Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
TrustpilotDesign Works Gateshead
If you are a business looking for a great space to work in, I would recommend Bizspace Design Works in Felling, Gateshead.My business has been located in Design Works Business Centre since January 2014 and the current transformation is fabulous now we have had the Bizspace revamp put into the main building. Very bright and colourful, approachable feel to the building, the main atrium is a great place to have meetings and network with other businesses within the building. Alternatively, use one of the purposely built private meeting rooms, there is also an onsite cafe, with a friendly team and tasty food. Full reception facilities available for tennants and also nice to be greeted with a smile and kind words by the lovely Sam and Gillian when we are there.If you do decide to move into Design Works Gateshead, then do come and say hello and introduce yourself (Suite 213).Thank you Bizspace Design Works Team
Sarah · 30 June 2017
Agent replied · 12 June 2024
Thank you very much Sarah, for the lovely review! We're absolutely thrilled that you're enjoying your experience at Design Works and that you're pleased with Sam and Gillian. The refurbishments have really added an extra splash of 'wow' to the site, so its good to know it's a good change. We hope to continue working with you for many more years to come.
★★★★★ 5/5
TrustpilotDesign Works Gateshead
I can highly recommend using the Design Works Gateshead.Sam and the management team are fantastic and really go out of their way to help you. Following a revamp by bizspace the meeting rooms and new breakout areas are now as fab as the team. Making a good impression to clients is really imporant and since moving to Design works our business has grown a lot - the good links via road and metro as well as on site parking doesn't hurt either.
Centre · 29 June 2017
Agent replied · 12 June 2024
Thank you very much for the glowing review. We're delighted to hear that you're pleased Design Works and Sam and her team. We wish you every continued success with your business in future!
★★★★★ 5/5
TrustpilotHighly recommended, value for money!
Overall very good with particular emphasis on the management team within, headed up by Kirsty. No matter what the problem or issue, the support from the management team quickly assists to resolve the problem. Much can be done to assist and compliment management team in place, by investing a little more time and money regarding the internal and external building appearance. From a user and visiting customer perspective, the building appears to look and feel a little tired. But, overall, highly recommended for start up and small to medium size businesses.
Marty · 22 June 2017
Agent replied · 12 June 2024
Thank you for taking the time to review and rate us, Marty. We're pleased to hear that you're happy with Kirsty and the services in Swindon. We are always aiming to improve our sites and will definitely take your feedback regarding the overall appearance of Swindon on board. We wish you every continued success with your business for the future.
★★★★★ 5/5
TrustpilotBizSpace Swindon
Looking for a suitable location to establish a photography studio, I came across Bizspace Swindon. Since the first meeting with the management team, I haven't looked back. From the flexibility over adapting the space to suit my needs, to the community feel of the centre, this place has it all. What has struck me in particular is that the excellent service continues after you sign the contract. Rather than taking the money and leaving me to it, the team have been extremely friendly, supportive, and generally helpful. I feel at home here and hope to stay for years to come.
Emma · 22 June 2017
Agent replied · 12 June 2024
Thank you very much for your kind review, Emma. We're so pleased to hear that you're enjoying the site and service in Swindon, and we hope to continue working with you for many more years to come.
★★★★★ 5/5
TrustpilotSWINDON BIZSPACE REVIEW
SWINDON BIZSPACE REVIEWSwindon Bizspace, BSS House, is a great place to be, local management is exceptional (Kirsty), reception/ admin support (Sue) is superb, caretaker support (Derek) is excellent and everyone is always approachable and friendly. Local management are always willing to help, support and assist in resolving issues and payments.Sadly the exceptional local team is let down by the higher powers and their lack of understanding of local startup business issues, pricing, building condition and have no open door policy to talk about some of the pricing.
AQUALUSH · 21 June 2017
Agent replied · 12 June 2024
Thank you very much for taking the time to review and rate us. We're pleased to hear that you're happy with Kirsty and her team and appreciate your feelings on alternative issues. While we are continually working to improve our services, we will certainly take your feedback further. Would you be able to email some more information over to customerservice@bizspace.co.ukThank you
★★★★★ 1/5
TrustpilotWhat a complete shame
What a complete shame, the local centre staff are utterly superb, let down entirely by the head office staff who are overtly arrogant, discourteous and uncommunicative. I pay my rent on time every month by Standing order after Bizspace messed up the direct debit. no exchange, no apology, nothing but a crappy letter every month telling me I've not paid when I have. Then I get told I'm paying into the wrong account, the account they told me to pay into. No arrears, no issues, and a brilliant local team spoiled by Head office who seemingly now can't tell the truth either. What an utterly wasted opportunity.Update, whilst working away this week received a phone call from local site telling me I had less than one days notice to pay the equivalent of 2 months rent and additional fees or they would place a deadbolt on the door and Lock me out. Clearly this review has struck a chord, these people are simply arrogant bullies knowing that they will always have an upper hand. Sad but true.
