5/5
Rating only, no written review.
Agent replied · 16 April 2026
Thank you for taking the time to leave a review. We are so pleased you have had a positive experience.
Trusted Agent profile · Watford
★★★★★
715 reviews across 2 platforms
Sydney Road, Watford, WD18 7PL
BPC Land and New Homes's office in Watford, at Sydney Road, is rated 3.9 out of 5 across 715 reviews on two platforms, including 31 Google reviews rated 3.5.
Every review we hold for the Watford office, from every platform, shown as written. First names only.
5/5
Rating only, no written review.
Thank you for taking the time to leave a review. We are so pleased you have had a positive experience.
5/5
Professional and friendly staff
Professional and friendly staff offering great customer services and the apartments are beautiful too.
5/5
Very friendly and helpful staff
Very friendly and helpful staff. Straight forward transaction.
5/5
Excellent service throughout
Excellent service throughout. Very helpful and totally recommend
4/5
Rating only, no written review.
Thank you for taking the time to leave a review. We are so pleased you have had a positive experience.
4/5
Sales team were excellent
Sales team were excellent. After sales not so.
5/5
Efficient
Efficient , helpful and friendly
5/5
Rating only, no written review.
Thank you for your review which we will share with the team.
5/5
Excellent :))
Rating only, no written review.
1/5
Rating only, no written review.
Thank you for your review. We would like to assist you further and understand the reason for your review. Please contact our Customer Services department which is open daily from 9.00 am to 5.00 pm and they will be able to assist you. They can be reached by calling 01279 873200 or via email at customer.info@weston-homes.com.
5/5
Rating only, no written review.
Thank you for taking the time to leave a review. We are so pleased you have had a positive experience with us and will share your comments with the team.
5/5
Rating only, no written review.
Thank you for taking the time to leave a review. We are so pleased you have had a positive experience with us and will share your comments with the team.
4/5
Rating only, no written review.
Thank you for taking the time to leave a review. We are so pleased you have had a positive experience with us.
5/5
Great development
Thank you for taking the time to leave a review. We are so pleased you have had a positive experience with us and will share your comments with the team.
1/5
Rating only, no written review.
5/5
Thank you so much for everything.
Rating only, no written review.
Thank you for your review. We are so pleased you have had a positive experience purchasing your new property with Weston Homes. We wish you every happiness in your new home.
1/5
Not worth it
4/5
Nice
Thank you for taking the time to leave a review. We are so pleased you have had a positive experience.
4/5
Rating only, no written review.
Thank you for taking the time to leave a review. We are so pleased you have had a positive experience.
4/5
Rating only, no written review.
Thank you for taking the time to leave a review. We are so pleased you have had a positive experience.
5/5
Rating only, no written review.
5/5
Helpful service!
Rating only, no written review.
Thank you for your review. We are so pleased you have had a positive experience with Weston Homes and will share your comments with the team.
5/5
very helpful and pleasant sales staff
Rating only, no written review.
Thank you for your review. We are so pleased you have had a positive experience with the sales team. We will share your comments with them.
5/5
Great service
Rating only, no written review.
Thank you for your review. We are so pleased you had a positive customer experience purchasing your home with us. We will share your comments with the team at Edinburgh Way and wish you every happiness in your new home.
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.