Trusted Agent profile · Northampton

RE/MAX Property Hub NN1 Northampton reviews

3.5

★★★★★ Good

280 reviews across 2 platforms

400 Pavilion Drive Victory House Northampton Business Park, Northampton, NN4 7PA, NN4 7PA

RE/MAX Property Hub NN1's office in Northampton, at 400 Pavilion Drive Victory House Northampton Business Park, is rated 3.5 out of 5 across 280 reviews on two platforms, including 110 Google reviews rated 3.5.

Google logo

3.5 / 5

110

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

170

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Northampton office, from every platform, shown as written. First names only.

4/5

Trustpilot

Denzel is excellent and runs the office…

Denzel is excellent and runs the office top notch.

Mitch · 19 May 2026

Agent replied · 23 May 2026

Hi Mitch, thank you so much for your kind review. We’re thrilled to hear your positive feedback about Denzel and the excellent support he provides. We hope to welcome you again soon!

3/5

Google

Probably a good place to work but rubbish as a visitor. You have to download an app to pay and park, the WiFi in the area is very slow. If you visit once it's an awful waste of time and puts you in a foul mood when you arrive. When you are visiting there this is something they should advise you about. But up to two hours should be free. Really bad experience for my first and only visit to this estate

Gavin · 3 November 2025

Agent replied · 10 November 2025

Hi Gavin, thank you for your feedback. We’re sorry to hear about your experience. As parking is managed differently at each location, please contact the local centre team with any questions. For the Wi-Fi issue, please raise a ticket through the Help section of your online account so our team can review this and assist you directly.

1/5

Trustpilot

I do not recommend Regus

I do not recommend Regus. Thier website was not working for MONTHS and we could not update our card info. We REPEATEDLY tried to reach these people. Impossible. They socked us with months of late charges and simply DO NOT care. I would not deal with them. Quest Workspaces is a better company. At least you can reach a human when you need help.

Stephenie · 21 October 2025

5/5

Trustpilot

Everyone at the Heron Bay location has…

Everyone at the Heron Bay location has been exceptional for the last 11 years and has been instrumental in the success of my business. I cannot thank them enough for all that they do.

Matthew · 5 October 2026

Agent replied · 10 October 2026

Hi Matthew, thank you so much for your wonderful review and for being with us for the past 11 years! We're delighted to hear the Heron Bay team has consistently provided exceptional support and played such an important role in your business journey. Your continued trust and kind recognition mean a great deal to us!

5/5

Trustpilot

The front office staff especially…

The front office staff especially Christiana

Ira · 19 May 2026

Agent replied · 23 May 2026

Hi Ira, thank you so much for your kind review. We’re delighted to hear your positive feedback about Christiana and the support from the front office team. We hope to welcome you again soon!

1/5

Trustpilot

Lack of customer service/slow replies/no reply

I contacted their customer support, received one message that did not address the issue, and sent 2 additional messages over the course of a couple of days and did not receive any further replies. Scam.

Jasmine · 17 September 2026

Agent replied · 22 September 2026

Hi Jasmine, I’m very sorry to hear of your disappointment. Regardless of the reason, I understand how frustrating it can be and apologise if we did not provide the level of service that you expect and deserve from Regus. I would love to help you but I haven’t been able to identify your account. Could you please email me at lorraine.brule@regus.com with your company name and account reference (as displayed on your invoice)? Best, Lorraine Brule Global Customer Service at Regus

1/5

Google

AVOID!!!! AVOID!!!!! AVOID!!!!!!! (Update below...) This centre is an absolute disgrace and shambles! We, regrettably, entered into a lease at the beginning of September and I only wish we'd read these reviews first! The staff lie about virtually everything and then the customer service is some of the worst I've experienced in my life. We still don't have Wi-Fi, can't print or connect the TV or have customers around. They lied about the invoicing and then blamed the staff member being too new/junior! Don't put them in that position if they are that clueless, or are actually just liars! The staff are now ignoring us and telling us to communicate via the app. I've been in business 30 years and this is by far the worst decision I've ever made! DO NOT MAKE THE SAME MISTAKE I DID! Find another office, or you'll 1 million percent regret it! If I could give minus stars I would! Toilets also stink, dirty kitchens and security doors that don't lock (in the corridors), so we're expecting to be robbed in the very near future! I'm currently seeking legal advice to get out of this place! 23-Sep-25 - Update (following the response (after 5 days) from Regus)... They have now replied telling me to open a ticket in the app. I've done this several times and just get an automated email with no further action. The reply pretty much sums up the service at the centre. I've attached my latest submission, before today's...I guarantee there will be no reply again. Shocking Regus, sort it out!

