Every review we hold for the Middlesbrough office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
TrustpilotBridgfords Denton team was extremely…
Bridgfords Denton team! 5*Denton branch team was extremely helpful, professional and pleasure to dealing with. They helped me to make my move to a new property within a couple of weeks and supported me throughout, including communication with all the suppliers. Megan was absolutely brilliant, she showed great support and care, professional approach in a timely manner. I would highly recommend.
Oleksandra · 5 February 2020
★★★★★ 5/5
GoogleBest estate agents dealt so far. I rented a house and Hashim was very professional, friendly and efficient. Leah was lovely and very helpful. Excellent service and attentive staff. Thank you
Dragos · 26 October 2018
Agent replied · 24 October 2024
Hi Dragos
Thank you for the review. I am happy to hear that the staff looked after you so well when getting the property rental sorted out for you. I will definitely make sure that your comments are fed back to Leah and the team!
Kind regards, Chris
★★★★★ 5/5
GoogleAfter identifying a suitable property in the area, Sarah was excellent in ensuring that the application process ran smoothly and was everpresent in answering any queries that I had.
Gregory · 26 October 2019
Agent replied · 24 October 2024
Thank you for your 5* review! I will, of course, make sure your kind words are made known to our local team and Regional Director. Kind regards, Scott
★★★★★ 1/5
GoogleBooked a viewing by a chap called Tekla for a week after on Friday, 4th of November at 1.30-pm in McCreaton Street, drove 100 miles to come have a look. Called their office 30 minutes before arrival and been told we will be there on time
Now the man in their office Chris has said that the property's completing today and they can show me another property in the area.
This company's absolutely run by cowboys and rogue traders which have no idea what they are doing and talking about - an absolute joke!
They have wasted my whole working day, fuel and precious time. Genuinely upset!!
If you are a property buyer and investor like me: you should stay well clear from these rogue traders and shoddy business!!!!
The · 26 October 2017
Agent replied · 24 October 2024
Hi, Thank you for taking the time to leave us this feedback. I'm sorry to hear that you were unhappy with the service you received. I'd really like to discuss your feedback with you and get a full view of your experience so we can learn from this for the future, if you'd be interested in going through this with me then please email me at review@countrywide.co.uk.
Thanks, Customer Relations Team
★★★★★ 1/5
GoogleTerrible experience and very poor admin led to many issues. This branch kept poor records and could not work out a moving out date despite formal written requests and many phone calls. 6 months after moving out I have been left with bills for the property as they could not keep basic admin records (could not work out 1 month end of tenancy notice was different from end of tenancy date). They use a 3rd party management company too, so you get passed from company to company and no-one wants to take ownership; this is not a customer centric company.
When I was moving out they didn't hold keys so I let people in. I also ending up showing people around the house because the agent skipped showing an en-suite bathroom - in my opinion a major benefit for 2 people sharing an apartment. As a landlord I'd want my letting agent to point out key benefits of my property in order to secure a lease quickly.
Be prepared to double check all paperwork and keep your own records if you let via this branch; even better, there is plenty of choice on Teesside, do not use Bridgfords.
Laura · 26 October 2017
Agent replied · 24 October 2024
Dear Ms Brown, I appreciate you taking the time to leave this review but I am deeply saddened by your comments as throughout your tenancy, and since you moved out in April 2016, you have never once contacted us about any issues. Your checkout was done in a timely fashion and the deposit was released on the 16th May. The system shows that we only had three viewings when you were still a resident but they were all cancelled and therefore did not go ahead. There are no other notes on the system since you checked out apart from you sending a thank you email to Mary regarding her help in the release of your deposit. Also we do not use a third party property management company. I would very much like to discuss your concerns in more detail so please call me at the branch at your earliest opportunity.
★★★★★ 5/5
TrustpilotA lady named Lisa (Bamber Bridge…
A lady named Lisa (Bamber Bridge Branch) could not have been more helpful going that extra mile to help us look for a rental property for our parents. Thank you Lisa. I hope she gets the recognition she deserves.
