Trusted Agent profile

Move reviews

4.9

★★★★★ Excellent

257 reviews across 2 platforms

Unit 6, Goldbolts Business Park, Coggeshall Road, Marks Tey CO6 1HS

Move's Marks Tey office at Unit 6 is rated 4.9 out of 5 across 257 reviews on two platforms, including 55 Google reviews rated 4.8. Checked 9 October 2026.

Google logo

4.8 / 5

55

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

202

Reviews on Trustpilot

This office

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Marks Tey office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Trustpilot

Move plus make moving easier and less stressful

After being slow to sell, we were lucky to be put in touch with move plus. From start to finish we had the best experience in fact I personally would not have been able to cope without their personal approach and care, the two ladies Chelsea Gunn at the start and then Jessica James were caring helpful and above all professional. The whole team were amazing Neil, Kelly, Nicole and lastly Dominic. They always answer the phone and never make you feel that you’re a nuisance. The team all go over and above, thank you move plus and an extra special thanks to Chelsea and Jessica. After many stressful months we are finally moving to our dream home. We will be keeping in touch we will miss your cheery voices. Love and thanks Kay & Pete moving from Manchester to Goostrey

Kay · 9 February 2023

5/5

Trustpilot

Fantastic Company - Highly Recommended

Move Plus have been there every step of the way whilst purchasing our new home which didn't always go to plan but at every stage Move Plus were there with their knowledge and help. Initially dealing with Chelsea and then Jessica we found both to be incredibly professional but also friendly and helpful showing empathy and patience when answering our many questions or explaining to us what the next stage would be. Both Jessica and Chelsea (and Move Plus in general) helped what was a very stressful time become that little bit easier. They are a credit to Move Plus and we really can't thank them enough.Carrie and John

Carrie · 29 January 2023

5/5

Trustpilot

MovePlus

Louise from MovePlus was great at handling our move. Always very friendly and responsive!

Taliya · 6 May 2026

Agent replied · 5 June 2026

Thank you :)

5/5

Trustpilot

Good experience

Provided garden maintenance for the Moveplus. Lauryn Seal’s excellent organization made the entire process seamless

Danail · 27 April 2026

Agent replied · 5 June 2026

Thanks very much :)

5/5

Trustpilot

Home purchase

Move Plus were informative, they kept us up to date and responded quickly to any questions we had and any issues that arose they dealt with and kept us fully informed.Great, friendly people.

Jessica · 14 February 2024

Agent replied · 11 June 2024

So kind, thank you

5/5

Trustpilot

Would like to thank Jasmin Brad Faye…

Would like to thank Jasmin Brad Faye and Naomi for all there support they have been amazing with getting my new bellway home

Chris · 5 August 2024

Agent replied · 25 October 2024

Thank you we have a great team :)

5/5

Trustpilot

Really professional and efficent…

Really professional and efficent service in progressing the start of a house purchase. I worked with Aaliyah who was extremely helpful and responsive.

Adam · 17 September 2025

5/5

Trustpilot

The Move Plus team we’re excellent

The Move Plus team we’re excellent, they made the whole process easy for me. In particular manager Jessica James was very proactive, she chased all parties up to ensure the programme was maintained and kept me well informed at all times! A true credit to your organisation!

Des · 22 December 2022

Agent replied · 11 June 2024

Thank you kindly Des, completely agree Jess is a real Credit! We appreciate you taking the time to share your experience :)

5/5

Trustpilot

Great customer service

Great customer service, I have been kept up to date throughout the entire process. Thank you Aaliyah!

Fran · 16 October 2024

Agent replied · 25 October 2024

Thank you :)

5/5

Trustpilot

Jamie Wooler has been excellent…

Jamie Wooler has been excellent throughout the sales process and kept us informed at every stage in the process. Handling any difficulties with ease!

Charlie · 18 June 2024

Agent replied · 24 August 2024

Very much appreciate the time taken to review :)

5/5

Trustpilot

A great experience

Everyone at Move Plus has been great to work with and our sale and exchange has been really smooth. Jess kept us informed of the progression and helped us straight away with any queries or questions we had , which made the experience a whole lot easier!

Paul · 7 November 2022

Agent replied · 11 June 2024

Thank you for your kind words and it's really positive to hear great feedback. Very much appreciated!

5/5

Trustpilot

Amazing service!

Amazing service!! Can’t thank Naomi Sharman enough for her help and support in getting us moved into our new home :-)

Stacey · 22 July 2024

Agent replied · 25 October 2024

Lovely review, thank you

5/5

Trustpilot

Great experience with Lauryn

Great experience with Lauryn. Prompt communication and nice to speak on the phone with

E&D · 2 April 2026

Agent replied · 5 June 2026

Thank you :)

5/5

Trustpilot

Great Communication & Fast Payment

We recently completed a job for CJ at Move Plus and the experience was excellent from start to finish. Communication was handled entirely via email, but it was clear, professional, and very prompt throughout. Our invoice was paid straight away with no chasing required, which made the whole process smooth and straightforward. A pleasure to work with, we’d be happy to work together again in the future.

Laura · 17 September 2025

5/5

Trustpilot

Properly surprised!

Had my doubts about MovePlus, but with moving two houses into one, and something of a push from our builders, we decided to give them a go. It ate into the budget we were given for extras on what we were buying, but I suppose not paying in a way softened the blow, and anything to help what would be a mammoth move was worth entertaining.I don't honestly feel like they made a difference in terms of actually getting our house sold, but it was work they put in between accepting an offer and actually getting moved in, with all of the horrendous paperwork that comes in between, where they, and namely Brad Fisher, came into their own. I don't think we went a day where he didn't call and follow up on some paperwork, emails from solicitors/buyers, and without his input, I don't actually know if we'd be in our new home right now.Whether this experience was down to Brad alone, or if that's just MovePlus in a nutshell, but based on our experience and with Brad, I would recommend them.

