Every review we hold for the Hornchurch office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleThis is a bit delayed writing this but I can’t recommend this place enough. David couldn’t have tried harder for us. He gives a very Personal service and is very prompt at getting things done In quite a relaxed manner. Quite often I couldn’t keep up with him. He often helped out of hours when needed.
Richard · 29 August 2024
Agent replied · 26 August 2024
Thank you Richard
★★★★★ 5/5
GoogleIt was my first time dealing with an agent and I had my doubts looking at pastr experiences of my friends. But David was different and had been very helpfull in clarifying all queries. I really recommend David and Apple Property Services for any let and purchase deals. Good luck David..
Prashanth · 28 August 2019
Agent replied · 26 August 2024
Thank you very much prashanth, we are happy to help any time.
★★★★★ 5/5
GoogleThank you to Kimberley and the team for your fantastic services and amazing value for money service. I’ve been renting my homes for 30 years and you are by far the nicest agents I have come across. I would highly recommend to any one.
Vallery · 27 August 2020
Agent replied · 26 August 2024
Dear Vallery,
We are happy to help and hope to see you again soon.
★★★★★ 5/5
GoogleI am what you would probably call a diffcult client, since I am an international ex-patriate in London. But David has been very helpful and professional in his approch and has helped me immensly to secure my flat within a week of arriving in London.
Matúš · 28 August 2019
Agent replied · 26 August 2024
Your welcome sir, I hope you enjoy your property.
★★★★★ 5/5
GoogleDavid (Apple Property Services) was outstanding helping me with both renting out a property and getting my house sold as well helping with all associated paperwork, even after we had sold our home, David was still at the end of the phone
Gordon · 27 August 2020
Agent replied · 26 August 2024
Thanks for the review Gordon, happy to help you any time in the future as well.
★★★★★ 5/5
GoogleVery happy with the service provided, assistance and advice from start to finish with both the sale of my property and purchase of the new one. David was always available even outside office hours.
I would highly recommend David and his staff.
Graeme · 27 August 2020
Agent replied · 26 August 2024
Thank you for your review, i hope you enjoy your lovely new house.
★★★★★ 5/5
TrustpilotIt is important to remember dave is hard working and will deliver
This agent had good selection of fair priced properties.dave works really hard and like all agents ive contacted you have to be patient. He was allways on time and gave me a grate service.i would recomend him to eny one.every firm has good and bad reviews but at the end of the day dave gave me a good deal and did exacacly what he said.other agents prices where alot dearer,polite and puncual.meny thanks to dave and his staff.well done .
Mick · 20 August 2024
★★★★★ 5/5
GoogleI would highly recommend David and team, they went above and beyond to help me
Extremely polite, helpful and professional .
l had to phone them out of hours and was told it was no trouble at all.... great service
Lindsey · 27 August 2020
Agent replied · 26 August 2024
Thank you for taking the time to give us a review, your more than welcome any time.
★★★★★ 1/5
TrustpilotDiscrimination from David
David served me with a Section 21 after a definitive relationship breakdown with my ex. David then exclaimed that I could not “afford” to live there alone, yet I lived there for two and a half years without my ex and managed just fine.
Danielle · 4 October 2025
★★★★★ 1/5
GoogleBased on your previous answers, it seems that you do not remember anything of what they criticize you because I do it recently (the same day as 1 week before moving in you tell me that I can no longer do it).
The worst agency and the worst person I have ever met (David), very rare that he answers calls, messages, emails, and when he does he does not show education. After 3 long weeks managing the rental of a flat (Benjamin Close), step by step, making sure that the flat is for me, having paid the Holding Deposit ... 1 week before the moving by TEXT MESSAGE (without even a "sorry") makes me know that I can no longer move into the property because the owner will use it for his personal use but I check the rental Apps and the property is still available only 100 pounds more than what he offered it to me. Swindler, irresponsible, a man without word and commitment.NegativeResponsiveness, Quality, Professionalism
Mariauxy · 27 August 2021
Agent replied · 26 August 2024
Dear Mariauxy,
I’m slightly perplexed as to why you’ve given us one star. The landlord and his wife have decided to split up. He has decided to move back in to the property, even though it’s not nice there’s nothing we can do.
