Trusted Agent profile · Sittingbourne

Wards Sittingbourne reviews

4.3

★★★★★ Great

130 reviews across 1 platform

13/15 West Street, Sittingbourne, ME10 1AJ

Wards's office in Sittingbourne, at 13/15 West Street, is rated 4.3 out of 5 across 130 reviews on 1 platform, including 130 Google reviews rated 4.3.

Google logo

4.3 / 5

130

Reviews on Google

This office

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Sittingbourne office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Google

I dealt with Rhys in the Sittingbourne branch and he was very knowledgable and professional. Walked me through the process of being a first time buyer.

E · 24 October 2019

Agent replied · 22 October 2024

Hello, Thank you for leaving us your feedback! Best wishes, Wards of Kent

5/5

Google

Would really recommend Wards Sittingbourne to anyone who is looking to sell there home. The team (James, Bradley, Rhys & Marco are all very professional, friendly and was there to help with any questions we had. Bradley sold our property within a WEEK of it going live, which is amazing! Thank you very much guys, we will definitely be using you again in the future! Poppy & HarveyPositiveResponsiveness, Quality, Professionalism

Poppy · 23 October 2020

Agent replied · 22 October 2024

Hello, Thank you for taking the time to leave a review. Many thanks, Wards of Kent

5/5

Google

Great team, Bailey looked after my wife and I as first time buyers. It was nice to have some that was approachable and enthusiastic considering we had no idea what we were doing or looking at.

Jumbo · 17 May 2024

Agent replied · 22 October 2024

Good Afternoon, Thanks for your feedback. We're delighted that we were able to provide you with an excellent service in finding your first home. All the best, Wards of Kent

5/5

Google

I Dealt with marco from Sittingbourne branch and I must say that I wish every estate agent could a take a page from his book, although I couldn’t buy in the end due to personal circumstances, he helped me every step of the way and because of him and his team I will use wards when I’m looking or planning to sell! Thank you guysPositiveProfessionalism

Claire · 23 October 2021

Agent replied · 22 October 2024

Hello, Thank you for leaving us your feedback! Many thanks, Wards of Kent

1/5

Google

Very unprofessional poor services

Babatunde · 15 July 2025

Agent replied · 12 November 2025

Dear Babatunde Thank you for taking the time to leave us your review and we are sorry that you feel this way. Regrettably, we have been unable to locate you on our records from the details that you have supplied. We would therefore encourage you to contact our Customer Support department on 01702 540802, so that we may discuss any concerns that you have in more detail. Thank you. Kind regards Wards

5/5

Google

I have had nothing but good experience with this sittingbourne branch. Although, I didn’t the house due to personal reasons but, I extremely appreciate one of the agents (Rhys Kenten) who helped me understand what I needed to do. Rhys pushed forward on the requests I was looking for & he pulled through every time. If you’re looking to purchase a house, hands down you need to go this branch.

Zach · 24 October 2019

Agent replied · 22 October 2024

Hello, Thank you for leaving us your feedback! Best wishes, Wards of Kent

5/5

Google

Had a great experience with Wards Estate Agents. I arranged property viewings through Katie who was very friendly and helpful, and managed to help me find the perfect house. I would definitely recommend them to anyone looking for a new home.

Jamie · 23 October 2023

Agent replied · 22 October 2024

Hi Jamie, Thank you for leaving a review! We delighted to hear you had a great experience with the team at our Sittingbourne branch, we'll pass your kind words along. Best wishes, Wards.

3/5

Google

Friendly staff, but getting hold of people in a timely manner was a challenge at times. That said, they were always willing to help when you did. Some internal process could do with a review and tightening up.

Emma · 23 October 2023

Agent replied · 22 October 2024

Dear Emma Thank you for taking to time to provide us with your feedback. Customer satisfaction is of paramount importance to us and as a valued customer we are grateful for your comments. Sales Progressors are frequently on the telephone throughout their day. We do have a centralised team ready to receive overflow calls and pass on messages. We are sorry if you did not always receive calls back as promptly as you would have liked. We will continue to monitor this process and make improvements where necessary. Once again, thank you for taking the time to pass on your comments and we sincerely hope that you are happy and settled in your new home. Kind regards Wards of Kent

1/5

Google

Very poor quality service! As soon as you sign the contract (all they are interested in) you have to chase for any update and then chase again for answers. This service is not worth your money and time! Please consider different agents to avid disappointment!!!

Mat · 12 December 2022

Agent replied · 11 December 2024

Dear Mat, I am so sorry the service has not been to the level you expect and deserve. Please contact us so we can understand where we could improve. Kind regards Sam Dalton Senior Operations Director Wards Estate Agents Sittingbourne@wardsofkent.Co.uk

1/5

Google

Very poor quality service! As soon as you sign the contract (all they are interested in) you have to chase for any update and then chase again for answers. This service is not worth your money and time! Please consider different agents to avid disappointment!!!

Mat · 23 October 2022

Agent replied · 22 October 2024

Dear Mat, I am so sorry the service has not been to the level you expect and deserve. Please contact us so we can understand where we could improve. Kind regards Sam Dalton Senior Operations Director Wards Estate Agents Sittingbourne@wardsofkent.Co.uk

1/5

Google

As a woman on my own, who hadn't sold her home before, I put my trust in James Shepard, of Ward's Estate Agents. One would expect the manager to be moral. Word of advice when signing a new client who has never sold a property before, you need to make sure they are full aware of the terms of your agreement. I WAS NOT AWARE! I honestly feel duped, I had been sold a product that I was not aware would cost me thousands of pounds more. I was hoodwinked and gullible. I do not recommend this estate agent, Wards.NegativeProfessionalism, Value

Becky · 23 October 2021

5/5

Google

So far so good with my experience of buying a house through Wards Sittingbourne Branch. Katie, in particular, has always been very helpful.

