Trusted Agent profile

Winkworth Crouch End reviews

3.9

★★★★★ Good

870 reviews across 2 platforms

12 Broadway Parade, Tottenham Lane, Crouch End, N8 9DE, Haringey N8 9DE

Winkworth's Haringey office at 12 Broadway Parade is rated 3.9 out of 5 across 870 reviews on two platforms, including 36 Google reviews rated 4.6. The 834 Trustpilot count is for the whole business. Checked 9 October 2026.

Google logo

4.6 / 5

36

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

834

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Haringey office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Google

Rob Upton at Winkworth was excellent to work with. As a landlord with a short-term rental, I needed tenants quickly and Rob delivered, finding suitable tenants in record time. He was professional, efficient and thorough throughout the process. Communication was clear and his approach gave me complete confidence. Highly recommend his services.

Rosalind · 17 January 2026

Agent replied · 17 April 2026

Thank you very much for your kind review Roz. It was a pleasure assisting you, and I’m really pleased we were able to secure suitable tenants for you quickly. Clear communication and making the process as smooth as possible are always our priorities, so it’s great to hear you felt well supported throughout. I truly appreciate the recommendation and look forward to helping you again in the future. Best wishes, Rob Upton Winkworth Crouch End

5/5

Google

We recently purchased a property with the help of Tom at Winkworth Crouch End. Tom has been brilliant - he helped us find an amazing property, and after our offer was accepted, he's been communicative, straightforward and really motivated the whole chain to get things through swiftly. An excellent experience all round and highly recommend.

Joe · 24 May 2025

1/5

Trustpilot

7monts no fixing roof leak

They never solving problems.... 0 respect to tenats they are just nice liars it's 7mothns raining into the room, they check it and said it's only raining inside when the rain is stronger, so I'm still using bowls for water for 7 months. Boiler is broken now they made a appointment and didn't come over. When My girlfriend called them they said you have been contacted and informed that we come on evening... Nobody called us. Now they made appointment after week, so you can live without heating.. olso they just coming to check not to fix it....

Darius · 29 March 2021

Agent replied · 22 October 2024

Afternoon Darius. Please can you provide more information so that someone can investigate your claims? Thank you in advance. Kind regards Winkworth Client Relations

1/5

Trustpilot

Not great at check out

Crap for some tenants. We’ve had nothing but drama after attempting to break the lease.

Kaye · 3 September 2026

Agent replied · 24 September 2026

Good morning, Thank you for your review. We did ask for some further information, as we've been unable to locate your details on our system and you haven't advised which office you've been dealing with. As we haven't yet received a response, we're unable to look into this matter further at this stage. If you could get in touch with the missing details, we'd be happy to help resolve this for you.

1/5

Trustpilot

Complete waste of time

Complete waste of time. Was trying to rent a flat through Winkworth and was hounded by the agent for an offer. Put the offer in and turned down other flats. Over a week later was told to go look elsewhere. Highly unprofessional and wouldn't use it recommend them for renters.

Blah · 10 August 2026

5/5

Trustpilot

An excellent service all round!

An excellent service all round!Nadine Aucamp was wonderful all the way through the sales process of my property. She was especially excellent at keeping in touch with the buyer's and other solicitors down the chain so that I was kept properly informed of the progress of my case. To be honest, I found her a lot more helpful and clued up on what was going on than the solicitors themselves!

Marco · 14 July 2022

Agent replied · 22 October 2024

Thank you so much for your kind words, Marco. We really appreciate you taking the time out to share your experience with us, and we agree, Nadine is truly a gem to have on our team! We look forward to working with you again in the future!

1/5

Trustpilot

The A.I. Slop of Estate Agents

Use AI to “enhance” images of listings. Be careful by enhance they mean completely changing the the structure and size of the home. What a waste of time.

Malcolm · 27 May 2026

Agent replied · 24 June 2026

At Winkworth we are always disappointed to receive a review such as yours Malcolm, and we are sorry to hear of your personal experiences. All the Winkworth offices are independently owned and operated and if you are able to update your review and provide details of the office that you had dealings with, we will be able to look into your concerns accordingly. Thank you in advance.

5/5

Trustpilot

Reece and Tim of Winkworths Woking have…

Reece and Tim of Winkworths Woking have been amazing, I have been having problems with my solicitors on a property purchased through them. They have gone above and beyond for me and after 7 long months they have helped the situation along tremendously.

Lynda · 17 September 2026

5/5

Trustpilot

Best estate agent rental experience ever!

After speaking to multiple different Estate agents it's much of the same from everyone but Winkworth were different. Immediately I was listened to and my requirements taken into consideration. I worked with Fabian to find the home I recently moved into. He excelled. I didn't have to drag myself around unsuitable properties and he was the right balance of informative and patient. I didn't feel like I was being pushed into anything nor was I bombarded with endless emails of properties that didn't suit my requirments. It was actually a pleasant experience!

Lee · 21 March 2024

5/5

Trustpilot

Shaun Blackstock - Best Lettings Negotiator !!

