5/5
Sofie was really helpful and full of energy. It was the best experience.
Trusted Agent profile
Verified
★★★★★
165 reviews across 2 platforms
44 North Ln, Headingley LS6 3HU
Your nest's Headingley office at 44 North Ln is rated 4.5 out of 5 across 165 reviews on two platforms, including 121 Google reviews rated 4.7. Checked 9 October 2026.
Every review we hold for the Headingley office, from every platform, shown as written. First names only.
5/5
Sofie was really helpful and full of energy. It was the best experience.
5/5
good maintence! Richard was great & very friendly, he managed to sort my window hinges out for me so it shuts properly.
He will be over the moon with this review, he probably told you he has had a bad week this week and this will mean the world to him thank you.
5/5
Sophie was really helpful. Tried so hard to find me something. Thank you so much Ria x
5/5
After a big life change, Angus, Sophie and the team were very quick and efficient in getting me settled and signed into my house share in Morley. After one viewing with Sophie, I signed the next day and had an enjoyable 6 months in the flat (moved due to another life change!). It was a well maintained, high spec property and the YourNest team, even down to the cleaners they work with, were a pleasure to meet. I would definitely recommend this agency if you are looking in the areas. Thank you again YourNest team!
5/5
Transparent, Honest and Friendly
As a Chinese international student renting a place on my own in the UK for the first time, I feel really lucky to have found Yournest. The whole rental process, from booking a viewing to moving in, went super smoothly. Ben was like an old friend when showing me the place, answering all my questions openly and honestly. And Laura, who I spoke to over the phone, was very clear and professional, which I really appreciated. One thing that really stood out was that there wasn’t a desk and chair in the room when I viewed it, but after Yournest spoke with the landlord, they arranged for a desk and chair to be added, which I’m so grateful for. Yournest manages to strike a perfect balance between being professional and personable, which made me feel really comfortable. I’m all settled in now and already enjoying my afternoon tea in my new home!
5/5
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
We’ve lived at our property for over a year and a half now and our landlord has fairly recently moved over to being managed by Your Nest. There’s been some issues with the property itself and YourNest’s team and subcontractors have been amazing. They get to the bottom of any issues and get it sorted as soon as possible. Massive shoutout to Richard Davies @ 5trades for all your work and always keeping us updated 😁
5/5
Very helpful and accommodating environment. Special mention to Michelle who stayed an hour late just so we could finish signing our papers, lovely woman 🙂 …
Thank you Lewis, i know this made Michelle's day :).
1/5
I was accused as a scammer by their team
I recently tried to make my rent payment through YourNest’s website, but it didn’t work. I contacted them for help and was told the simplest way to pay would be by phone. Since I’m in Thailand, making international calls is difficult, so we agreed on a WhatsApp call instead. This seemed like a good solution until I needed to confirm my address. My landlord was slow to respond, so I provided the information I had from other booking platforms. Unfortunately, communication from YourNest stopped for a day. When I followed up for an update, I received an extremely unprofessional response from them accusing me of being a scammer and rudely telling me to “get lost.” I’m very disappointed by the lack of professionalism and support from YourNest. *Update* My landlord told me that I contacted the wrong platform which has the name similar to theirs. However, their response was still rude and unprofessional.
Again! You emailed us 5 times. Our first responses were professional. You COULD NOT tell us which house you lived in, you COPIED IN OTHER AGENTS and repeatedly asked for bank details, you called yourself DIFFERENT NAMES. Yes you are a SCAMMER! you do not care that we work 10 hours a day, that this is our livelihood and we are good at our jobs. After 5 emails you couldn’t answer and we’re not legible yes we told you to get lost when you repeatedly asked for bank details! YOU are not our tenant, YOU are not our customer. YOU live in another country! I hope one day you dedicate your life to something and some selfish person does this to you!l without thought of consideration. I can only assume you are a young person that doesn’t know the hardship of life yet and do such damaging things so recklessly. Trust pilot are terrible at policing reviews so it will probably stay up. I can see you have never left another review in your life but you chose to leave one for a company you have never actually used. You are what is wrong with this world! You are a scammer, we have no Mr Diago here who you wrote to, we have no online payment portal which you say you cannot access and all your screen shots are blurred out. We checked your email that came back with nothing, you then could not tell us which property you lived in (you asked us to tell you) you then used 3 different names on your email and copied in other agencies and finally we do not have any tenants in rent arrears. Our industry is hard enough with people asking us for bank details and trying to scam us out of money. We have reported you to the authorities.
