Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleMy experience with KFH, specifically Charmain, has been second to none. After missing out on a few properties, Charmain made it her mission to find a place for me and my brother. Only a few days later, she helped us find our new home. Would definitely recommend and will definitely be keeping in touch!
Ash · 14 September 2022
★★★★★ 5/5
GoogleNadia is one of the best agents I have ever worked with, and I look forward to continuing our collaboration in the future. Her professionalism and politeness are exceptional.
Nick · 13 June 2024
★★★★★ 5/5
GoogleThank you Andrea! It was a pleasure working with you to purchase my first flat and I really appreciated you guiding me through the process. Many thanks again
Becca · 27 June 2024
★★★★★ 1/5
GoogleIf you are a tenant and you are looking for an agency, who will enter the property whenever they want without letting you know and sharing your personal information with 3rd party and after this denying every mistake they made- this is your agency. Stephanie Antoniou and Annie May are the most unprofessional people you can meet while looking for a property.They will charge you for everything and will always expect from you to keep your obligations, but they will never keep theirs.
They couldn't rent out the property, so I decided to take the things in my hands so we can move out earlier. I have done the viewing with the prospective tenants and managed to let out the property from the first time.
Absolutely unacceptable attitude from such a big company!
Lorin · 16 September 2020
Agent replied
Hi Lorin,
thank you for taking the time to review us.
Here at KFH, we take all feedback seriously and are sorry to hear that you were unsatisfied with your experience.
As such, we have investigated into this for you.
It is to our understanding that our Muswell Hill branch made a minor system error to which they apologised for. As a result of this, you then requested a refund for the tenancy agreement fee.
Due to us not being able to refund you the monies, you then requested to vacate the property earlier than the agreed notice date. We wanted to accommodate you as much as possible and as a result secured a tenant, enabling you to vacate the property one month earlier.
We appreciate that there were a few miscommunications between yourself and the branch, however we hope you know that we always have our customers best interests at heart.
Wishing you all the best for the future.
Kind regards,
KFH
★★★★★ 5/5
GoogleShaun was fantastic to deal with. Super fast answers and really helpful in getting us the place and sorting the move in.
Markus · 25 September 2024
★★★★★ 5/5
GoogleOscar was extremely helpful throughout our search and was very proactive in arranging viewings. He took us around some great houses which met all our expectations. When we made our offer he was there to negotiate the best price for us. He kept relations between ourselves and the vendor very amicable and the whole process was so smooth and easy! Very happy customers :)
Eloise · 29 July 2020
★★★★★ 5/5
GoogleSold my house through this company. Lotte Smith was my contact point and acted very professionally throughout
Robert · 6 December 2024
★★★★★ 5/5
GoogleCharmain is my star agent. Very speedy and impressive work. The move-in process was really smooth. I'm very pleased with KFH.
Norbert · 25 September 2024
★★★★★ 5/5
GoogleWe have recently exchanged on a property sold by KFH. The agent, Agamemnon was courteous, professional and easily contactable throughout the buying process. He went out of his way to keep us and our conveyancer regularly updated which ensured that our purchase progressed in a timely manner. We would highly recommend KFH.PositiveResponsiveness, Professionalism
Tim · 21 June 2022
★★★★★ 5/5
GoogleCharmain and the team provided excellent service throughout
Alan · 27 March 2025
★★★★★ 5/5
GoogleVery professional, and very helpful. Always happy to pick up the phone - Tai Henry was particularly kind in helping us on our house purchase journey. Highly recommend.
Henry · 21 May 2024
★★★★★ 5/5
GoogleFound a great rental flat through KFH. Speical thanks to Charmain Alexander for securing it for me and for the quick and helpful communication from start to finish!