Wayne · 24 September 2025

Agent replied · 8 October 2025

Hi Wayne, thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear about your experience. Please log a ticket through the Help section of your online account so our customer service team can review the matter and provide direct assistance. Thank you.

1/5

Trustpilot

WARNING: Regus is holding mail HOSTAGE, putting businesses at risk.

After 6 years as a loyal, paying client, Regus has been holding our company's mail hostage for weeks due to their own failed and chaotic internal KYC process.

Mark · 20 October 2025

Agent replied · 22 October 2025

Hello Mark, I’d like to extend a personal apology for any delays you’ve experienced. We are required by law to follow anti-money laundering regulations when receiving updated customer records, and this process can take several days. As we are following a governmental procedure, it would be illegal for us to provide Virtual Office services to you until the process is completed in its entirety. I would be happy to help ensure this is completed as swiftly as possible but you’ve posted anonymously. Please email me at lorraine.brule@regus.com with your business details and I will help. Best regards, Lorraine Brule Global Customer Service at Regus

5/5

Trustpilot

Five stars for my overall experience with Regus.

My overall experience with Regus for last couple of years have been great. They are so flexible and supportive. From the management to receptionists, extremly wonderful and helpful.

Maryam · 7 October 2026

Agent replied · 10 October 2026

Hi Maryam, thank you so much for your wonderful review and for being with us for the past couple of years! We're delighted to hear you appreciate our flexibility and the consistent support from our management and reception teams. We truly appreciate your continued trust!

5/5

Trustpilot

The staff at Regus Fleischmark 1…

The staff at Regus Fleischmark 1 (Vienna) are consistently professional, helpful, and responsive. They create a welcoming and well-organized working environment, and their support makes the office experience smooth and efficient. I am very satisfied with the level of service and the overall atmosphere at my office location.

Maria · 20 May 2026

Agent replied · 23 May 2026

Hi Maria, thank you so much for your thoughtful review. We’re delighted to hear the team’s professionalism, responsiveness, and support have helped create such a welcoming and efficient working environment for you. We truly appreciate your kind feedback and look forward to continuing to support you!

5/5

Trustpilot

Upon taking delivery of our new office

Upon taking delivery of our new office, the attention of the staff is what it sets it apart from other properties, we have checked other properties around and most of them looked abandoned, neglected, in addition the privacy, location, parking availability made Regus a logical choice for us.

Armando · 19 May 2026

Agent replied · 23 May 2026

Hi Armando, thank you so much for your thoughtful review. We’re delighted to hear the attentiveness of the team, along with the privacy, location, and parking availability, helped make Regus the right choice for you. We look forward to continuing to support you in your new office!

1/5

Trustpilot

They will bombard you with phone calls without your consent.

I looked at Regus’ website to find out about their pricing for some business space. I could not see their pricing without providing my email address and phone number. I foolishly provided it but was careful with permissions to say I was happy to be emailed only.

Paul · 21 May 2026

Agent replied · 23 May 2026

Hi Paul, I’m very sorry to hear of your dissatisfaction and would like to help. In order to have your contact details removed from our distribution list, please email the relevant details to me at lorraine.brule@regus.com. Best wishes, Lorraine Brule Global Customer Service at Regus

5/5

Trustpilot

The website made it easy to book and helpful staff

The website made it easy to book online. The representative managing the meeting room was very helpful and friendly. The meeting room was clean and had everything we needed.

Jim · 20 September 2026

Agent replied · 22 September 2026

Hi Jim, thank you so much for your thoughtful review! We're delighted to hear the online booking process was easy, our team was friendly and helpful, and the meeting room was clean and had everything you needed. We hope to welcome you again soon!

5/5

Trustpilot

Really great office & Reception

Really great office, Roberto on reception, helps to settle you in and is super helpful, makes you feel relaxed. Everything you need with a great environment

Eliott · 6 October 2026

Agent replied · 10 October 2026

Hi Eliott, thank you so much for your wonderful review! We're delighted to hear you enjoy the office and welcoming environment. It's especially great to know Roberto at reception has been so helpful in making you feel comfortable and settled. We'll be sure to share your kind words with him!

1/5

Trustpilot

Our experience with Regus has been far…

Our experience with Regus has been far from satisfactory.

