Trusted Agent profile

Fair links reviews

3.3

★★★★★

360 reviews across 2 platforms

659 High Road, Seven Kings, Ilford, IG3 8RA, Redbridge IG3 8RA

Fair links's Redbridge office at 659 High Road is rated 3.3 out of 5 across 360 reviews on two platforms, including 8 Google reviews rated 2.4. The 352 Trustpilot count is for the whole business. Checked 9 October 2026.

Google logo

2.4 / 5

8

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

352

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Redbridge office, from every platform, shown as written. First names only.

1/5

Trustpilot

Poor quality leads and communication

OTM provided poor quality leads. After 6 months we compared our list of successful Sales and Lets to the leads provided, ZERO can from OTM. They did provide hundreds of leads, needing many staff hours to service, but not a single one was of viable quality. The rep Ami was great when selling the dream to us at the start, but once we signed there was very poor communication. When we wanted to exit they held us to small print they verbally said they wouldn't (so we just paid it to get rid) and then even after our exit they continue to keep our property listings (now outdated) on their site to make them look bigger than they are.

Lancasters · 3 December 2025

Agent replied · 27 May 2026

Hi there, many thanks for your review, we are always looking for feedback to help us improve our offering and user experience. We are sorry to hear you haven't had any successful leads. While we are working on several exciting products to create only the best quality leads, we appreciate this can take some time. I can't currently see any of your properties on our site but if you could please send the links to support@onthemarket.com, the team will make sure they are removed. All the best, OTM

1/5

Google

I strongly advise landlords to be extremely cautious when dealing with Fair Links Estate Agents. My experience has been deeply disappointing and has resulted in significant financial loss. The company Directors, Ali Muhammad and Arif Muhammad, were friends with the tenant and looked at his interest rather than the Landlords. Throughout the tenancy, my concerns and formal complaints were repeatedly ignored. Communication was poor, emails and letters went unanswered, and I felt that issues were consistently avoided rather than resolved. The tenant Mir Ikhlaq was placed in my property, which fell into substantial arrears, over £30,000, yet despite the agent being fully aware of the outstanding amount, the deposit was released without my consent. This goes against the expectations of transparency and proper procedure under the government‑approved deposit protection schemes. When the tenants were finally evicted, the property was left in an unacceptable condition, including hygiene issues and evidence of pests. Based on my experience, I cannot recommend Fair Links Estate Agents to any landlord. I would urge others to proceed with caution and ensure they have robust safeguards in place before entrusting their property to this agency.

Bel · 16 March 2026

5/5

Trustpilot

Stuart Hatton was very helpful and…

Stuart Hatton was very helpful and explained everything fully.

Alexandra · 3 September 2026

Agent replied · 24 September 2026

Hi Alexandra! Thanks so much for this message, I'll make sure to pass it on to Stuart to let him know he's doing a great job! OTM

1/5

Trustpilot

Do not rent flat 71A Walton St from JCP.

Do not rent flat 71A Walton St from JCP.This website is awesome. Here is one thing I want to tell to new tenants. DO NOT rent flat 71A Walton St from JCP. I stayed in the UK for many years, as a research fellow. This is the first time I meet such a horrible person in the UK, even in the world. She is mean and ask unreasonable requests when you are still there, e.g. return the flat back as it was. Why? I am still living here, how she can ask me what to do in the flat. She also tries to find ways to make you live in the flat uncomfortably, e.g. you have to clean the flat, do not make it dirty, clean the window, do not open the window when you leave home... She keeps an eye on your daily life, now I think this is a reason why she do not change her mailing address. All her mails were sent to our flat. She come and pick up her mails. She is good when we moved in, then become bad when we will move out. I think this is her trick to keep your deposit. Also the flat is small and old. Most facilities work less efficient, the shower is horrible, the heater is extremely expensive in the winter. The rent + electricity + council tax is very high for a single person to live. The agent should remove this flat from their website, do not let others get hurt from such a landlord.