The property was always £1100.00 the landlord had accepted an offer from your self at a lower rate. As per our terms and condition with your self the property advert would remain up until you fully passed referencing. You personally had still not completed referencing and your partner had uploaded a payslip well below what he had stated his salary was, so we were waiting for your verification to balance out the required affordability when the owners pulled out.
So the reason it took 3 weeks to pass referencing was down to how long you took to supply information.
You would often call up 4/5 times in a day for an update without finishing supplying what the referencing agent had asked for(your partner actually apologised for this) You were also asked to deal with them direct and they are paid to do the referencing.
You call us swindlers but we refunded your holding deposit within 2 hours of finding out the landlords change in circumstances. You have also now applied for 2 other properties that we have available to rent, so we can’t be that bad.
I personally let your partner know when it was sent and it would be there before the end of the day and he replied thank you. We also offered to let you know if we found something similar of which we would of put you top of list. You would of had no out of pocket expenses.
I am sorry that the owners pulled out of the deal but unfortunately for us we are only the middle men in deals and as they own the property, we can’t force anyone to take you as a tenant.
★★★★★ 5/5
GoogleWe have used Apple property services to rent out our flat a couple of times now. We are always extremely impressed with how helpful and knowledgeable David is, he always finds good tenants, and goes above and beyond to make sure everybody is happy. We wouldn’t hesitate in recommending David and will continue to use him in the future.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Rochelle · 27 August 2021
★★★★★ 5/5
GoogleMy husband and I would like to thank David for his support and honestly in finding our new home.
I would highly recommend David and Apple property services to anyone renting or buying/selling their properties.
Clare · 28 August 2019
Agent replied · 26 August 2024
Thank you
★★★★★ 5/5
GoogleDefinitely would recommend to all my friends and family! They offer a competitive price With a fully experienced Agent Dave! Thank you for this amazing services by Dave and his team !
Wai · 27 August 2020
Agent replied · 26 August 2024
Thank you
★★★★★ 5/5
GoogleFantastic Service. Always goes above and beyond what is expected. I couldn't imagine using any other estate agent to rent or manage my property after the service and peace of mind you have given me. Thanks David!
Diana · 28 August 2016
Agent replied · 26 August 2024
Thanks for the kind words Mrs Collins
★★★★★ 1/5
GoogleDavid is quite rude, unprofessional and abrupt!!
Bilal · 27 August 2023
Agent replied · 26 August 2024
Dear bilal,
You are a customer of your parking space and not apple proeprty services after speaking with you on the phone. Please would you kindly remove your review as you are not a customer of ours. Their contact number is 07418 360 404, I’m going to put your contact number and email address up so Google can contact you as you are not a customer of ours.
07306 013851
supernova432@live.com
★★★★★ 1/5
GoogleSurprised I had such a bad experience due to the amount of good reviews on here.. maybe I was just unlucky. Had a viewing this bank holiday Sunday booked but never received confirmation. The opening hours say that it's open Sunday from 10 but called the office and David multiple times but no one picked up. Eventually got a text after I text David asking if it was confirmed and was told it was Monday not Sunday, asked to clarify as email said Sunday and got a one word reply saying today. Ten minutes before I was due to leave got a text (again no call) saying tenants cancelled. I asked when we'd be able to rearrange as it was quite inconvenient and didn't want to wait around all day and just received a rude text saying it wasn't his fault. I appreciate it may have been beyond his control but had 0 apology and seemed like we were just being a complete nuisance. Wouldn't use again.