Larissa · 21 May 2024
★★★★★ 1/5
GoogleIf you are a tenant and you are looking for an agency, who will enter the property whenever they want without letting you know and sharing your personal information with 3rd party and after this denying every mistake they made- this is your agency. Stephanie Antoniou and Annie May are the most unprofessional people you can meet while looking for a property.They will charge you for everything and will always expect from you to keep your obligations, but they will never keep theirs.
They couldn't rent out the property, so I decided to take the things in my hands so we can move out earlier. I have done the viewing with the prospective tenants and managed to let out the property from the first time.
Absolutely unacceptable attitude from such a big company!
A · 15 February 2020
Agent replied
Hi Lorin,
thank you for taking the time to review us.
Here at KFH, we take all feedback seriously and are sorry to hear that you were unsatisfied with your experience.
As such, we have investigated into this for you.
It is to our understanding that our Muswell Hill branch made a minor system error to which they apologised for. As a result of this, you then requested a refund for the tenancy agreement fee.
Due to us not being able to refund you the monies, you then requested to vacate the property earlier than the agreed notice date. We wanted to accommodate you as much as possible and as a result secured a tenant, enabling you to vacate the property one month earlier.
We appreciate that there were a few miscommunications between yourself and the branch, however we hope you know that we always have our customers best interests at heart.
Wishing you all the best for the future.
Kind regards,
KFH
★★★★★ 1/5
GoogleWorst experience ever.
My partner and me rented an apartment through this branch and the treatment was unacceptable.
First of all, we were told we had to wait till the property was checked the day we were moving in: The moment we got in the flat, the apartment was completely dirty, filthy and smelly carpet, running tap, oven not working, among many many other problems. We were told by the agent that professional cleaning is always a MUST before the next tenants move in.
Out of the 2 set of keys we were given, one of them was not complete, resulting in one of us being locked out of the house for two hours. We popped in this branch to get another set of keys, which resulted to be also incomplete. The solution provided by one of the members of staff? Make a copy ourselves and send a picture of the receipt to the landlord for him to reinvest it. Still haven’t got paid for that.
The flat has security alarm and motions sensors all over the apartment. No passwords were provided, which resulted in the alarm going off during the night out of nowhere without having any directions provided to avoid the problem.
After communicating these problems to the agent we rented the property with, she did nothing but promise she was working on it and being in touch with the landlord to provide us with solutions as soon as possible.
The desperation forced us to contact the landlord ourselves and, when he was acknowledged of the situation, he claimed he had never been informed about anything from the agency.
We are extremely disappointed with the service and the lack of respect. Would never recommend.
Sergio · 20 February 2024
★★★★★ 5/5
GoogleOscar was extremely helpful throughout our search and was very proactive in arranging viewings. He took us around some great houses which met all our expectations. When we made our offer he was there to negotiate the best price for us. He kept relations between ourselves and the vendor very amicable and the whole process was so smooth and easy! Very happy customers :)
A · 17 December 2019
★★★★★ 5/5
GoogleDanica has been fantastic throughout the whole process. She actually cares and gives you the time of day which makes a huge difference. The market has been nuts and having her on your side is a big win
Ollie · 1 October 2023
★★★★★ 5/5
GoogleVery diligent and attentive service. Proactive staff who understand what you're looking for - Tai is fantastic and I highly recommend him
Max · 12 August 2024
★★★★★ 1/5
Google*** Update 31/01/2019 (11 days after my review)***
I want to acknowledged that, as requested in our initial formal complaint, the Head of Compliance at Kfh has authorised a full reimbursement of the admin fee we paid to the agency. This attention to the client clearly changes the view expressed in the fist first review., , , , , , , , 20/01/2019
The most awful experience with a letting agency I've ever had. They simply lied to us until a couple of days before we had to move in, when it was too late and costly for us to withdraw the offer. We agreed on a list of provisions we wanted to be included in the contract. Everything seemed fine, they said the landlord accepted them all, and when they finally sent us the contract to sign, the provisions were missing. It ended up the landlord didn't accept them. We filed a very detailed complaint with all the supporting evidence of what we were told by the agent and they said that what is written on the contract is the only thing that counts. It's a very effective strategy: they say yes to everything, but then, a few days before moving in, they send you a different contract and what do you do? Do you really want to go back to house hunting? Then you have no choice but to accept and lose.