Changpeng · 23 June 2024

Agent replied · 27 October 2024

Hi there, we're sorry to hear of your experience. Unfortunately, we are unable to assist you with your situation and would advise you to speak to the relevant authorities or estate agent with whom you rented the property through. If you need any information, our team at support@onthemarket.com can direct you further. All the best.

1/5

Trustpilot

Booked a house viewing

Booked a house viewing, had to call them the next day to actually get one after sending a request, got it for 19th Jan at 1pm (text verification of the appt) when I get there I called them as no one had turned up, got told it was on their system as 12.45 and I no showed, not once was I contacted to see where I was or a reminder text I get it isn’t like other appts so I wouldn’t really get a reminder text but to have my email and phone number and still not ask me where I was it’s ridiculous, complete waste of time, don’t know if there’s any other private renting places that are better but now I’ve applied for a council house

Tasha · 20 January 2026

Agent replied · 27 May 2026

Hi Tasha, thanks for getting in touch, we're sorry you had a negative experience. However, this sounds like a review for the estate agent representing the property you were hoping to look at. As a property portal, we host properties onsite on behalf of the agent but are not involved in the viewing process. We hope the rest of your property search goes better! All the best, OnTheMarket.

1/5

Trustpilot

In terms of rentals On the Market is…

In terms of rentals On the Market is practically useless because they are never up to date. All the properties have usually been let already. I know that they will say that the agents haven't let them know. Yet if that is the case why would we use On the Market?

Edward · 26 April 2026

5/5

Trustpilot

Iesha Agyemang

I would like to leave a 10 star review for Iesha Agyemang.Iesha has made dealing with On Market, a dream. She very eloquently details the different range of products and services they provide.Makes it effortless to understand the best products that would work for my business, very friendly, warm, polite, understanding, patient and the list goes on. Iesha goes more than above and beyond expectations. She's great to speak to and extremely knowledgeable. From my very first conversation with Iesha to present. Her professionalism has never wavered. On The Market should value her expertise which I’m sure they absolutely do.Thank You Iesha.

CG · 23 May 2024

Agent replied · 27 October 2024

Hi there, thanks so much for your five star and kind words. We're so glad to hear of your experience and will make sure this is passed onto the team. Thanks again for your continued support of OnTheMarket. All the best

5/5

Trustpilot

zoopla

© Crown copyright 2024. Our website is completely free for you to use but we may receive a commission from some of the companies we link to on the site.Zoopla Limited is an appointed representative of Uswitch Limited which is authorised and regulated by the Financial Conduct Authority (FRN 312850) to provide the mortgage calculator tool and incorporated with company registration number 06074771 and registered office at The Cooperage, 5 Copper Row, London SE1 2LH. Uswitch Limited is authorised and regulated by the Financial Conduct Authority (FCA) under firm reference number 312850.Zoopla.co.uk is not a mortgage intermediary and makes introductions to Mojo Mortgages to provide mortgage solutions. Zoopla.co.uk and Mojo Mortgages are part of the same group of companies. Zoopla may receive an introduction fee from Mojo Mortgages on completion of successful mortgage applications. This fee is based on a percentage of your loan amount. Mojo is a trading style of Life's Great Limited which is registered in England and Wales (06246376) and is authorised and regulated by the Financial Conduct Authority and is on the Financial Services Register (478215). Mojo's registered office is The Cooperage, 5 Copper Row, London, SE1 2LH. To contact Mojo by phone, please call 0333 123 0012. on the mark have to pay

Benjamin · 14 April 2024

Agent replied · 27 October 2024

Hi Benjamin, while we appreciate your five star review we think this one might have been made in error. Please feel free to edit your review if you wish or if you have any specific feedback, you can always contact the team at support@onthemarket.com. We'd love to hear from you. All the best on your property search.

