Every review we hold for the Lewisham office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleYinka and Andrew have both worked very hard on the sale of or home resulting in a smooth and successful sale. They kept us up to date with everything on a regular basis with good, clear and honest communication. We highly recommend …
Liz · 17 September 2025
Agent replied · 17 April 2026
Dear Liz,
Thank you so much for your kind and detailed feedback! We’re delighted that … More
★★★★★ 5/5
TrustpilotProper lettings
We have just re-let our property with Aaron and the team at Winkworth and found it to be a smooth experience. This is the second time they will have found us tenants and we very much appreciated the patience and advice Aaron and his team have offered throughout.
Thomas · 4 April 2023
Agent replied · 26 October 2024
Thank you very much for the excellent review.
★★★★★ 5/5
Trustpilotexceptional
I would like to thank James for his outstanding help and support during the process of purchasing the property. I can't be more thankful to James and his exceptional professionalism, he went above and beyond to make the entire process as smooth as possible. I would like to give my highest recommendation.
Eve · 26 October 2022
Agent replied · 26 October 2024
Thank you so much for taking the time to leave an excellent rating. We really appreciate your business. Please let us know if we can do anything for you in the future.
★★★★★ 5/5
GoogleWe had a really positive experience using Winkworth to recently sell our property and would definitely recommend them. Jordan and Paul were fantastic, they were professional and responsive.
Katie · 27 June 2024
Agent replied · 25 October 2024
Hi Katie,
Thanks for your review, so happy to hear everything went smoothly for you.
Winkworth Forest Hill
★★★★★ 5/5
TrustpilotTerrific sales team - Lady and Sean are brilliant
Terrific sales team. Lady was flexible and accommodating when we wanted to arrange property viewings, and her knowledge of the local area is second to none. Sean was proactive and helpful and really worked hard to move our purchase towards a swift completion. Five star service, would definitely recommend.
Belinda · 31 January 2023
Agent replied · 26 October 2024
Thank you so much for taking the time to leave an excellent rating. We really appreciate your business. Please let us know if we can do anything for you in the future.
★★★★★ 5/5
TrustpilotThe Winkworth team in Kensal Rise
The Winkworth team in Kensal Rise is exceptional. Thorough, caring, professional, and relentless in finding our ideal home.By far the best team we came across and that was reflected in the quality and choice of the houses they had access to, clearly, they are trusted by many.
Andrew · 5 April 2023
Agent replied · 26 October 2024
We're happy to see that you had a 5-Star experience at Kensal Rise! Thanks for sharing.
★★★★★ 5/5
TrustpilotWinkworth is the agent you need
Kerry and Sarah were so helpful and made our process seamless. They were very understanding during obstacles and always found a way around it. They are also very proactive and the nicest agents I have ever met. The team are very responsive. They made our overall experience easy and lovely. I couldn’t thank them enough
Rachel · 12 September 2024
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat experience
Aaron brings his many years of exerience to bear in an offering which a parachutist would characterise as 'good all the way'
161188 · 13 March 2026
Agent replied · 24 May 2026
Thank you so much for taking the time to leave an excellent rating! We really appreciate your business. If you can please let us know which office you dealt with I can pass on your lovely review.
★★★★★ 5/5
TrustpilotBrilliant letting agent team
Every dealing I have had with Winkworth Kensal Rise has been superb. They are an incredibly charming and efficient team, always on hand for any queries. They are knowledgeable about the market and have always found great tenants really quickly. Wouldn't ever use anyone else.
SIMON · 12 May 2023
Agent replied · 26 October 2024
We're happy to see that you had a 5-Star experience at Kensal Rise. Thanks for sharing!
★★★★★ 1/5
TrustpilotThe worst agency .
The worst agency .. I had a viewing yesterday and I went to see the flat with my wife and my 6 months old babe ,and my agent Lewis Impleton , probably he hasn’t so happy with that , he tried to avoid answer my question, very poor customers skills , he wasn’t even showing me the house , not talking at all .. probably you could see he was not interested to rent the flat to me from the first moment .. after that i told him I was happy to rent the flat and I have everything had they need .. while allAnswer was been answered next day was asking me again the same question by email . .. his email very unprofessional, he was like writing to a friend .. never mind after all that , not answering to me for 2 days , I had to email him again and after the reply of him was that the flat it’s been gone .. that all , didn’t even ask me if he can show me some other properties that are still on the market..
Gio · 14 March 2024
Agent replied · 26 October 2024
At Winkworth we are always disappointed to receive a review such as yours and I am sorry to hear of your personal experiences. All the Winkworth Offices are independently owned and operated and if you are able to update you review and provide details of the office that you had dealings with, we will be able to look into your concerns accordingly. Thank you in advance.
