Trusted Agent profile

Verified

Mather Marshall reviews

4.3

★★★★★ Great

307 reviews across 3 platforms

129 High Street, Old Town, Stevenage SG1 3HS

Part of Mather Marshall, see every office.

Mather Marshall's Stevenage office at 129 High Street is rated 4.3 out of 5 across 307 reviews on three platforms, including 265 Google reviews rated 4.2. Checked 9 October 2026.

Google logo

4.2 / 5

265

Reviews on Google

This office

Facebook logo

5.0 / 5

7

Reviews on Facebook

This office

View Agents logo

4.8 / 5

35

Reviews on View Agents

This office

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews by type

What sellers, buyers, landlords and tenants say, where the review tells us who wrote it.

About Mather Marshall Stevenage

Mather Marshall are an independent estate agency with four offices in Hertfordshire and have selling and letting homes since 1990. The Stevenage Office is situated at the top of The Old Town High Street and is often the first agent buyers come to when walking into The Old Town from the station. We have an experienced team with a wealth of knowledge of Stevenage and the surrounding areas. We are able to offer free advice on marketing of properties for sale or rent. We also deal with land and new homes and can also recommend conveyancing and mortgage solutions. So please feel free to come in and see us.

Reviews

Every review we hold for the Stevenage office, from every platform, shown as written. First names only.

1/5

Google

Renters be aware of this scam of a company. I will update this review with more info once we settle our case with them. The manager Atia is the worst person to deal with and she should not be in charge with speaking with other people. I will attach the rude and unprofessional emails we received from her soon.

Elisabeth · 10 January 2024

Agent replied · 9 January 2025

Hello Beth, We do not have record of a complaint from yourself or anyone under the name of “Beth El” on our systems. Please may you contact us at Stevenage@matherestates.com so that Senior Management can assist with your complaint. Many thanks.

5/5

Google

Danielle and the team managed our sale very professionally. Nothing was too much trouble. When the 1st sale fell through Danielle went above and beyond to secure another buyer to ensure we didn't lose the house we were purchasing. I would definitely recommend, and if we ever choose to move again in the future, Danielle will be our first port of call

Donna · 31 October 2023

Agent replied · 30 December 2023

Thank you Donna, we are so happy for you both!

5/5

Google

Brilliant service! Would highly recommend Hayley and her team. From the get go they have been very supportive and very quick to respond to any of our queries and we will be using Mather estates from now on with our future plans. Thank you!

Scott · 9 October 2024

Agent replied · 23 October 2024

Thank you for the lovely review and so glad you received a great service

5/5

Google

I've viewed a couple properties with Mather and it's been a good experience so far. Lots of that has been down to Diane who is absolutely FAB at her job! She really takes her time during the viewings and you come out feeling like she's truly invested in helping you find a property that works for you. I've also had good experiences with those in the office itself (Will is super polite and helpful) and so no complaints whatsoever so far

Honey · 27 June 2024

1/5

Google

Renters be aware of this scam of a company. I will update this review with more info once we settle our case with them. The manager Atia is the worst person to deal with and she should not be in charge with speaking with other people. I will attach the rude and unprofessional emails we received from her soon.

Elisabeta · 26 September 2023

Agent replied · 24 March 2024

Hello Beth, We do not have record of a complaint from yourself or anyone under the name of “Beth El” on our systems. Please may you contact us at Stevenage@matherestates.com so that Senior Management can assist with your complaint. Many thanks.

1/5

Google

Renters be aware of this scam of a company. I will update this review with more info once we settle our case with them. The manager Atia is the worst person to deal with and she should not be in charge with speaking with other people. I will attach the rude and unprofessional emails we received from her soon.

Beth · 25 August 2023

Agent replied · 26 August 2023

Hello Beth, We do not have record of a complaint from yourself or anyone under the name of “Beth El” on our systems. Please may you contact us at Stevenage@matherestates.com so that Senior Management can assist with your complaint. Many thanks.

5/5

Google

Fantastic service from start to finish. The team are approachable, reliable, and clearly care about both landlords and tenants. They’ve kept me well informed throughout and dealt with any issues promptly. It’s been a pleasure working with them and I’d be happy to recommend to anyone.

