Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleI just wanted to send a quick review praising team members at interlet W8. Nishaad arranged for me to see a number of properties to rent and I want to express my thanks to Nishaad and his team for their generous and thoughtful approach. I found Nishaad to be agreeable in his manner and diligent in his research; he went beyond my expectations by arranging to view various properties instead of the one I had initially expressed an interest in. To my surprise, all of them were worth viewing - and it felt that he had actually listened to me, as opposed to simply dragging me around a list of properties that clearly wouldn’t be suitable, as is so often the case when letting. He then kept in contact and followed up with me assiduously. In a market where people are very quick to complain when they’re not happy, I thought I should be equally quick to praise outstanding customer service and courtesy. And this service was totally free - I didn't pay a SINGLE PENNY! Nishaad and the rest - thank you!
Omar · 23 June 2016
★★★★★ 4/5
GoogleI had a good experience with Interlet. In particular the agent who dealt with me, Melodie, was friendly and professional and helped me find a flat quickly. Moving during the month of Dec-Jan is never ideal and I was glad for the help that the agency provided and particularly thanks to Melodie who called to follow up and get my impressions after the visits and organise more visits at short notice.
You only pay a fee if you sign for the property and in my case this was 100£. They put me in direct contact with the landlord (or his agent) so there were no extra charges after that. Compared to other estate agents who were quoting me anywhere from 150£ to 420£ (not to mention renewal fees) this was a bargain.
Thomas · 23 June 2016
★★★★★ 5/5
Google“Professional, reliable, and efficient. Highly recommended!”
Franciele · 16 January 2026
Agent replied · 16 April 2026
Dear Franciele,
Thank you so much for your kind words. It has been a pleasure working with you, and we truly appreciate your support.
Your feedback means a lot to us, thank you again for taking the time to leave a review.
Kind regards,
The Interlet Team
★★★★★ 5/5
GoogleI just want to send a quick review praising team members at interlet W8. Victoria arranged for me to see a number of properties to rent before Christmas. I’ve not taken up a property at the moment as my circumstances have changed, but I wanted to express my thanks to Victoria and the other girls for their generous and thoughtful approach. I found Victoria to be agreeable in her manner and diligent in her research; she went beyond my expectations by arranging to view various properties instead of the one I had initially expressed an interest in. To my surprise, all of them were worth viewing - and it felt that she had actually listened to me, as opposed to simply dragging me around a list of properties that clearly wouldn’t be suitable, as is so often the case when letting. She then kept in contact and followed up with me assiduously. In a market where people are very quick to complain when they’re not happy, I thought I should be equally quick to praise outstanding customer service and courtesy. Thank you Victoria and the rest of the girls from interlet!
Kamran · 24 June 2015
★★★★★ 5/5
TrustpilotBrilliant service
I'd just like to take the time to thank Eva of the Relocation Department. I visited the Interlet office after they invited me when I called up. I gave them details of my requirements and my budget and I sat with Eva as she took the time to call through her landlords and contacts. I left the office with a number of different viewings and although none of those initial properties were suitable for me, we done the same thing the next day and I took the second property I visited. I plan on moving again in the next 4 months. I took this place just to make sure that I was not homeless, and to get to know London a little better before I put pen to paper on a much longer contract. I will seriously consider using Interlet again. Hopefully Eva can help me once more. A++++
Elemir · 29 April 2015
★★★★★ 5/5
TrustpilotInterlet - 5* Service
I just want to send a quick review praising team members at interlet W8. Victoria arranged for me to see a number of properties to rent before Christmas. I’ve not taken up a property at the moment as my circumstances have changed, but I wanted to express my thanks to Victoria and the other girls for their generous and thoughtful approach. I found Victoria to be agreeable in her manner and diligent in her research; she went beyond my expectations by arranging to view various properties instead of the one I had initially expressed an interest in. To my surprise, all of them were worth viewing - and it felt that she had actually listened to me, as opposed to simply dragging me around a list of properties that clearly wouldn’t be suitable, as is so often the case when letting. She then kept in contact and followed up with me assiduously. In a market where people are very quick to complain when they’re not happy, I thought I should be equally quick to praise outstanding customer service and courtesy. Thank you Victoria and the rest of the girls from interlet!
Kamran · 22 December 2014
★★★★★ 1/5
GoogleAwful service.
For the money paid to them they were absolutely unhelpful and unwilling to do anything.
Deposite was supposed to be returned within 7 working days. Its been almost a month and I still haven't got my money.
For every issue I had to phone them myself since they rarely reply to emails and rarely call back even when they promised to.
They charge 75 pounds just for the check out procedure. For someone to come to the apartment and check wether is everything in place. Never came across such thing before.
DONT USE THIS AGENCY!
