Trusted Agent profile · Honiton

Stags Honiton reviews

3.9

★★★★★ Good

164 reviews across 2 platforms

66 High Street, Honiton, EX14 1PS

Stags's office in Honiton, at 66 High Street, is rated 3.9 out of 5 across 164 reviews on two platforms, including 103 Google reviews rated 4.3.

Google logo

4.3 / 5

103

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

61

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Honiton office, from every platform, shown as written. First names only.

2/5

Google

I was not happy with my dealings/communications with one of the members of the staff here. Strongly think he forgot thst I was a prospect buyer and therefore a customer regardless of who his client was. He got a little carried away justifying his point and I had to cut our communication shorter than I would have liked.

Pat · 11 November 2022

Agent replied · 10 November 2024

I’m sorry you were not happy with your discussion with my colleague, we should have communicated better. It is important to us that we protect our clients wishes and their timescales, we like to be clear and realistic with this, however I am sorry if this came across too strong. I would welcome speaking to you further about your concerns. Many thanks, Kevin Clarke

5/5

Google

Really good experience on renting a property from Stags, process has been smooth and straight forward and Bethany & Claire have both been very helpful.

Vince · 27 October 2024

Agent replied · 10 November 2024

Dear Vince, Thank you very much for your kind review. Please let us know if we can be of any help in the future. Kind Regards, Stags Honiton Lettings

1/5

Google

STAGNANT Andrew Luxton; complaints department and 'senior partner', is arrogant, futile …

P · 16 April 2025

Agent replied · 10 November 2024

Hello, we are sorry to see you are unhappy with the service you received from Stags in relation to the letting of your property and events that took place several years ago. The Property Redress Scheme have considered the matter and we have … More

5/5

Google

Great service from Gaby at Stags in Honiton. We tried another agent first but they were pretty useless - they over valued the property just to get our business. Stags were very professional, gave us good advice and introduced a steady stream of people to view our property. When we eventually got a buyer, Gaby worked tirelessly to bring everything to a succesful conclusion. We feel they really earned their fee.

Ron · 12 November 2019

Agent replied · 10 November 2024

Dear Mr Keefe, many thanks for your review. We were so pleased to read that you were impressed with our service and wish you all the best for the future.

1/5

Trustpilot

Terrible experience.

Oliver · 15 May 2026

5/5

Google

Extremely efficient service. Special mention for Louise, who went above and beyond. A fantastic team! Highly recommended. Thank you Stags.

C · 26 December 2024

Agent replied · 13 January 2025

Thank you for taking the time to write such a lovely review. We are pleased that we managed to get your sale over the line and with a satisfactory conclusion. Wishing you and your family all the best in your new home from Louise, Natalie and all the team at Stags Honiton.

5/5

Trustpilot

Jonathan @ Stags, Tiverton.

We have recently sold our house near Tiverton. Through Stags we soon found buyers. This is when we needed someone who ‘knew the ropes’ and this fell to Jonathan Mowday. We were more that happy to leave the tricky bits, and all the rest, to Jonathan who deftly and professionally steered and supported us through the whole process. Our grateful thanks and best wishes to Jonathan. He did a great job !! Margaret and James

Margaret · 18 October 2023

1/5

Trustpilot

Rude and disrespectful

On the hunt for a rental property- applied for one through stags and they made the decision that said property was “too small” for me and my family even though it has a more than adequate amount of space. Refused a viewing and refused to speak any further about the matter. Unprofessional and strange behaviour, rude to deal with on the phone and even though I am absolutely desperate to find a rental home with a good sized budget, I would rather stay where I am than deal with Stags again. Avoid!

Alice · 18 May 2023

1/5

Trustpilot

Exeter branch

Exeter branchTerrible at following up. Viewed a property on a Saturday and did not hear back from them on Monday. I had to phoned them to book a second viewing which was not a big deal.After the second viewing I said I would put an offer in the next day but again never got a call from them. I phoned again to make an offer. Again no big deal.However, I never heard anything from them ever since! Not even an update on whether my offer has been rejected! I found out the property was sold on Rightmove 2 days after I placed my offer. I do not usually leave any reviews but I found this unacceptable. I felt disrespected. I did not even put in a low ball offer. My offer matched the asking! No reason to treat your potential buyer like this. Will never have anything to do with Stags in the future.

Simpson · 21 April 2023

1/5

Google

Stags are racists and I hate that they take through the viewing process yet knowing that they won't give you the property because of colour just wasting people's time but if you are white I can recommend you there but if not don't even waste your time.poor service in the market

Ellen · 27 October 2024

1/5

Trustpilot

I spent

I spent, the who of Christmas without heating or running water , I reported a leak on 19th Dec22, when I was promised a plumber the next day , no one turned up, when I rang the Office they had all gone on Christmas leave, Finally on Jan 4th I managed to get hold of some one, the leak was fixed on 7th Jan, I still have no Bathroom as the flooring needs replacing and the work is not finished. I was left to Freeze alone without support, when I challenged the company no reply just brushed off, without an apology. DO NOT USE THIS COMPANY!!!

Edward · 12 January 2023

5/5

Google

Excellent and friendly service. Helpful and knowledgeable. Made the house move go very smooth 🙂 …

Anna · 26 November 2024

Agent replied · 23 November 2024

Dear Anna, Thank you very much for your kind review. Please let us know if we can be of any help in the future. Kind Regards, Stags Honiton

4/5

Google

Fast and swift paperwork. All good.