Jack · 3 December 2023

Agent replied · 11 June 2024

Thank you for your honest feedback and review, its very much appreciated! :)

5/5

Google

An excellent service, with friendly and enthusiastic staff. From accepting an offer to completion took, two months. MovePlus played a key role in achieving this result. A special thanks to Faye, Megan and Jamie. Superb. The best Agents I have ever used.

Greg · 19 December 2024

5/5

Trustpilot

Aaliyah Brown ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Aaliyah Brown has been prompt, efficient and helpful in her communication with me regarding a house purchase ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Nikki · 23 September 2025

5/5

Trustpilot

We are so grateful to our sales…

We are so grateful to our sales negotiator, Joel De-Whyte for bringing us to the stage of being Sold-STC.

Mr · 21 September 2026

1/5

Trustpilot

I had a terrible experience with Move+

I had a terrible experience with Move+. I was on the receiving end of them buying a property they had marketed through a local estate agent. Initially they appeared to be very helpful, but when there were a few delays due to the current mortgage climate, I was hounded daily with emails, calls and texts. Their member of staff blatantly lied, trying to apply pressure on me. I was told that the sellers were getting concerned and they would re-list the property if I could not provide them the answers they wanted, this was one of multiple threats that the sale would fall through. I then spoke to the local estate agent who had also been in contact with the seller and they informed me they were not concerned. When I confronted Jessica about this matter the story changed instantly and it wasn’t the sellers concerned it was the developers who the sellers were buying from. As a first time buyer the undue stress that Move+ and the team caused was considerable and in the future if I am made aware they are involved in the sale I will pull out immediately!

Ashley · 9 October 2023

Agent replied · 11 June 2024

Dear Ashley, We are sorry to hear that you have not been happy with the service you have received from Move +. We understand that purchasing your first home can be a daunting experience and we always do our best to assist buyers to ensure a seamless transaction. You have always been aware that the sellers were purchasing a newbuild property and that due to this there was an exchange deadline in place of 28 days from receipt of contracts. This was was confirmed to you within your sales memorandum and communication from Move +. Having reviewed your file, I can see that your purchase was agreed at the end of May and whilst there was legal progress made on your purchase, we have only had communication in relation to your mortgage within the last 2 weeks. Move + are instructed to update our Housebuilder clients regularly in relation to the progress of their sales and the related chains due to their strict exchange deadlines. As you have exceeded the exchange deadline and we only had very limited updates regarding your mortgage application, the lack of progress/updates was causing concern to the top of the chain that you may not be able to continue with the purchase and therefore Jessica did try to contact you for further clarity of your position. Furthermore, we have been made aware by yourself today, that due to personal circumstances, you are no longer able to proceed with the purchase of the property at the agreed sale price. We wish you all the best in your future property search. Regards,Kelly HoweCompany Director

5/5

Trustpilot

Effortless House Completion: A Seamless Journey with Move Plus

The house completion process with Move Pluswas exceptional. From start to finish, Jessica/James guided me with professionalism and efficiency. Communication was clear and timely, ensuring that all parties were on the same page throughout. Their attention to detail and proactive approach made the entire process seamless and stress-free. I couldn't be happier with the outcome and highly recommend Move Plus for anyone looking for a smooth house completion experience.

Sunil · 24 April 2024

Agent replied · 24 August 2024

Thank you :)

5/5

Trustpilot

Jasmine has been extremely helpful with…

Jasmine has been extremely helpful with the process of our purchase and explaining the steps - also quick on responses which is great! Highly recommend!

Leah · 1 February 2024

Agent replied · 11 June 2024

Thanks so much :)

5/5

Google

Excellent communication from start to finish from Saray 👍 …

Lee · 27 March 2026

Agent replied · 17 April 2026

thank you for taking the time to leave your review - we appreciate your feedback.

5/5

Trustpilot

Move Plus-GLYM SERVICES LTD

I recently worked with CJ to provide an end of tenancy clean, including a professional oven deep clean. The entire process was seamless, CJ is incredibly professional, organized, and a pleasure to work with. Communication was top-notch from start to finish. I highly recommend CJ and the Move Plus team for their excellent service!

Bogdan · 23 December 2025

5/5

Trustpilot

Took a lot of stress out selling

Took a lot of stress out selling Naomi and the Move+ team worked hard to progress the sale efficiently and keep us informed. Naomi tirelessly chased our buyers solicitor and whilst completion was a little later than we hoped in the scheme of moving we completed well within 3 months . We appreciated her professionalism and her customer focus on us. Thank you .

Yvette · 30 June 2024

Agent replied · 25 October 2024

Lovely review, thank you

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Move's Google reviews

Questions about Move

How many reviews does Move have?

Move's Marks Tey office has 257 reviews across two platforms: 55 on Google, 202 on Trustpilot. Reviews may appear on more than one platform. Checked 9 October 2026.

What is Move's rating?

Move is rated 4.9 out of 5 across all 257 reviews, and 4.8 out of 5 on Google from 55 reviews, checked 9 October 2026.

Where is Move's Marks Tey office?

Move, Unit 6, Goldbolts Business Park, Coggeshall Road, Marks Tey CO6 1HS.

The Trusted Agent

Ratings and review counts checked 9 October 2026. Is this your office? Claim your page.