Trusted Agent profile · Chesterfield

Pinewood Chesterfield reviews

4.6

★★★★★ Excellent

384 reviews across 2 platforms

33 Hollywell Street, Chesterfield, S41 7SA, S41 7SA

Pinewood's office in Chesterfield, at 33 Hollywell Street, is rated 4.6 out of 5 across 384 reviews on two platforms, including 374 Google reviews rated 4.7.

Google logo

4.7 / 5

374

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

10

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Chesterfield office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Google

Never had any issues, been very good and helpful

Sophie · 8 April 2025

5/5

Google

Excellent staff,brilliant leadership and great ethics throughout-highly recommended

Stephen · 26 October 2023

Agent replied · 25 October 2024

Thank you Stephen for the lovely review 😊 …

5/5

Google

As a landlord Pinewood provide excellent customer service. Very happy to leave them to manage our property

Matthew · 12 January 2023

Agent replied · 11 January 2025

Thankyou Matthew for the 5 ⭐️ review

5/5

Google

Professional and friendly, good value.PositiveResponsiveness, Value

Mary · 26 October 2023

Agent replied · 25 October 2024

Thankyou Mary for your review

5/5

Google

I have always found Rebecca Cooper in particular to be most pleasant and extremely helpful. She is very knowledgeable about the properties she is dealing with and her manner in dealing with people is very impressive.

Norma · 13 January 2018

Agent replied · 11 January 2025

Thank you for taking the time to review us and your positive words are warmly welcomed.

1/5

Google

Spoke to someone called Rebecca she was sarcastic on the phone plus they rung an hour and a half before our viewing t cancel on us. Don't waste your time or money

Joe · 27 October 2018

Agent replied · 25 October 2024

We are sorry you feel the way you do but unfortunately in lettings access is sometime denied at the very last minute by a sitting tenant, which is of course very frustrating for all parties, including the landlord and ourselves, it is however totally out of anyone’s control. You suggest that people should not waste their time and their money, we would like to say no money is ever taken from anyone just wanting to view a property. Please contact us on 01246 224286 or direct email stacey@pinewoodproperties.co.uk who would welcome the opportunity to discuss it further with you.

5/5

Google

Fantastic experience

Andrew · 26 October 2023

Agent replied · 25 October 2024

Thanks for the great review Andrew!

5/5

Google

Friendly, easy to talk to team. Fast and efficient when needed with a query

Karen · 26 October 2022

Agent replied · 25 October 2024

Thanks Karen for the great review!

5/5

Google

1st class service, great partner to work with on our assisted move schemes with housebuilders. Highly recommendedPositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value

Lucy · 12 January 2022

Agent replied · 11 January 2025

Thanks Lucy for the great review

5/5

Google

While managing my house for me I've had good service from Pinewood. Within two weeks an excellent tenant was found who has maintained the property very well. I'd recommend Pinewood to other landlords.

Simon · 27 October 2016

Agent replied · 25 October 2024

Thank you Simon for your review, it is warmly welcomed and very much appreciated. We are pleased that you are happy with the service you have received and we will ensure that it continues.

4/5

Google

My house was thru Pinewood, i love it very much, good experience, thks.

Can · 26 October 2022

Agent replied · 25 October 2024

Hi Can, thanks for a great review 😊 …

1/5

Google

Absouloutly shocking thank god i didnt get a house from them i was sposed to veiw a house 2 time (being the same house) both times they cancelled not very professional!!!!!!!

Danielle · 25 December 2017

Agent replied · 23 December 2024

I am sorry to read your review, I have checked you card and I can see that you booked to view a property that had to be cancelled but you have then booked to view again and this time you confirmed the appointment in the morning but then you did not show up, leaving our viewer standing outside so I am a little confused by the review above. I would love the chance to discuss it with you and hopefully we can resolve the issue you have. Please contact me at stacey@pinewoodlettings.co.uk.

5/5

Google

Every Aspect of their service has been Exceptional. I cannot thank Pinewood enough for what they have done for us.

Jason · 26 October 2021

Agent replied · 25 October 2024

Hi Jason for the great review

5/5

Google

Excellent service. Been in my house nearly a year now. And if any friends ask I would totally recommend pinewood Properties.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value

Christine · 26 October 2020

Agent replied · 25 October 2024

Thankyou Christine for your lovely review 😊 …

1/5

Google

Not a great letting agency truth be told, the woman who showed us around a private rented property today had an half arsed attitude, luckily we weren't interested as the fees were way to much, then checks on the property a few hours later for it to say let agreed. Very fishy indeed, shall not be using this agency again!

Luke · 27 October 2017

5/5

Google

Always fast to sort problems and the loveliest people, thank you Pinewood!PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value

Samuel · 26 October 2021

Agent replied · 25 October 2024

Thanks Samuel for the review

5/5

Google

The lettings team and the maintenance team are always very helpful and efficient.PositiveResponsiveness, Professionalism

Martin · 26 October 2021

Agent replied · 25 October 2024

Thanks Martin for the 5 star review!

5/5

Google

Lovely friendly people, eager to help and always there to answer your questions, would definitely recommendPositiveResponsiveness

Jane · 26 October 2020

Agent replied · 25 October 2024

Thanyou Jane for your lovely review.

1/5

Google

Absolutely rubbish service as a tenant, can't go on enough about how poor their customer service is. After moving out because of issues in the property the response to the complaint after has been shocking, dragged out and they only respond when you badger them to! Do not rent a property managed by Pinewood!

Alex · 27 October 2017

5/5

Google

Brilliant company to deal with, always professional.PositiveResponsiveness, Professionalism, Value

Carrie · 26 October 2021

Agent replied · 25 October 2024

Thanks Carrie for the great review.

5/5

Google

An absolute pleasure. Many thanksPositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value

Elaine · 26 October 2021

Agent replied · 25 October 2024

Thankyou so much Elaine!

5/5

Google

Always good service and excellent staff.PositiveQuality

Ian · 26 October 2021

Agent replied · 25 October 2024

Thanks Ian for the 5 star review

1/5

Trustpilot

Lack of Professionalism

This company is utterly infuriating to deal with. The kids running the day-to-day are clueless whilst the owners wash their hands of any responsibility.

Nick · 15 May 2023

4/5

Google

Clear and easy communicationPositiveResponsiveness

Emma · 26 October 2021

Agent replied · 25 October 2024

Thanks Emma for your review

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Pinewood's Google reviews
The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.