Trusted Agent profile · Southwark

Chestertons Surrey Quays reviews in Southwark

★★★★★ Excellent

1,931 reviews across 2 platforms

2 Plough Way, London, SE16 2EU, Southwark, SE16 2EU

Part of Chestertons, see every office.

Chestertons's office in Southwark, at 2 Plough Way, is rated 4.5 out of 5 across 1,931 reviews on two platforms, including 230 Google reviews rated 4.6. It won Trusted Agent in The Trusted Agent 2026 awards.

Google logo

4.6 / 5

230

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

1,701

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Reviews

Every review we hold for the Southwark office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Trustpilot

Brilliant service - Letting Property

Reletting our property has gone smoothly, Amelia was great through the whole process, on a finding tenancy , and keeping in touch regularly eight up to move inday. She’s provided a quality, experience and is passionate about her job. Which is so important. As a Landlord it important to keep the tenant comfortable and happy. Thanks for a Brilliant services.

Sarah · 4 June 2023

Agent replied · 6 February 2025

Hi Sarah, thank you for your feedback and for re-letting your property with us! Amelia is an incredible force, so we're not surprised by this review. Should you need anything else, please do reach out to Amelia and the team. Best wishes!

5/5

Trustpilot

As a landlord

As a landlord, with Allan Fuller for several years and then switched to Chestertons, transition was seamless and many core staff were retained. Special thanks to Sarah Doyle who has been very patient and supportive over the years.

Adrien · 22 October 2025

2/5

Trustpilot

Disappointed

I had a visit that was late by an hour. I didn’t mind too much at the time. But the fact that it’s been a week I’ve been told I’ll get an email of the valuation. Called and spoken to people online and over the phone and I’ve still not heard anything other than we’ll get back to you. Or you’ll receive it tonight.

Bushra · 30 April 2026

5/5

Trustpilot

Thomas was a delight to deal with

Thomas was a delight to deal with. Highly personal and very responsive throughout the process. Suzan who helped with the next stage of the process was friendly, responsive and helpful. We now have James as our property manager who has also been brilliant so far.Thank you all

Oliver · 9 April 2024

Agent replied · 6 February 2025

Dear Oliver,Thank you for your 5* review of the recent service you received from our James Pendleton Lettings & Property Management Departments. We are delighted to hear of your positive experience and cannot thank you enough for taking the time to feed this back to us. We wish you all the best in your new home.

5/5

Trustpilot

First time renting

It’s my friend’s and my first time renting a flat in the UK, and our experience with Chestertons has been great. Renting process was smooth, all the staff we have encountered have been nice and helpful, especially our property manager Shakil Khan was prompt in providing us assistance when we moved in, really appreciate it.

Summer · 14 October 2023

Agent replied · 6 February 2025

Congratulations on your first time renting in the UK! It can sometimes be a daunting experience but we're glad to hear that Shakil is on hand should you need any help. Wishing you all the best!

5/5

Trustpilot

Delighted with the service

I have been using the management services of this company for some time , and always found them to be professional , efficient and really supportive of landlords and tenants , which I think is really important . I have been delighted with the service from Ryan and Colette , and the rest of the team , and I feel the worry is lifted as I know my property is in very safe and capable hands . I will be continuing indefinitely with the company as I am totally and utterly satisfied .

Hazel · 17 December 2024

Agent replied · 9 February 2025

Hi Hazel, thank you for taking the time to leave such positive feedback. We are so glad the team were professional and supportive. We appreciate the support and wish you all the best.

5/5

Trustpilot

Ms Niema Latif has been very helpful…

Ms Niema Latif has been very helpful and efficient, trying to make the whole renewal process smooth and stress-free. In my interactions with her, it’s clear she genuinely cares about her clients, which is a great asset!

Kristina · 1 October 2024

Agent replied · 6 February 2025

Hi Kristina, thank you for taking the time to leave a great review. We appreciate the support and wish you all the best.

4/5

Trustpilot

Ryan Briggs took over managing my…

Ryan Briggs took over managing my apartment about 6 months ago and it was safe to say that prior to it, it took awhile for responses to my queries. While he seems rather swamped (judging by the out of office messages I get when I send messages), he makes it a point to reply, albeit, a couple of days later. He acts professionally and is quick to understand my concerns and follow up on them. I sense that he is very service oriented and with more time, he will do an even better job. Glad to have him as my property manager.

PL · 13 December 2024

Agent replied · 6 February 2025

Hi PL, thank you for taking the time to leave some positive feedback. We appreciate the support and wish you all the best.

5/5

Trustpilot

Best experience!!!

Megan, the lead negotiator/Agent was forthright, professional and helpful. She kept us informed every step of the way. This same level of support was received from all the subsequent team members we interacted with.

