Every review we hold for the Liverpool office, from every platform, shown as written. First names only.
β
β
β
β
β
5/5
GooglePoint Properties have been responsible for full management of my property from Autumn 2025. During this time my agent has been very supportive, delivering the service to a good standard which I very much appreciate. As an experienced landlord with an experience of working with a variety of estate agents, what I have found particularly useful and sets this agent and agency apart is their willingness to be flexible, supportive and approachable to ensure things get done and goals are achieved. Steps were taken to ensure 100% occupancy of the HMO within a couple of months. Where there was a need to change strategy to attract more tenants, the agent was proactive and their suggestion yielded the desired results. While it is still early days I have good reason to believe the positive experience will continue and hence will recommend Point Properties as they demonstrate a commitment to deliver.
Ato Β· 9 January 2026
Agent replied Β· 15 January 2026
Hello,
Thank you very much for your thoughtful and detailed review. Weβre really pleased to hear that our approach has made a positive impact! We really appreciate your recommendation and look forward to continuing to deliver the high standard of service you expect.
The Point Properties Team
β
β
β
β
β
5/5
GoogleCollby was excellent with the sale of my apartment recently - great communication throughout. Can also recommend them for lettings as they have managed some properties for me for over 10 years now - also responsive and helpful - thanks to Ivan and Linda who are great ππΌ β¦
Daniel Β· 15 September 2025
Agent replied Β· 15 April 2026
Hi Dan, Thank you very much for your kind review. We will pass on the comments to the team.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleCollby is great. From start to finish, no matter what the time you can get in touch and he replies instantly. He is reliable, knowledgeable and always smiling. You can tell he has a genuine passion for all things property. Would happily use Point Properties again in the future!!
K Β· 15 September 2025
Agent replied Β· 15 April 2026
Hi Katy, Thank you very much for your kind review. We will pass on the comments to the team.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleWould just like to share my view on Colby Milton at Point Properties Liverpool. Colby has been outstanding in helping me with advice and also offered to help with the move if I needed, this is so kind and lovely, as am very poorly at β¦
Caroline Β· 15 September 2025
Agent replied Β· 15 April 2026
Hi Caroline, Thank you very much for your kind review and wish you all the luck in the future with your health.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleLived with them in my final year of uni. They were quick to respond to any queries and always friendly and professional. Everything was handled smoothly, and I felt well supported throughout to regain my full deposit. Would definitely recommend them, a genuinely solid and reliable team.
Gabriel Β· 15 July 2025
Agent replied Β· 15 April 2026
Hi Gabriel,
Thank you very much for such a good review and we are glad you felt well β¦ More
β
β
β
β
β
1/5
GoogleThe staff were genuinely great, nice and professional, but honestly, thatβs where the good news ends. The owner, is a whole other story. The state of the commercial property under his watch was just unacceptable.
Frankly, he is one of the most obnoxious and selfish people Iβve ever dealt with in a professional setting. He clearly doesn't care about the properties he rents out, and that shocking lack of care created major headaches and serious safety risks for us.
Our tenancy was a nightmare of neglect. We constantly battled leaks, repeated flooding, a serious rat infestation, and failing piping. Even basic safety was ignored: the electrics would cut out every time there was a storm, which felt genuinely dangerous.
They changed the bin rooms, which ended up blocking the fire escapes without planning going through, which they were later enforced to change back. Thatβs not just annoying; thatβs a massive life safety violation that shows a disturbing indifference to tenants.
And to top it all off, when we were exiting the lease, they pulled a completely unacceptable move. The ownership "forgot" to increase the rent every year as per the contract, and hit us with a Β£1,000+ charge of unpaid rent on the way out to make up for their administrative mistake. Seriously poor and dishonest business practice.
If you're looking for a commercial property, save yourself the massive headache, and look elsewhere.
Rob Β· 16 November 2025
Agent replied Β· 15 January 2026
Hi Rob,
I am sorry to see that you have left a 1* review. I am unable to find your details anywhere on our system and thus we are unable to ascertain why this review was left. If you experienced issues with our service we would love the opportunity to rectify this and ask that you email any concerns or issues to enquiries@pointproperties.info
We always strive to provide the best possible service, so we are sorry to see that you left a negative review and hope we can alter your opinion positively.