Nikita · 24 June 2014
★★★★★ 5/5
GoogleNot 24 hours after landing at Heathrow, I was in Interlet's office seeking out an affordable and comfortable flat in London, not knowing a soul as an international student. Interlet's service, by email before my arrival and in person, was exceptional. One of their agents, Eva Cortes Romero, kindly and clearly identified different housing options. She went above and beyond by recommending a variety of neighbourhoods and flat stypes based on my criteria, demonstrating knowledge of London which proved crucial to me in my decision-making. I'm now happily settled in one of the bedsits Eva recommended, in a nice neighbourhood that I would likely have overlooked as a newcomer. My search for accommodation was the most streamlined of all my classmates, thanks to Eva's professional service. If you are new to London and want an expedient accommodation search, go with Interlet and definitely ask for Eva.
Bethany · 24 June 2014
★★★★★ 4/5
GoogleI thought it was really nice. They will find you a place to your liking, in the area you are looking for guaranteed. Only criticism would be that sometimes the landlords they get you in touch with may have a registration fee of their own, which can get pricey. Overall though they are lovely (especially Maureen) and I found some really nice places in London, even though I had never been and am from over in the US. 4 Stars.
Lumumba · 24 June 2014
★★★★★ 5/5
GoogleVery positive experience with the team at Interlet as a tenant in one of the properties managed by them. Alexa and Kerry are responsive, reliable and overall incredibly professional.
Anca · 11 May 2025
Agent replied · 26 May 2025
Thank you so much for your kind 5-star review! It was truly a pleasure having you as a tenant over the past 3 years. We are so glad to hear you had a positive experience with Alexa, Kerry, and the rest of the team, your lovely feedback means a lot to us.
Thank you for being such a wonderful tenant and for choosing to stay with us for so long. We wish you all the very best for the future, and we truly hope to stay in touch. Please do not hesitate to reach out if you ever need anything!
Kind regards,
The Interlet Team
★★★★★ 1/5
TrustpilotIt’s unfortunate that politeness…
It’s unfortunate that politeness doesn’t stop these guys from keeping your money. I was only given their terms and conditions I parted with my money..which begs me to believe they have a hidden agenda… no choice but to escalate this to the proper authorities as communication is sporadic at best!! The information they provide is misleading, be careful!!
You provided mis-information yourself and you want to lecture me on the information I provided. I have no problem you representing your landlord. I provided information based on what was asked of me in the first instance. People come from all walks of life and are not as academic as some struggle to put information together without a proper format to work with.. that’s where I came in.
The fact remains you misled me in the first instance for not providing the correct information before you took my money and on that fact alone… you misrepresented your intentions… for this alone I won’t let it drop because you seem to be dismissing and ignoring this basic fact!!
Just my remember my email trail clearly shows where you went wrong in your process!!
Laurence · 24 August 2021
Agent replied · 27 July 2025
Hi Laurence,
You are of course welcome to take your concerns to the Property Ombudsman, details for whom can be found on our customer care page.
Regarding the substance of your complaint, please bear in mind:
1. When challenged over their authenticity, you admitted in writing that the Landlord and Employer references provided were in fact written by yourself.
2. Our team was unable to use the contact details you gave for both your previous landlord and employer to verify your references in a timely manner - despite repeated attempts.
Good tenant referencing is a hallmark of the service we provide our landlords, and is a crucial part of our duty of care to all our customers. The holding deposit you paid reserves the property, making it impossible for the landlord to offer it to anyone else while your deal is processed.
In cases like yours, where misleading, incomplete or incorrect documents have been provided, the landlord is entitled to keep the holding deposit (of one week's rent) as compensation for reasonable losses.
Regarding the way your complaint was processed: It was first escalated from your negotiator her head of department, and then to head office. Interlet's director contacted you personally in order to address your concerns. We take all customer concerns very seriously, and we wish you the best of luck in your search for a home.
Kind Regards
Head Office
★★★★★ 5/5
GoogleI only have positive experience with Interlet. I was looking for a short let and Interlet was the only agency out of five that I approached, which helped me. Especially Sham and Mimoza were very helpful. Within couple of days they were able to find a fantastic one bedroom apartment in Kensington for me and my wife. If I need an accommodation in London again I'll surely use Interlet's services.
Drazko · 23 June 2019
★★★★★ 1/5
GoogleThey seem nice until you ask for your deposit back then you see the right attitude. I been begging for my deposit wich I been refused the flat since the 8th of August and iam still chasing my dollars. Its not fair I paid for a service they don't provide and they don't give the money back.every day they tell me some different story about thier accountants or the landlord is on holiday just excuse after the other wich is none of my business as I send the money straight when they ask to deposit and it should be the same from thier part.
Iam tiered and I needed my money urgently
Not fair at all.
Mohammed · 16 April 2024
★★★★★ 5/5
GoogleBig thanks to Interlet for their exceptional customer support! The agent and staff I interacted with were incredibly professional and made me feel comfortable throughout. Highly recommended!