2/5
Unacceptable! Myself and other tenants as well as family members spent days making sure that the property was imaculate for when we vacated the property. Using the YourNest moving out checklist to the last letter. Everything was perfect! We worked very hard to ensure this. Beside the issue already addressed with light bulbs on the bottom floor. For the 'professional cleaners' to be called was not needed. Myself and the other tenants would love to see evidence of these supposed damages before we agree on the deductions on our bond. If this evidence isn't shown we will fight to ensure all of our money is returned!
Yourself and Georgia belong to the same house, please see the below reply. Thank you for your feedback, as always you can call us with any issues. We have charged £28 per tenant as an end of tenancy student clean as the property was NOT left in a suitable condition. As we have tried to explain to you several times we have not processed your deposit yet and only sent you a summary of the planned deduction so that we may help you with any concerns you have. If you are not happy with these deductions please open a dispute with the DPS who will ask us to provide evidence of the cleaning. Please be mindful that this is not an honest review, on the regrettable occasion we entered the property without you receiving notice as we had a failure with our CRM system explained at the time, all our visits are proceeded by an automatic email but on this occasion this failed, I am deeply sorry about this and this happening was an honest mistake, we then apologised and I personally came and offered compensation for this (bottles of wine from memory) along with the MD`s personal number incase you had any further issues. it did not happen again once we identified the issue. We have: Inspected your property quarterly renewed gas/fire alarm/electrical certification in a timely manner repaired all three minor repairs reported in a timely manner over the year Always been polite and courteous Attended after hours to top up a boiler (usually tenant responsibility) Supplied you with a stunning refurbished student property: https://youtu.be/1BXhVBQgHSU You clearly do not have an understanding of what is required when renting a property or the efforts needed to ensure your safety, this is evident by how rude you have been on the phone and the multiple times you have hung up on us when we have been explaining the process. this is not a true or genuine review and is based solely on your cleaning deduction reality of £28 per person. Once we win the DPS dispute we will be seeking legal action to remove this review and claim for any lost business as a result of this. Reviews are dangerous tools, left in a moment without thought but then leave a lifetime of damage towards people’s livelihoods. We are clearly a professional company with professional working ethic. Please also bear in mind that as an agent we work for you, this is why we sent you a breakdown of the deposit deduction before submitting it, that is our job! You have just left a 1-star review for the people you employ to help. A more honest review would have been 3 stars as we made a mistake but otherwise your property was perfect and managed well, this we would of accepted and encourages us to improve as we always strive to do.
5/5
Ben, Ruth and Sarah at YourNest have been absolutely a dream to work with! Sarah has been polite and attentive from the first contact and has been thoughtful and kind in answering all of our questions. Ben was laid-back and enthusiastic about the property which made us feel at ease and confident in our final decision. They are all professional and friendly and have really made our moving process stress free...we are so thankful! YourNest is definitely our 'go to' letting agency... HIGHLY recommend them! Since having to move our of our flat, Ruth has been our main contact and has been on top of contacting our landlord and closing things out for us. We have been really pleased with the service they've provided!
Lindsey, the feeling is mutual, its nice to work with nice people.
5/5
Unlike many Leeds based letting agents Your Nest has a relaxed approach that is informal yet remains professional and on point with standards and service. From the moment I inquired to move-in day everything was smooth and straight forward with no daft sign up fees, the deposit was reasonable and affordable, and, any questions were answered in a timely manner. They had just taken on managing the property and communications with the landlord since we moved in has been quick and effective. Any slight issue or problem as been resolved within a couple of hours and the branch manager Ruth is always more than happy to help with any minor detail. During the COVID-19 pandemic there have been very supportive to their tenants with clear communications and guidance. They genuinely care making you feel like more than a number. I honestly cannot recommend this estate agent enough.