1/5

Trustpilot

Its a scam

Its a scam, do not waste your time with this website. After you make an enquiry about a property they won't confirm anything! Then they will send email asking you to call a number but when you call there are rude people answering the call that try to collect data and details ignoring your initial query. its nothing more than a scam website connecting you with data collection scamners but you never get any response from the agent. Your query is not answered and they are very very rude people. Will cut you off if you try to expose them for what they are Scammers.

Spark · 19 August 2026

1/5

Trustpilot

Most of the properties already hone or…

Most of the properties already hone or reserved but the agencies forget to upload it. The agencies never responded, they answered for the phone call, but when you tell the address of the property the already knew it’s gone/reserved. I tried. Called more than 30 properties’s contact number. All was the same. “Which prop!” “XY.” “It’s reserved. Bye.”Only 1 lady talked with me nicely and not like a machine. So all the website is a joke. You cannot follow the property where you sent enquirer, and the searches gone time to time.

Consumer · 18 March 2024

Agent replied · 27 October 2024

Hi there, thanks for using OnTheMarket. We're sorry you've not had a great experience enquiring for properties. Whilst we encourage agents to keep their property listings as up to date as possible, including amending the status once it becomes reserved, we do understand that delays can occur and this may not be reflected instantly. If you'd like to contact our support team with further information about the property and estate agency, the team can look into this more for you. Wishing you all the best on your property search.

1/5

Trustpilot

Well this company are advertising for…

Well this company are advertising for property to rent and giving wrong information. Either they have property to rent and they do not want to rent it or they want to keep it and not rent it. I mean which one is it you view a property and they give it to somebody else. Some companies are lying and not even giving people a application form. Wasting peopes money and time real time wasters and the owners have no idea of whom is representing them.

Rajini · 26 November 2025

Agent replied · 27 May 2026

Hi Rajini, we're sorry to hear you're having trouble finding a property to rent. Unfortunately, as a property portal we only host the properties available on our site and are unable to help when it comes to the agents/landlords deciding who the successful tenants are. We wish you luck with your property search! All the best, OTM.

2/5

Trustpilot

Website is average. Devastatingly average!

Website is average. Devastatingly average. Filters don't work well (search for properties expressly excluding new-builds and half the properties returned are....yes, you guessed it....new builds). Tried to send message to On The Market using their 'contact us' webform and all I get is an error 'Captcha failed', to which the only option is to click a button 'I understand', which just clears the error. No, I don't understand. I don't understand why nobody tested this site before releasing it to the general public.

Red-to-the-bone · 27 January 2024

Agent replied · 27 October 2024

Hi there, thanks for your feedback. We're sorry we didn't meet your expectations this time around. I've asked our team to have a look into the 'Don't show new build homes' filter to review if this is working as expected. Sometimes it can be down to how the property has been listed by the estate agent, we're always looking at ways to improve so will make sure your feedback is noted for future improvements of the website. Thanks for letting us know there was an issue with our contact form, our team has looked into this and looks like this might have been an issue with a specific version of Google Chrome. If you update your browser this should resolve itself. If you're using a different browser type please get in contact with the team at support@onthemarket.com and we'll look into this further for you. If you have any additional feedback please feel free to reach out to the team on the above email. All the best

1/5

Trustpilot

I recently contacted OnTheMarket…

I recently contacted OnTheMarket regarding a rental property after being served a Section 21 notice, as I urgently need to secure a new home. Initially, the person I spoke to seemed friendly and enthusiastic when I mentioned I was looking for a three-bedroom property. However, as soon as I explained that I work as a restaurant supervisor earning £22,000 a year, their attitude changed completely.

Cathy · 20 March 2026

Agent replied · 27 May 2026

Hi Cathy, many thanks for getting in touch and we're sorry to hear about the troubles you've experienced during your property search. It sounds like you were speaking to an estate agent rather than someone at OnTheMarket, we host properties on our site on behalf of estate agents and connect them via email or telephone. We wouldn't advise anyone on their eligibility for rentals. We sincerely hope you are able to find a property soon and receive better help in your continued search. All the best, OTM.

