experience with Sophie, long may it continue!
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.