Trusted Agent profile

Apple Property Services reviews

3.8

★★★★★ Good

115 reviews across 3 platforms

87 Park Lane, Hornchurch RM11 1BH

Apple Property Services's Hornchurch office at 87 Park Lane is rated 3.8 out of 5 across 115 reviews on three platforms, including 98 Google reviews rated 3.9. Checked 9 October 2026.

Google logo

3.9 / 5

98

Reviews on Google

This office

Yell logo

5.0 / 5

2

Reviews on Yell

This office

Trustpilot logo

15

Reviews on Trustpilot

This office

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Hornchurch office, from every platform, shown as written. First names only.

1/5

Google

We enquired about a property for renting and David ask us to come for viewing. The place was not much familiar to us. We went there on time and waited there for half an hour for him but no one responds and later he told us he didn’t confirm the appointment for viewing. That was the recent experience happened to us from this Apple Property Service. Totally disrespectful and disappointed… 🚫🚫🚫🚫🚫

Sangeetha · 29 August 2025

Agent replied · 27 December 2025

Hi, You’ve left 2 one star reviews about the exact same viewing you were never confirmed to view. I have asked if you wanted to see the flat again and not had a response but had to negative reviews from your self rather than actually communicating with us. Please let me know if you want to see the flat as it’s still available and you would be meeting the tenants directly not us.

5/5

Google

David is an absolute legend and one of the nicest people I’ve ever met in the property business. I rented a flat from him in Romford for a year and honestly never had a single issue. Everything was always smooth and stress-free. Even when I paid my last month’s rent 10 days late, David was so understanding, he never made it into a problem and didn’t charge me any extra fees. That really shows how fair and genuine he is compared to many other landlords or agents. Apple Property is by far the best letting and estate agency in Romford, Hornchurch, and the surrounding areas. They are professional, reliable, and treat tenants with respect. If you’re looking for a trustworthy property agent, I highly recommend David and the Apple Property team. David is truly a living legend in this business

Fay · 28 October 2025

5/5

Trustpilot

Amazing experience with Apple Property…

Amazing experience with Apple Property Services. David was very kind and helpful throughout the whole process for us :as we aren’t very experienced tenants and had a lot of questions. Thank you so much!

Jade · 19 June 2026

1/5

Google

Nobody would show up for the viewing. Only go with this agency if you have time to waste. David and this agency are just unreliable and unprofessional. UPDATE: I’ve noticed the agency is now claiming that I was unable to find the property. This is completely untrue. I was told hours later, after receiving no answer, that the tenant was “apparently sick.” Please make your story consistent and stop wasting people’s time. I wouldn’t normally complain this much, but it’s clear this agency has a repeated pattern of not showing up to scheduled viewings.

Ann · 28 September 2025

Agent replied · 27 December 2025

Hi Ann, You had an appointment booked and confirmed with you to meet the tenants directly. I spoke with you and the tennat on the day. We had 3 out of 4 people view the flat you enquired about. Some how you didn’t manage to find the flat. If you would like us to rebook you in please let us know.

5/5

Google

Thanks again David & team. I had previously used a well known household name to attempt to sell my property. I don’t know it at the time but they had overpriced my property and then spent the next 4 months making me reduce it and putting in offers well below asking price. I decided to shop around for a new agent and I am so glad I came across David. He is extremely knowledgeable and forth coming and was so patient and understanding given my previous experience. Selling your home is stressful enough I’m just glad you were able to relieve some of my stresses.

Maggie · 26 March 2026

1/5

Google

Went for a viewing on Bennison drive Harold wood on 30/7/2025 as per guidance from agent David (apple property service) reached there by 6 pm directly from work place. No one came for viewing and when we ask for explanation they are telling the viewing was not confirmed from their side. 🚫Unprofessional 🚫No ethics 🚫Totally waste of time 🚫Try another agents …… ❌❌❌❌❌❌🚫🚫🚫

SREENI · 29 August 2025

Agent replied · 27 December 2025

Hi, Your Vieiwng was never confirmed with us that’s why no one showed up and you were never given the address. I asked to rebook you in and all you wanted to do was complain that no one had shown up. When I emailed you a copy of our emails and asked you to show me where we had confirmed a time and place you were unable to do so. I again apologised and asked if you wanted to rebook. You then ignored me.

5/5

Google

I've been dealing with Apple Property Services (and David before that) for many years now. Basically, wherever David goes, I will bring my business. Could not be happier for them to be looking after my properties. Above and beyond great service and a real comfort to know your property is in good hands. On to of all of that, his fees are extremely competitive. I've recommended Apple Property Services to many of my friends/colleagues and they have all had the same experience. Thank you David for your continuous hard work!!

Paolo · 27 August 2020

Agent replied · 26 August 2024

Hi Paolo, Thank you for the kind review.

5/5

Google

Cannot recommend Apple highly enough, David and his team have been nothing short of helpful, professional and knowledgeable from first contact to follow up. They respond promptly whatever method of contact I have used and have found what I consider to be an Excellent tenant for my property. They keep costs low but offer an above average service, I just wish I had found them years ago, do yourself a favour and speak to them after speaking to the high street agents and you will see what a truly great service you could have for half their price.

