Trusted Agent profile · Sandwell

Ashmore Lettings & Sales Sandwell reviews

4.4

★★★★★ Great

90 reviews across 1 platform

21 Orchard Road, Walsall,, WS5 4UT, Sandwell, WS5 4UT

Ashmore Lettings & Sales's office in Sandwell, at 21 Orchard Road, is rated 4.4 out of 5 across 90 reviews on 1 platform, including 90 Google reviews rated 4.4.

Google logo

4.4 / 5

90

Reviews on Google

This office

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Sandwell office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Google

The team were absolutely fantastic in dealing with every aspect of letting my property recently. Would recommend them to everyone

Kam · 26 October 2017

5/5

Google

Very friendly, great service. We are long term tennants and have never had any problems

Sophie · 26 October 2019

5/5

Google

Rating only, no written review.

Olamiposi · 24 September 2025

Agent replied · 8 October 2025

Thank you for the review Mr O.

5/5

Google

We have rented from ashmore lettings. An extremely professional and friendly service .

Tomasz · 26 October 2018

5/5

Google

Perfect service, all the time. Friendly professional staff. Thank you.

Sadique · 26 October 2017

5/5

Google

Rating only, no written review.

David · 10 April 2025

5/5

Google

Outstanding service and great communications

Justin · 26 October 2017

5/5

Google

Rating only, no written review.

Claudiu · 28 March 2024

Agent replied · 24 October 2024

Hi Mr Dumitrascu, many thanks for the stars. Our Tenancy Manager confirms the inspection a couple of days ago went well and you are settling in well into your new home.

1/5

Google

Rating only, no written review.

Ash · 25 October 2022

Agent replied · 24 October 2024

Miss Kaur, please explain why you felt the need to leave us a 1 star review?

5/5

Google

Rating only, no written review.

Kulbir · 25 October 2022

Agent replied · 24 October 2024

Thank you for the review. Apologies for the delayed response but for some reason we did not notice your review.

1/5

Google

Rating only, no written review.

Simon · 25 October 2020

Agent replied · 24 October 2024

Dear Simon Morris, can you please inform us to why you left us a one star review? We do not recognise you and we have no record of having had any form of contact/ communication with you. What aspect of our service are you unhappy about? You have not provided a written review which makes it impossible for us to respond appropriately. We look forward to hearing from you.

1/5

Google

Rating only, no written review.

Olivia · 25 October 2020

Agent replied · 24 October 2024

Dear Olivia Frele, can you please inform us to why you left us a one star review? We do not recognise you and we have no record of having had any form of contact/ communication with you. What aspect of our service are you unhappy about? You have not provided a written review which makes it impossible for us to respond appropriately. We look forward to hearing from you.

1/5

Google

Rating only, no written review.

Alison · 25 October 2020

Agent replied · 24 October 2024

Dear Alison Johnson, can you please inform us to why you left us a one star review? We do not recognise you and we have no record of having had any form of contact/ communication with you. What aspect of our service are you unhappy about? You have not provided a written review which makes it impossible for us to respond appropriately. We look forward to hearing from you.

5/5

Google

Rating only, no written review.

Anna · 25 October 2020

5/5

Google

Rating only, no written review.

Sadik · 25 October 2020

Agent replied · 24 October 2024

Thank you for the review Mr Ahmed. We trust life across the pond is treating you well. Apologies for the delayed response but somehow your review slipped under the net.

1/5

Google

Rating only, no written review.

Superman · 26 October 2019

Agent replied · 24 October 2024

Dear Superman Singh, can you please inform us to why you left us a one star review? We do not recognise you by your alias therefore, we cannot confirm having had any form of contact/ communication with you. What aspect of our service are you unhappy about? You have not provided a written review which makes it impossible for us to respond appropriately. We look forward to hearing from you.

1/5

Google

Rating only, no written review.

Saskia · 26 October 2019

Agent replied · 24 October 2024

Dear Saskia Simone, can you please inform us to why you left us a one star review? We do not recognise you and we have no record of having had any form of contact/ communication with you. What aspect of our service are you unhappy about? You have not provided a written review which makes it impossible for us to respond appropriately. We look forward to hearing from you.

5/5

Google

Rating only, no written review.

SSS · 26 October 2018

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Ashmore Lettings & Sales's Google reviews
The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.