Ness · 28 August 2019
Agent replied · 26 August 2024
Dear Vanessa Arger,
I have taken the liberty of personally texting you before writing this reply. Unfortunately, there was some confusion as we don't open on Sundays or bank holiday's. As you were due to meet the tenants at the property directly, you contacted us to confirm your appointment. I personally ( on my day off) contacted the tenant to confirm the apportionment, they then cancelled the appointment to which i let you know. I'm sorry if you felt our service, didn't reach our own high standards and i hope you accept my sincerest apologies for any inconvenience caused on that day.
★★★★★ 5/5
GoogleAs a multi landlord i could not be happier with my decision to change from my previous managing agents (a well know national brand) to Apple Property Services. They ensured the transition was smooth and straightforward. They made sure to advise me along the way, keeping me informed at all times, and have dealt with any property issues promptly. I am confident my properties are in safe hands. I have recommended Apple Property Services to my family and friends who have also decided to use their services and we couldn’t be happier. It’s refreshing to come across an agency who actually does what it says on the tin!
Paul · 28 August 2019
Agent replied · 26 August 2024
Thank you.
★★★★★ 5/5
GoogleDavid was extremely professional and informative and after finding us our desired property worked diligently to conclude the contract so we could move in on our desired date. Highly recommended.
Sam · 28 August 2019
Agent replied · 26 August 2024
Thank you for your kind words.
★★★★★ 5/5
GoogleA good first experience dealing with Apple Property Services, Hornchurch. Excellent customer service; hassle free experience. David and his team were extremely helpful, efficient and friendly. Will highly recommend, Thank you.
Addie · 28 August 2018
Agent replied · 26 August 2024
Thank you for your kind words
★★★★★ 5/5
Googleestate/letting agents has such a bad reputation, extortion charge, shabby services which I am experiencing now, couldn't wait to shake them off, until I stumble on Apple property service, still has reservation, but David always reply promptly, not afraid to answer any question throw at him. Its a jewel in this market.Go extra long miles. His charges is excellent!
Never approach or trust one who is arrogant no matter how many years they are on the market. They just want your money!
Keep it up David!
David · 28 August 2017
Agent replied · 26 August 2024
Thank you for your kind words
★★★★★ 1/5
GoogleStay away from this unprofessional company, booked a viewing for today for a rental property on Neville road e7, left work to make it for the viewing waited around called the letting agent to be told he messed up and the properties been taken
Unprofessional
Amir · 4 June 2025
★★★★★ 5/5
GoogleApple Property Services are the first agents I've ever used and they have been 10/10 from the beginning
When finding an agent my main concerns were hoping the agent I find are efficient, they communicate and are professional and Apple Property Services have gone above and beyond to provide the best service I could have hoped for.
Theo · 27 December 2024
★★★★★ 5/5
GoogleThank you to Kim and the team for helping me from start to finish with property. I would highly recommend these agents to everyone.
Vernon · 27 August 2020
Agent replied · 26 August 2024
Dear Mr Lee,
Thank you for your 5 star review as always we are happy to help any time.
★★★★★ 1/5
GoogleWorst experience as ever have of a letting agent. David is totally un professional. David is a trap and fraudster.
Aims · 27 August 2020
Agent replied · 26 August 2024
Dear mr aims pak,
You lied on your referencing forms, you took 2 weeks to provide your referencing forms, you missed your move in date by 2 weeks and we still persisted on trying to help you until your own company wouldn’t provide your salary/ give you a reference and when they did it was £15k a year less then you’d reported. We offered you the chance to provide a Guarentor and you couldn’t. We offered you the chance to pay a portion of your rent in advance you couldn’t afford to do that even after sending us what didn’t look like real proof of funds in my personal view.
You then complained to prs that we had done all of the above and they have found against you and in favour of us.
The moral of this story is don’t try and lie to us, don’t try and send through fake false or miss leading paper work and you won’t lose your holding deposit.
I will happily take this bad review as a badge of honour, we won’t let bad tennats in to our properties and we will keep your holding deposit if you lie, swear, threaten, abuse our staff when your caught out. We thoroughly reference every tenant and it looks like we did well to catch you out.
David Pollock
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.