Every review we hold for the Slough office, from every platform, shown as written. First names only.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleOakwood helped me move into a new place quickly and efficiently. Aleksandra was extremely friendly and gave me great customer service and support throughout the entire process, helping me make a smooth transition π€. I would definitely recommend their services! β¦
Kwame Β· 23 September 2024
Agent replied Β· 23 October 2024
We are overjoyed to receive your 5-star rating! Thank you for choosing us and for sharing your positive feedback. We're here to serve you excellently. Warm regards, Nicole - Marketing Team
β
β
β
β
β
5/5
GoogleMyself and my partner are buying our first house through Oakwood Estates.
Throughout this process we have been guided by Chantelle Lumley who first showed us our house and who has continued to support and help us though the process. Helpful, quick to respond, and happy to answer any questions we've had.
From helping us arrange an independent surveyor to providing us with timely updates, we've been able to rely on Oakwoods and especially Chantelle during this time.PositiveResponsiveness, Professionalism
Ben Β· 17 June 2021
Agent replied Β· 16 June 2024
Thank you Ben for taking the time to leave this fantastic review, I have passed your feedback over to Chantelle who said she is pleased that she has been able to make the process as distressful as possible.
Yours sincerely
Elle Godfrey
Marketing Executive
β
β
β
β
β
5/5
GoogleHad an excellent end to end experience with Oakwood estates in relation to my property sale. My gut told me to go with this office over another estate agent due to the local market understanding and honest advice provided by Conor Oβneill. β¦
Kishan Β· 17 February 2026
Agent replied Β· 17 April 2026
Hi Kishan,
Thank you for your 5-star review, we truly appreciate you taking the time to β¦ More
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI just want to thank Conor OβNeill for the incredible experience I have had with selling my property. He has made the whole process so seamless, comfortable and filled us with confidence throughout the entire journey. I am now happy in my new home that they also managed to find for us. I could not recommend the Oakwood estates Langley office enough.
By Β· 17 June 2023
Agent replied Β· 16 June 2024
Dear Mr. Bennett
Thank you so much for your 5 star review on Oakwood Estates and your lovely comments you left for Conor O'Neill. He will be delighted with the feedback and that not only did he sell your home, but he managed to find you your new home. I am happy to read that you are now settled in your home.
Yours sincerely
Claire Davies
Marketing Assistant
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI recently had the opportunity to rent a property through Oakwood estate agents, the process was quick and thorough, the staff especially Aleksandra Luchowska, was amazing from start to finish, Extremely professional and thorough . Each time I called she was helpful.Well done Aleksandra.
Paulina Β· 12 June 2024
Agent replied Β· 16 June 2024
We are thrilled to receive your 5-star rating! Thank you for taking the time to share your experience with us. We look forward to serving you again soon. Best regards, Rowan- Marketing Team
β
β
β
β
β
1/5
GoogleGuys all Indian & Asians be aware of this agency !! They are scammers !! They scamm people until they get the deposit and their commission!! Once you transfered to there account !! Everything changed !!
We left with broken boiler since past 5 days !!!
On 13 Stanley road , slough !!
Staff are real rude in nature !!
They are not bothering about basic need of people in this cold !!
So please be aware of these
Scammers !!
I will run a post on ukindians group as well !! Not to be attracted by there welcome pack !!
@ UK Tamil group !!
@ UK Indian at slough group !!
@ UK Muslims at slough !!
Azeem Β· 12 December 2024
Agent replied Β· 9 January 2025
Dear Azeem,
We are extremely sorry to receive your 1-star review.
On Tuesday 3rd December you were checked in to your rental property where your allocated property manager ensured that the boiler, hot water, and heating were all working. We informed your landlord on Saturday who arrived the same day at 4.30pm, however, access was denied. We therefore rearranged for your landlord to attend at 6pm on Tuesday 12th December, however having spoken to your landlord the following morning, it seems access was again denied. You have received a welcome pack explaining how to report maintenance issues on our 24/7 online portal and we encourage you to use this method so any issues can be efficiently received and processed. We are more than happy to resolve any maintenance issues you experience during your tenancy however it is imperative that you allow access into the property so that the engineers can attend.
