Trusted Agent profile · Dudley

Connells Dudley reviews

2.3

★★★★★

1,965 reviews across 2 platforms

4 & 5 Stone Street, Dudley, DY1 1NS, DY1 1NS

Connells's office in Dudley, at 4 & 5 Stone Street, is rated 2.3 out of 5 across 1,965 reviews on two platforms, including 274 Google reviews rated 4.4.

Google logo

4.4 / 5

274

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

1,691

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. Connells Dudley hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near Dudley.

What do you need help with?

Reviews

Every review we hold for the Dudley office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Google

Layla Ali dealt with the me very professional and i got my keys today.

Aron · 17 January 2026

Agent replied · 18 April 2026

Thank you for taking the time to leave a review, we're so glad to hear that Layla provided a professional experience and you received your keys! Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team

1/5

Trustpilot

Can I give no stars

Can I give no stars? Appalling service from start to finish. Pulled out of a purchase mainly due to this agent. Day 1 view a property. Agent strolled up the street after our arrival, had to force door open due to post and junk mail piled up. This should have been moved prior to our arrival to give a better impression. Agent gave us wrong sale price around £20,000 than actual price. Property was also marketed incorrectly in our opinion. Garage blocked of with inner wall making it a gym, agent conveniently didn’t have the key for us to see this. Due to issues with our buyer the purchase of this property was unexpectedly delayed, whilst we were keen to keep the vendor updated, these agents were not so forthcoming with information including that they had put the house back up for sale. I only found this out when calling with information. I’m quite certain at this point he attempted to get us to increase our offer to “secure” the purchase. After reassuring them of our position we were then given an incredibly unachievable deadline . This simply led us to reevaluate our position and rather than proceed proceed with the purchase ( of which I had no confidence was now secured to us) and came to the unfortunate decision to withdraw our offer and look for another property. When searching a quite limited choice for our situation I had to discount any property’s listed with connells regardless of how much I liked them. I found these agents to be very unprofessional and on rude.

Clare · 23 December 2020

5/5

Google

Thank you to Connells team and their agent Layla for a great viewing experience. She was welcoming, informative and overall very helpful. Excited to move in.

Zana · 24 September 2025

Agent replied · 22 October 2025

Thank you for your kind words! We are so glad that Layla provided you with a great viewing experience and we can't wait to have you as our newest tenant! Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team

5/5

Google

Me and my partner were first time buys with absolutely no clue how to get onto the property market or where to start. Joni Saddington was our mortgage advisor and she made the process so simple to understand. Joni was always contactable and answered our questions and put us at ease. 100% would recommend Joni :)

Ellie · 25 October 2023

1/5

Trustpilot

Time wasters

In June 2020, I viewed a retirement flat in Watford..Price was agreed, memorandum of sales was issued solicitors was appointed. We even got to signing a draft contract when I was told by solicitors the flat is not for over 55s but for 60. Before putting an offer Connells had reassured me that this was for 55..Even after solicitors email, two agents of Connells Kyara and Scott emailed / phoned me and reassured me all will be fine. I wasted 3.5 months of emotional, physical ( note I am disable) and financial energy and had turned down 3 potential properties before putting in an offer. Connels supposededly appealed to the company many times not that I was privy to emails exchanged..I was constantly having to chase but was fobbed off with half cut explanations as to exactly why the E&M would not sell to me..And that too in very poor English. People over 55 are living in that block so I feel very much discriminated against. On the last day when Connells told me of final decision and that the sale will definitely not proceed, the agency didnt even offer their services by asking if they could help me look for other options or offer a refund of fees taken. I had paid £400 in vain. Again I had a chase for my refund. I was again told it would be paid after 3 days. I chased up after 5 days for me to get an email about shortage of staff. This was paid after 8 days. However I had lost money paid to Solicitors. If they are to be believed and vendor too was chasing the landlord, they have no doubt costed the vendor additional expenses. If only this small but hugely important details about age was in black and white from day one, this mess could have been avoided. All in all Connels is unreliable, time wasters, no diligence and definitely not recommended from a buyer's point of view

Rita · 29 October 2020

5/5

Google

Really good service from arranging an initial viewing of property to value and was given good advice to ensure it was presented in best possible way. I was met at the property at time agreed by Kyle and he ensured being my contact that all Q&As were given within a few hours of my asking. Excellent information given with full explanation so I understood what would happen next and at each stage. Offered a choice of completing relevant documents by post or electronically. Electronically was really good with all info and photos easily and securely stored. Connells arranged and completed all the viewings saving me time and money and kept me updated after each viewing and the property was sold within a few weeks and I would 100% recommend you ask for Kyle for good honest professional customer service and they (Connells team) do all the hard work leaving you free from worry etc. Thank you to Kyle and all the team for all your hard work. Highly recommended!!!!