★★★★★ 5/5
GoogleGeorge was patient and professional, acting as an intermediary between us and the vendors. He was very understanding of various issues that arose along the way, helping to resolve them, and offered reassuring knowledge of the house-buying process.
Matthew · 26 October 2023
Agent replied · 25 October 2024
Dear Matthew,
Many thanks for your review. Wish you the very best at your new home and we remain at your disposal.
Winkworth Forest Hill
★★★★★ 5/5
GoogleI’ve had a really positive experience working with Yinka throughout the home-buying process. He has been incredibly professional, informative, and consistently responsive to all of my question, no matter how big or small. I always felt like …
Anne-Marie · 10 October 2025
Agent replied · 8 September 2025
Dear Anne- Marie
Thank you for your review! We're thrilled to hear that Yinka has provided great … More
★★★★★ 1/5
TrustpilotPlease avoid them. Reclaiming our deposit has become a lengthy and arduous process
Unfortunately, our experience with Winkworth has been so disappointing that I must give a 1-star rating, though I wish there was an option for zero stars. They have repeatedly made false statements to unfairly extract money from tenant. Even damage noted in their own move-in inventory report from last year is now being used against us to justify charges. It's disheartening to witness their prioritization of profit over fairness. When confronted, they suggest disputing through "my deposit scheme," only to further inflate fees. Our cleaning fee surged from £140 to £336, and apart from maintenance fees were hiked for pre-existing damages. Despite returning the property in better condition, we were still charged professional cleaning fees for mold, dust, and dirt present upon move-in. They even colluded with their inventory company to exploit situations for financial gain, leaving us speechless. Additionally, we graciously accommodated potential tenant viewings three times in 10 days, only to have our privacy violated as individuals freely took photos and rifled through our belongings without consent. This experience has left us profoundly disappointed and hesitant to engage with Winkworth in the future.
W · 22 February 2024
Agent replied · 26 October 2024
At Winkworth we are always disappointed to receive a review such as yours and I am sorry to hear of your personal experiences. All the Winkworth Offices are independently owned and operated and if you are able to update you review and provide details of the office that you had dealings with, we will be able to look into your concerns accordingly. Thank you in advance.
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat team!
Aaron, Shaun and the team at Winkworth worked to hard to find our family the perfect short term rental solution. They were responsive, helpful and genuinely cared about meeting our needs. Thanks team for making what could have been a very stressful time, as smooth and easy as possible!
Jodie · 11 November 2024
★★★★★ 1/5
TrustpilotWorst Ever
My experience with Winkworth was a masterclass in chaos and incompetence. A real circus is even better them. Not only did they turn a blind eye to broken properties, but they also seemed to have a PhD in denial and deception. They don't even have the decency to possess basic moral standards. I bet Winkworth does not care their branding or reputation, basic thing for a business. Their idea of 'professional cleaning' was a joke - the place was dirtier than a pigsty, with mold, spiders the size of small cars, and no sign of any supposed cleaning crew. And don't even get me started on their response time - it's like they only sprang into action when I threatened to pack my bags.During checkout, they pulled out all the stops with their wild accusations, conveniently forgetting that the damages were already there when I moved in. But oh no, let's blame the tenant instead!And as if dealing with Winkworth wasn't enough, their partner in crime, ACT Property, was just as useless. It's like they were in cahoots, caring more about squeezing every penny out of me than addressing my legitimate concerns.Privacy? What privacy? They had no qualms about waltzing into my home uninvited, rearranging things like they owned the place. And to top it all off, they even decided to whip up a meal in my kitchen without so much as a 'by your leave.' They took away my letters too.Getting my deposit back was a whole saga, thanks to their fault-finding frenzy. But hey, at least I've inadvertently become their biggest promoter in my community (whatsapp, X, facebook, signal, neighbours) about Winkworth. The way word spreads, it's like a snowball effect! I am so excited!
Tong · 19 February 2024
Agent replied · 26 October 2024
At Winkworth we are always disappointed to receive a review such as yours and I am sorry to hear of your personal experiences. All the Winkworth Offices are independently owned and operated and if you are able to update you review and provide details of the office that you had dealings with, we will be able to look into your concerns accordingly. Thank you in advance.
★★★★★ 5/5
TrustpilotSelling made easier
Very good advice when selling my late sister flat and traveling from Warwickshire to complete the sale was made easier by a lot of help
Shirley · 23 January 2026
Agent replied · 22 February 2026
Thank you so much for taking the time to leave an excellent rating. We really appreciate your business. Please let us know if we can do anything for you in the future.