Please feel free to call the office and we can rearrange this appointment for another time thatβs suits you.
Kind regards, Amber
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI just want to thanks Sarah Merritt from Oakwood estates Langley for the incredible experience I have had with renting a property, the process was stressful but she made it more easy for me , she is very professional and gave a good customer service.
I will strongly recommend the Oakwood Estates Langley office to all my friends .
Abdelkader Β· 17 June 2023
Agent replied Β· 16 June 2024
Thank you Abdelkader for your review, we look forward to working with you again.
Kind Regards,
Alice (Marketing Assistant)
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI found my experience from start to finish was a very pleasant one. Emmanuel was very professional and helpful, always kept me posted and informed on all my queries with the properties.
I was also impressed with the agency's touch with taking a picture of the keys handover with Emmanuel and I also received a welcome pack πππ...
I'll definitely be recommending this agency to other's...PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
L Β· 17 June 2022
Agent replied Β· 16 June 2024
Thank you for this review. We are pleased you had a positive experience. I have passed your comments on to Emmanuel who is delighted that all was a success. We hope you settle in well in to your new home. Yours sincerely, Elle Godfrey - Marketing Executive
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI am very pleasure to recommend Oakwood Estates to find better property. Recently I moved a new property with help of Sarah and Aleksandra, they really work very smoothly. Everything made perfect on time without delay. I am really glad to get best service with Oakwood estates.
Krishnareddy Β· 18 March 2024
Agent replied Β· 16 June 2024
Wow! Thank you for the glowing 5-star review! Your kind words motivate us to keep delivering exceptional service. We will pass this on to Sarah and Aleksandra, Thank you, Rowan - Marketing Team
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI was recently trying to purchase a property for Oakwood estates Langley. Unfortunately I did not proceed with purchase due to personal circumstances however I would like to thank Lena the agent working on my case who conducted my viewing. Lena was very welcoming during the property viewing and very responsive with her communication throughout the buying process. I would like to say thank you to Lena and Oakwood's for their time and professionalism.
S Β· 27 August 2021
Agent replied Β· 26 August 2024
Thank you for taking the time to leave this feedback Saty, Lena was delighted to hear of your comments and should you require a further assistance please free to get back in touch with the team.
Yours sincerely
Elle Godfrey
Marketing Executive
β
β
β
β
β
1/5
TrustpilotJust do not !
ATTENTION: Owner of This Agency
Your staff is an absolute bunch of clowns and is actively making you LOSE MONEY!
I was shown a property where half the house was locked and inaccessible, a complete waste of my time. When I complained, your agent did not apologised and acted completely unprofessionally. This level of incompetence is driving away potential buyers.
To the owner of the rented three-bed bungalow in Denham that is trying to sell it, Get your property off this agencyβs books immediately! I might be interested in buying it, but I will never deal with these jokers again.
Your poor service is losing you sales. Get your team under control! And donβt come to me saying I can give you a call to complain, have some decency!
Julia Β· 1 December 2025
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI was recently trying to purchase a property for Oakwood estates Langley. Unfortunately I did not proceed with purchase due to personal circumstances however I would like to thank Lena the agent working on my case who conducted my viewing. Lena was very welcoming during the property viewing and very responsive with her communication throughout the buying process. I would like to say thank you to Lena and Oakwood's for their time and professionalism.
Saty Β· 17 June 2021
Agent replied Β· 16 June 2024
Thank you for taking the time to leave this feedback Saty, Lena was delighted to hear of your comments and should you require a further assistance please free to get back in touch with the team.
Yours sincerely
Elle Godfrey
Marketing Executive
β
β
β
β
β
5/5
GoogleWe had previously parked our property acquisition(!) activity after some insipid viewings. An extended break and an epiphany later, we did embark on one viewing.
Had a bit of surprise when Kane, who was our neighbour while at a previous employer, was at the door for conducting the viewing. From there, it looked like it was ordained. Oakwood and Kane had us nimbly side-stepping potential banana skins to land us the property. Effective communication and forthrightness seem to be the norm from this realtor.
Suresh
Suresh Β· 9 November 2024
Agent replied Β· 9 December 2024
Thank you for the outstanding 5-star review! We are delighted that you had a remarkable experience with us. We are committed to your satisfaction. Best regards, Amber - Marketing Team.