Vijay · 20 February 2026

Agent replied · 22 February 2026

Hi Vijay, I’m very sorry to hear of your disappointing experience. Regardless of the reason, I understand how frustrating it can be and apologise if we did not provide the level of service that you expect and deserve from Regus.    My team have contacted you now to get more information and I have also immediately asked the Manager of your centre to look into this as a priority.  Your satisfaction is very important, therefore, we’ll make the relevant enquiries and aim to put matters right as soon as we can. Where appropriate, we’ll also take steps to prevent the situation from happening again.  Thanks again for your comments, which help us improve. We appreciate your business.  Best, Lorraine Brule  Global Customer Service at Regus

5/5

Trustpilot

Here is a very nice workplace

Here is a very nice workplace. Thank you

JUN · 9 October 2026

5/5

Trustpilot

Excellent Office Rental

The offices at Regus have made me very grateful that I found them. The offices are clean and professional and the Staff is amazing!

Elizabeth · 8 October 2026

Agent replied · 10 October 2026

Hi Elizabeth, thank you so much for your wonderful review! We're delighted to hear you're enjoying our clean, professional offices and the excellent support from our team. We truly appreciate your kind words!

5/5

Trustpilot

I have now found a space that works for…

I have now found a space that works for me, but I wanted to acknowledge the genuine effort and comforting service I received from the team here.

Nathaniel · 18 September 2026

Agent replied · 22 September 2026

Hi Nathaniel, thank you so much for your thoughtful review! We're delighted to hear you found a workspace that suits your needs and appreciated the genuine support from our team. It's wonderful to know they took the time to show you around and make sure you were comfortable and ready to work. We truly appreciate your kind words!

1/5

Trustpilot

The company charged me $129.00 for a…

The company charged me $129.00 for a virtual office I never used. I tried to cancel, but they did not accept it. They said it is a 24-month agreement. I have paid for almost 1 year, and now I am charged 198 per month.

Thaís · 19 May 2026

Agent replied · 23 May 2026

Hi Thais, I’m very sorry to hear of your disappointment. Regardless of the reason, I understand how frustrating it can be and apologise if we haven’t provided you with the level of service that you expect and deserve from Regus. A member of our team has emailed you to further assist. Best, Lorraine Brule Global Customer Service at Regus

5/5

Trustpilot

It’s the best service ever

It’s the best service ever , great offices and reasonable prices , I’m with Regus since 2018 in west pay towers in Qatar , also now continuing with new office in alshomoukh towers in Qatar too , the best service of high class business.

HASSAN · 19 May 2026

Agent replied · 23 May 2026

Hi Hassan, thank you so much for your kind review! We’re delighted to hear you’re enjoying the great offices, reasonable prices, and the level of service provided. We hope to welcome you again soon!

5/5

Trustpilot

Jonathan provides excellent management…

Jonathan provides excellent management and support for our time in the offices. He provides great customer service and is easy to work with.

George · 8 October 2026

Agent replied · 10 October 2026

Hi George, thank you so much for your wonderful review! We're delighted to hear Jonathan provides such excellent management and customer support. It's great to know his professionalism and helpful approach make your office experience so positive. We truly appreciate your kind words!

5/5

Trustpilot

phuket

The staff are very proactive, helpful, and always willing to provide advice and find solutions. They are also very easy to consult with.

New · 5 October 2026

Agent replied · 10 October 2026

Hi, thank you so much for your thoughtful review! We're delighted to hear our Phuket team is proactive, helpful, and always ready to offer advice and find solutions. We truly appreciate your kind feedback!

1/5

Trustpilot

HORRIBLE EXPERIENCE!!! Eric Area Manager…

After the many reviews online of Regus and Spaces charging people 3 months rent upfront, plus, other small deposits, myself included in this, be warned!

Chris · 22 September 2026

Agent replied · 22 September 2026

Hi Chris, I’m very sorry to hear of your disappointment. Regardless of the reason, I understand how frustrating it can be and apologise if we did not provide the level of service that you expect and deserve from Regus. I would love to help you but I haven’t been able to identify your account. Could you please email me at lorraine.brule@regus.com with your company name and account reference (as displayed on your invoice)? Best, Lorraine Brule Global Customer Service at Regus

1/5

Trustpilot

Absolute Scam

Absolute Scam, Jimmy the sales person will tell you everything you want to hear, only once you sign the contract do you find out about all the extra charges for services originally you were told are part of the package. Stay far away!

Nathanheggiegmail.com · 21 May 2026

Agent replied · 23 May 2026

Hi Nathan, I'm sorry you feel this way. I assure you that we are committed to the highest standards of integrity, openness, and professionalism, and would never knowingly provide inaccurate information. We truly value your business, and a member of my team has contacted you to assist. Kind regards, Lorraine Brule Global Customer Service at Regus

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read RE/MAX Property Hub NN1's Google reviewsLeave RE/MAX Property Hub NN1 a review
The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.