My great experience with Winkworth was 100% thanks to Shaun Blackstock. He was experienced and knowledgeable about the area, was super informed about the property and answered all of our questions and more. Additionally, he was very personable and made our experience run very smoothly. Best Letting Negotiator I have had the pleasure of interacting with.

Alicia · 22 September 2023

Agent replied · 22 October 2024

Thank you so much for your kind words, Alicia. We really appreciate you taking the time out to share your experience with us, and we agree, Shaun is truly a gem to have on our team! We look forward to working with you again in the future!

1/5

Trustpilot

Worst service by a mile

Oh dear, I dont even know where to start. We signed the agreement end of June to move in one month later. We stipulated several times in the email correspondences that we wanted to come in to see which furniture and items we wanted to keep and which to toss. The day of the move in happened, and we never received a response to our queries. When we moved in, we were then told that we had not specified in the contract, which items to get rid of (we specifically wrote in the contract: to be specified later, hence why we needed access to the flat prior to moving in). It was a hassle to get the woman to cooperate and she kept saying we hadn’t agreed on this (numerous emails/contract was not enough proof, but I doubt the lady had a law degree specialising in contract law or even just a functioning brain). Ah well!!! After several unpleasant calls, we finally managed to get approval of moving the items and have the larger items removed by a company. But boy oh boy that was a struggle. After having moved in properly a vast majority of the things listed in the contract hadn’t been fixed ie. Heating was broke, cabinets broken, extractor fan broken, windows dirty etc etc. And we even had to throw out 6 large boxes of CRAP, which the agency said was at our expense. Items included: old shoes, belts, broken kitchen units, bondage kit (WOOOOH.. What a surprise), filthy storage room with empty shoe boxes, broken fans, blood stained linen, dirty old pillows and blankets and numerous other fairly disgusting items. We have now asked quite a few times, when we can expect to have fans, toilet flush, extractor fan, broken cabinets, heating etc fixed and we are still awaiting a reply to this. It has been 7 business days since we moved in, so I do hope it gets sorted soon. All in all, TERRIBLE SERVICE!! I wouldn’t recommend.

Kat · 29 July 2020

Agent replied · 22 October 2024

Hi Anne, We're sorry to hear of your experience here. Please contact us, clientrelations@winkworth.co.uk, so that we can investigate this for you.

2/5

Trustpilot

I am very deeply disappointed!

We've been with the agency since 2017th. We've been having problems with the very old boiler since the end of 2018th and up until now we have had Engineers coming for that boiler around 20 times. We were promised a permanent solution, that never happened. Now we have been left without hot water for 2 weeks, starting 3rd. There were many apologies and promises over the last two weeks but no action upon. Not to say they are well aware we have a vulnerable child at home (how do you manage personal hygiene in times of pandemic with a heart diseased child at home?) AND we offered to help if Landlord doesn't want to invest in resolving the issue. Just a note: Landlord is local home owner and is not paying mortgage on the property we rent, the house used to belong to grand parents.Although there are some very kind people working in the company the company on overall isn't what it should be.I am very deeply disappointed!One upset mum xx

Silviya · 4 May 2020

Agent replied · 22 October 2024

Hi Silviya, thank you for bringing this to our attention. We're sorry we didn't meet your expectations here and would like to find out what happened. Please contact us at clientrelations@winkworth.co.uk in order that we can investigate further.

1/5

Trustpilot

Very rude agent

Very rude agent, i think their name is Maggie. Was very unhelpful and rude.

Diana · 22 August 2026

Agent replied · 24 September 2026

Good morning, We are sorry to hear that you have had a bad experience with Winkworth. I am afraid I cannot find you on our system. Please advise what office you booked the viewing with ?

5/5

Trustpilot

Great team

Everyone that I dealt with at Winkworth was personable, professional and dedicated to service. I was impressed with the dedication of the agent who showed me properties (Fabian Bachelor) He supported me in finding my new home.

Pauline · 28 February 2026

Agent replied · 27 May 2026

We’re delighted to hear you had a 5-star experience at Kensal Rise & Queens Park Winkworth office, Pauline. Thank you for taking the time to share your feedback, we really appreciate it. Please let us know if we can assist you in the future.

5/5

Trustpilot

Excellent service from Thomas!

I recently purchased a flat through Winkworth - Thomas was my estate agent and was fantastic throughout. It ended up being quite a long process and Thomas was great at chasing up the solicitors and helping to move the purchase along. He gave great recommendations for a homebuying survey and was really helpful on both viewings - would highly recommend. Thank you Thomas!

Kp · 6 December 2022

Agent replied · 22 October 2024

Thank you so much for taking the time to leave an excellent rating. We really appreciate your business. Please let us know if we can do anything for you in the future.

5/5

Trustpilot

Great customer service

The whole team have been great at finding a buyer for our flat. They kept us regularly up to date and shared honest feedback. Nicola was great in the after sales process and pushing through to exchange with the buyers. Would highly recommend if you are selling or buying a property.

