Every review we hold for the Horsforth office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 1/5
GoogleAs a franchise- they should be ashamed of themselves. Rented a flat for 2 years and the problems that were there when I moved in are still there. They will ignore you until they can’t possibly anymore then respond so rudely, I’m surprised Carolyn still has a job.
Aims · 4 May 2022
★★★★★ 5/5
TrustpilotCat and Dale both provided an excellent…
Cat and Dale both provided an excellent service. They were fully supportive throughout what was a very protracted and difficult sale.
Mr · 1 May 2024
★★★★★ 5/5
GoogleGreat service start to finish
T · 29 January 2023
Agent replied · 8 July 2023
Thank you very much for your review, we very much appreciate it.
★★★★★ 1/5
TrustpilotVery poor customer service
Very poor customer service. The Sales & Customer Manager (Carolyn) was late to our viewing, repeatedly obstructive, and rude. She did not answer emails or phone calls promptly.Her evasive and unhelpful behaviour throughout our contact slowed the house sale process down and added stress.
Joc · 14 February 2022
★★★★★ 5/5
TrustpilotVery helpful and efficient
Very helpful and efficient. Thank you for your assistance in selling my property.
Mr.Chandler · 17 June 2024
★★★★★ 5/5
AllAgentsExcellent service. Recently
Excellent service. Recently purchased a property and Katerina from the horsforth office kept me up to date and was lovely to talk to.
Angus · 21 September 2023
★★★★★ 5/5
GoogleExtremely attentive to what we were looking for in the LS16 & LS18 area. They were able find properties suited to us within as short amount of time, the friendly service we received means we would recommend Martin & Co to any home buyers or landlords looking to let.
Joe · 2 July 2016
★★★★★ 5/5
TrustpilotVery supportive and provided full…
Very supportive and provided full information throughout the purchasing process
Shaun · 28 March 2024
★★★★★ 5/5
AllAgents"Very supportive and provided..."
Very supportive and provided great advice throughout the purchase process.
Shaun · 28 March 2024
★★★★★ 1/5
GoogleAbsolute cowboys! Had no end of trouble with Martin and Co Horsforth. If you are considering renting a property with them... DON'T! They have scammed me many times with general maintenance issues by charging me call out fees for repairs …
Alex · 30 October 2020
★★★★★ 1/5
FacebookI'd rather live in a cardboard box than have to deal with this agency again.
Jonnie · 12 March 2015
Agent replied
Hi Jonnie & Justina, we are really very sorry that you have not had a positive experience with our agency. We understand that you were very disappointed to have been asked to vacate the property you were renting with us. Unfortunately we do not have an…See more
★★★★★ 1/5
FacebookAvoid like the plague. Terrible agency with no morals.
Justina · 12 March 2015
Agent replied
Hi Jonnie & Justina, we are really very sorry that you have not had a positive experience with our agency. We understand that you were very disappointed to have been asked to vacate the property you were renting with us. Unfortunately we do not have an…See more
★★★★★ 5/5
GoogleVery good service
John · 1 August 2026
Agent replied · 22 August 2026
Hi John,
Thank you so much for your kind feedback. We truly appreciate you taking the time to share your experience and your lovely comments about our service.
From all of us at Martin & Co, thank you for your support!
★★★★★ 1/5
GoogleHorrible, I've send couple of emails, call them twice regarding a viewing. Never got a response from them.
Katya · 4 May 2022
★★★★★ 5/5
FacebookThe best lettings & estate agency in Horsforth! The staff are incredibly knowledgeable, realistic and friendly. I will not be taking my services anywhere else
Stephen · 13 March 2015
★★★★★ 5/5
GoogleProfessional, friendly and helpful from start to finish. Would reccomend to anyone looking to buy or let in and the Horsforth area.
Stephen · 31 March 2016
★★★★★ 1/5
GoogleCarolyn's attitude is surreal.
Nxth · 10 February 2022
★★★★★ 5/5
Facebookbrilliant service and excellent staff
Carolyn · 23 December 2020
★★★★★ 1/5
GoogleTrash go to Horsforth Houses
Hussain · 22 September 2020
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Shaun · 22 August 2024
Agent replied · 2 August 2024
It is our pleasure to provide the excellent customer service you have experienced. Our team strives to provide the highest quality of service to ensure that our customers are satisfied. We look forward to working with you in the future
★★★★★ 2/5
GoogleRating only, no written review.
Stephen · 5 February 2022
★★★★★ 1/5
GoogleAppalling.
Corinna · 1 January 2021
★★★★★ 3/5
GoogleRating only, no written review.
Tazzy · 29 February 2020
★★★★★ 4/5
GoogleRating only, no written review.
Melisa · 29 July 2019
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.