Andy · 9 June 2017
Agent replied · 12 June 2024
Hi Andy, thank you for taking the time to review and rate us. We're sorry to hear that you're unhappy with our services, and we are working to resolve the issues for you. Your site manager will be in touch to discuss the situation.
★★★★★ 3/5
TrustpilotWimbledon Bizspace
The center is in a poor location. There are no shops nearby. To reach the center on foot you have to walk through streets and an underpass that, after dark, are likely to be intimidating to some. A great deal of upgrade work is being undertaken. It is massively overdue. For years the center has been run-down, dirty and unsafe. It remains to be seen whether the upgrade work cures these historic ills. I very much hope so. Early signs are encouraging.The center culture is changing too. Bizspace appeared neglectful of the premises for many years and there has been a succession of center managers who seemed to achieve very little. The new management has brought with it a profound and dramatic change. It has seemed to me at times that the pendulum has swung too far the other way and that tenants are subjected to aggressive billing policies and overbearing management practices. This of course is only my personal perception, but I have felt bullied on more than one occasion this year.Prospective tenants should read the contract VERY carefully before signing; everything is stacked so heavily in the landlord's favour that a tenant might feel vulnerable to heavy handed billing tactics. Bizspace has clearly made major investment in the premises and, not unreasonably, will expect a return on its investment. But small vulnerable and inexperienced business owners should go in with their eyes open.If you take the trouble to read everything carefully and you only need a short term workspace and if location and surroundings are not that important and if you have deep pockets, then this might perhaps be the place for you.
Edward · 26 May 2017
Agent replied · 12 June 2024
Thank you for your feedback. We have invested time and money into making the site one which you'll be proud of. It seems that the new Business Centre Manager has turned things around at your site. If there is anything we can assist you with, please do not hesitate to contact us.
★★★★★ 4/5
TrustpilotThe staff and Center Manager at Rotherham are Brilliant
The staff and Center Manager at Rotherham are always helpful and quick to deal with queries and issues. We have been there nearly two years and the offices are great with meeting rooms to utilize should you need them. Facilities are generally ok although the kitchen facility and toilets have been in an issue in terms of cleanliness but this is now being addressed. Great Facility and central to key motorways and business around. parking is great and overall happy
E3 · 25 May 2017
Agent replied · 12 June 2024
Thank you for taking the time to review and rate us. It's great to know that you're pleased with Zoe and the team at Rotherham. We're glad that the facilities are being addressed and we wish you every continued success with your business for the future.
★★★★★ 1/5
TrustpilotTerrible Service
Bizspace Manager for Warrington does not answer emails and pretends the phone exchange is down so he doesn't have to answer phone calls or return them. Now they are saying there is a year long notice period despite being told it was 3 months. I would not recommend using them as they seem to be crooks and liars. The upper management needs to know what kind of service the managers on the ground are giving. It is not very good or very professional
Louise · 10 May 2017
Agent replied · 12 June 2024
Hi LouiseWe're sorry to hear that you're unhappy. Please could you email us at marketing@bizspace.co.uk with your company name so that we can dig deeper in to the situation and resolve it for you.
★★★★★ 1/5
TrustpilotWhy only reply to positive comments and ignore negative?
Just useless, I contacted them regarding 2 different industrial estate, it takes them over a week to even come back to your enquiry. To top it off your email replies are very unprofessional and make you feel as though you are wasting there time. 1 industrial estate was fully occupied, so why carry on advertising as if it is not? I have the money to use on a unit, and there total lack of professionalism just from the warning signs, has got me steering well clear.And respond to your negatives Bizspace.
Mark · 6 March 2017
Agent replied · 12 June 2024
Hi Mark, Thanks for taking the time to rate and review us. We are sorry to hear of your experience. Can you let us know the centre you're referring to so that we can provide constructive feedback to the respective managers. Please email us on marketing@bizspace.co.uk. We wish you every success in the future with your business.
★★★★★ 5/5
TrustpilotSimply Brilliant!
We viewed lot of office spaces before eventually settling down for Bizspace (Paramount House), it turned out that we made the best choice. The office spaces are great, well lighted offices, great reception area, It's very good value for money. The staff are very helpful. Maya has been wonderful; she has helped us to settled in nicely.
