Trusted Agent profile · London

Verified

MRI Software London reviews

4.7

★★★★★ Excellent

2,700 reviews across 3 platforms

London, EC2V 8EA

Part of MRI Software, see every office.

MRI Software's office in London is rated 4.7 out of 5 across 2,700 reviews on three platforms, including 32 Google reviews rated 4.2.

Google logo

4.2 / 5

32

Reviews on Google

This office

Facebook logo

4.8 / 5

52

Reviews on Facebook

This office

Trustpilot logo

2,616

Reviews on Trustpilot

This office

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. MRI Software hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near London.

What do you need help with?

Reviews

Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Trustpilot

MRI has been consistently proactive

MRI has been consistently proactive, quick in their responses when many of us reach out to them for support, questions, etc. They are consistently very reliable.

Chris · 12 September 2026

4/5

Trustpilot

Best work order software I've used...

Best work order software I've used in the 20+ years I've been in this field. As an Engineer, it's a priceless tool that helps me increase efficiency and assists in my ability to provide great service to my clients. The new webpage platform isn't as user friendly as the previous version, but it's still the best program out there. It wasn't broken, so I don't know why they "fixed" it.... At least, why they completely revamped it instead of simply adding a menu bar at the top for faster site navigation. Would also be nice to program the ability to merge equipment for data retention and more accurate trending, when something is accidentally duplicated (common when multiple users can add and edit equipment/schedules/tasks). Again, it's the best program out there, and the versatility is amazing.

Jennifer · 25 January 2024

Agent replied · 8 February 2024

Thank you Jennifer for the great feedback on Angus! We love hearing from our longstanding clients and appreciate how strong of a partner you’ve been to the Angus team. Last year, we initiated updates to the interface to enhance user experience and drive efficiencies in usage but realize that changes like this affect overall experience, especially for longtime users. We continue to offer webinars, ongoing training, and office hours for Angus clients to familiarize users with new features and UI changes. We have enhancements planned to maintaining equipment this year and are excited to share these with clients in our next User Group meeting.

5/5

Facebook

I don't believe in luck, I believe in trust and understanding, I've been with Mrs Victoria crypto for some years and I've made good amount of money with her simple strategies of trading. Meeting with her has been the best experience that has happened to me in this past few years and I'm expecting yet another payment from the broker today. Scammers are everywhere but to find a reliable trader like Mrs Victoria crypto, Hash is not an easy task and my advice for you all is to come over and contact her directly on WhatsApp: +1 (702) 919-0093 OREmail:victoriacrypto062@gmail.com

Bello · 20 October 2022

2/5

Trustpilot

Support Improvements

I had a couple issues in 2023 with the response from the Support Team at MRI. 1. I requested a change to a report, I was told it could be done last January of 2023 however after 6 months of me reminding them over and over and questioning where the report was they finally fixed the report in June of 2023. 2. After requesting a Billing address update in August 2023 they finally did it 3 months later after multiple reminders. I found the support technicians very kind and helpful however these two issues were unacceptable. Thank you,

Chris · 19 January 2024

Agent replied · 25 January 2024

Thank you for your review Chris, client feedback is extremely important to us and we shall investigate internally as to the factors contributing to the delays which you experienced so that we can look to prevent such situations going forward.

5/5

Trustpilot

I like CTM

Customer support is great! There is a real person answering phone and answering your questions. Walk you through the steps with professional manners!

Jennifer · 9 September 2025

2/5

Trustpilot

While your customer service is…

While your customer service is excellent, the product is archaic. Usability = poor

Jude · 18 April 2026

Agent replied · 11 May 2026

Thank you for your feedback Jude. We have our new, updated software planned for release mid-2026. Please keep an eye on your inbox for our bi-monthly newsletters with additional info on release dates and inside looks on what to expect next from CTM! A manager will reach out to you directly to see if you need any additional assistance.

5/5

Trustpilot

Absolutely Love CTM e-Contracts

CTM e-Contracts is probably the best contract program out there for real estate. It is very professional, easy to use, and saves me hours of time! Their tech support is incredible!

Penny · 31 May 2025

4/5

Trustpilot

The MRI System is great and we only…

The MRI System is great and we only have a small piece of it at the moment. Our team that is assigned to us is amazing.

Jessica · 24 July 2025

5/5

Trustpilot

I use CTME/CTM regularly for Real Estate

I use CTME/CTM regularly for real estate contracts, and when something doesn’t populate or a deadline is tight, support has been responsive and helpful. They get to the point, troubleshoot quickly, and help you keep the transaction moving instead of getting stuck in software issues. Overall, solid platform and solid customer service.

Jeremy · 18 February 2026

5/5

Trustpilot

Agent was very helpful and patient with…

Agent was very helpful and patient with me as she talked me through the solution to my questions.

Scott · 12 October 2025

5/5

Trustpilot

Helped me free some back up space!

Jared was able to help me get back on track with my month/year end. He was very helpful!

Katie · 1 October 2025

5/5

Trustpilot

Good easy to use system

Good easy to use system. The staff who support the system are good, professional and fast to respond.