Kamlesh · 14 January 2026

Agent replied · 13 April 2026

Thank you for your fantastic review! We’re delighted you found our team approachable, reliable, and attentive. It’s a pleasure working with you, and we really appreciate your recommendation!

5/5

Google

While looking for a new and all the process involved Hayley was a great help! All information provided was always very clear and she was very friendly. The process was very simple and fast. We've got only good things to say about Mather Estates and Hayley.

David · 1 August 2025

5/5

Google

"I had an excellent experience working with Mather Estates for my rental property. Their team was highly professional and responsive throughout the entire process. The agent took the time to understand exactly what I was looking for and only showed me properties that matched my criteria, which saved a lot of time. They were transparent about all fees/ requirements from the start, and the paperwork was handled efficiently. What really stood out was their attention to detail and friendly communication - they always kept me updated and answered my queries promptly. The transition into my new rental was smooth thanks to their preparation. I would definitely recommend Mather Estates to anyone looking for a rental property, as they combine professionalism with a genuine desire to find the right home for their clients. 5/5 stars."

Charlie · 12 December 2024

Agent replied · 9 January 2025

Thank you for the 5 star review, so glad you had an excellent experience.

5/5

Google

Rented a beautiful property through Vicky and Hayley who were amazing to deal with at the viewing through the process leading to key handover, super lovely and had all the answers for every question I had, thank you soo much for giving us such a pleasant answer experience!

Kieran · 8 August 2026

5/5

Google

Many thanks to all the staff at Mather Estates for guiding me through the process of selling my house in a very professional and friendly manner. Special thanks to Dianne who had to endure a very lengthy but enjoyable two hour meeting today with successful purchasers. I would not hesitate to use then again if required.

Ted · 26 August 2023

Agent replied · 30 December 2023

Thank you Ted!

1/5

Google

I contacted this agency to view a house last Thursday. At the end it was agreed that the agent would contact me the next day to check if I was interested. She did not contacted me so I contacted the agency to inform that I was interested to rent the property but wanted to verify if the landlord would allow me to put a garden gate (that had been there once) and the broken fence as I have 2 dogs (the agent had advised that the landlord accepted dogs). As I heard nothing the following day, Saturday, I contacted them in the afternoon. There was no answer although the agency was supposed to be open until 5pm. Today I contacted them again at lunch time and was informed that the property was already let. They told me "first come, first served" and that if this did not go through they would contact me. I called the agency again as I had forgot to inform who I was and give my details. The agent that answered the phone stated they had my details. I mentioned that I had found strange that the property had been let as I had informed that I was interested on Friday and was not advised that someone had already shown interest. The agent informed me that it was via the landlord and as I query this she told me that it was a family member or friend of the landlord. It was not polite that I was not informed that the property had been let. There were also two different stories so I fell that they were not honest with me. Response to agent: I did not ask the landlord to make any repairs. I asked for authorisation to make the repairs with my own money, put fencing that was broken and/or no longer exists and a garden door that existed once as the structure is still there. This would be an improvement and would add value to the property so I am confused and find it strange that the landlord would not want this.

Maria · 24 August 2019

Agent replied

Firstly May we apologise for any confusion. We left a message for the Landlord regarding the fence and gate and whilst awaiting a reply we received a request to rent the property and a holding deposit from another tenant who wished to take the property without any special conditions or changes being made. Once the holding deposit was received and accepted, we automatically hold the property for the client whilst they go through referencing. You should have been called at this point and informed we were proceeding with another tenant and I must apologise on behalf of MM that this did not happen.

