Trusted Agent profile

Verified

Your Move Wallsend reviews

★★★★★ Excellent

306 reviews across 1 platform

3 High Street East, Wallsend NE28 8PA

Your Move's Wallsend office at 3 High Street East is rated 4.8 out of 5 across 306 reviews on 1 platform, including 306 Google reviews rated 4.8. It won Gold in The Trusted Agent 2026 awards. Checked 9 October 2026.

Google logo

4.8 / 5

306

Reviews on Google

This office

Reviews may appear on more than one platform.

Awards

Trusted Agent 2026 results for Your Move. Each award is assessed separately from the review sites.

Reviews

Every review we hold for the Wallsend office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Google

Jess was great from start to finish! Very helpful and very friendly. She made the viewings a breeze.

Daniel · 30 July 2019

Agent replied

It was my pleasure to help and I wish you all the best with your purchase.

5/5

Google

I have recently purchased a house through Your Move Wallsend, and I’m really happy with their service and the way they treated me throughout the process. Special thanks goes to the manageress Sarah Thomas - who has done a fantastic job! x

Mayuri · 29 June 2023

Agent replied · 29 July 2023

Thank you so much for your lovely feedback - we hope you are very happy in your new home Sarah Thomas Branch Manager

5/5

Google

Really smooth and easy transition from the viewing to getting the keys. Very helpful and stress-free, answered all queries adequately.

Sam · 24 September 2024

Agent replied · 24 October 2024

Thank you Sam, so pleased you found the process straightforward Sarah Nixon Branch Manager

5/5

Google

Wallsend branch is amazing! All of the staff are really friendly and helpful especially Louise. Highly recommend.

Rachel · 30 July 2019

Agent replied

Thank you for your lovely feedback Rachel. All the best, Louise

5/5

Google

Excellent estate agents! Sarah Nixon and Chloe have been excellent with us! Answered all our queries promptly and helped us with more than what their job role entails!

Abbie · 28 April 2024

Agent replied · 26 August 2024

Thank you so much for taking the time to share your experience Abbie and congratulations once again on the purchase of your lovely new home 🏡 Sarah Nixon Branch Manager

1/5

Google

Would strongly reccomend against dealings with Your Move. Was running ten minutes(yes, ten) late for a viewing after an viewing just prior with the same staff member. Couldn't wait despite me already being on route. Won't be buying with, or selling with Your Move as a consequence not now, nor in the future.

Sean · 17 April 2022

Agent replied

Thank you for your feedback Sean, as previously explained we run our diaries with back to back appointments and I had already rearranged another clients viewing to accommodate your appointment 15 minutes later than it was booked. I'm sorry you had not realised your bookings were 2 miles apart and had not accommodated for travel time on foot or by using public transport. Due to covid restrictions we are unable to show more than one applicant around a property at a time and already had another showing arranged for the time you were due to arrive. Should you wish to re-book your appointment please contact the branch. Sarah Thomas Branch Manager

5/5

Google

Sarah Thomas and all the staff were fantastic all the way through we sold our house n bought a new through them. We never had any problems all the staff were very friendly and nothing was too much trouble for them we were kept well updated at all times would definitely use them again in the future would highly recommend them to anyone. No

Shaun · 31 August 2019

Agent replied

Many thanks for lovely review Shaun. It was a pleasure to sell your property and find you a new home for your expanding family. I hope you are all very happy and if we can be of any assistance in the future please don't hesitate to get in touch. PS I hope Nicky's cat was found safe and sound

1/5

Google

Do not fall victim to the scam of paying deposit to have house cleaned if you have pets. You will not see your money again. I rented a property through this company for 6 years with no problems till I handed my notice in. Then the fun and games began. Do your self a favour and use a proper company.NegativeQuality, Professionalism

Paul · 27 August 2020

Agent replied

Hi Paul, Your complaint is being dealt with internally. As advised your check out report will be carried out once you leave the property by a third party company who will compare the condition against the original inventory making allowances for fair, wear and tear during your rental period. You have been provided with details on how to escalate your complaint if you are not happy with the response from the Branch Manager. Kind Regards Warren

5/5

Google

Brilliant service dealing with Louise and the team every time. Highly recommended! James

James · 29 July 2020

Agent replied

Thank you for your business and I hope we can help you rent out future properties as quickly for you in the future! Louise

5/5

Google

Gail especially and the team have been so fab sorting out the renting of our new flat. Always there to answer any questions and quick to email replies as i struggled to find the time to call. Making a very stressful time a little less stressful!

Michael · 13 December 2022

Agent replied

Thank you so much Michael, I hope that you've now settled into your beautiful new home Gail Lewicki Lettings Manager

5/5

Google

A great experience from a very professional team who help to remove the stress of selling our property. Would recommend.

Colin · 27 June 2024

Agent replied · 26 August 2024

Thank you so much for taking the time to share your positive experience with our team in the Wallsend Branch Colin. Best Wishes to you and the family Sarah Nixon Branch Manager

5/5

Google

Always impressed with the quick response back from any emails , Gail always efficient in managing the query . Would recommend the team at Wallsend branch .