Kevin · 28 August 2019

Agent replied · 26 August 2024

Thank you kevin.

5/5

Google

David and his team were true professionals from start to finish. I have been a private landlord for over 15 years so I’m qualified to comment/compare his service/fees vs other letting agents. Its refreshing to have a firm such as Apple being so attentive to my needs (as opposed to their own). David was transparent and honest from the initial contact and was always contactable during our search for new tenants. His fees were very competitive (potentially market leading) and his service was good value for money. We found tenants within a matter of days and Apple handled all the checks and paperwork on my behalf. I would highly recommend Apple Property Services to other landlords.

Nadeem · 28 August 2019

Agent replied · 26 August 2024

Thank you for the kind feed back.

5/5

Google

Being first time landlords, and after a lot of procrastination, my wife and I were delighted to have found David and his team at Apple Property Services. Our bungalow in Hornchurch was let within 2 weeks of being listed and David's advice, knowledge, patience and attention was just what we needed. We wanted to find an agent we could build a working relationship with and it was a no-brainer to instruct David to provide us with a fully managed service moving forward. We would highly recommend Apple Property Services.

Mark · 28 August 2019

Agent replied · 26 August 2024

Hi mark. Thank you for taking the time to provide us with feedback, we really appreciate your kind words.

5/5

Google

Me being first time in UK and nobody really able to guide me how to find a good agent, by Chance i came across David's advertisement. After Meeting him during my first viewing i got rid of all the fears which People warned me about the bad agents who just try to get the fees and disappear. David not only helped me to find the Apartment but also helped me to understand the letting process in UK which is very different from in Germany and India. He is very transparent and fair ans was quick enough to Close the deal. I recommend him especially to the People who are foreign to this Country. Thanks David.

Varsha · 28 August 2019

Agent replied · 26 August 2024

I hope you and your family are very happy in your new home. If you need any help in the future please feel free to contact me.

5/5

Google

Having previously used 2 of the well known agents locally, I was approached by Apple Property Services to market my property. My only regret is not finding them sooner. They took brilliant photos of my property and marketed it immediately. David has been available at all times and always looked out for my best interests. He found me not one, but two tenants within a week- a task the other agents had been unable to achieve. Their fees are half of those of other agents but they are worth their weight in gold. I would not hesitate to recommend this agency.

Elizabeth · 28 August 2019

Agent replied · 26 August 2024

Thank you.

5/5

Google

As a first time landlord it’s quite daunting to find out who to trust and who offers the best service. After a lot of meetings with other estate agents I found Apple Property Services (in particular David) to have the most knowledge on my property and know all the ins and outs. From then on it was a very smooth process and I managed to get my property let within a couple of weeks David was very transparent from the beginning and has helped me throughout. All in all, I’m very happy I’ve chose them.

Colin · 28 August 2019

Agent replied · 26 August 2024

Thank you for your kinds words

5/5

Google

I was a bit sceptical at first going with a small estate agent vs. the usual high street names, but very glad I did in the end. Not only did I save a lot of money esp. with the special offer Apple Property had on at the time , I received a fantastic dedicated service. David gave me all the details I needed as soon as I got in contact with him, and communication was efficient from start to finish thanks to his prompt responses via text messaging. He understood exactly what kind of tenants I was looking for, managed to bring in a variety of potential tenants who came to view my property (almost as soon as I signed up) and he weighed up all the options for me. I appreciated the fact he understood my concerns and preferences, not trying to push me towards one or another choice, plus gave me his honest/professional opinion of which one he would go for. David was also very flexible with arrangements, was happy to accommodate all my specific requests (eg updating contract clauses, money arrangement etc.) and remained contactable outside of business hours. Very happy with the experience, highly recommended to all landlords for a tailored value for money service.

Monju · 28 August 2019

Agent replied · 26 August 2024

Thank you for taking the time to leave us a review Mr Zaman. We really appreciate your business and feedback. I’m glad we were able to exceed your expectations and look forward to working with you again in the future!

1/5

Google

I strongly advise staying away from this letting agency, it's been the most terrible experience I've ever had. I could go on and on about how awful they have been, but honestly, I’d recommend steering clear of them completely if you value your peace of mind.

Jack · 27 November 2025

Agent replied · 27 December 2025

Dear Jack Norris your again not a customer of ours and never have been. I’ve emailed Google to have this removed as again it’s a fictitious review.

1/5

Google

Really bad experience, I attempted to use this agency to rent my property, I had a viewer turn up even though viewing was not confirmed or even a time slot given, just that someone wanted to view it on a Sunday . They have now listed the property as let agreed even thought they have not rented it and said that is the only way they cant remove the listing from Rightmove portal, apparently because the system they use to post in rightmove is different to other agents, this is simply not correct and I'll have to email rightmove to get this removed when they could easily take the listing down themselves but an assuming they want to promote that they have successful lets.

Ndia.c100 · 29 August 2024

Agent replied · 8 January 2025

Hi, We can all make up lies and fake reviews. I’ll be doing the same back.