Val · 25 October 2020

5/5

Google

Me and my mates, now room mates, had a great experience with Connells Dudly with a special thanks to Joe for going above and beyond for helping us get into our property extremely quick! Viewed the property one day and we were living there 2 days later! Very helpful, responsive and overall a lovely experience making our first home away from our parents a pleasant and easy process. Another thanks to Ashley from the maintenance phone team for aiding in getting the required repairs done as soon as they could be. Thanks very much Connells, a big thanks from Josh, Tom and Richard.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism

Josh · 25 October 2020

1/5

Trustpilot

Beware when buying home insurance through connels

Beware when buying home insurance through their mortgage brokers.I took out a mortgage through a connels mortgage broker and was offered home insurance at the same time. I informed their agent that I required additional cover for an expensive mountian bike and asked for this to be added to the policy.When trying to make a claim for the loss of this bike I wa sinformed by ageas that the bike had not been declared as a specific item to them by connells and I would only be able to claim up to the maximum value of £1000. The bike was worth £2500 so I have been paying additioinal fees for my home insurance for additional cover that when needed hasn't paid out in full.When I made a complaint to connels the person dealing with it didn't uphold my complaint or offer any resolution. Avoid and organise your own insurance!

Alexander · 16 December 2024

1/5

Google

Absolutely incompetent. Listed a property with them Aug 2020, didn't use them as the person they suggested as a Tennant was completely unsuitable (both financially and in behaviour). 9 months later I am still getting emails about me owing them £90, despite having proved on a number of occasions that it was paid immediately at the time. All they can say is they are a new team. No excuse whatsoever for poor record keeping.NegativeProfessionalism

Louise · 25 October 2021

5/5

Google

Purchased house through Connells ,Joe Lambeth was mortgage advisors absolutely brilliant from start to finish . Excellent service all round many thanks.

Wendy · 25 October 2023

Agent replied · 24 October 2024

Many thanks for the fantastic 5* review. Kind regards, Lucy, Customer Relations.

1/5

Trustpilot

This is the worst company I have ever…

This is the worst company I have ever had to deal with. The incompetence is shocking. The lack of knowledge and and disinterest from the staff to try and resolve the smallest issue is crazy. They end up costing you money and then start harrassing you for arrears rental on the 6th of the month whe your rent is only due on the 11th. Unfortunately I have to deal with them for another 11 months and then hopefully never again.

Martin · 7 December 2024

5/5

Trustpilot

Had Simon from connells

Had Simon from connells, contacted us before hand to ask if we had any concerns about the property. Then after the survey contacted us to explain what he had found and explained what we would need to do. Survey was excellent and helped us clarify certain parts of the report. Would recommend that having a survey by people like simon was the best money we have ever spent . Thanks again

Peter · 7 March 2022

1/5

Trustpilot

I wish I had read more reviews before…

I wish I had read more reviews before deciding to use Connells. The branch manager who came to value was over pushy and persuaded us to take an additional package to showcase the property. Poor quality pictures which were allegedly taken by a professional photographer. I could have done better with a mobile phone. Had to complain about the quality of the pictures and the number and one or two extra were added. Still poor quality.Description of property was initially not agreed with us. Connells wrote an initial description which we did not see. Eventually it was changed.The property has now been on the market for 10. weeks and not a single viewing. Only one call from the office during that time despite going into the office and expressing our dissatisfaction. Manager was out and has never bothered to get in touch with any suggestions on marketing. Extremely disappointing and extreme poor quality customer service.We are locked in for 6 months and already paid out money for photographs and extra marketing. A very poor company who just do not seem to care.

Neville · 9 March 2020

5/5

Trustpilot

Letting experience with Nick from…

Letting experience with Nick from Connells, DorchesterJust wanted to say a very big thank you to Nick who has been great from my first telephone call to view a property, to meeting up with him to look at the property and then for helping with all the admin needed to rent a new property and meeting him again today to hand over the keys. We felt we could rely on Nick all through this process and would like to thank him for helping us to find such an awesome property.Many thanks Frank & Barbara

Barbara · 28 February 2020

5/5

Trustpilot

Julie Davies - Emerson’s Green branch Bristol.

Julie Davies was our sales negotiator for our recent purchase of our first house. Timely, helpful and efficient, Julie went above and beyond to ensure clear communication was had between ourselves and the sellers. I would highly recommend her to anyone who is looking to get on the property ladder.

Aisling · 12 January 2024

5/5

Trustpilot

Professional and Reliable

I wasn't really looking forward to engaging an estate agent again due to past experiences over the last 20 years!Well that trend has finished after dealing with Alun Graham at Connells Estate Estate Agents. Alun came across as agenuine non pushy agent, allowing me plenty of time to make up my own mind and decisions.What was really a breath of fresh air for me was that Alun knew quite allot about the surrounding areas, which helped immensely in finding the right property for me and my family.Alun, thanks for all your genuine help and support, and restoring my faith in Estate Agents. Hopefully your team are all mini Aluns'!!Thanks One and All!

