Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.
β
β
β
β
β
4/5
GoogleReally pleased with the response and support from Hanna our property manager. She's swiftly sorted any issues for us! Thankyou :)
Chloe Β· 12 June 2021
Agent replied Β· 11 June 2024
Hi Chloe Franklin,
Thank you for the great review of our Outlook Estate Agents Stratford team. Itβs fantastic to hear that we could provide you with a great service that you were happy with.
We hope we can be of service again in future.
Kind regards
Customer Relations Team
β
β
β
β
β
1/5
GoogleManager Rajput ππΏ β¦
Fahmida Β· 12 June 2023
Agent replied Β· 11 June 2024
Dear Fahmida Afrin,
We appreciate your feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience. We strive for nothing less than excellent service, and we always take it very seriously when we hear of any dissatisfaction from our customers. We are sorry we did not meet your expectation in this instance.
Kind regards, Customer Care Team
β
β
β
β
β
5/5
GoogleVery friendly and helpful staff. Thanks for your help finding our dream home Martyna Mickeviciute :)PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Saulius Β· 25 August 2021
Agent replied Β· 11 June 2024
Hi Saulius Armonas,
Thank you for the great review of our Outlook Estate Agents Stratford team. Itβs fantastic to hear that we could provide you with a great service that you were happy with.
We hope we can be of service again in future.
Kind regards
Customer Relations Team
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI can't praise Outlook highly enough! They helped me both with selling my house and buying my new flat. These guys really go above and beyond. Friendly, professional and brilliant communicators. You really get the sense they care about their clients and the quality of service they provide reflects this. I have no hesitation recommending Outlook!
Ruby Β· 13 June 2019
β
β
β
β
β
5/5
GoogleBeen working with Emily on the management of my rental property; she is very helpful, responsive & professional in her approach to the day-to-day challenges that arise. I would recommend her if anyone is looking for someone to manage their rental properties.PositiveResponsiveness, Professionalism
Ed Β· 12 June 2022
β
β
β
β
β
1/5
GoogleThe worst experience ever with this agency.
They let me move in into the flat with not hot water.
Are already 15 days weβre with not hot water at all!
No support from the agency, Iβm keep going to send email about compensation but not answer at all!
DONβT TRUST THIS AGENCY!
Marianna Β· 12 June 2020
β
β
β
β
β
5/5
GoogleVasca Gintare and Martina they were amazing π₯π₯π₯ β¦
GraΘian Β· 12 June 2022
Agent replied Β· 11 June 2024
Dear GraΘian,
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks, Customer Care Team
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI've been dealing with Outlook for the last couple of years now. I've found them to be extremely professional throughout and all of their staff are friendly and approachable. Adnan in the Stratford office is particularly helpful and deals with matters in a friendly, pragmatic fashion. I wouldn't hesitate to recommend him or his office.
Matt Β· 13 June 2018
β
β
β
β
β
5/5
GoogleExcellent service from start to finish 5 stars
Steve Β· 14 June 2022
Agent replied Β· 13 June 2024
Dear Steve,
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
β
β
β
β
β
5/5
GoogleVery professional customer service by Shareen Rajput, fast to respond to queries.
Asha Β· 12 June 2021
Agent replied Β· 11 June 2024
Hi Asha Bagewadi,
Thank you for the great review of our Outlook Estate Agents Stratford team. Itβs fantastic to hear that we could provide you with a great service that you were happy with.
We hope we can be of service again in future.
Kind regards
Customer Relations Team
β
β
β
β
β
1/5
GoogleThe most bad agency in UK!!
Not give back deposit normal .!! Just scam !!
Csaba Β· 13 June 2019
Agent replied Β· 11 June 2024
Dear Sir, This deposit was registered in the Government scheme and was adjudicated by the Alternative Dispute Resolution Service(an Independent dispute regulator) which is there to protect tenants! We don't and didn't hold your deposit in order to not give it back! As per the dispute there were many things you were expected to pay for as per the independents clerk check out and for the record you were returned over Β£700 from an Β£1100 deposit so therefore we consider the case closed
β
β
β
β
β
1/5
GoogleI will recommend to everyone not to use outlook very poor services.
Adil Β· 13 June 2019
Agent replied Β· 11 June 2024
Adil, re your ongoing complaint - You left in breach earlier than your notice permits you to so your landlord is entitled to some further rent. The check out report has highlighted the property needs a clean as per your tenancy and some further works are due. As discussed you are welcome to make a claim via the TDS if you do not agree with the landlords proposed deductions but to give us a bad review for this isnt acceptable.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleBest agency in East London.
Vanessa Β· 12 June 2021
Agent replied Β· 11 June 2024
Hi Vanessa Ciobanu,
Thank you for the great review of our Outlook Estate Agents Stratford team. Itβs fantastic to hear that we could provide you with a great service that you were happy with.
We hope we can be of service again in future.
Kind regards
Customer Relations Team
β
β
β
β
β
1/5
GoogleI was a tenant at a property managed by Outlook, and I was incredibly disappointed with the experience. I have been a tenant of multiple properties throughout the UK and Australia, and this was by far the worst experience I have ever had with a managing agent.
Natalie Β· 16 June 2015
β
β
β
β
β
5/5
GoogleVery happy with the service i received from outlook when buying a property recently. Mark Durian showed me around the property and was so efficient in communicating between myself and the vendor that my offer was accepted within 1 working day.
Franceska Β· 13 June 2018
β
β
β
β
β
1/5
GoogleRidiculous serviceπ‘π‘π‘ β¦
Pavel Β· 12 June 2020
Agent replied Β· 11 June 2024
Mr. Khan, i have emailed and called you as im not sure what the issue was. We didnt manage the property and you handled your deposit return with your landlord? Please let me know. Daniel Barbanel
β
β
β
β
β
1/5
GoogleAvoid at all costs, landlords claim rights over deposits and their chosen electric service provider have high rates of Β£100 per month, this is even for a two person residency, probabaly one of the worst agencyβ s in London
Aamena Β· 13 June 2018
β
β
β
β
β
1/5
GoogleRubbish agency. They told us the house it's gonna be professional cleand and surprise...we moved in and the house looks like a barn. After we moved out they charged us for cleaning so yeah...They are rubbish.
Nicholas Β· 15 June 2018
β
β
β
β
β
5/5
GoogleThe team at Outlook have been professional, helpful and diligent since the day we started working with them. We have had many a successful transaction with this office and hope to continue this strong working relationship.
The Β· 13 June 2018
β
β
β
β
β
5/5
GoogleOutlook are great estate agents... They sold my flat like the drop of a hat and got a great price for it. Their communication and diligence is second to none. Try are great folks!
Rosamond Β· 13 June 2018
β
β
β
β
β
5/5
GoogleSophia Howarth has managed one of my properties for the last 6 months. My dealings with her have always been good. I have found her very helpful and efficient.
Ryan Β· 12 June 2020
β
β
β
β
β
1/5
GoogleVery single person who works there is evil and rude dont even go nearby there. It is a fraud company. It is imposibble to take your money back
Gorkem Β· 14 June 2020
β
β
β
β
β
5/5
GoogleOutlook have managed one of our properties for the last 5 months. Our dealings with them have always been good. We have found them helpful and efficient.
Simon Β· 12 June 2020
β
β
β
β
β
4/5
GoogleSolid renting company.
Had some issues with the flat and the landlady fixed them quickly and efficiently.
They do what's required but don't go the extra mile for tenants.
Asaad Β· 13 June 2018
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.