Carol · 6 February 2024

Agent replied

Thank you so much for your lovely review Carol. Gail is an asset to our branch and I'm delighted you've been pleased with the service Sarah Thomas Branch Manager

5/5

Google

All the Your Move staff are brilliant especially Sarah thank you.

Kim · 16 September 2019

Agent replied

Thank you so Kim, I am delighted you've been happy with the service from me and my team and we would like to thank you for your instruction. Sarah Thomas - Branch Manager

5/5

Google

Excellent service from the start to the finish. Sarah advised me how to price the property wisely. Brilliant communication throughout. I would use them again. :)

Simon · 17 February 2024

Agent replied · 20 February 2024

Dear Simon, Thank you so much for your glowing review and five-star rating! We're thrilled to hear about your positive experience with Sarah and our team. Your satisfaction is our top priority, and we're delighted to know our communication and guidance met your expectations. Warm regards - Sarah Nixon Branch Manager

5/5

Google

Service has been tremendous from viewing the flat right up until collecting my keys today! A special thank you to all of the team - Chloe, Jess, Kay, Sarah, Jessica and Gail

Neil · 3 April 2025

5/5

Google

Thanks to the wonderful staff Gail, Sarah, Sarah S, and Chloe for going the extra mile to help with our move.

Mike · 28 April 2024

Agent replied · 26 August 2024

We are delighted with your feedback Mike and wish you many years of happiness in your new home Sarah Nixon Branch Manager

5/5

Google

Very helpful big thanks to Jess

Philip · 10 March 2020

Agent replied

Jess is a credit to our team, thank you very much for your review Philip. Sarah Thomas Branch Manager

5/5

Google

I loved going through Your Move Wallsend for the purchase of my first home. The team were always there to help with my queries and were happy to help with all my first time buyer questions. I am really grateful. Thank you for your support!PositiveResponsiveness, Professionalism

Sophie · 27 August 2021

Agent replied

Thank you Sophie for your kind review, I'm delighted that our advice was helpful when buying your first home and hope that you've settled in!! Sarah Thomas Branch Manager

5/5

Google

Members of staff (Louise in particular) go the extra mile to make sure that moving house is an easy, uncomplicated transition. The customer service offered is first class and lives up to the companys creditable reputation. The whole process is very clear and makes choosing Your Move so worthwhile.PositiveProfessionalism

R · 27 August 2020

Agent replied

Great feedback and fantastic comments about Louise, she was really touched. Thank you so much and we hope you are very happy in your new home Sarah Thomas Branch Manager

5/5

Google

Members of staff (Louise in particular) go the extra mile to make sure that moving house is an easy, uncomplicated transition. The customer service offered is first class and lives up to the companys creditable reputation. The whole process is very clear and makes choosing Your Move so worthwhile.

R · 12 August 2020

Agent replied

Great feedback and fantastic comments about Louise, she was really touched. Thank you so much and we hope you are very happy in your new home Sarah Thomas Branch Manager

5/5

Google

Nice people Sarah and Gail wallsend branch very helpful professional service go way and beyond highly recommend

Shaun · 20 February 2024

Agent replied · 20 February 2024

Thank you Shaun, we hope to work with you and your family in the future Sarah Nixon Branch Manager

5/5

Google

My house went up for sale with Your Move in March, and within a day it was sold. Very quick at responding to any questions or queries and guided me all the way through the sale.

Amy · 16 July 2022

Agent replied

Thank you for your review Amy and best of luck in your new home Sarah Thomas Branch Manager

5/5

Google

A truly professional service by Kerrie. She took the time to understand our requirements in relocating my parents from Scotland. Communication was timely and she answers all our questions about the area and the properties viewed. I would highly recommend her services.PositiveProfessionalism

Lyndsay · 27 August 2021

Agent replied

Thank you so much for your lovely comments regarding Kerrie, she is a credit to our team!!

5/5

Google

Sarah and the whole team have been brilliant. I had a pleasant experience selling my house. Any issues that I did not understand were dealt with very competently and smoothly. I would highly recommend them.

Shiv · 15 August 2022

Agent replied

Thank you so much for your lovely feedback, you were a pleasure to deal with from instruction to key release and we wish you many years of happiness with your family in your new home Sarah Thomas Branch Manager

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Your Move's Google reviewsLeave Your Move a review

Questions about Your Move Wallsend

How many reviews does Your Move Wallsend have?

Your Move's Wallsend office has 306 reviews across 1 platform: 306 on Google. Reviews may appear on more than one platform. Checked 9 October 2026.

What is Your Move Wallsend's rating?

Your Move Wallsend is rated 4.8 out of 5 across all 306 reviews, and 4.8 out of 5 on Google from 306 reviews, checked 9 October 2026.

Has Your Move won any awards?

Yes. In The Trusted Agent 2026 awards: Your Move, Tyne & Wear won Gold.

Where is Your Move's Wallsend office?

Your Move Wallsend, 3 High Street East, Wallsend NE28 8PA.

The Trusted Agent

Ratings and review counts checked 9 October 2026. Is this your office? Claim your page.