Stella · 13 November 2024

Agent replied · 9 February 2025

Hi Stella, thank you for taking the time to leave a great review. We are so glad Megan was professional and helpful and kept you informed. Wishing you all the best.

5/5

Google

I recently signed a rental agreement for my new flat, and I dealt with Gytis throughout the whole process. He's been very responsive and patient till the very end when I was still missing a few urgent documents that he needed to complete my application. All the documentation the company provides alongside the contract itself is very clearly explained and I would definitely recommend it!PositiveResponsiveness, Professionalism

Stefano · 24 October 2022

Agent replied · 23 October 2024

Thank you for the great feedback Stefano!

5/5

Trustpilot

Thanks to Juliette Dartois

I have dealt with many agents from Chestertons here and there, and I can say that Juliette Dartois is the nicest and friendliest person. She always responds to me promptly, and the entire process has been smooth with her.

Hae · 21 August 2024

Agent replied · 9 February 2025

Hi Hae, thank you for the great review and sharing your experience with Juliette. We are so glad she was nice and friendly and responded promptly. We appreciate the support and wish you all the best.

1/5

Trustpilot

Zero accountability

Zero accountability. Revolving door of agents. Poor service.

Michael · 9 October 2026

Agent replied · 21 October 2026

We're sorry to hear about your experience, Michael. Your feedback is invaluable, and we thank you for bringing this to our attention.

5/5

Google

Amazing support from Chestertons, guided me successfully through somewhat incredibly inefficient property purchase in UK. Highly recommended!!!

Bartosz · 10 August 2026

Agent replied · 10 October 2026

Thank you, Bartosz! We’re thrilled to hear that you had an amazing experience with us. Navigating property purchases can be challenging, and we’re glad we could support you through the process. Your recommendation means a lot to our team!

5/5

Trustpilot

Chesterton's review

I worked with Joanna Wojciechowska and Catia Coelho at Chestertons to find my new flat. Joanna was the agent who showed me the flat first thing when it was on the market. She and Catia worked with me and walked me through the process of getting all of the paperwork done. They were kind and informative and very responsive. I am very happy that I got to work with them.

Kaly · 12 April 2022

Agent replied · 6 February 2025

Thank you for the five star review

1/5

Trustpilot

No morals. Avoid

Property agents generally get a bad rep and my experience with Chestertons rammed home why. I put in an offer on a property marketed through them. I made clear at the time that I was walking away from another property I was also considering. My offer was accepted by the seller on whose behalf Chestertons was acting, at which point I had assurances the property had been taken off the market. A few days later I get a call from Chestertons to inform me I had been gazumped. Not only had I now lost this property, I had lost the other one I had been considering. Utterly despicable behaviour. On top of that the agent I had been dealing with through the process was suddenly “ill”, meaning a new agent had to step in and do their dirty work of breaking the news. Avoid. All morals out the window with these ones.

Chioma · 5 December 2024

Agent replied · 21 February 2025

Hi Chioma, we're sorry to see you have left this review. In order for us to investigate this further, you should receive an email from Trustpilot asking for more details. As soon as we receive these, we will happily look into the situation for you.

5/5

Google

Carolina Santander was thoroughly professional and was able to show us properties which fit most of our unique criteria by carefully listening to our requirements. She was flexible with viewing times, showing us properties during the weekend and was regularly contacting us with new properties on the market which fit our criteria. Shevwss knowledgeable and very open when answering our questions.I would definitely call her first when looking at properties in the future!PositiveProfessionalism

Soham · 24 October 2021

Agent replied · 23 October 2024

Thank you for the excellent review Soham! It’s fantastic to hear!

5/5

Trustpilot

Excellent service

Anna has been managing our property for the last 6/7 months and I couldn’t ask for more! She has been very diligent and excellent with communication and managing everything that has needed to be sorted (which has been quite a lot).

Alison · 12 July 2024

Agent replied · 6 February 2025

Hi Alison, thank you for sharing your feedback with us, it's lovely to hear. If you need any further assistance, please do not hesitate to contact Anna and the team. Wishing you the best!

5/5

Trustpilot

Great experience letting flat

Chestertons let my one-bedroom flat quickly and completely stress-free. I had tenants in place very soon after advertising, and the whole process was handled smoothly from start to finish.

Alex · 15 May 2026

Agent replied · 6 February 2025

Thank you, Alex! We’re thrilled to hear that your experience was stress-free and that Christie has provided excellent management for your flat. We appreciate your recommendation and look forward to continuing to support you in the future!