Luca · 30 July 2019
Agent replied
Hi Luca,
Thank you for taking the time to review us. Here at KFH we take all feedback seriously and are sorry to hear that you were not satisfied with your experience.
As such, we have investigated this matter for you and would like to help to rectify the situation. Please email us on clientliaison@kfh.co.uk so that we can discuss further.
We hope to hear from you soon.
Kind regards,
KFH
★★★★★ 1/5
Googleplease be aware what this company and there staff ask you to agree to verbally and actually put in small print, I was told I was being charged for one year upfront commission and was actually charged for 2 years upfront commission for a LET ONLY on a flat I own and was bombarded with Emails to “click and sign “ KFH know what they are doing by bending the truth but staying with-in there rights, I was told the Tenant insisted on a 2 year tenancy with a 1 year braek clause yet once the Tenant moved in to my property she stated that me the landlord insisted on a 2 year tenancy which of course was a blatant mistruth. So please be aware of what you are actually being told and what you actually click sign.
Mehmet · 29 July 2019
Agent replied
Hi Mehmet,
Thank you for taking the time to review us.
Here at KFH we take all feedback seriously and are sorry to hear that you were not satisfied with your experience.
As such, we have investigated this for you and see that you raised a complaint in November of last year. It seems that when you questioned the fees, we lowered our renewal fees for you as a negotiation. We then agreed to waive the tenancy fee of £300 for your specific situation.
Wishing you all the best for the future.
Kind regards,
KFH
★★★★★ 5/5
GoogleI have to say Danica Macnab is one of the best agents I’ve ever worked with. She was so efficient from start to finish. Incredibly professional, diligent and recommend her highly. Thanks Danica your a star ⭐️
Adrian · 1 October 2023
★★★★★ 5/5
GoogleNadia was extremely helpful and attentive throughout the whole letting process. Always kept us informed and made sure that our move-in is as smooth as possible.
Hajnalka · 21 May 2024
★★★★★ 5/5
GoogleIt was the second time we have used KFH Muswell Hill and we couldn’t be more impressed by the team there, particularly Liam and Jade who regularly went above and beyond in managing the whole process from start to finish. Jade was a pleasure to work with, always very bubbly and particularly responsive when working around our busy work schedules. Would highly recommend.
Harriet · 29 July 2019
★★★★★ 1/5
GoogleIf you are a tenant and you are looking for an agency, who will enter the property whenever they want without letting you know and sharing your personal information with 3rd party and after this denying every mistake they made- this is your agency. Stephanie Antoniou and Annie May are the most unprofessional people you can meet while looking for a property.They will charge you for everything and will always expect from you to keep your obligations, but they will never keep theirs.
Absolutely unacceptable attitude from such a big company!
L · 4 January 2019
Agent replied
Hi Lorin,
thank you for taking the time to review us.
Here at KFH, we take all feedback seriously and are sorry to hear that you were unsatisfied with your experience.
As such, we have investigated into this for you.
It is to our understanding that our Muswell Hill branch made a minor system error to which they apologised for. As a result of this, you then requested a refund for the tenancy agreement fee.
Due to us not being able to refund you the monies, you then requested to vacate the property earlier than the agreed notice date. We wanted to accommodate you as much as possible and as a result secured a tenant, enabling you to vacate the property one month earlier.
We appreciate that there were a few miscommunications between yourself and the branch, however we hope you know that we always have our customers best interests at heart.
Wishing you all the best for the future.
Kind regards,
KFH
★★★★★ 5/5
GoogleTai showed us round a property in Muswell Hill and has been very helpful since then guiding us through the process. Great service all round.
Izzy · 14 January 2026
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.