1/5

Google

Really bad experience, I attempted to use this agency to rent my property, I had a viewer turn up even though viewing was not confirmed or even a time slot given, just that someone wanted to view it on a Sunday . They have now listed the property as let agreed even thought they have not rented it and said that is the only way they cant remove the listing from Rightmove portal, apparently because the system they use to post in rightmove is different to other agents, this is simply not correct and I'll have to email rightmove to get this removed when they could easily take the listing down themselves but an assuming they want to promote that they have successful lets.

Nidia · 12 August 2024

Agent replied · 26 August 2024

Hi, We can all make up lies and fake reviews. I’ll be doing the same back.

5/5

Google

We arrived from Argentina to settle on the UK for work. David was really helpful and dedicated to provide us with answers and guidance. Always reachable. The property search and the moving itself is stressful and they helped us make the process much easier!

Natalia · 27 August 2023

Agent replied · 26 August 2024

Thank you very much I hope you enjoy your new home.

5/5

Google

David and his team has been managing my properties over 5 years now. I would highly recommend them , always attended my concern , timely responses and affordable commissions. Keep the good work !

Varun · 29 March 2024

Agent replied · 26 August 2024

Thank you very much, Jerry didn’t agree for his own special reasons 👍 …

5/5

Google

I’ve used apple property services (as a tenant) for over a years now and they have been great. Dave has been been very helpful and especially understanding about a recent change in my circumstances. He is always available and has sorted out any issues promptly, I would definitely use them again, much better then all the larger chain letting agents I’ve experienced!

Lucy · 27 August 2020

Agent replied · 26 August 2024

Thank you very much for your feed back Lucy.

1/5

Google

I would not give it 1 star, but this review doesn't let me lower it. The worst experience ever! the managing Director Mis-sold and breached his own contract and gave me a property in disrepair wouldn't return my money over £7K+ that I had to pay for a holiday let property. He retrospectively changed the details in the advert after I challenged him and to return my money which he kept on stone walling me. There lots more he has done that I can't put on here. I hope people don't have to go through what he put me through! Addition: 16/11/2023: I was overseas how could I have seen the property, I only saw the property physically the day you told me to sign and secure it and said cleaning was in progress SO STOP lying. Please respond to my legal emails if that is what you claim. BUT haven't responded because you now you are a lier. Also how could I stay in a disrepair property and you have also changed the locks when I left the property due to all the issues. I am waiting for my solicitors to draft the final letter to you. See you in court.

MG · 30 November 2023

Agent replied · 26 August 2024

Dear Kibz, You saw the property 3 times before leaving a deposit. You then moved in and asked for multiple additional works to be carried out. The landlord then did every work you requested. You then decided you would like all of your money back whilst living in the property and went to 3 different legal representatives at the last count. You wanted to have your cake and eat it. I have explained to you on multiple occasions we only manage the property, once you pay your rent to us we forward it to the landlord. We don’t hold any money from your self. You specifically asked for a contract with specific clauses saying no one can ask you to vacate the property for any reason. You asked for a cancellation clause to be put in and we have it in writing then you decided you wanted out. No one changed any details and you were given multiple opportunities to pull out of the deal prior to signing. You were the one who was desperate to get in to the property. But what I’ll do is ask the landlord for a review so anyone reading this can see we did our job, I also went above and beyond to help you unfortunately you tried taking advantage of a situation and you came unstuck. You wanted to live there rent free and tried using your government connection to help you but when they saw you were lying they dropped there help immediately.

5/5

Google

If you want bells and whistles go pay for it. I found other agents prices more expencive. Dave was hasle free and always showed up on time.dealing with the public is some …

Mick · 16 April 2025

1/5

Google

Really bad experience, I attempted to use this agency to rent my property, I had a viewer turn up even though viewing was not confirmed or even a time slot given, just that someone wanted to view it on a Sunday . They have now listed the …

Nidia · 16 April 2025

Agent replied · 16 April 2026

Hi, We can all make up lies and fake reviews. I’ll be doing the same back.

5/5

Google

If you’re looking for a friendly and reliable estate agent then this is the place, David is very helpful and has excellent knowledge in the property and letting market, he has helped me every step of the way and is always there whenever I need him. Definitely recommend to everyone, you will not be disappointed.

Abdul · 28 August 2019

Agent replied · 26 August 2024

Thank You and happy to help any time

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Apple Property Services's Google reviews

Questions about Apple Property Services

How many reviews does Apple Property Services have?

Apple Property Services's Hornchurch office has 115 reviews across three platforms: 98 on Google, 2 on Yell, 15 on Trustpilot. Reviews may appear on more than one platform. Checked 9 October 2026.

What is Apple Property Services's rating?

Apple Property Services is rated 3.8 out of 5 across all 115 reviews, and 3.9 out of 5 on Google from 98 reviews, checked 9 October 2026.

Where is Apple Property Services's Hornchurch office?

Apple Property Services, 87 Park Lane, Hornchurch RM11 1BH.

The Trusted Agent

Ratings and review counts checked 9 October 2026. Is this your office? Claim your page.