1/5

Google

To all professionals, here are some facts I would like to report regarding my experience with Mather Marshall which managed a property my family (3) rented in Hitchin: 1, Days after the visit, I was told by the agent that my offer on the property had been fully accepted so I went to their premises and put down my deposit. One hour after leaving their premises the agent called saying that the move in date on my offer had not been accepted by the landlord. 2 - When I moved in they told me to collect the keys from the agency premises, instead of receiving the keys at the property. Strange i thought... The property had not been cleaned. It was in fact really dirty. There was paint throughout the floors, over the electric sockets and switches, over the carpets - this was reported in the inventory which was only sent to me several 1 week later (i had to request it several times). 3, Several details that had been agreed via email to be changed by the landlord were not fixed, like the door drawers of the freezer that were broken. After several emails and requests to get them fixed i simply stopped attempting to request them to do anything and accepted the broken fixtures of the property would not get fixed. 4, They said they understood my comments about the paint on the carpets but they would not be cleaned, vacuuming was the only thing the carpets needed. And the stains were left as part of the property. 5- The radiator on the bedroom of my 2 year old toddler was not working. After i complained several times, explaining my toddler was finally sleeping on his own bed, and that we needed to sleep on the floor next to him to keep covering him with the blanket, they managed to send someone to fix the radiator MORE than 1 month later. 7- The check out report was detailed and the landlord claimed part of the deposit, i asked unsuccessfully the agents to advise the landlord about his unfair claims. Claims were regarding: carpets with stains (glad that i paid after check in to get the carpets professionally cleaned and on that invoice the cleaners wrote about the stains and paint); general cleaning (glad i paid a professional company to clean it and had all the check in photos to compare). DPS gave us back all the £220 we refused to pay back of the deposit.

Ricardo · 30 July 2019

Agent replied

Dear Ricardo Rodrigues I understand this matter is concerning an amicable start date of your tenancy subject to yourself passing references. We are trying to negotiate this with the Landlord on your behalf. However, as you are aware we have to comply with the Landlords instructions. We appreciate it can be frustrating when a Landlord changes their mind regarding start of tenancy dates and we are trying to resolve this matter for all parties concerned. We have been in dialogue with yourself and the Landlord and will continue to keep you informed and up to date. Please feel free to contact the lettings team if you have any further concerns or questions.

5/5

Google

I recently had the pleasure of working with Mather Estate Agent, Will, on my house purchase, and I couldn’t be happier with the experience. From start to finish, they were incredibly helpful, professional, and proactive, making the entire process smooth and stress-free. They were always available to answer my questions, provided excellent guidance, and went above and beyond to ensure everything stayed on track. Their attention to detail and dedication to their clients is truly impressive. I highly recommend Mather Estate Agency to anyone looking to buy or sell a home, they are absolutely fantastic to work with!"

Sanja · 3 November 2024

Agent replied · 8 November 2024

Thank you so much for the review and really pleased you had a great service. Wish you all the best in your new home.

5/5

Google

Highly recommend Mather Marshall Estate Agent. Liam and Danielle were constantly keeping me updated on the purchase process and in most cases gave me an update to my question on the same day. Liam and Danielle, were helpful and both are so knowledgeable on each element of selling and buying a property. They made the process seemless and always went above a beyond to help us.

Kelly · 17 June 2022

Agent replied

Thank you Kelly, we can't wait to see what you do with the place!

5/5

Google

Hayley was brilliant to deal with and made the letting process simple! Thank you!

Bob · 6 April 2026

1/5

Google

RESPONSE: I have copies of all emails and transcripts of all our phone calls. You are lying scam artists, not on part of your reply is true. Your viewing agent replied to every question we asked with "I don't know", every time we called, Louise was "out of the office at the moment", after continuous chasing when I finally caught Louise on the phone we were told the Landlord wanted working professionals, which we are, when I told Louise this her response was that the Landlord wasn't prepared for "wear and tear" on the flat? HMO? You obviously didn't even bother to read our files? "three unrelated people"... Sorry do brothers count as unrelated people? I will personally come in to visit your office this Saturday so we can discuss further. Absolutely disgusting service. I can't believe you'd have the cheek to reply such utter lies. Once Again, please do not waste your time with this agency. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ If I could rate this estate Agents 0 stars, trust me I would. The agents hang up the phone mid way through conversation and ignore your calls, until you call from a different number and they answer on the first ring... The Viewing agent couldn't answer any of our questions about the property & failed to give us any forms regarding making an offer. What a waste of time, I feel sorry for the Landlords working with this agent as they haven't a clue about their needs or requirements and leave applicants clueless and fail to make any effort to keep them informed on the progress of their offers. Absolutely disgusting service, Offensive and rude over the phone (once they finally pick up your calls...) HONESTLY. It's a real shame as they have some lovely properties available, but what a poor excuse of an estates agents. DO NOT WASTE YOUR TIME WITH THESE AGENTS YOU'L SPEND ALL YOUR TIME CHASING CALLS for " I was just about to call you now", " I was just about to reply to your email" FUNNY THAT.