β
β
β
β
β
5/5
FacebookI have been a landlord since 2004 and have steadily grown my portfolio of properties. I have been with the same agent who has been letting out my properties since this time. For the last couple of years though I had become disillusioned by my current agent. Updates were not forthcoming, marketing was lack lustre and the management of the properties was not proactive. I therefore decided to search for a new agent and via google reviews found that Oakwood Estates in Burnham had excellent reviews and came highly recommended.
From my first chat with Shannon I knew this experience would be refreshing and different but I still didn't want to put my hopes up. I handed over two of my properties to Shannon who herself was surprised as to why they were not let sooner. There was a three bed semi family home and a 2 bed penthouse flat. Oakwood Estates were engaged on Friday 17th May. Shannon and I negotiated our terms and I found the team to be very friendly, approachable, flexible and patient. Both properties were let within days, the referencing processing went through and any glitches and delays were discussed, communicated and resolved quickly.
Both sets of tenants will move in on 08\/06\/2019. That's 22 days from engagement of Oakwood!
The reasons for the success in my case were:
β’ Hunger to get the properties let and help me as a landlord to get the rent in
β’ Proactiveness
β’ Excellent quality marketing documents
β’ Well worded adverts on various property websites
β’ My favourite one - continuous proactive updates on viewings, feedback on viewings, offers etc.
Oakwood are not a new business so this is not a honeymoon period in the industry for them which is why itβs even nicer to see that there are businesses who care about customers and their different needs as well as the business's own profitability.
I hope that the management side of the lettings department are as good as the marketing side and the signs so far from my dealings with property manage Lucinda Swaney have been positive.
Thank you so much team - here's to a long running, happy and prosperous relationship - please carry on doing what you're doing!
Rehan Β· 5 June 2019
Agent replied Β· 22 February 2025
They are pieces of π©Disgusting thieves
β
β
β
β
β
1/5
TrustpilotPoor customer service from Langleyβ¦
Poor customer service from Langley branch, was told they had lots of people to come view the house, had two people, got an offer then was advised by a different estate agent that the house is not sold. They didnβt inform me that the sale had been rejected
Vanessa Β· 24 July 2026
β
β
β
β
β
5/5
GoogleWe are very impressed with the team Oakwood Estates Langley from the initial introductory calls to property handover. Emmanuel is professional and informative at every stage and patiently guided us as we familiarised ourselves through the lettings online system. Emmanuel has a calm manner and we had confidence that our property would be in capable hands. We will be recommending you to our friends.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism
Markportsmouth Β· 17 June 2022
Agent replied Β· 16 June 2024
Mark your feedback is much appreciated. Emmanuel was delighted to receive your comments and is glad everything went to plan. We wish you all the best. Yours sincerely, Elle Godfrey - Marketing Executive
β
β
β
β
β
5/5
GoogleWe would like to thank Chantelle Lumley for helping us with the purchase of our home.She is very proactive,always chasing up things right from day one.
Thank you to the whole team once again.
Will definitely recommend.
Juwela Β· 27 July 2024
Agent replied Β· 26 August 2024
Thank you for the fantastic 5-star review! Your feedback encourages us to strive for excellence! Best wishes, Rowan - Marketing Team
β
β
β
β
β
5/5
GoogleThank you Aleksandra for helping us to find a tenant for our properties. Aleksandra is very professional and courteous. She had given us regular updates with good communication till found the tenant's. Great service and support throughout.
Sandeep Β· 27 July 2024
Agent replied Β· 26 August 2024
Dear Sandeep,
Thank you for taking the time to leave us such a great review we will forward your positive comments over to Aleksandra and the team
Kind regards
Elle Godfrey - Marketing team
β
β
β
β
β
5/5
GoogleJodie has been amazing from start to finish. From the first phone call asking to come around the house to get a feel to showing potential customers around and supporting with the exchange ; she has been nothing short of professional and honest. Will always respond to phone calls and emails. Best of all, Jodie has made the process of buying a house appear simple and straightforward.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Adrian Β· 27 August 2021
Agent replied Β· 16 June 2024
Thank you for taking the time to leave a review. We have passed your feedback on to Jodie Wilson and her comment was 'Adrian has made my day.' Such acknowledgement means a lot. All of the Langley Sales Team wish you the best of luck with your new chapter.