Chipo · 10 March 2025

Agent replied · 12 April 2025

Thank you for taking the time to leave us a review. So glad you were happy with the service. Kindest regards, -The team at Stags Honiton

1/5

Google

if I can give a zero rate, I will do for this agent. The agent hire a very nasty and unethical lettings manager Claire Staniforth. …

Limited · 16 April 2024

Agent replied · 10 November 2024

We are sorry to hear you were unhappy with the service that you have received. Claire Staniforth is a long standing member of the Stags lettings team , she is well experienced and acted with the best intentions, under instructions from her … More

1/5

Trustpilot

Don’t trust these sites.

Don’t trust these sites.I was persuaded buy Stags estate agents to buy through Bamboo auctions on Friday, I did buy a parcel of land agreed at 67k and paid a £5,600 deposit. On Monday Stags called me to say they had an admin error and that I should pay another 10 k even though contracts had been exchanged and the land was sold. Don’t trust Stags estate agents.

Dean · 26 July 2023

5/5

Google

Stags have just sold our property and their service was great. Team effort but our main contact was Jon who kept in regular contact and kept the sale moving, we felt fully informed though-out. Not the cheapest but I'd rather pay a little extra and know I'm going to get the service and sell my house.

Gudren · 11 November 2020

Agent replied · 10 November 2024

Thank you for your kind review, we are really pleased to find you buyer. Best Wishes, The team at Stags Honiton

1/5

Trustpilot

Stay away from stags.

I’d heard bad things about stage before I rented through them but I’d not realised how bad they would be. I was told (yelled at is more accurate) in November that the severe mould in my flat was my fault and that I should open my windows and get rid of a lot of my stuff! The mould was clearly eternal and was a problem in the rest of the building, I asked the other tenants in the complex what it was like and they had very similar stories. I was yelled at and spoken to with such little decency by them I was shocked. I complained multiple times but nothing was done. They had no emergency numbers should the situation arrive as it did for me when my fuse box blew and the hot water stopped working all in 1 day, as it was a Saturday I had to wait until the Monday to get it fixed. If I could describe this estate agency in a few words they would be - rude, incompetent, unprofessional and awful. I would never recommend to rent or buy through them, I would certainly never do so again. Stay away from them and tell as many people as possible to do the same.

Natalie · 30 March 2022

1/5

Trustpilot

Beware

Beware. Do not rent from this estate agents. They rent holiday homes that are not for full time rentals.

Bob · 15 August 2025

5/5

Google

The team at the Honiton branch were absolutely fantastic, in helping us find the perfect rented property. This was a big move for us from Sussex to Devon, and they couldn’t have made it smoother for us, they were extremely professional at all times, and great with their quick responses and quick turnaround for us. You helped us find the most perfect home, and we are forever grateful, and couldn’t be happier with our location. Thank you again for all your wonderful help.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value

Lauren · 11 November 2021

5/5

Trustpilot

Excellent service!

We have used Stags in Tavistock to let our property. Maria and Catherine have been very friendly, helpful, knowledgeable and efficient. From going 'live' on their website to securing suitable tenants was all completed in about 10 days. I would highly recommend using Stags as they know the market very well and priced the property accordingly.

Derek · 2 February 2024

2/5

Google

As someone that deals with clients everyday I have not been impressed with the journey so far to the extent that I will be removing my property from their books over the weekend, they need to work harder on how they talk to their customers and send people to do viewings that know how to sale a residential house

Dick · 11 November 2023

5/5

Google

Claire and the rest of the Lettings team have been great from the start. They’re always efficient and helpful, and respond to emails/calls promptly.

Rose · 11 November 2023

Agent replied · 10 November 2024

Thank you for your kind review. We are so pleased that you have been happy with the service provided to you by our team. Best Wishes, The Lettings Team at Stags Honiton

3/5

Google

Renting through Stags. I have been impresed with the professionalism of the company itself. I would give stags more stars..but We are having some problems with maintenance in and around the house. I have been into branch a number of times to be told they would get in touch with people to sort it. However I am still waiting to be contacted to have the work booked in. It might well be the workmen at fault here but at the end of the day I'm paying my rent fees in full on time and expect a better overall experience. I have been trying to get things sorted out since we moved into the property in October. We had an issue with privacy at the beginning which has since been delt with. Workmen and the landlady gave no notice of there visits letting themselves in! Builders Tools and equipment had been left in the garage even on the day we were moving all of our stuff in. We had to stack everything out of the way for the builder. After a number of repair attempts from a plumber we are still unable to use the shower, taps including the shower drip, I have had to unblock a sink, one of the storage heater makes a whistleing noise, the TV sockets are not working and outside the fence in the back garden is falling down.

Stuart · 11 November 2020

4/5

Google

Just moved out from Honiton, and Stags were our estate agents for renting. They gave us everything we needed when moving in and out and have always been helpful. However, since moving away and using a different estate agents, we have discovered a system (Signable) where you can sign everything online and there is no paperwork at all (and is kept there forever so is always accessible, which means no folders full of contracts). In the future I will be looking for estate agents that provide this as it makes life so much easier.

Chris · 11 November 2020

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Stags's Google reviews
The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.