WENDY · 9 October 2026

2/5

Trustpilot

II pay you for the use of this…dis satisfied

II pay you for the use of this software, I don't know why I have to have another account to learn your product when I need help. It's confusing enough with all the contract changes to have to learn all your changs too. I have spent an hour now just getting back to fill out a contract and I haven't go to it yet!

Diana · 6 September 2024

Agent replied · 11 September 2024

Diana, thank you for sharing your feedback with us. It is important to know how our clients feel to know where we need to make improvements! Though, you should not need any additional account to learn the software. A manager will be reaching out to you directly to offer you additional assistance.

4/5

Trustpilot

AP Issue - reassign invoices

Andrea was very helpful in helping to re-assign invoices to a new property. She was very patient and listened to my problem.In the end, we were not able to accomplish the goal, due to some unexpected issues. I'm hopeful that MRI will find a way to handle this type of issue much better in the future.

Laura · 12 April 2024

1/5

Trustpilot

Extremely long hold times w/ No resolution

Extremely long hold times, and when our office gets someone, our issue is rarely resolved. We are beyond frustrated.

Micalena · 4 February 2026

Agent replied · 5 February 2026

Thank you for sharing your feedback Micalena. We appreciate you bringing this to our attention and are sorry to hear that your experience has not met the high standards we aim to deliver to our clients. A senior support manager will be reaching out to you today to better understand the issue and work towards a resolution.

5/5

Facebook

Mrs Kathrine Lucas is very Knowledgeable on the aspect of Forex & Cryptocurrency market and really does her best to make her Clients happy. Mrs Kathrine Lucas is undoubtedly the best Forex and Crypto account manager I've ever seen She was a great help and support throughout the process of trading. Thank you Mrs Kathrine Lucas for your time and dedication!!! Highly recommended. you can reach out to her Email: kathrinelucas170@gmail.com WhatsApp: +19294507706

Mapoulo · 12 January 2023

2/5

Trustpilot

As robust as MRI is

As robust as MRI is, there is not a formula that calculates the caps correctly. It will only take the prior year cappable expenses, and cap them. It will not look for the lower of the last years expenses capped or the capped amount. I have found that the capped amount was lower. I have been told I would have to pay to have a formula produced to do what I want.

Karen · 27 March 2024

Agent replied · 4 April 2024

Thank you Karen for your honest feedback! We apologize that our product was not able to meet your needs in this situation. We understand how important it is to have the necessary formulas at your disposal and appreciate you sharing this with us.While this specific functionality is not currently available, we are sharing this feedback and the information you provided in your Support case with our Product team for future consideration. If there is anything else we can help with regarding this issue in the meantime, please don't hesitate to reach out to our Client Support team for further assistance.

1/5

Trustpilot

After 10 years with FSI (MRI) now I can…

After 10 years with FSI (MRI) now I can tell for sure that this Company is a "cowboy company". They don't care about clients, only about how much they can pull out from the clients. Good ideas but very bad practice and management.

Nadar · 26 September 2022

Agent replied · 28 November 2023

Hello Nadar, sorry to hear that you are not happy with MRI. We take feedback like this very seriously. Unfortunately we haven't been able to identify you as a client from the details you provided. Please could leave your details here https://www.mrisoftware.com/uk/contact/ so that a member of our client success team can contact you?

5/5

Trustpilot

I always receive customer service with…

I always receive customer service with a "smile." Friendly voice on the other end sure helps, thank you.

Amy · 23 September 2026

5/5

Trustpilot

I really like Ctme contract for its…

I really like Ctme contracts for its ease of use and in general your customer support though the recent price increase is a bit tough to swallow!

DeDe · 25 July 2026

5/5

Trustpilot

Always ready to help!

Customer Service is always helpful and always knows the answers. They are available 7 days a week which is crucial to our business. Thank you!

Lynn · 4 August 2026

3/5

Trustpilot

I like how the problem was fixed

I like how the problem was fixed. But now it is recurring again. So the problem wasn't fixed.

Janette · 17 September 2026

4/5

Trustpilot

Workorder setup on cell phone

Keith was patient and very helpful when I called for help with a new hire setup. He knows the MRI system inside and out.

Loveland · 18 June 2025

3/5

Trustpilot

Support service is GREAT. Software fair.

Support service is 4.5 stars for courteous, informative, and knowledge. Would be higher if response time is faster, especially when it's a critical function. Software score 2.5. Software is lacking is several areas - namely we have had four to five problems when transactions get posted to GL from CM ledgers. SQL files data do not get cleared during posting. I would NOT recommend to others for that reason.

Lance · 10 April 2024

Agent replied · 27 June 2024

Thank you for your feedback Lance. While we apologize that you had to submit a case for data not being cleared during the posting process, your case was not flagged as being associated with a known product issue. An additional review of your case history by our Support team did not uncover any pattern or additional actions that we can take at this time. Please do not hesitate however, to reach out to your account manager if you wish to discuss any further concerns.

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read MRI Software's Google reviewsLeave MRI Software a review

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. MRI Software hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near London.

What do you need help with?

Reviews may appear on more than one platform.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.

Get help from an agent