Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotVery enjoyable stay
Apartment on first floor with stairs is bright, spacious and comfortable. Location is 8 minutes walk to Earlβs Court tube station. Takes 45 minutes to ride on Piccadilly line to Heathrow and only costs Β£1.5 (with Oyster card off-peak). There is a 24-hr convenient store downstairs. Many cafes, pubs and restaurants nearby. Washer and dryer is a bonus. Beware, Nespresso machine needs an adapter to function!
Agnes Β· 22 July 2018
Agent replied Β· 12 June 2024
Dear Agnes, Thank you very much for providing such a detailed review of your stay in one of our properties. We are glad to hear that your experience was nice and you took advantage of the great location. As well, highly appreciated your Nespresso machine mention. Noted :) Kind regards, City Relay
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotStayed at a lovely property in Hackney
Stayed at a lovely property in Hackney, which had everything we needed. The location was great, nice clean sheets and towels. Shara was very responsive when I asked a question. Got back to me in minutes.
Susan Β· 2 November 2023
Agent replied Β· 12 June 2024
Dear Susan,Thank you for your review and feedback. We're delighted to hear that you enjoyed your stay at our property in Hackney and found the location convenient. Shara's responsiveness is greatly appreciated, and we're pleased that she was able to assist you promptly. If you ever plan to stay in one of our properties again, don't hesitate to reach out. We look forward to hosting you in the future.Best regards,City Relay
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotFriendly staff + well supplied room
Room is compact and comfy, great thread count on the bedsheets, a fan, and plenty of towels! The receptionist, Sri, was very friendly, and particularly helpful with the check in process + getting the app set up and working π
Matthew Β· 22 July 2023
Agent replied Β· 12 June 2024
Dear Matthew,Thank you for your lovely review. We're thrilled to hear that you had a positive experience during your stay.We're glad that you found the room comfortable, with well-supplied amenities, a fan, and plenty of towels.We'll make sure to pass on your kind words to Sri. Providing friendly and helpful service is important to us, and we're glad that Sri made your check-in process smooth and assisted you with the app setup.If you plan to visit London again, we'd be more than happy to welcome you back and continue providing you with a wonderful experience.Best regards,City Relay
β
β
β
β
β
5/5
GoogleWe had a great experience with City Relay, they assisted us for a smooth experience when we stayed a few days in London. Beautiful apartment in a nice neighborhood, and overall great customer support. Especially Akim and his whole team were super helpful.
I would recommend them and will definitely consider booking a property through them for our next holiday.
Laura Β· 21 April 2024
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotI had recently moved into a new flat
I had recently moved into a new property in W2, I cannot fault the service by City relay. In particular with Kelly who dealt with everything. She was incredibly helpful and professional. I couldnβt recommend City relay enough for their service, professionalism, response rate and overall quality. Thanks for all your help.
Maria Β· 5 March 2026
β
β
β
β
β
5/5
GoogleSuch a fantastic stay. My friend and I were both very pleased. Close to transit and plenty of shops/bars/restaurants around. Would absolutely recommend.
Laila Β· 28 September 2026
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotOur Experience was great
Our Experience was great. This was a booking we made 24 hour before we arrived in the UK, We wanted early check in and the contact for the property always replies immidiately and bent backward to make our stay comfortable. The apartment is nice cozy and clean, All white bedsheets, white comforters and Fluffy white towels and lots of towels too. Hot water, Huge rooms. We needed somewhere central because we had young adults in our group, great location close to the train station, close to high streets, We will stay there again .whenever we are in the U.K
Anna Β· 24 October 2022
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotMy wife and I rented a City Relay flatβ¦
My wife and I rented a City Relay flat in Stoke Newington for a week. The location of the flat for us was prefect. It was just one Overground stop from our Granddaughters flat. The Overground was just 1 1/2 blocks from the Flat with lots of food stores, restaurants and shops close by. One thing to be aware of is that because it was close to the Overground there were two sets of tracks right outside of the flat. This didn't seem to bother us but if the weather was hot and you wanted to open windows and doors the sound might be a concern.We meet an agent provided by Akim at check-in. This was very helpful as the Apartments are a bit of a maze so it can be confusing to find. The agent was very helpful walking us through the flat and making sure things were as they should be. She was also so kind as to help us with the luggage!The flat was as pictured and was very comfortable. WiFi was good and speedy too. The only issue came when we were leaving. An agent was to meet us and get the keys and walk through the flat. When it came time to leave no agent appeared. We were not able to contact anyone, though we tried several time, about what to do with the keys so we left the flat unlocked with the keys inside. About 30 minutes after we left we received an email asking us to take the keys to a grocery store about .8 miles away. This didn't seem all that professional, asking us to go somewhere to leave the keys when we had asked what to do with the keys at checkout more than once. Otherwise we would certainly rent this flat again, mainly because of the location and how close it is to our granddaughter's flat.