Lauren · 30 October 2023

Agent replied · 22 October 2024

Thank you so much for taking the time to leave an excellent rating. We really appreciate your business. Please let us know if we can do anything for you in the future.

5/5

Trustpilot

Winkworth is definitely a really…

Winkworth is definitely a really reliable agency, I highly recommend their service.And I also want to thank Marika, she has been nothing but amazing to us, always prompt to assistant us with any question, she's very professional and also very friendly, and I'd recommend her to anyone that I know. Thank you Marika a lot, for all the support during the whole process.

Wesley · 7 October 2022

Agent replied · 22 October 2024

Thank you so much for your kind words, Wesley. We really appreciate you taking the time out to share your experience with us, and we agree, Marika is truly a gem to have on our team! We look forward to working with you again in the future!

1/5

Trustpilot

Looking for a tenant? Don't hire Winkworth.

If you're an owner looking for a tenant, go elsewhere.

Pat · 26 August 2026

Agent replied · 24 September 2026

We have asked for more information as to which office this relates to so that we can provide a response.

5/5

Trustpilot

We worked with Winkworth Kensal Rise &…

We worked with Winkworth Kensal Rise & Queen’s Park for over 7 years managing and letting our property, and the experience throughout was consistently excellent.

Adam · 11 May 2026

Agent replied · 27 May 2026

We’re delighted to hear you had a 5-star experience at Kensal Rise & Queen's Park Adam. Thank you for taking the time to share your feedback, we really appreciate it. Please let us know if we can assist you in the future.

5/5

Trustpilot

We’ve had an excellent experience with…

We’ve had an excellent experience with our property manager, Michael Ferguson. He is consistently responsive and proactive, which gives us real peace of mind as landlords.

Diana · 3 May 2026

Agent replied · 27 May 2026

Thank you so much for your kind words, Diana. We really appreciate you taking the time out to share your experience with us. We agree, Michael is truly a gem to have on our team! We look forward to working with you again in the future!

1/5

Trustpilot

Cooperative before contracts exchange, not aftrwards

Cooperative before contracts exchange. Uncooperative to the point of rudeness after. Made moving in moe dfficult

A · 7 July 2026

Agent replied · 24 September 2026

We take all reviews very seriously and are sorry your experience has compelled you to lead a less than perfect review. However, we are genuinely puzzled here as your agent and you personally contacted us to arrange pre-completion access to store items and cut the lawn…. Both requests have been granted with good grace by the vendor, who certainly did not have to ,  and by ourselves without a trace of difficulty or rudeness.

5/5

Trustpilot

Professional and local knowledge experts

Tom was brilliant for us. Valuation was truthful, his communication was direct and insightful. Throughout the sales process which, never goes smoothly, Tom was talking to me every day via whatsapp to make sure it all went smoothly and we kept everyone happy through a scary period of interest rate rises. Cannot recommend Winkworth and Tom enough. Thank you.

Jacob · 8 November 2022

Agent replied · 22 October 2024

Thank you so much for your kind words, Jacob. We really appreciate you taking the time out to share your experience with us, and we agree, Tom is truly a gem to have on our team! We look forward to working with you again in the future!

5/5

Trustpilot

Thank-you team Winkworth Poringland…

The whole team at Winkworth Poringland were outstanding. Our house sale was particularly protracted and challenging, yet they held my hand all the way! Given that I was going through an unsavory divorce at the same time, their tenacity and professional respect was most appreciated. Always helpful and encouraging, a big shout out goes to Jade McGarvey and her team! Thank-you.

Liz · 18 August 2022

Agent replied · 22 October 2024

Thank you so much for your kind words, Liz. We really appreciate you taking the time out to share your experience with us, and we agree, Jade is truly a gem to have on our team! We look forward to working with you again in the future!

5/5

Trustpilot

First Home Purchase

I have just exchanged on my first home and cannot thank Thomas Syms enough for guiding me through the entire process. He was very quick at responding to me, provided great advice, offered some fantastic recommendations for mortgage advisors and surveyors and made the whole experience seem simple and exciting. Thank you!

Lara · 20 June 2023

Agent replied · 22 October 2024

Thank you so much for taking the time to leave an excellent rating. We really appreciate your business. Please let us know if we can do anything for you in the future.

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Winkworth's Google reviews

Questions about Winkworth Crouch End

How many reviews does Winkworth Crouch End have?

Winkworth's Haringey office has 870 reviews across two platforms: 36 on Google, 834 on Trustpilot (across the whole business). Reviews may appear on more than one platform. Checked 9 October 2026.

What is Winkworth Crouch End's rating?

Winkworth Crouch End is rated 3.9 out of 5 across all 870 reviews, and 4.6 out of 5 on Google from 36 reviews, checked 9 October 2026.

Where is Winkworth's Haringey office?

Winkworth Crouch End, 12 Broadway Parade, Tottenham Lane, Crouch End, N8 9DE, Haringey N8 9DE.

The Trusted Agent

Ratings and review counts checked 9 October 2026. Is this your office? Claim your page.