★★★★★ 5/5
TrustpilotI have just re let my apartment
I have just re let my apartment through the Kensal Rise Office who have been managing my property for 2 years. Aaron and his team were fantastic and managed a turnaround in record time resulting no loss of rental revenues. The process was extremely efficient and very re assuring. They went above and beyond my expectations. Totally recommend.
Alison · 29 March 2021
Agent replied · 26 October 2024
Afternoon Alison. Thank you so much for sharing your positive experience with Winkworth Kensal Rise. All of the Winkworth offices are independently owned and operated and Aaron and his team are truly dedicated to providing the best service possible for their clients. It is excellent news that you felt they exceeded your expectations and are delighted that you would recommend Aaron and his team to other potential clients. Wishing you all the success with your property moving forward. Kind regards Winkworth Client Services
★★★★★ 5/5
GoogleLux, Yinka and Andrew have been great in marketing my property. They are truly professional, helpful and true to their words. Would recommend them to anyone who wishes to buy or sell property.
Steven · 1 November 2025
Agent replied · 17 April 2026
Dear Steven,
Thank you so much for your kind words. We’re delighted that the team could … More
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat experience with Winkworth
We rented an apartment though Winkworth last month and the process could have not been any better. From coordinating the viewing to signing the contract and moving in, Aaron and his team have gone above and beyond. Would definitely recommend them if you are planning to rent/ buy around the area.
Lucas · 6 September 2024
★★★★★ 5/5
GoogleWe used Winkworth Forest Hill to sell our flat. We’ve had the pleasure of working with Andrew, Yinka and Peter - all have been spot on. Always punctual and happy to help with our (many) queries. …
George · 17 September 2025
Agent replied · 22 October 2025
Dear George,
Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that Andrew, Yinka, and Peter provided punctual and helpful support throughout your selling … More
★★★★★ 5/5
TrustpilotAs a landlord of two properties I have…
As a landlord of two properties I have been renting with through Winkworth for 8 years now. They have always provided me with a professional and reliable service. Aaron and the team are prepared to go above beyond to ensure a smooth service.
Katie · 3 March 2023
Agent replied · 26 October 2024
Thank you so much for taking the time to leave an excellent rating. We really appreciate your business. Please let us know if we can do anything for you in the future.
★★★★★ 1/5
GoogleI used this company to help me find a tenant for my Forest Hill property. It didn't go very well. With 2 months notice to find a tenant, they failed to do so causing me lost rent. Repeatedly showed up to give viewings with little notice whilst the old tenants were at home causing complaints. When asked directly if there were any issues with the place during the change-over, they assured me all was well and the place was ready. I later had to spend 100s of cleaning and gardening, causing upset to the new tenants.
Winkworth made excuses about how I didn't pay for the additional service that allows them to spot stains on the couch, piles of rubbish bags and an untended garden. I'd thought the nearly 2000 I did pay them would have bought me a little common sense from the staff, but no. Time to look for a new agent
Steve · 30 November 2023
Agent replied · 25 October 2024
Dear Steve,
Thanks for sharing your feedback. We’re sorry your experience didn’t match your expectations. It was an uncommon instance and we’ll do better in the future.
We did give the tenants the appropriate 24 hours’ notice prior to any viewings however as you were informed during the marketing there was access issues between the tenants who weren’t on talking terms which greatly delayed when viewings could begin.
To clarify, we honoured the Let Only service requested. Inventory Check ins / check outs are third party additional services which you decided against when we asked if you’d like to get one done, had this been conducted a lot of the issues you have raised would have been noted on a report with photographic evidence to back up your claim during a deposit dispute. You did not opt for this service nor instruct an inventory company to act on your behalf.
Please feel free to reach out to me with any further comments, concerns or suggestions you wish to share. We would love to make things right if you give us another chance.
Gibson Oluwole
Associate Director
Winkworth
★★★★★ 5/5
GoogleWorking with Sham is an actual pleasure, super helpful and really supportive throughout the whole process
Aaron · 25 September 2024
Agent replied · 25 October 2024
Dear Aaron,
Thank you so much for your review. Glad we could help you find the right property.
Winkworth Forest Hill
★★★★★ 5/5
GoogleI would like to say thank you to Katerina, lovely agent at Winkworth and do the best to help me with viewings and offer. She was very helpful, friendly and honest. Excellent service!
Egle · 26 October 2023
Agent replied · 25 October 2024
Dear Egle,
Thank you so much for your review. Glad we could help you find the right property.
Winkworth Forest Hill
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.