Dawn · 20 May 2023
★★★★★ 5/5
TrustpilotShout out to Ruari
I dealt with Ruari, who by the way gave the most incredible experience. He went above and beyond to help assist me with my needs. 10/10Im writing this review as the kid deserves the acknowledgment!
Leigha · 6 September 2023
★★★★★ 1/5
TrustpilotA one star rating is too good for this…
A one star rating is too good for this business! Completely inept from the agent to their so-called professional mortgage broker. Allowed seller's solicitor to harass and bully me and also bombarded me with messages whilst at work but didn't answer calls when I tried to contact them. I am now out of pocket as seller has withdrawn the property even though it still shows for sale.
Jane · 1 August 2024
★★★★★ 5/5
TrustpilotThank you Bridgfords didsbury for all…
Thank you Bridgfords didsbury for all your help. I am very exited to move into my new home :)
Chris · 10 February 2026
★★★★★ 5/5
GoogleChris and the team where very attentive to our requirements when selling my property and managed to get us a a good price even in a not so good area.
Paul · 26 October 2018
Agent replied · 24 October 2024
Dear Mr Ballard,
Congratulations on the sale of your property. It is great to read that the Chris and the team were able to support you.
Kind Regards,
Sarah
★★★★★ 1/5
TrustpilotConfusing marketing
There's a For Sale sign been up on a house we've passed a few times over the past 2 weeks but can't find it on their website or Rightmove. I rang one of the branches to be told, indignantly, I'd rang the wrong office. I pointed out that there is no local office and as this one is relatively close by, I thought I'd try them. He said he had 'no idea' but he'd look. Terrible telephone manner, told him I'd look myself. Tried another office and was told it's not being marketed yet as the owner has been choosing the photos. Fair enough but I asked why the sign was up and was told because it's for sale. Very confusing. Sort yourselves out Bridgfords. Glad you aren't selling our house!
Mrs · 23 October 2023
★★★★★ 1/5
TrustpilotBridgford's Halifax
We used Bridgford's in Halifax to sell our property. My main concern with them was that they hardly ever answered the telephone and relied upon an answer machine. Add onto this the fact that on numerous occasions they didn't return our calls. They didn't manage to sell our property and we do wonder if prospective buyers calls weren't returned either.Secondly feedback from them on enquiries, market data and ongoing support and advice was non existent. Overall customer service was poor to say the least.
Andrew · 5 October 2023
★★★★★ 1/5
TrustpilotWell... AVOID LIKE A PLAGUE
Well, where do I start? I don't recommend this agency at all. All the agents are useless. Customer service, professionalism is lacking at Bridgfords. We rented a property back in 2022, that we had to leave because mould and MICE both h&s hazards weren't solved and reported to the council (with someone vulnerable in the property). The flat was very dirty when we move in and now they are trying to charge us for the cleaning. They painted the flat and now they are trying to get this from our deposit. ABSOLUTELY DISGUSTING. we have tried our best to solve these issues, but they have no decency. They always try to blame the landlord but I don't even think the landlord is aware at this point. please look for another agency and make yourself a favour.
MARIA · 3 October 2023
★★★★★ 1/5
TrustpilotUnanswered calls and emails
Unanswered calls and emails. Misleading and wrong information in terms of when a tenant was moving then constant attempts to ignore my instructions in order to extract more money. Terrible service avoid if you can.
Sam · 28 August 2025
★★★★★ 5/5
GoogleThe guys at bridgfords Middlesbrough came highly recommended to me and my partner when selling our home in Acklam. I can safely say that without them the sale of our house would of not gone through due to legal snags that the team dealt with and saw through to the end. We thank you for all of your patience and hard work and will continue to recommend you in the future. Karen and Jeff.xx
Karen · 26 October 2019
Agent replied · 24 October 2024
Thank you Karen for your kind review and 5*'s! I will of course make sure your words are passed on to our local team. Kind regards, Scot
★★★★★ 5/5
GoogleMe and my fiancé were looking for a new property to rent and we found a house through Bridgfords and we've never had a faster and smoother experience!
Megan Beddard helped us through the whole process and I can't fault the overall company! Having used 2 estate agents previously in Middlesbrough, Bridgfords has by far been the best!