Yours sincerely
Leanne McCarron
Customer Services
β
β
β
β
β
5/5
GoogleSarah & Aleksandra went above and beyond for my family and I when it came to moving into our new home.
They are phenomenal individuals and I wouldn't hesitate working with them for future endeavours.
Adefolake Β· 11 August 2024
Agent replied Β· 9 December 2024
We are thrilled to hear about your positive experience! Thank you for the 5-star review. Your satisfaction is our top priority! Warm regards, Rowan - Marketing Team
β
β
β
β
β
5/5
GoogleSarah & Aleksandra went above and beyond for my family and I when it came to moving into our new home.
They are phenomenal individuals and I wouldn't hesitate working with them for future endeavours.
Ayotunde Β· 5 August 2024
Agent replied Β· 26 August 2024
We are thrilled to hear about your positive experience! Thank you for the 5-star review. Your satisfaction is our top priority! Warm regards, Rowan - Marketing Team
β
β
β
β
β
5/5
GoogleOakwood Estate Agent made the whole sale processs easy, they were efficient, helpful and professional. I would like to thank the whole team especially Connor and Chantelle for their effort.
Once again , thank you
Bora Β· 27 June 2024
Agent replied Β· 26 August 2024
Your 5-star review is greatly appreciated! Thank you for recognizing our efforts. We're committed to maintaining this level of service. Regards, Rowan - Marketing Team
β
β
β
β
β
5/5
GoogleGreat customer service, communication and professionalism. Chantelle helped me right from the start to the end of the purchase and went above and beyond. Everything was communicated on time and kept up to date.
Would defo by again and recommend Oakwood to friends and family.
Connor also assisted when needed. Brilliant team at Oakwood Langley.
Thank you again Chantelle.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism
Husnain Β· 17 June 2022
Agent replied Β· 16 June 2024
Thank you for providing us with this feedback. Both Chantelle and Conor were delighted to read your comments and receive your recommendation. We are glad that you had a positive experience and hope you are settling in well to your new home. Yours sincerely, Elle Godfrey, Marketing Executive
β
β
β
β
β
1/5
GoogleExtremely unprofessional. I was scheduled to move into my property on June 6, but the date has been repeatedly postponed. Despite providing all requested documents promptly, they ignored my emails for days. They were fully aware that my current lease is ending, leaving me at risk of homelessness but they still seemed unwilling to work with me. On top of that my agent Abby appeared uninterested in my case, making the entire interaction feel unprofessional and awkward, as if she didnt want to deal with me. To make matters worse, they refused to return my holding deposit - the money i desperately need right now, given that i dont have a place to stay. Overall, it was a terrible experience, avoid at all cost.
Predrag Β· 27 July 2024
Agent replied Β· 26 August 2024
Dear Mr Markovski
Thank you for taking your time to leave this review.
Unfortunately your review does not show the account of events that we have on our side. When we were going through referencing with you, you provided us with your old contract of employment which was not able to have passed referencing with the information provided within this. We tried to chase you multiple times to provide us with the new contract of employment which you didnβt do and said it would be impossible to do so. We also offered you one of the cheaper rooms that would have been able to get you through referencing with the old contract of employment but this was rejected by yourself. We tried every way possible to get you through referencing but were not provided the information needed from you to do so, because of this we could not proceed as you were not willing to assist in matters to secure you a property, as per the terms agreed by yourself the holding deposit in that case is nonrefundable.
We cannot see any delay in response to you apart from one day which Abby was off unwell, you did have the office line and could have called in to discuss with another member of staff on this one occasion. Every potential tenancy for us is equally important which is why we took so many steps to try and get yours across the line, we are committed to ensuring we give every tenant the benefit of the doubt and try to find solutions to problems. However when we are not provided with what we require to get you through the referencing process with a third party, the tenancy could not proceed without us having your employment verified.
Should you have the requested information we can try to assist you in finding another property and start a fresh slate, if this is the case please contact us directly on -
01895 379348
Kind Regards - Rowan - Marketing Team
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.