Lisa · 23 October 2023

Agent replied · 22 October 2024

Hi Lisa, Thank you for leaving a review! It's great to hear how positive your experience so far has been with our Sittingbourne team, and particularly how helpful Katie has been. Best wishes, Wards.

5/5

Google

Have been dealing with Rhys at Wards for probably about a month now and he has been incredibly helpful and responsive to our queries. The whole process so far has been stress free and would definitely recommendPositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value

Kez · 23 October 2021

Agent replied · 22 October 2024

Dear Kez, Thank you for taking the time to write a review regarding your experiences so far with Rhys and thank you so much for your recommendation - it will certainly put an even bigger smile on Rhys' face today! All the best. Stay safe. Kind regards Sam Dalton Senior Operations Director Wards Estate Agents

1/5

Google

I don’t like leaving negative feedback, but felt it had to be done in this case. We had an appointment for a viewing which they never confirmed with the seller, drove over and wasted our time. Made an offer on another property, still waiting to hear Hear if it was accepted or not. They then called to let me know that the asking price had dropped and whether I wanted to have a second viewing. Another property we were very keen on, made an offer, seller wanted more, we asked if we could have another viewing as the property had a bit of work done since last we viewed, it was then sold over the weekend as apparently no one was able to view, but they showed another prospective buyer around and they made an offer and was accepted. They did not tell the vendor there was another party interested and to ask us if we would like to make another offer. Funny thing is we would have offered another £5k, so the poor vendor lost out. We have had other viewings with other Ward and Partner branches and they have been absolutely great and a pleasure to deal with. Unfortunately my experience with this particular branch has been very negative, I would urge you to rather go with someone else that might appreciate your business and provide a better service. Sorry guys, you messed up

Charl · 24 October 2018

5/5

Google

Very helpful and keep me well updated and friendly a pleasant selling my house though them thanks again. and all the staff are doing a fantastic job and working hard

Karen · 23 October 2022

Agent replied · 22 October 2024

Dear Karen, We are so delighted to have been able to help with your move and look forward to assisting you again in the future. Kind regards Sam Dalton Senior Operations Director Wards Estate Agents

1/5

Google

I wouldn't recomended this company. Very poor service. James shepard - very bad communication with customer!

Marco · 23 October 2023

Agent replied · 22 October 2024

Dear Marco, Thank you for taking the time to leave a review and we’re sorry to learn that you are dissatisfied with the service provided. We would like to assure you that customer service is of the utmost importance to us, and we would appreciate you contacting our Customer Support team to discuss your concerns in more detail, you can reach us on 01702 540802 or at customer.support@arunestates.co.uk. Kind regards, Wards.

5/5

Google

The staff were very helpful and they were very professional. we felt at ease with them dealing with the selling of our house and helping us to find our next family home we would recommend them in a heart beat to others looking to sell or buy.

Kirsty · 25 October 2015

Agent replied · 22 October 2024

Hello, Thank you for leaving us your feedback! Best wishes, Wards of Kent

5/5

Google

Excellent service & very professional, things were done efficiently and we had an offer within a week. We got more than what we expected as others had given us a lower quote. Highly recommended.PositiveValue

Badshah · 23 October 2021

Agent replied · 22 October 2024

Dear Badshah, Thank you for taking the time to write a review regarding our Sittingbourne team. I am delighted to hear you had an offer so quickly especially as it was more than you were expecting and one that was higher than others had advised you was possible. We invest your fee heavily into marketing your home to as many customers as possible and making sure it stands out against others for sale, but of course, we need great staff to deal with the enquiries and ring out our properties to really find the best buyer at the best price. I am delighted our team delivered! Stay safe. Kind regards Sam Dalton Senior operations Director Wards Estate Agents

5/5

Google

Wards Sittingbourne - Charlie Thank you for the very positive experience you gave in our search for property. Right fom our first phone call enquiring about suitable properties and through to the three viewings. You impressed us with your knowledge and professionalism. M&L Roberts

M · 23 October 2023

5/5

Google

Glenn, James, Rhys and the rest of the team worked tirelessly to progress our house sale. Always easy to get hold and get an update on our house sale and purchase. Would definitely recommend.

Matthew · 23 October 2020

Agent replied · 22 October 2024

Hello, Thank you for leaving us your feedback! Best wishes, Wards of Kent

5/5

Google

We were first time buyers , so we would like to thank you for Wards team at Sittingbourne: James, Brad, Rhys, Greg and Michelle . The whole team was great. Everyone was friendly. Thank you very much!!

Kristina · 24 October 2019

Agent replied · 22 October 2024

Hello, Thank you for leaving us your feedback! Best wishes, Wards of Kent

5/5

Google

We are very satisfied with our dealings with Katie she is friendly and puts you at ease we have been particularly awkward with our needs and she has dealt with us as if we are not awkward at all

Jean · 23 October 2023

5/5

Google

I honestly can’t fault wards, unlike sone other agencies I have used that always get back to you and help where ever they can, both offices I have spoken to have always been polite and so professional

Sophie · 23 October 2023

5/5

Google

Great service received from the moment we entered the office especially from James. Would highly recommend.

Yvonne · 23 October 2022

Agent replied · 22 October 2024

Dear Yvonne, Thank you for your recent feedback regarding our team in Sittingbourne and especially James. Your recommendation will mean so much to them all. All the best, stay safe. Kind regards Sam Dalton Senior Operations Director Wards Estate Agents

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Wards's Google reviewsLeave Wards a review
The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.