Megan · 25 October 2022
Agent replied · 24 October 2024
Thanks for the excellent 5* review! Best wishes, Lucy, Customer Relations.
★★★★★ 1/5
TrustpilotAppalling service and very…
Appalling service and very unprofessional letting services ,My wife and I signed up with Bridgeford (Withington office) to find a tenant for our BTL property and things went from bad to worst as we were constantly chasing them for update with progress with no response to our email and their phone was always diverted to an answering machine ,Eventually they found us a tenant and the tenant was moved in on 3rd of Aug but we had to wait until 13th of Aug to receive our rent after chasing them repeatedly plus we are still awaiting payment of DPS monies which we have signed up to our own DPS scheme to secure the holding deposit .After talking to tenants I also found out they had paid the deposit and first month rent at the end of July hoping to move in on 1st of Aug and they were very dissatisfied with Bridgfords handling their process of moving in on 1st of Aug as promised .We used their let -only service and Bridgeford should have released the rent and deposit monies upon letting the property promptly .In hindsight I should have checked their trust pilot review before employing their services .As a landlord I will not be recommending them to any of our friends and fellow landlords.
HomayoonMofarrah · 19 August 2023
★★★★★ 1/5
TrustpilotTotal lack of communication
Total lack of communication. Not responding to emails or phone calls.
Holly · 21 March 2026
★★★★★ 1/5
TrustpilotSadly I won’t go into details but had a…
Sadly I won’t go into details but had a truly awful 1 star experience with Louise sawyers,
Greg · 25 January 2026
★★★★★ 4/5
TrustpilotI would like to express my heartfelt…
I would like to express my heartfelt gratitude for the exceptional service and efficiency in handling the rental procedures for my new accommodation. I truly appreciate the efforts made by you and your team to ensure a smooth process, despite the complexities involved in my case. As a non-British citizen transitioning from being a student, I was very concerned that the rental process might be challenging and time-consuming. However, you went above and beyond to guide me through the necessary steps and paperwork, making the entire process seamless and stress-free. Once again, thank you for making this crucial transition in my life so smooth and hassle-free.
Mohan · 29 July 2023
★★★★★ 5/5
GoogleNow then, thank you Guy, Jack, Tekla and Anna tremendous effort getting this sale over the line the milky bars are on me! Enjoy
David · 26 October 2019
Agent replied · 24 October 2024
Thank you David for your superb 5* review of the great service you received, it is a pleasure to read and I will pass on your kind words to all involved. Best wishes, Lucy.
★★★★★ 5/5
GoogleVery professional marketing and good communication throughout. Anna and Rebecca were excellent and always helpful.PositiveResponsiveness, Professionalism
Ian · 25 October 2021
Agent replied · 24 October 2024
Thank you for your superb 5* review. Best wishes, Lucy, Customer Relations.
★★★★★ 1/5
TrustpilotI was interested in a bungalow showing…
I was interested in a bungalow showing Bridgfords Northallerton Branch as the agents.Two weeks of daily phone calls brought the same recorded voice, "All our agents are busy, leave etc., etc.," which I did - NOTHING - No response of any kind.Send a detailed message on their query form, result- NOTHING.If I was a Seller, and not a Buyer, I would, after reading results on Trust Pilot, never,ever, use them.I am still interested in this bungalow, but, apart from going to the people directly, I can only wish them luck in EVER selling through Bridgfords, unless this is already sold, and they are "too busy" to mark this property as so!Very disappointed, as I registered with them and still never heard anything.The saga continues.....
Christine · 7 July 2023
★★★★★ 1/5
TrustpilotHappy to waste your time
Awful experience. It started with receiving numerous phone calls despite being informed that I was unavailable that day. My original viewing had been rearranged without my consent or informing me, to a day that I had stated I was unavailable. Resulting in no estate agent showing up to my originally scheduled viewing. When phoned to find out what was happening the estate agent rearranged to later that day, to which they didn't show up again because they had miss placed the keys to the property, resulting in wasting 3 hours of my day off, and untold worry to the sellers. Absolutely disgraceful service, with no respect for their clients time or property.
Ellen · 6 July 2023
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.