Hi dawn, we do try! happy to have you and we hope you are enjoying the apartment, shame the cinema is closed though at the moment.
5/5
Outstanding service they have given to us. Thanks to Radhika Venugopal for helping us getting a stunning accomodation.
Ah thank you very much. We are only around the corner of you need us 👍 …
1/5
I wouldn't recommend Your Nest agency. I had a bad experience with them.
Hello Isobel, This is now the third time you have posted this review, removed it, and then reposted it. Your allegation is that we discriminated against you, and I can categorically state that this is not the case. Your application was submitted after another applicant had already applied for the property directly with the landlord and not through us. As with all applications, we are obliged to proceed in the order they are received. Once the first applicant had progressed, we could not simply disregard their application in favour of a later one. To ensure we remain completely impartial, all applicants are referenced by an independent company, Canopy. As your application did not progress to the referencing stage, we were never made aware of your personal circumstances, and they played no part whatsoever in our decision. Once the property was no longer available, we immediately offered to show you alternative properties and issued a prompt refund, but you chose not to proceed. I appreciate that you may have had negative experiences with other letting agents, which may have influenced your perception of this situation. However, those experiences do not reflect how we operate. We are committed to treating every applicant fairly and consistently, regardless of their circumstances. Our only requirement is that applicants successfully satisfy our independent referencing process, and we have well over 1,000 tenants from a wide range of backgrounds who would attest to that. We are disappointed that you continue to repeat an allegation of discrimination when the facts simply do not support it.
5/5
Booked a house viewing with Sophie , she is a star ❤️ she really understood the assignment . Helped me with the best recommendations and accommodated all my needs. Big thank you for making my house finding journey easier and hassle free to YourNest team
5/5
I would say the best property agency I have been to. At the last moments when all other agencies in Leeds did not have what I was looking for, YourNest found me 2 properties at the last moment and got everything sorted really quickly. The owner is a very kind and cool person and helped me regarding bank details as myself being an international student then. Radhika has been fantastic from day one till the day I moved out. She got all my issues done smoothly as if it was her own problem and dedicated towards solving it out. Philipa, who was new, then, within a month, felt as if she is experienced and did great work when I used to visit them for my monthly payments. In short, the agency has been like my second family there, and I would literally talk or share things as they were very welcoming. So don't worry about anything once they are with you.
5/5
I went to view a property I was very much interested in for myself and children which also had a lot of other interest the staff at your nest did everything they could to get me accepted for this property in which they did I could not thank them enough for all they have done what a lovely group of people I also would like to say a massive thankyou to Zaid and Michelle for doing everything yous possibly could which resulted in my new home.
5/5
Have used Your Nest as our rental agent since they started. They are a fantastic team; friendly, professional, well resourced. They take time to make sure tenancies are balanced and well managed, definitely going beyond your standard agent role. Would totally recommend Ben and the team.
5/5
I had my door fixed by Rick and he did a really good job, he was really friendly and professional and really made mine and my friend’s day! Definitely go to him for any maintenance issues!
Hi Kadie, Richard will be so happy thank you. He also told us you guys helped him get the door back in so thanks for that 👍 …
5/5
Michelle is absolutely brilliant! Kind, helpful and understanding, couldn’t ask for more.
Thank you Alex, always happy to help.
5/5
YourNest have been fab
YourNest have been fab, responsive to maintenance requests and brought in the Landlord to discuss some additional repairs that need doing to the house. Our house was a bomb-site when we moved in and they arranged cleaners straight away and have been fixing issues left behind by the previous tenants (kitchen, bathrooms). Sophie is so easy to get in contact with and has gone out of her way to get the issues with our house fixed.
1/5
Poor communication throwout told me to end my tenancy with previous housing cause they could guarantee i had a property with then and then they let it to someone else despite paying deposits leaving me and my 2year old child homeless
Hello Lee, thank you for reaching out. Unfortunately, your review is not accurate. We are always happy to rent a property to you, however you were unable to provide a valid form of ID. By law, we are required to carry out a Right to Rent check (see government guidance here: https://www.gov.uk/prove-right-to-rent) and we must be able to evidence this when audited. Without the necessary documentation, it is illegal for us to proceed with a tenancy. Our communication with you was polite and clear throughout, this is simply a legal requirement that no landlord or agent can avoid. For that reason, we kindly ask you to remove this review, as it is unjust and misleading. If not, we will need to report it as it could be seen as pressuring us to act illegally. Thank you for your understanding.
