5/5
Lloyd was an absolute star for us. He worked tirelessly to get our property sold. He did so without any hassle or problems. Highly recommended.
Trusted Agent profile · Castle Point
★★★★★
137 reviews across 1 platform
Phoenix House,211 High Road, Benfleet, Castle Point, SS7 5HY
Williams Donovan's office in Castle Point, at Phoenix House, is rated 4.6 out of 5 across 137 reviews on 1 platform, including 137 Google reviews rated 4.6.
Every review we hold for the Castle Point office, from every platform, shown as written. First names only.
5/5
Lloyd was an absolute star for us. He worked tirelessly to get our property sold. He did so without any hassle or problems. Highly recommended.
5/5
Paul and his team helped us get on the landlord ladder. Made it easy and found a great first tenant. Highly recommend Paul.
5/5
Can’t thank them enough for all the help they gave us during our move. To all the team thank you!!
Thank you for your review Janine. We pride ourselves on providing an exceptional customer service to all of our clients and it’s great to read your feedback 😃👍🏻 …
5/5
Very friendly nice people they done a very good job in a busy and difficult period over the past few months thanks .all the best in the futurePositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Hi Mark, many thanks for taking the time to leave a review for the team, delighted to hear you were happy with the service you received. Best wishes to you both in your new home!
5/5
Thank you to all the team for a fabulous work!
5/5
It has been a wonderful time as a tenant with william and Donovan i will recomend this estate agency to anyone.Thanks for your supports.
Thank you for your review Adebola 😊 It’s great to know that as a tenant you’d recommend our services. We’ll pass your comments onto the team 👍🏻 …
1/5
Absolute joke, rented through them and absolutely terrible TERRIBLE communication through phone or email, they never seem to be in and leave early so if you drive all the way down there they may not even be in. Don't care about tenants just follow the money and always seem so moody as well, don't expect much from them and if your a landlord look elsewhere. Staff need firing or training. Go elsewhere.
5/5
I have been dealing with Paul for a purchase through W&D and he has been an absolute pleasure to deal with, keeping me informed along every step of the way and working tirelessly - chasing the chain/solicitors in both directions!. Absolute professionalism from start to finish. Will not hesitate to recommend and will certainly be using them to sell my property (when the time comes!)
5/5
Excellent service very friendly and professional people 5 star company
Thank you Steve for your review. Our team pride themselves on providing an exceptional customer service to all of our customers and its great to receive your feedback.
5/5
I have been dealing with Paul for a purchase through W&D and he has been an absolute pleasure to deal with, keeping me informed along every step of the way and working tirelessly - chasing the chain/solicitors in both directions!. Absolute professionalism from start to finish. Will not hesitate to recommend and will certainly be using them to sell my property (when the time comes!)
3/5
Couldn't find what was up for sale near me
Hi Helen, apologies if we were unable to find what you were looking for. Hopefully if we have a property for sale near you next time you're looking we will be able to help you.
1/5
Totally unprofessional. Arranged a viewing 5 days in advanced. Called on the way to the property to say we were not allowed to view property! Communication in office clearly needs addressing.
Good afternoon Louise I sincerely apologise that you are disappointed with our service. One of the directors Ian Williams or Colin Donovan will call you Tuesday after the bank holiday to apologise personally and will try and explain what happened once we have had a chance to speak to the team. Louise as discussed yesterday i have now had a chance to speak to my team and provided an explanation that we were adhering to our sellers instructions. I apologise you were called to cancel the viewing whilst enroute to the property. We pride ourselves on providing good service and will do our utmost to prove this going forward Ian Williams Director
5/5
Excellent from start to finish. Staff are very professional and knowledgeable, would definitely recommend their services.
Thank you for your review. We pride ourselves on providing an exceptional customer service to all of our clients and it’s great to hear that you felt we did this. Kind Regards Lloyd Brooks
5/5
great service from the team throughout the whole process. I would definitely use them again
Thanks for your review Rob, all the best for the future.
5/5
I have had a very pleasant experience throughout the whole process. I would definitely recommend!
Thank you for your review. We pride ourselves on providing an exceptional customer service to all of our clients and it’s great to hear that you would recommend our services. Kind Regards, Lloyd Brooks
5/5
First Class Service. Williams & Donovan's provided us with an excellent friendly service from start to the final process of selling our property. Kept us updated throughout the varies stages of the sale ensuring things ran smoothly as possible in what can sometimes be a fraught experience. Efficient and professional team. Would highly recommend for anyone wishing to sell their property .
5/5
William's and Donovan were amazing throughout our time selling our house with them. They kept us well informed throughout the process and managed to find us a buyer really quickly. They also recommended a brilliant mortgage provider so the whole process was pretty straight forward and stress free- not usually the case when buying and selling! Cant reccomend enough.
1/5
This is wrong,property sold before on market ??? Rubish Be carful by wasting you time and petrol 😞 …
Hi Izzy, and thanks for your review. Although I must say I struggle to understand your logic and your comments. You called our office and asked to view two properties, and we informed you that one of them had already sold but you could still view the neighbouring property that was still available which you were happy to do so. Whilst viewing the available property you asked again about the neighbouring sold property (I know the board still said for sale but we were waiting for our board contractor to change it to sold) and we informed you again that it had already been sold and the sellers had asked us not carry out any more viewings. The sold property was on the market for over 2 months, we had 29 viewings and received an offer that the sellers were happy with so they asked us to cancel any further viewings. I am not sure why you think we sold it before it went on the market. You would not like it if an estate agent continued to show people around a property that you were buying, especially when you had paid for your survey, legal fees and been informed that the sellers had accepted your offer and taken the property off the market. Which is why we don't do it, it's just not how we do business.
5/5
Wow what an experience estate agent lloyd is one in a million so caring helpful efficient and first class gentlemen ! if you need an estate agent who does what is on the tin then look no further get in touch with lloyd you will receive everything you expect and much more a credit to the industry
5/5
Good viewing experience ,would recommend
Thank you Martin for your review. We pride ourselves on providing an exceptional customer service to all of our clients and it’s great to read your feedback 😃👍🏻 …
5/5
William and Donovan were great from start to finish with us buying, valuing and selling our house within 2days. All the staff were great from start to finish in chasing and getting our chain all complete in 10 weeks with Xmas in between. They recommended there morgage broker who was great too. Highly recommended x
4/5
I think they handled the sale of my Bungalow very well, always kept me up to date with the progress, I would recommend them.
Kevin thank you for taking the time to post a review and thank you for choosing Williams and Donovan to sell your bungalow. Ian Williams
2/5
Store window promotions
Wendy, could you please provide us with some more information as to why you have given us a 2* review? We have no record of you on file and it would be good to receive further feedback from you. Please email our Sales Director, Lloyd Brooks on lloyd@wdbenfleet.com
5/5
Helpful friendly branch
Thank you for your review Jo. We pride ourselves on providing an exceptional customer service to our clients.
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.