Trusted Agent profile Β· Haydon Wick

Romans, Swindon Haydon Wick reviews

4.7

β˜…β˜…β˜…β˜…β˜… Excellent

271 reviews across 2 platforms

27 Aiken Road, Haydon Wick, SN25 1UH

Romans, Swindon's office in Haydon Wick, at 27 Aiken Road, is rated 4.7 out of 5 across 271 reviews on two platforms, including 267 Google reviews rated 4.7.

Google logo

4.7 / 5

267

Reviews on Google

This office

Facebook logo

4.0 / 5

4

Reviews on Facebook

This office

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Haydon Wick office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Google

My partner and I had a great experience renting through Romans for several years, they were always professional and helpful. A particular mention to Danie Brock who we spoke to frequently, she was always helpful and quick to respond even after our tenancy ended.

Tom Β· 25 October 2022

5/5

Google

Absolutely amazing! Jenna helped me and my partner through the stages of renting and she made it so easy and smooth, amazing service and also responded so quickly, definitely the best estate agent we have rented through!

Melissa Β· 25 October 2022

4/5

Google

We are currently renting a property through Dewhurst and had a good experience so far (2 months). Very helpful when it comes to answering questions, try their best to actually solve a problem when it comes up (no matter that it's about the internet, property maintenance or a questionable bill). Would recommend so far!

Teodora Β· 26 October 2018

5/5

Google

Great service, always timely and informative

Y Β· 25 October 2021

Agent replied Β· 25 October 2023

Thank you for the kind review!

1/5

Google

Cowboy Outfit! Reason estate agents have a bad reputation. Maintenance and after rental cleaning done by cowboys. Makes you wonder the validity of "positive" reviews posted here. The tenants were also conned of deposit! Awful service!You have been warned!!

JChase Β· 25 October 2020

5/5

Google

Great people to deal with. Have been with them over a year, had to call them 3 times for various routine house issues. Always sorted quickly and with a smile. Cheers for being so easy to deal with! Kindest Regards Alex

Alex Β· 26 October 2018

5/5

Google

Great service and support from Romans. They helped with my every questions on time. Keep doing good work. πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ» …

Mushtaque Β· 25 October 2022

5/5

Google

I’m grateful for the excellent service provided by Romans Swindon through Katie & Team. Excellent Letting Agency. I highly recommend.

Bruno Β· 25 October 2022

5/5

Google

Excellent Service. Lorraine and Katie are helpful and keep updating the progress step by step.

AlexxChan Β· 25 October 2022

5/5

Google

The staff at Dewhurst are always helpful, and any problems are dealt with promptly and efficiently. Thank you to everyone in the Taw Hill Office.

Ann Β· 26 October 2018

1/5

Google

Rating only, no written review.

Dan Β· 15 February 2026

Agent replied Β· 15 April 2026

Dear Dan Klusek, we appreciate your feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience. We strive for nothing less than excellent service, and we always take it very seriously when we hear of any … More

5/5

Google

Rented through Dewhurst for over 7 years and received nothing but an exceptional service from them. Would highly recommend.

Natalie Β· 26 October 2018

5/5

Google

one of the best letting agents in town. friendly staff always willing to help

Biskit Β· 26 October 2019

5/5

Google

Rating only, no written review.

Lawrence Β· 27 September 2024

Agent replied Β· 25 October 2024

Dear Lawrence Antwi! Thanks for your feedback, our team love getting reviews through. It's fantastic to see that you have been happy with the experience you had with us. Best wishes Customer Care Team

5/5

Google

Rating only, no written review.

Amandeep Β· 27 July 2024

Agent replied Β· 26 August 2024

Dear Amandeep Kaur! Thanks for your feedback, our team love getting reviews through. It's fantastic to see that you have been happy with the experience you had with us. Best wishes Customer Care Team

5/5

Google

Rating only, no written review.

Daniela Β· 28 May 2024

Agent replied Β· 26 August 2024

Dear Daniela Oncica, Thank you for taking the time to review your recent experience with our Romans Estate Agents Swindon branch. It's pleasing that we could provide you with a positive experience. Don't hesitate to be in touch if you require anything further. Kind regards Customer Care Team

5/5

Google

Rating only, no written review.

Ahmed Β· 19 December 2023

Agent replied Β· 2 January 2024

Hello Ahmed M Madani Thank you for your review. We love to receive positive reviews after customers have had great experiences with us. Many thanks Customer Care Team

5/5

Google

Rating only, no written review.

Natasha Β· 14 November 2023

Agent replied Β· 28 November 2023

Hello Natasha Furtado Thank you for your review. We love to receive positive reviews after customers have had great experiences with us. Many thanks Customer Care Team

4/5

Google

TΓ΄ b Honest Nice

Rafael Β· 25 September 2023

Agent replied Β· 25 October 2023

Dear Rafael Dornelles, We are very happy we could provide you with a positive customer experience. Kind regards Customer Care Team

1/5

Google

Rating only, no written review.

Egle Β· 29 December 2022

Agent replied Β· 25 October 2023

Dear Egle, we appreciate your feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience. We strive for nothing less than excellent service, and we always take it very seriously when we hear of any dissatisfaction from our customers. We are sorry we did not meet your expectation in this instance. Kind regards, Customer Care Team

1/5

Google

Rating only, no written review.

Lucas Β· 25 October 2022

Agent replied Β· 25 October 2023

Dear Lucas Croscatto, we appreciate your feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience. We strive for nothing less than excellent service, and we always take it very seriously when we hear of any dissatisfaction from our customers. We are sorry we did not meet your expectation in this instance. Kind regards, Customer Care Team

5/5

Google

Rating only, no written review.

Dmytro Β· 25 October 2022

Agent replied Β· 25 October 2023

Dear Dmytro Maliuk, Thank you for taking the time to review your recent experience you have had with our team at Romans Estate Agents Swindon. We're so happy you had a positive experience with us. Don't hesitate to be in touch if you require anything further. Kind regards Customer Care Team

1/5

Google

Rating only, no written review.

TibornΓ© Β· 25 October 2021

Agent replied Β· 25 October 2023

Hi Tiborne, we are disappointed you have felt our service was worthy of a 1* review. If you would like to feedback further, please contact the office, otherwise we wish you the best in the future. The Dewhurst Lettings Team.

5/5

Google

Rating only, no written review.

Varika Β· 25 October 2021

Agent replied Β· 25 October 2023

Thank you for the 5 Star review, Varika!

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Romans, Swindon's Google reviewsLeave Romans, Swindon a review
The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.