Joseph · 11 November 2020
★★★★★ 5/5
TrustpilotWe love biz space
We love biz space, everyone is friendly. The main office receptionist is fab and always has goodies for us.Love the fact that we all get to meet each other when they have breakfast mornings, while i have been here they have had body shop and fad fragrances in so we get to buy lovely things. Really great place and eveyone is so nice and friendly.
Hayley · 14 April 2022
Agent replied · 12 June 2024
Hayley, thank you for your 5-star rating.
★★★★★ 5/5
TrustpilotOutstanding company in my experience!
Bizspace has been brilliant for me. Great organisation and brilliantly commited, knowledgeable and helpful manager in Jackie Houslop. If you're looking for a supportive environment to start or develop a young business, or for premsies to house an established company, Bizspace seems to accomodate all. Flexible sized offices and units that cater for all sizes and types of businesses. Extremely friendly and helpful staff, approachable and supportive; rather than a stuffy coroprate environment. What I hoped to find, but doubted I would, Bizspace turned out to be.
ZEN · 18 March 2016
Agent replied · 12 June 2024
Thank you so much for your very positive review on Bizspace and particularly your praise for Jackie. Our managers are central to the service we provide, so it's fantastic for them to get recognition for their hard work. Jackie is very pleased to have you on board at the Morelands and that you have settled in well. We hope you'll remain with us for many years to come.
★★★★★ 4/5
TrustpilotOrganised friendly and accommodating
Our performing arts school has been located for the past 8 years at the Roden House building in Nottingham
It's a great location and easily accessible and safe for the children
The first few years we had several issues with management and work to the premises not being carried out however since Jamie Douglas took over the building has improved massively and any issues we have within our units the problem is quickly resolved
We appreciate the time and money that has gone into refurbishment over the years and our students and parents are satisfied with the overall experience Bizspace help us to offer
Sam · 17 March 2016
Agent replied · 12 June 2024
Firstly thank you very much for your detailed and positive review. We rely heavily on having the right staff in our centres and Jamie is definitely a star in our eyes, so it's good to receive such positive feedback about him. We're sorry for your previous problems, but happy that Jamie has improved your experience and look forward to continuing to help you provide the right kind of environment for your students.
★★★★★ 5/5
TrustpilotWhy I would recommend Bizspace
I work in a small office at Bizspace Trafford. Nothing is too much trouble for the remarkable team that run this site. I say team but really they are more like extended members of the family. Professionally and personally they support their tenants above and beyond what their jobs call for. The site has a very happy and relaxed atmosphere whilst maintaining professionalism at all times. I don't think you could find a better place to work, in fact I know you couldn't.
Well done Ian Walker, Lorraine Keane and Sean O'Meara
Julie · 15 March 2016
Agent replied · 12 June 2024
Hi Julie, thanks so much for taking the time to write a review and for your glowing feedback. The team have asked us to convey their thanks and the fact that it's customers like you that make the centre such a great place to work in. We wish you every continued success with your business.
★★★★★ 3/5
TrustpilotBizspace - Letchworth
The car park is by far the best aspect, the lines are drawn at an angle, the amount of pleasure we take in watching cars trying to park, we see several bump each month as well as people trying to squeeze into their cars though the tight space on a daily basis when some people have understandably found it difficult to park. Two people I know have had damage to their cars in this car park.
We appreciate the fact that Bitzspace provide free parking to other local businesses, although this can be quiet annoying when people work here and can’t actually park.
A · 3 March 2016
Agent replied · 12 June 2024
Thank you for taking the time to write your review. You're right in saying that the parking is an issue - we're aware that is was not designed well and that the spaces should be wider.We do hope that in other respects you are happy with our services, but if not, please do speak to Jalpa, who can also explain our future plans to improve the parking situation.
★★★★★ 3/5
TrustpilotGeneral Housekeeping
Lack of toilet roll and hand towels on a weekly basis
Bins not emptied in toilet area
Very unclean toilets
Broken bin in toilets
Dirty doors in toilets
(the above seem to be mainly present in the small toilets not the toilets near the reception area)
Ants in the kitchen area and also now appearing on our desks in office areas
Smell of sewage near to both toilet areas
Meeting rooms not meeting required standards (i.e. no heating, rooms used as storage, unclean chairs, inadequate furniture)
Overflowing bins in the car park
Kitchen bins not emptied
Communal corridors becoming untidy, rubbish on floors, dirty doors, not hovered, even a broken dish was found on the floor
Fiona · 29 February 2016
Agent replied · 12 June 2024
Thanks very much for taking the time to review our services. We aim to not only meet, but exceed our customer expectations, so we’re very sorry to hear we are not in this instance. We have been making significant investments in the site and are planning to refurbish the toilets and kitchens this year. We hope this will improve the quality of our communal services, although obviously all of our customers have a role to play in respecting these areas and helping to keep them clean in between the cleaner’s visits. Rebecca will be in touch with you to discuss your concerns in more detail and we do hope that we can improve upon your recent experiences.