Philippa · 30 July 2018

Agent replied

We are sorry you felt the need to post a negative review. I understand that you were interested in a property we have available. We had discussed the rental with you at the viewing and at that stage you informed us that the property was for two people. We therefore emailed you two application forms. You then contacted us to state that you wanted the property for three people and asked for another application form. We explained that this property cannot have three unrelated people residing as it is not a HMO property and is not licensed. As you explained that your boyfriend works for a Letting Agent we believed you would understand this requirement. We are sorry for any confusion please contact us if you need further clarification or I would happy to contact you if required.

1/5

Google

We are utterly appalled with Mather Marshall, the staff are not communicated with one another, lie to you, are arrogant, rude and unhelpful. The service we received in the 6 months with them was disgusting. Their telephone manner is terrible and their emails are petty and dim-witted (if you even get hold of anyone)! We were homeless (which they knew) they took their time to put through our paperwork and ‘misplaced it’ several times. We had to chase them countless times in a day never able to get hold of the correct member of staff, it got worse when it was coming to the end of our tenancy. Being first time renters we were unsure of our end date and what the processes were, we went to the agency and spoke to one of the staff members and was told to put it in writing. To which we did and looked to find our new property due to the end date being close. We didn’t receive a response so stopped by again and was told a different end date, our hands were tied with another property which the move in date was set. Again I chased for a response and several days later we were issued another end date via email. We are a young couple, messed around with, looked down on and totally exploited by this agency. Now left to pay for 2 properties at once which I can tell you is not cheap on our wages! All the while the staff are not interested in helping us get our deposit back faster, then suggesting out of their ‘good will’ they bring it forward (this never happened)! Yet they were more than happy to mess us around with short notice viewings, cancellations and nuisance emails not even spelling names correctly. I imagine the landlord did not know the situation or true circumstances of their tenants, as I feel they would have wanted to get 2 rent payments for the one month and not leave the property vacant for over a month. I do not blame them! In fact I feel sorry they are just as exploited by them as we are! That and they spitefully deduct money from the deposit due to us being on their case. Anyone looking to go with this agency! Please do not do it to yourself, they are only interested in money and do not look to make things easier or cheaper for you as their tenants. Do not even deserve one star! Mather Marshall please do not embarrass yourselves by writing a petty response back to this like you have with other honest reviews. We do not want to contact you or speak to you regarding this matter you are a waste of time and energy, and we know this is only for the site, not for real help regarding what we have been through. STILL PAYING FOR THIS PROPERTY TILL TODAY! BEEN OUT OF IT FOR OVER 3 MONTHS. MATHER MARSHALL ARE A SCAM! REMEMBER TO GET AN EXACT END DATE IF YOU ARE GOING WITH THIS AGENCY OR YOU WILL BE PAYING FOR IT MONTHS AFTER YOU HAVE LEFT. Also please do not be fooled by some of these high scoring reviews, Louise Styles is an agent at this office! As if they do not cheat enough .. they feel the need to cheat on their reviews ...

Ronaldas · 30 July 2018

Agent replied

Dear Ronaldas Dovydovas, I understand that you are frustrated that you have had to pay rent for two properties but after reviewing your complaint I cannot find just cause for your complaint. Whilst we always try to improve our service to ensure we deliver a high standard of service we cannot be held responsible for matters outside our control. At the beginning of the tenancy you signed a Six months Assured Short Hold Tenancy Agreement. You informed us towards the end of the tenancy that you did not want to renew your tenancy and wanted to secure a smaller house. We accordingly asked you to confirm this in writing to us and we acknowledged receipt of this in writing to yourself and confirmed both your final rent payment date and your vacation date for the property along with the end of tenancy procedure. As I understand you found a new property you wanted to rent and decided to vacate earlier. Unfortunatley you are still liable for the rent payments under your exsisting contract until the end of the tenancy period. In respect to Deposit Deduction. As you are aware we use an independent checkin and checkout company. I note again on you file that you have written to agree to the deductions and agreed that you had not left the property in a similar standard minus fair wear and tear. I hope this clarifies the situation but please fell free to contact us if you would like us to clarify this in any way.