Thank you,
The Point Properties Team
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI recommended my client to Collby and the team at Point Properties and they absolutely smashed it! The one-bedroom flat in Manchester went under offer at full asking price in no time. Even when the original tenant unexpectedly disappeared, β¦
Ricky Β· 15 August 2025
Agent replied Β· 15 April 2026
Hi Ricky,
Thank you so much for such a nice review - I will make sure to give the positive β¦ More
β
β
β
β
β
5/5
GoogleThank you so much Collby for your dedication and support throughout our property purchase! It wasnβt an easy one and without you Iβm not sure we could have done it. Looking forward to working with you guys and to continue doing more business in the future.
Highly recommend!
Shachaf Β· 25 March 2025
Agent replied Β· 15 April 2025
Hello Shachaf,
That is very kind of you and I will pass the remarks to Collby. We are all looking forward to working with you also.
Thank you again for your review.
- Point Properties
β
β
β
β
β
5/5
GooglePoint Properties were absolutely amazing in finding our buy-to-let property for us, and letting it immediately. Their service is very personal, every question is answered immediately and professionally. Collby, the sales and lettings development manager, is friendly, knowledgeable, reliable, and with so much experience! It is an absolute pleasure to work with him. We are looking forwards to finding our second property with Point Properties.
Tamar Β· 16 December 2025
Agent replied Β· 15 January 2026
Hi Tamar - Thank you very much for your kind words. We are glad that you have had a pleasant experience with our team so far and look forward to working with you on your existing property and your new ventures!
Thank you,
The Point Property Team
β
β
β
β
β
5/5
GoogleHad a issue with a leak over the weekend. I was able to get hold of a member of staff during this time, who arranged for someone to come out and fix it. We even got reimbursed for the towels that were used to help stop the flow / clean up. The staff member I spoke to was friendly / helpful.
Josh Β· 16 December 2025
Agent replied Β· 15 January 2026
Hi Josh,
I am glad to see you thought our service was friendly and helpful and happy to see your issue was fixed quickly. We appreciate your kind comments and for you taking time to leave a review.
Thank you,
The Point Properties Team
β
β
β
β
β
5/5
GoogleCollby has been great at helping us move in, very fast responses for any questions we had and good advice for setting up utilities.
Markus Β· 15 August 2025
Agent replied Β· 15 April 2026
Hi Markus, Thank you very much for your kind review. We will pass on the comments to the team.
β
β
β
β
β
1/5
GoogleBroke several laws and Ivan Wan was abusive over the phone but hilariously timid in person.
Property was (and is still) advertised as 2 bathrooms when there is only one, except for the 2 weeks where we had none as the support beams in the floor had almost completely rotted away. Deposit was not protected and took 35 days and a county court claim to get it back.
Never before dealt with such incompetent, fraudulent agents - if I could give 0 stars I would. Avoid at all costs.
Jim Β· 27 August 2022
Agent replied Β· 23 June 2023
Hi Jim,
I am disappointed to read the review you have given us and do not believe this to be a fair evaluation of our services.
I can see that whilst the property was incorrectly listed as having two bathrooms for a short period of time this hasnβt been the case since October 2019, before even the original members of your tenancy group signed up for the property.
Your landlord acted out of necessity to repair the beams in the property and whilst this unfortunately resulted in a large mid-tenancy repair your landlord did compensate you for the inconvenience.
Unfortunately, as the rest of the group did not authorise the release of their deposits for us to re-lodge these collectively your deposit was held separately, once we were notified that your deposit hadnβt been released this was actioned by our team and your deposit was transferred to you.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI've been a tenant under Point Properties for two years and I can't thank them enough for being the perfect letting agency. They have been consistently professional and efficient throughout my tenancy agreement: always on hand to answer queries or resolve problems usually on the same day or within the shortest possible timeframe, give important information regarding the property and deliver their service in a friendly and helpful manner. I want to give a special mention to Nicole Swanton as a stand-out member of the team as she has been nothing but good-natured and happy to help at any moment. I would highly recommend this letting agency for both students and working professionals.
Sarah Β· 27 August 2022
Agent replied Β· 23 June 2023
Hi Sarah, Thank you for your feedback on our service. It has been great to have you as a tenant the past two years. Good luck with your future endeavours.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleFOR STUDENTS:
The best property agency I've dealt with out of five different ones. These guys are very professional, great at communicating, and all maintenance is carried out swiftly. Really respectful, accommodating, and understanding team. 100% recommend them to any group of students.
Robert Β· 1 April 2026
Agent replied Β· 15 April 2026
Hi Robert,
That is very kind and we appreciate you leaving us a review and having a positive experience.
Thank you,
Point Properties team
β
β
β
β
β
5/5
GoogleExcellent service from Collby as always! If I have a new property to sell in Liverpool - he knows his investors and will deliver. If I have a client that needs management in the area, he is my first point of call. A breeze working with him and the team at point properties and I look forward to working together again in the future!