★★★★★ 5/5
TrustpilotHooton Centre from Andy.
Andy working in Hooton centre. Lovely Building and in a great location. The peace and quiet there really helps get my work done and Vicki the lovely lady who looks after the building is always a pleasure to talk to and help with any issues or questions we have ever had as customers. Thanks Vicki and Neil.
Fish · 5 October 2020
★★★★★ 5/5
TrustpilotReally helpful and friendly management and building staff at Belvedere House.
We moved into Belvedere House in Basingstoke at very short notice. Andrew was incredibly helpful and we were able to get everything sorted and move in a week. (Bank Holiday week as well, so a short one.) Kim and Patricia on reception have been really friendly and helpful in getting us settled and explaining how things work in the building.
Nicki · 14 September 2019
★★★★★ 5/5
TrustpilotHighly recommended
We moved into unit 6 at Bizspace Perivale in August 2011 and would highly recommend the site to any prospective tenant.
Whilst there has been the odd issue in our time at Perivale every concern or query has been addressed promptly and with professionalism and courtesy, and we have experienced nothing but the best of service and flexibility from successive managers culminating in the very excellent Natalie Stonehouse (the current Centre Manager) and her team. Keep up the very good work guys.
We may not get the opportunity to say it often but we really do appreciate everything you do.
Hoffmann & Koree Ltd
Reynolds · 15 December 2015
Agent replied · 12 June 2024
Thank you for such positive feedback, we really appreciate you taking the time to write this review. We hope we will be able to support your business success for many more years to come.
★★★★★ 1/5
TrustpilotBe Very Very Careful - I lost my deposit for being a good tenant
Be very very careful, they will never return your deposit, I have the eye witnesses saying they will return our deposit, the office was returned in the same state it was in, even better because it has not been painted whilst we moved in and there was too much dust which they cleared 5 days after, we were promised that our deposit will be returned in one month time, its been nearly 6 months now, plus, their head office says we painted the walls which further made it look bad (we have never painted the walls), and without our consent or even informing us, they painted the walls, how can you paint the walls or charge someone for the damage without contacting that person? I have been a good tenant, been there an year and half, but I have found them highly disrespectful and liars which will go any mile to deduct your deposit, I will never recommend this to any customer who wants to avoid hassle and stress.
Luqman · 6 March 2014
Agent replied · 12 June 2024
We are obviously disappointed that you are unhappy with the outcome of your deposit return, but thank you for taking the time to post your review. We would like to clarify that your deposit was returned, minus deductions, six weeks after you left the unit. We apologise for this delay, as we do aim to return deposits within four weeks. Your complaint relates to the deductions made. These were for an electrical certificate, which you do not dispute and for repainting the walls. As we have discussed with you, the incoming tenant checklist you signed listed the walls as being in a ‘good’ condition, but this was not the case when you left the unit. We therefore proceeded according to the terms and conditions in your licence agreement so believe our actions have been appropriate. We're sorry for not replying sooner - we've only joined Trustpilot, but wish you every success in the future.
★★★★★ 5/5
TrustpilotBizspace Preston
The manager at Preston is friendly, approachable always has a smile and goes above and beyond to make everyone feel welcome and valued.
Jo · 12 February 2021
Agent replied · 15 June 2024
Hi Jo, We really appreciate the feedback, particularly about our fantastic team at the Empress. We hope our planned improvements to the business centre will further enhance your experience and look forward to working with you for many years to come.
★★★★★ 5/5
TrustpilotCamberwell meeting
We needed a room for a last-minute meeting. Anna @ Biz Space Camberwell was fantastic in helping me organise. The space was great, very clean, well equipped, and nice and cool on a hot day!A short walk from the centre meant it was nice and quiet too.Wonderful friendly service. We will be back!
SC · 17 June 2021
★★★★★ 5/5
TrustpilotHave had a great experience with the…
Have had a great experience with the Gloucester morelands site. The team on site are friendly and proactive, my unit is lovely and the overall site is well kept and secure and has enabled me to grow my business.
Andy · 23 April 2024
Agent replied · 12 June 2024
Thanks for the review Andy! It's great to hear about your positive experience in our Gloucester Morelands building. If you know anyone looking for an office, studio, workshop or storage, let us know who they are and we will reward you with up to £560. https://www.bizspace.co.uk/refer-a-friend or call us on 0800 975 0875
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.