1/5

Trustpilot

They do nothing but collect money If…

They do nothing but collect money If you have a complaint Kevin says he's going to do something about it but nothing gets doneThe heat was recently turned on in October hot water is sketchy they raised the common charges the outside maintenance is lousy with no change they have complaints about illegal people in unit causing problems they do nothing it's a nightmare all because they won't follow the contract and do something

Bob · 9 November 2025

Agent replied · 27 October 2024

Hi Bob. We're sorry to hear you are having problems with your housing! But we think this review might be better left for the landlord or property management company rather than us, unfortunately as a property portal we are unable to help when it comes to the everyday running of the company. We wish you luck! All the best, OTM

5/5

Trustpilot

Unbelievable service and professionalism

I have been an agent for 13 years and have just started up my own estate agent in East London. I contacted all of the property portals but OnTheMarket were and are the easiest and swiftest company to deal with. They got us up and running the quickest even though they were the last to be contacted. Louise Cater was so responsive and professional I would recommend anyone joining the property world to contact Louise and OnTheMarket. I can't speak highly enough about her or the company.

Steve · 13 June 2023

Agent replied · 27 October 2024

Hi Steve, wow thank you so much for your kind words and 5 star review! We really appreciate your support and are so pleased to hear your feedback. We'll be sure to pass this onto Lousie and the team. Please reach out to us at any time at support@onthemarket.com if there's anything further we can do. All the best

1/5

Trustpilot

Would give 0 stars is possible as their…

Would give 0 stars is possible as their customer service is non existent. I have made three requests since 19/08/2026 and all they have done is send me email confirmations of each request.

Anna · 2 September 2026

Agent replied · 27 October 2024

Hi Anna, many thanks for leaving your feedback, we always appreciate hearing how we can improve. Unfortunately, once the requests have been made, it is up to the estate agent or developer to get back to you in regards to the property you have enquired about. We wish you luck on the rest of your property searching journey! OTM

1/5

Trustpilot

It's not a valuation.

It's not a valuation. It's a marketing tool whete they will send your info to estate agents in the area. Be carefull or you'll be bombarded with junk email, junk call, junk Wtsapp. There is no option for “no” can be chose for the valuation . If you don’t tick yes, you are simply unable to send out your enquiry. All listing are sold. They sell your data to property agent for profit.

WAI · 23 November 2023

Agent replied · 27 October 2024

Hi there, we're sorry you weren't satisfied with your recent experience using our online valuation tool. We appreciate your feedback and will take this into consideration. At the end of the valuation, you'll be presented with your estimate and also be emailed a copy. There is also an option to send your details to any chosen local estate agents to get an in person valuation. This is completely optional and you don't need to submit this. We're sorry for any confusion caused. We wish you all the best on your property journey.

1/5

Trustpilot

Stop calling me!

Stop calling me!! When you set up a profile and link and even remove your number and say no text no call no email they constantly keep calling. Stop calling. I’ve been emailed them to complain to say stop .. charged all my details online. Removed my mobile and email. And well. you get it. Hi this is X from in the market .. so I’ve now answered and asked them to take my details off there call log.

David · 19 May 2026

1/5

Trustpilot

I have not got as far as actually…

I have not got as far as actually getting the website to work at this time. As each time I am referred there, the page does not load, or it points to something other than what you first were directed to.One rating because of the poor experienceOn further investigating, it seems that Firefox is having issues with loading your page, when scrolling it becomes blank/white?, something I feel you need to address with Mozilla Firefox browser, for potentially losing customers.

Simon · 21 April 2023

Agent replied · 27 October 2024

Hi Simon, we're sorry to hear you're having issues accessing our website. If you could please either respond to our request or contact the team at support@onthemarket.com with your device and browser information along with the specific page URL you're attempting to access, we can investigate this further for you. Thanks for your feedback.