Mark Β· 22 October 2022
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotExcellent Service
I rented a flat near Portobello Road with Cityrelay through Booking.com. The flat was really spacious and clean. I loved the internal design and decor, with its nice paintings. the location was good in a quite neighborhood and close to two underground stations. the check-in process was very professional and smooth. the guy checked us in (William) was very friendly and helped us carry heavy suitcases to the first floor where the flat is located. he didnβt leave until he made sure everything was clear and sorted out for us. During my stay, the City Relay team were responsive and attended to my inquiries in a timely manner. I texted them asking about how to adjust the heater, and they immediately called and explained the process to me. special thanks to Matilde, George, Marina and Alvaro, and their supervisor Akim for their great service.
Mooly Β· 16 October 2022
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotI stayed at their flats in West London
I stayed at their flats in West London. Website is accurate and flats are not misrepresented like on Airbnb. They are very responsive to any queries. And they offer a good airport pick-up service so you don't have to worry about check-in arrangements. One time my chosen flat was no longer available due to plumbing problem and they upgraded me to better flat. Good job!
Customer Β· 26 October 2018
Agent replied Β· 12 June 2024
Dear valued customer, We really appreciate you taking the time to write such a kind review of both our service and property. We are delighted that our team were able to assist you and to quickly overcome the issue with the plumbing. We look forward to hosting you again on your next trip to London.Kind regards,City Relay
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotHaving City Relay as the management β¦
Having City Relay as the management company for our Airbnb was fantastic. Their office was nearby and all the staff were professional and very helpful. It made a big difference to our 12 day stay and was reassuring when I made the booking, that we would be dealing with City Relay not a landlord. In future I would search for one of their properties to rent.
Miranda Β· 8 January 2018
Agent replied Β· 12 June 2024
Dear Miranda Cogswell, Thank you very much for taking the time to write about your wonderful experience with City Relay. We have shared your great impressions with the entire City Relay team and are pleased to learn that the efforts put in by each and every single member of staff have been recognised through the excellent quality of your stay. As a young property management company, we strive to provide the best service for the best properties in central London and we are happy that on this occasion we managed to live up to your expectations. We look forward to hosting you again soon. Best regards, City Relay Team
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotWe had a lovely time staying here
We had a lovely time staying here! The service was great and it was great how we could get access to the hotel 24/7. Monica was great as she allowed us to store our cases until our train was due.
Liv Β· 2 July 2023
Agent replied Β· 12 June 2024
Thank you for sharing your experience, Liv! We're delighted to hear that you had a lovely time staying with us. It's fantastic that you appreciated our 24/7 access and found our service great. We're glad that Monica was able to accommodate your needs by allowing you to store your cases. We appreciate your kind words and hope to welcome you back again soon.Best regards,City Relay
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotA pleasurable stay
Stayed at the 75 Watling Street address for a month. On entering the property there were a few issues with the blinds not working but the issues were fixed.The apartment is a good size for 2 people.Matilde and Laura were on the case with any issues that needed fixing.Itβs a keyless entry system and you get your details by email and itβs pretty straightforward to enter your property. Watling Street is a vibrant old London Street with great places to eat and drink.The view of St Paulβs Cathedral is stunning early in the morning and at dusk.Youβre bang in the heart of the city so plenty of shops and places to eat and drink if you donβt want to do so in Watling Street.St. Paulβs station and Mansion House station are within minutes walking distance.Would definitely stay here again just for the location of the property.
Truthful Β· 7 October 2022
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotGreat stay in the heart of Belgravia
Akim and the team at City Relay were communicative and the entire process from booking to checking out was seemless. The flat is in an excellent location in the heart of Belgravia, close to Victoria and Sloane Square.While the flat is not luxurious, it was clean, spacious and well-equipped and was ideal for our 6-night stay.We would definitely book with City Relay again.
Tanja Β· 31 January 2024
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotA great experience
Thank you to Akim & Katie from City Relay, both were super helpful with check in & out. Responded in minutes via WhatsApp. The property was as shown, clean, well maintained & in a beautiful area close to Highgate.We extended our stay for 2 days & we would stay again.
J Β· 26 September 2024
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotBeing an international property owner
Being an international property owner, finding a reliable management company is our top priority. Nikoleta and her team at City Relay are so wonderful to work with, they take excellent care of our London flat. During this pandemics with travel restrictions, they continue to work hard to manage the flat on our behalf which is truly a peace of mind.