5/5

Google

Sam and Will were a pleasure to work with! They kept me informed and guided our move brilliantly. I’m so pleased we chose Mather Estates. After 4 different estate agent value meetings Mather Estates were by far the most polite, reassuring … More

TJ · 31 May 2025

5/5

Google

An amazing experience with Mathers Estates! They made mine and my partners first move very easy and made us feel comfortable. Hayley's support for us has also been amazing!

Alex · 13 March 2026

Agent replied · 13 April 2026

Thank you so much for your lovely review! We’re thrilled your first move was a smooth and positive experience. Hayley will be so pleased to hear your kind words. Wishing you both all the best in your new home!

5/5

Google

I have recently purchased a retirement apartment for my mum and Danielle provided a very professional services. She let us view the apartment on a number of occasions and was very helpful throughout the process. I wanted to complete the purchase as quickly as possible and she could not do enough to assist with this. Thank You Danielle.

Nick · 15 October 2022

Agent replied

Hi Nick, your review is much appreciated and just glad we could get your mum settled as soon as possible!

5/5

Google

Had a great experience with Mather estates from start to finish. From initial viewing through to completion, the communication was great and clear throughout. Would look to use them again in the future!

Craig · 28 January 2026

Agent replied · 13 April 2026

Thank you for your kind words! We’re thrilled you had a smooth experience from start to finish and appreciated the clear communication. We look forward to working with you again in the future!

5/5

Google

Liam and his team has been fabulous! It’s my first time buying a property and they made it really easy for me. They’re always there when you need something and they get it sorted for you straight away. They give professional advice and clearly knows what they’re doing. I have recommended them to my friends, excellent service through and through. 👍🏼

Mariam · 18 May 2022

Agent replied

We're so happy for you, thank you Mariam!

5/5

Google

Sam dealt with our property sale. I found Sam to be very personable and professional. We were kept informed of the progress throughout the whole process via telephone and email. This Estate agents were my first choice as they are highly respected in the Old Town of Stevenage and for good reason. Highly recommended. Ask for Sam!

Janet · 30 March 2026

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Mather Marshall's Google reviewsLeave Mather Marshall a review

Questions about Mather Marshall

How many reviews does Mather Marshall have?

Mather Marshall's Stevenage office has 307 reviews across three platforms: 265 on Google, 7 on Facebook, 35 on View Agents. Reviews may appear on more than one platform. Checked 9 October 2026.

What is Mather Marshall's rating?

Mather Marshall is rated 4.3 out of 5 across all 307 reviews, and 4.2 out of 5 on Google from 265 reviews, checked 9 October 2026.

What do sellers say about Mather Marshall?

10 reviews from sellers, rated 4.8 out of 5 on average. For example, Ben wrote: "We sold our property within a week, and their pictures and marketing were excellent. Arrangement of viewings was smooth, and the feedback provided very ..."

What do buyers say about Mather Marshall?

15 reviews from buyers, rated 5.0 out of 5 on average. For example, Paul wrote: "James was very good at keeping us informed of what was going on. He also explained things clearly and concisely. He was very helpful and made sure we had all ..."

What do tenants say about Mather Marshall?

3 reviews from tenants, rated 3.7 out of 5 on average. For example, Megan wrote: "I have been looking for a property and been shocked by the awful 'beside' manner of some of the letting agents. Thankfully after finding a property I liked ..."

Where is Mather Marshall's Stevenage office?

Mather Marshall, 129 High Street, Old Town, Stevenage SG1 3HS.

The Trusted Agent

Ratings and review counts checked 9 October 2026. Is this your office? Claim your page.