Linzie Β· 15 September 2025
Agent replied Β· 15 April 2026
Hi Linzie, Thank you very much for your kind review. We will pass on the comments to the team. We also look forward to working with you in the future.
β
β
β
β
β
1/5
GoogleAccommodation is absolutely terrible. From my room I can hear electrical noises and loud floor board noises from residents above. The doors have faulty locks which have caused me to be locked out from the apartment waiting 40 mins in the rain just to get in. A radiator in my flatmates room smells like rotten fish. If you want a peaceful time, do not book a room at Apartment 17, Berwick street.
N Β· 23 June 2022
Agent replied Β· 23 June 2023
Hi Niki, thank you for your review.
I am disappointed that you are unhappy with the property you rent from us. I can see that there was one occasion when there was an issue with the block door and our locksmith attended on an emergnecy appointment. Unfortunately I can't see most of what you have highlighted in your review on our system. If you have any outstanding issues in the property please email us on mail@pointproperties.info with details of these so we can look into what is required to resolve these.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI spoke with Colby last year, and he understood exactly what I needed to find a tenant. The property was only empty for around seven days. He was fast, efficient, and everything was seamless. I would happily use him again. Thank you.
Angela Β· 15 February 2026
Agent replied Β· 15 April 2026
Hi Angela,
That is very kind of you. We are glad you had such a positive experience and look forward to assisting you in the future.
Thank you,
The Point Properties Team
β
β
β
β
β
5/5
GoogleFantastic Service from a Reliable Agency!
I recently needed help retrieving a parcel that was sent to a house I used to rent from Point Properties, and I cannot thank them enough for their swift and professional assistance! The team was incredibly helpful in tracking down the parcel and ensuring it was returned to me in no time.
Throughout my time renting with Point Properties, they have consistently been a reliable and responsive agency. They were always quick to address any queries or issues I had, making the entire renting experience stress-free. Their professionalism and attention to detail really set them apart.
I highly recommend Point Properties to anyone looking for a trustworthy and efficient letting agency!
Emma Β· 10 October 2024
Agent replied Β· 24 October 2024
Hello,
We appreciate your feedback and thank you for taking the time to leave us a 5* review.
From all the team at Point Properties.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleHighly recommend this property. The flat was well-maintained, and the management team at Point Properties was always professional and responsive. If you're looking for a hassle-free living experience in Liverpool, this is a great choice.
Iza Β· 15 February 2026
Agent replied Β· 15 April 2026
Hi Iza,
That is very kind of you. We are glad you had such a positive experience with us!
Thank you,
The Point Properties Team
β
β
β
β
β
5/5
GooglePoint properties were amazing with helping me find tenants. Communication with collby and the team was always quick to respond and always willing to answer questions I had. I will be using them again in the future when I am in need.
Great service 10/10
Matt Β· 15 November 2025
Agent replied Β· 15 April 2026
Hi Matt, Thank you very much for your kind review. We will pass on the comments to the team.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleSuperb from start to finish. Fast and efficient. Have used this company for years and always get a great and reliable service. Personal care. Highly recommend
David Β· 25 March 2026
Agent replied Β· 15 April 2026
Hi David,
Great to hear of your positive experience and we thank you for using us!
Thank you,
The Point Properties Team
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI have been using Point Properties for.3 years with a property that I chose. There have been quite a few problems with the property (damp, etc.). The service, care, responsiveness and detail that Keeley and the team have given me is more than exceptional.
I didn't expect this level of service for someone currently only managing a single property. I hugely recommend them.
Steve Β· 25 June 2024
β
β
β
β
β
5/5
GoogleAs a student tenant, point properties are a great team who have attended to all of our needs. The constant communication with them via the WhatsApp group chat has meant that any issues or questions of ours have always been seen to quickly. The house is in great condition & in a perfect location for commuting to uni. Definitely using them for our 3rd year uni house! :))
Marcy Β· 17 October 2024
Agent replied Β· 24 October 2024
Hello Marcy,
It is great to hear you are satisfied with our service.
We appreciate your feedback and thank you for taking the time to leave us a 5* review.
From all the team at Point Properties.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleWe've been renting a student house through Point Properties and the experience has been great. The team is responsive, professional, and easy to communicate with. Any maintenance issues have been dealt with very very quickly. Would definitely recommend them to other students looking for housing!
Hannah Β· 15 July 2025
Agent replied Β· 15 April 2026
Hi Hannah,
Thank you very much for the 5* review - we are glad you have had a great β¦ More
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.