Patty Β· 29 August 2020
Agent replied Β· 12 June 2024
Thank you Patty. The pandemic has been a difficult time for many of us so we're really pleased to have been able to offer you great service during this difficult time.
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotSMOOTH CHECK IN
My checkin was so stress free. Big thanks to Akim for this.I checked out and came back the next 2 days for another 6 days stay.I guess this will be were I will always stay when I come to London.Keep up the good works guys
Jewe Β· 6 January 2023
Agent replied Β· 12 June 2024
Thank you Jewe, we are very pleased to host you, looking forward to seeing you back!
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotGreat customer service
Great customer service. Our room was not cleaned properly due to understandable mistake but as soon as i asked to fix it they really put effort to make things right. Room was as described and no complaints what so ever.
Harri Β· 4 June 2023
Agent replied Β· 12 June 2024
Dear Harri,Thank you for taking the time to leave a review of your recent stay with us. We're pleased to hear that you had a great experience with our customer service and that any issues with the cleanliness of your room were promptly addressed.It's also great to hear that the room lived up to your expectations and that you have no further complaints.We appreciate your feedback and thank you for choosing our accommodation. Should you have any future visits planned, we would be delighted to welcome you back for another enjoyable stay.Best regards,City Relay
β
β
β
β
β
5/5
GoogleWe stayed a week in an apartment with 2 bedrooms in London. The apartment was amazing, and the team, especially Cornelia and Akim were very helpful ensuring we had a smooth stay! Itβs our first time but definitely not the last. We advise booking with them. Myriam & Sarah
Myriam Β· 1 October 2024
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotWonderful flat rental experience
I couldn't be happier with the short-term flat rental in the Soho/Fitzrovia area I booked earlier this month. The location, amenities, and communication from City Relay were all wonderful and made it a seamless experience. I'd like to thank Manuela who helped me with the booking, Akim for organizing the check-in, and Roland for checking me in and providing great recommendations in the neighborhood. Excellent communication all around, and I would definitely book with City Relay next time I'm in London.
Janine Β· 22 August 2022
β
β
β
β
β
4/5
TrustpilotGreat location and services!
Great location and services!! Easy and convenient check-in with Key Nest. We could watch various OTT services on TV and also the room was neat and tidy. Very reasonable price.Of course, it's near the station, so there was some noise and vibration when the train passes, but not such a disturbance. Small washbasin, no lift, and smell of tobacco coming in from outside. That's all weakness and they were compensated by the fabulous services.The service team was excellent and I totally felt comfortable with their effort. Thanks to dedication and kindness from Akim and Customer Experience Team, we could enjoy staying with City Relay. Even there was some mistake with extension of staying, they contacted me with quick and gentle way. They are the one who made us to think that City Relay is reliable and trusted company. I wish a luck and wellness of him and his team.
λ°μ μ Β· 19 December 2023
Agent replied Β· 12 June 2024
Thank you! very happy we managed to help you with any issue you faced during your stay, we are always here to help. Hope to host you again soon!
β
β
β
β
β
5/5
GoogleWe had the best experience with City Relay whilst we were liaising with Tembi for our event at Le Sorelle. Tembi was extremely warm and helpful from the point of enquiry to helping out on the day and also post event wrap up. Couldn't ask for anything more. Will definitely be finding an excuse to come back soon
William Β· 21 April 2024
β
β
β
β
β
4/5
GoogleThanks Akim for the services that u provided to me and my family.
It would be more good if the washing machine come with dryer.
Kindly check the water heater bcoz we cant adjust the temperature.. too hot.
Recommended.
Wany Β· 21 June 2023
Agent replied Β· 20 June 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us, Wany. We're thrilled to hear that Akim provided you and your family with great service during your stay. We appreciate your suggestion about the washing machine with a dryer.
We apologize for the inconvenience caused by the water heater and we'll follow up to check it and to ensure that it's working properly. It's great to hear that you still recommend us despite the issue you encountered. Thank you for choosing to stay with us and we hope to have the opportunity to welcome you back soon!
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotEleni has been very accommodating andβ¦
Eleni has been very accommodating and helpful throughout the whole process. Iβm sat in my new home and am very happy with all the services City Relay and Eleni have provided me to help me settle in.
Luka Β· 12 August 2023
Agent replied Β· 12 June 2024
Thank you for your kind words, Luka. We're delighted to hear that Eleni provided you with excellent support and assistance. It's wonderful to know that you're satisfied with the services that City Relay have offered.If you have any further needs or questions in the future, please don't hesitate to reach out. We're here to ensure your continued comfort and satisfaction.Welcome to your new home, and we wish you all the best in this new chapter.Warm regards,City Relay
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.