5/5

Trustpilot

Large commissions from excellent leads

We have been with On The Market since the start, and it has gone from strength to strength. We have had some excellent leads, which have translated into large commissions.

Chris · 7 September 2026

Agent replied · 24 September 2026

Hi Chris, thanks so much for your feedback! It's always great to hear from our day one supporter! We will make sure to pass your message onto Ronnie to make sure he knows he's doing a good job too. We look forward to having you with us on this journey! OTM

5/5

Trustpilot

Steven Watson is the best account manager I have a come across.

Steven Watson has been our account manager since our company opened just over 2 years ago and of all the websites we subscribe to, he has been a pleasure to work with. He is regularly in contact with us to review our marketing and ensure that we are getting the best out of our membership. He is friendly and attentive and you really feel that he has your best interests at heart. Thank you Steven for your consistent service. You are an asset to On The Market. From Frances, Tim and Charlotte.

Frances · 27 February 2023

Agent replied · 27 October 2024

Hi Frances, thank you so much for such lovely words. We'll pass this onto Steven, we're sure it'll make his day! It's great to hear such wonderful feedback about our team and we're glad you're happy with your OnTheMarket membership. Thanks again

1/5

Trustpilot

31a hawks road kingston kt1 3sd

The property 31a hawks road kingston has been an horrendously bad living experience. There has been a constant leak into the the downstairs room under showers and toilets. There has been constant growth of mould in the property due to damp. The electrics are not safe due to damp and leaks. The landlord is rude and does not do anything about the issues of the property.

Arlo · 22 January 2024

Agent replied · 27 October 2024

Hi Arlo, we're sorry to hear about your experience. OnTheMarket is a property search website, we are not an estate agency. We would recommend you reach out to the estate agent you've rented this property through to address these issues. If you're not satisfied with the outcome of those discussions, there are other authorities who will be able to advise you further. Shelter has some great resources which may be of assistance. If you need assistance finding resources please contact our support team at support@onthemarket.com who can share these with you. All the best.

5/5

Trustpilot

OnTheMarket has been an outstanding…

OnTheMarket has been an outstanding platform for our property business. The service is excellent, the pricing is very competitive, and the support team is genuinely committed to helping agents, landlords, and sellers succeed. The portal is easy to use, generates strong visibility, and offers great value compared to other platforms. We’ve been consistently impressed with the level of support and the results we’ve achieved. Highly recommended for anyone in the property industry looking for a reliable and effective marketing partner.

Your · 16 April 2026

1/5

Trustpilot

Don't put our properties exclusively on OnTheMarket

So annoying that my Kent estate agent insists on putting property on OnThe Marketfirst , which appears to have a very wonky countdown clock, that keeps adding, rather than removing seconds and minutes to when your property is supposed not to be exclusively on their site. Why do agents do this? I have been waiting two days to get my house onto Rightmove - still no sign. No point in being visible anywhere other than Rightmove. All us buyers and sellers know this, but agents clearly saving money (and wasting valuable time for sellers) by using OTM and Zoopla first before shelling out for your property to go on Rightmove at higher fee. Get us on Rightmove, guys! Forget the other platforms.

Mrs · 15 April 2026

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Fair links's Google reviews

Questions about Fair links

How many reviews does Fair links have?

Fair links's Redbridge office has 360 reviews across two platforms: 8 on Google, 352 on Trustpilot (across the whole business). Reviews may appear on more than one platform. Checked 9 October 2026.

What is Fair links's rating?

Fair links is rated 3.3 out of 5 across all 360 reviews, and 2.4 out of 5 on Google from 8 reviews, checked 9 October 2026.

Where is Fair links's Redbridge office?

Fair links, 659 High Road, Seven Kings, Ilford, IG3 8RA, Redbridge IG3 8RA.

The Trusted Agent

Ratings and review counts checked 9 October 2026. Is this your office? Claim your page.