Chris · 24 February 2025
Agent replied · 26 May 2025
Thank you so much for your kind words and five-star review! We're thrilled you had a great experience with our team, and we are so glad we could help you find your perfect stay.
We’re always here if you need anything!
Kind regards,
The Interlet Team
★★★★★ 5/5
GoogleAmazing service! Professional and kind!!!
Jason · 27 October 2025
Agent replied · 26 December 2025
Dear Jason,
Thank you so much for your kind review. We are really glad to hear that our service left a positive impression and that you felt well supported by the team.
Your feedback means a great deal to us, and we truly appreciate you taking the time to share it.
If there is anything you need during your tenancy, please do not hesitate to reach out.
Kind regards,
The Interlet Team
★★★★★ 1/5
FacebookMy NHS working son was sleeping on the floor of his friends room as he recently moved to a hospital in London. His friend had gone back home for a week and left my son to look after his room. My son was then forcibly removed from the property and had the keys confiscated. This was just two days before he was to be given his new accommodation just a few doors away. How a company can throw out an 18 old on the street with his luggage especially in the present climate we are in, when he is working at a local hospital putting his self in harms way.
Very very angry and disappointed in this company.
Cary Robinson
Concerned father
Cary · 24 March 2020
Agent replied · 22 November 2025
Disgusting name an shame
★★★★★ 5/5
GoogleEveryone from the Interlet team has been exceptionally kind and helpful throughout my search and tenancy. A stark contrast to the treatment one gets from many other rental agencies in London.
Simeon · 15 December 2024
Agent replied · 13 June 2025
Hi Simeon,
Your 5-star review has made our day! We are so happy to help!
★★★★★ 5/5
GoogleI had a wonderful experience working with Alicia. My roommates and I are studying abroad from America and Alicia was very responsive and helped us find a place easily. She was very attentive and knew exactly what we were looking for. We truly appreciate all of her hard work!PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Alyssa · 22 June 2022
★★★★★ 1/5
GoogleThey pay to renters who leave a good review - don't believe everything you see. Be careful because they will overcharge you for EVERYTHING.
Bolt · 25 February 2025
Agent replied · 13 June 2025
Hi Bolt,
Kindly be advised that we do not pay anyone for a review.
We're sorry you had a one-star experience. We are unable to find your details in our system, please can you reach out so we can look into this further.
★★★★★ 1/5
GoogleRip off! Wouldn't go near them again if you paid me. Charged £120 for the "privelege" of seeing their properties. (Of course they didn't mention this on the phone before I traveled halfway across the country). Staff very unhelpful and rude (particularly Maria if you're interested). And was "unable" to connect me to a manager, ever. Clearly he's fed up with having all these complaints.
T
James · 24 June 2014
★★★★★ 1/5
TrustpilotDon't touch them with a barge pole!
Don't touch them with a barge pole!
I made my first appointment with them which they tryed to rearrange 20 minutes beforehand and was promised a call back within 90mins. I explained that I needed to know quickly as I had two further appointments that day with my electrician and accountant. Calls then went to voicemail, SMSes were ignored as were Whatsapps. I missed my accountant but was able to re-schedule later that day but also meant that I didnt finish with my electrician (again re-arranged) until around 21:00!
Arranged to meet with Interlet the following day but they didnt show up or respond to messages.
Totally unprofessional and clearly lacking any manners.
Mark · 23 September 2017
Agent replied · 13 June 2024
Dear Mark,
Thank you for your review, and we're very sorry to hear about your experience - we certainly apologise for any miscommunication on our part, as we take these allegations very seriously. We have since investigated and have reached the following conclusion.
All our emails are monitored, and having reviewed these, as well as messages between yourself and our team and having discussed the circumstances under which both parties rearranged appointments at the property (yourself and the team), we do believe that we did our best to accommodate the proposed availability for meeting you, given your limited time in London, and on the occasion on which our staff were unable to attend, you were notified.
Kind regards,
Interlet
★★★★★ 5/5
GoogleNishaad Ali was the one helping us and was super patient and informative and answered all of our questions (as we are students studying abroad from America, we definitely had our fair share). He was super accommodating and also very knowledgeable about the area in which we bought our flat. I recommend this company to anyone who is looking for a place to live!
Ali · 23 June 2017
★★★★★ 5/5
YellGreat Experience and Lovely Team
Evelina and the team at Interlet have been so lovely and helpful in finding me a property in London. The room and house I viewed was clean and fit all of my requirements. Evelina was so friendly and answered my questions honestly. She has really helped to make the experience as stress free and easy as possible. I would definitely recommend Interlet.
BriaS · 2 July 2018
★★★★★ 5/5
GoogleWas looking for an apartment at short notice in Kensington. Alicia was extremely helpful/responsive with apartment viewings and recommended some nice apartments in the area. From the initial interactions to discuss rental requirements through to the leasing process, it was a very pleasant experience overall.PositiveResponsiveness, Professionalism
Arun · 22 June 2022
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.