Baz · 2 February 2020

1/5

Trustpilot

Totally corrupted being a key worker

Totally corrupted branch- Midlands branch- being a key worker , applied for accommodation two years ago , yet was totally ignored. Someone called Becky does not answer phone calls , leave voice mails and she never comes back , she comes back after 6 months after all the accommodation is gone and she received whatever benefit to dictate to you what she wants you to live in ,,,,! as s she is my partner to do so , raised a complaint about that suspicous activity , her manager Annabell did not do any , dont get involved unless you ready to give some gifts

Bbb · 27 November 2024

5/5

Google

Great customer service and are very Accommodating from start to finish. I highly recommend.

Chris · 17 December 2025

Agent replied · 18 April 2026

Thank you for your kind words! We take pride in providing exceptional customer service and we're thrilled to hear that you had a positive experience with us. Best Wishes, Lucy, Customer Feedback and Support Team

5/5

Trustpilot

connels peterborough

We contacted the peterborough office for a let in Bretton area of the city, our contact was charlotte, initially all went well but we hit a problem with the reference check as i am moving from north scotland to the area and did not have any proof of earning as still had to start my new job. We at this time were unable to continue without either a guarentaur or a six month deposit of rent, that left both of us feeling very stressed and deflated with our move just 5 days away. Charlotte called us the very next day to put a proposal from the landlord for less rent advance which we were able to do. I cannot stress how helpful and professional my dealings with Charlotte were. What a credit to your company.

Paul · 30 October 2019

5/5

Google

We have recently leased a property through Aisha at Connells who was absolutely fantastic and made the whole process incredibly smooth for us. I would highly recommend this branch to anyone looking to rent or lease a new property, thanks to Aisha and her kind and friendly nature.

Felicity · 26 October 2019

Agent replied · 24 October 2024

Hello, thank you so much for the lovely 5-star review of our Connells Dudley team and for your very kind recommendation.

1/5

Trustpilot

Bunch of cowboys

Bunch of cowboys . Valuation nearly 50k less then the buyers offered. There are no houses around here for what he valued it at. House was in top condition. Even the building survey was good . Also found out the surveyor was not from around here and attended a local estate agent to gather a price .... and the estate agent actually came to my house toOffer to sell it for me ??? Something not right with this company ... Reported anyway .....

SIMON · 10 October 2019

1/5

Trustpilot

Do not use

Extremely poor service after a rep visited to undertake a valuation on behalf of a mortgage company for a remortgage. Our house price on zoopla is showing £244,000 as the low end up to £264.000 high end. We had previously been on the open market for sale at £260,000 - £265000 and had received lots of viewings in 2 weeks, but decided to stay put and took it off the market. The agent had no interest in listening to me about all the works we’ve had done since moving in, (we’ve done a full Reno) and then valued it at £245,000!!! Practically the lowest possible! We had 4/5 previous property valuations for local estate agents, there lowest was £255,000 3 weeks ago. your rep was here maybe 10 minutes? didn’t want to chat to me about the house, nothing. This has affected our mortgage offer. He is seriously undervaluing properties clearly and this is having an affect on peoples mortgages and payments. I was even told I wasn’t allowed to appeal and ask for a second opinion so we’ve had to restart over again with another providerWhat a complete failure and waste of time

Sarah · 16 November 2024

1/5

Trustpilot

Disgusting

Poor does not come close to the abysmal service connells provide. Reports were made for defects following their own processes however they repeatedly failed to respond to these and on one occasion left it four days before contacting me about being unable to enter my home due to a lock issue.Tennant's are harrassed into entering fixed term contracts and are charged ridiculous amounts for the priveledge of having the exact same piece of paper they had previously but with a simple date change.Good luck getting your deposit back if you do go with connells, I surrendered my tenancy three months ago, I agreed that deductions could be made and am still awaiting repayment of the agreed funds outside of their own time frames told after being told initially that this would take 7 working days.DO NOT USE

Leigh · 18 July 2019

1/5

Trustpilot

Trevor Beasley is racist's

Trevor Beasley is racist's, AVOID HIM . Their team is a bunch of evil Satanist, who give wrong information to lenders. the moment you get its Connells surveyors , Amanda Gordon is one of the team leaders , who gives wrong information to lenders about your survey. cancel the appointment and tell bank to send different surveyor's.

Anish · 6 June 2023

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Connells's Google reviewsLeave Connells a review

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. Connells Dudley hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near Dudley.

What do you need help with?

Reviews may appear on more than one platform.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.

Get help from an agent