5/5

Trustpilot

I recently dealt with Chestertons…

I recently dealt with Chestertons regarding a property that I was interested in and was passed over to Millie Brandon to help me with my enquiry.I don’t often write reviews but felt that I should on this occasion to give praise to Millie for her excellent communication skills, personable approach and great sense of knowledge in the market.Thank you Millie for all your help, you’re a star!

Lewis · 21 August 2022

Agent replied · 6 February 2025

Thank you for your review Lewis!

5/5

Trustpilot

Very good service from the team

Very good service from the team, especially Suzan and Thomas. Tenants were found quickly, helped with the paper work and organised EICR in time before tenants moved in. Getting new keys cut and arranged handyman when we had a couple of stressful days before tenancy began.

BE · 5 April 2024

Agent replied · 6 February 2025

Thank you for leaving us such a wonderful review. We are thrilled to read that you loved your experience with James Pendleton. Thomas & Suzan will be over the moon with your feedback. Client experience and satisfaction is our priority, and your review has reaffirmed this. Thank you for your kind words and we look forward to working with you again in the future.

1/5

Trustpilot

We had seen a house twice

We had seen a house twice, place was fine and we liked it. We made an offer to owner but the agent was quite weird and didn't want to pass it to them. My spouse was arguing with her ( agent) , as she didn't want to provide a form to us. I find it's funny as they ( agency ) work in their own way. They can easily refuse or to say it's already accepted an offer and you can see in a week it's available again. Do they really think tenants are idiots out there? With particular one I would say the girl apparently thought she was renting her own one. The place BTW is still available.

Natalia · 30 November 2024

Agent replied · 6 February 2025

Hi there, we're sorry to see you have left this review. In order for us to investigate this further, you should receive an email from Trustpilot asking for more details. If you could please reply at your earliest convenience, we will happily look into this.

5/5

Trustpilot

Michell at Chestertons

Michell at Chestertons has been of great help during my tenancy. Michell is responsive and follows up to ensure issues have been resolved. I found Michell to be highly professional and great to deal with.

Kyle · 15 October 2024

Agent replied · 23 October 2024

Hi Kyle, thank you for the positive feedback. We appreciate your kind words and wish you all the best.

1/5

Google

Terrible agency. All was well until we secured the property, the service after that was non-existent. The check in was horrific, nobody knew we were coming to the agency to pick up the house keys, the flat was not clean and a mess, the agents have no clue what is going on let alone what day it is. Don't bother calling or emailing them, because they 100% will not respond to you, or they will just deflect, and they certainly don't take responsibility for their screw ups. Our move in was horrific. Absolutely shocking, all they want is your money for their agency fees!! AVOID LIKE THE PLAGUE.

Rebecca · 12 December 2019

Agent replied · 10 December 2024

Thanks Rebecca, We are very sorry to hear about your experience while moving in to one of our properties as we never want our tenants to feel this way. However, we would like to clarify some of the points you have raised. With regards to the team not knowing you were coming to collect keys, this was not the case, we just weren’t expecting you to arrive as early as you did as you said you could not meet the check-in clerk at the property, but you arrived while the clerk was still in the property and had not dropped the keys back to us. We straight away spoke with the clerk and had the keys to you within 10 minutes. With regards to the clean, the property had been professionally cleaned and we had sent the cleaners back in before your move in to sort some parts of the property that needed going over again. The landlord did even go back in to check he was happy with the clean. However, we understand that after some furniture was moved there were some areas that needed further attention and this was sorted by the cleaners straight away. As you know, we took your review extremely seriously and in order to make sure your experience going forward matches the other 5 star reviews we get, we have given you direct access to senior management should you need to contact us.

5/5

Google

Madley helped my find a fantastic apartment that I’ve just moved in to. Moving houses is never fun, but Natalie Ewans made it seem easy! She guided us through the entire process, right from the initial viewing to putting down an offer, the negotiation to finalising the paperwork, and continues to be helpful as we settle in. She has been transparent on costs, extremely responsive to emails & calls and even offered a second viewing after we had put down the offer. It’s been a pleasure working with Natalie and Madley - I would highly recommend without hesitation.

Mithran · 25 October 2019

Agent replied · 23 October 2024

Thank you for the excellent feedback Mithran! We are pleased that we were able to help you right through the process.

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Chestertons's Google reviewsLeave Chestertons a review

Awards

The Trusted Agent 2026 results for Chestertons, ranked against 18,569 UK estate agent offices. Each award is assessed separately from the review sites.

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. Chestertons Surrey Quays hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near Southwark.

What do you need help with?

Questions about Chestertons Surrey Quays

Has Chestertons Surrey Quays won any awards?

Yes. Chestertons Surrey Quays won Trusted Agent in The Trusted Agent 2026 awards.

Reviews may appear on more than one platform.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.

Get help from an agent