5/5
Fantastic experience with Ben, 10/10 service! Highly recommend this letting company!
Thank you very much, always a pleasure 😬 …
5/5
I have rented many houses over the years and thankfully my first house in Leeds was with Yournest. Very helpful and professional, dealt with all queries quickly... Ben and the team are first class and deserve recognition for their efforts. One day that landlord award will be yours.... :) A big thank you from me. BW /T.
Julie, thank you for the positive review. We were sad to see you go but hopefully life has great things in store.
1/5
Our property was handed over to your…
Our property was handed over to your nest during our tenancy and they never did an inspection or got any information from the previous landlords hence they had 0 information to go off when reducing our deposit. I have tried to go into the office 6 times now and have always been told to come back or I will get an email. It is now September and I moved out in June, it is becoming a joke now - you have 0 evidence to show us when we ask why we cant get our full deposit back. The manager was also extremely rude to the person we all gave our written consent to, who was helping us with our TDS case as they have alot of experience in the renting sector which we do not appreciate at all.
Hello Sam. I am sorry to hear this is your experience. I have just tried calling you and can see you are the tenants from 26 Beckets Park? I am the manager (Ben) and I have not spoken to you or your guarantors please do let me know who you mean when you say "Manager" and I will speak with them directly, it certainly wasn't me. I always make time for tenants, I do ask that they make an appointment in advance however as I am often in and out visiting properties. We take video check out inspections of each property and as it happens I performed yours, and although not bad it also wasn't great with a fair amount of damage and heavily soiled mattresses, even the toilets had things in and the sinks still full with dirty water. We then compare this against the previous agents inspection photos. We can only go on the evidence we have in front of us and make an impartial decision. You are always welcome to look at the inspection video, I am in the office tomorrow if you wish to come in. I have never seen anyone turned away from our friendly office in 7 years so I definitely need more information on this and who you spoke with. If you are not happy with the deductions that is fine (we are not always either) and we would encourage you to dispute these with the TDS who will then take the deposit amount into custody and then make an impartial ruling based on the evidence. This is more than fine with us as once the ruling is made we can charge the landlord for any shortfall. Our industry is full of legislation and we do everything by the book, this is the correct process. Please understand we make ZERO money out of deposits, agents have not been able to since 2019. We have nothing to gain from not giving you your money back or deducting costs for cleaning. Our job is to inspect it and get it cleaned for the next tenants if required then deduct the cleaning from the deposit if it is needed. When we took your property over it was not well looked after, we had a big mountain to climb and we got on top of all your maintenance and compliance. Please do not let this last hurdle make you think badly of us, we have looked after you well throughout the year and I will personally try and help you until you feel satisfied. Unfortunately when student tenants move in and out they do not fully appreciate the process we need to follow and I understand why you might think it unreasonable, I promise you it is only us doing things the way we are instructed by the legislative bodies we are members of. Throughout the year we get nothing but praise and then unfortunately over changeover we get unhappy tenants as students do not fully understand the mechanisms we need to follow and it leads to a lot of stress and anxiety for the staff. Please call me back when possible so I can hear your side of the story and try to help you. We turn around 1000 students in 24 hours, 64,000 students move home in Leeds in one day and it is not the easiest time for any agent, we can only try our best and we always find an amicable solution in the end.
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.
Your nest's Headingley office has 165 reviews across two platforms: 121 on Google, 44 on Trustpilot. Reviews may appear on more than one platform. Checked 9 October 2026.
Your nest is rated 4.5 out of 5 across all 165 reviews, and 4.7 out of 5 on Google from 121 reviews, checked 9 October 2026.
Your nest, 44 North Ln, Headingley LS6 3HU.
Ratings and review counts checked 9 October 2026. Is this your office? Claim your page.