Trusted Agent profile · Cannock, Staffordshire

Verified

Webbs Cannock reviews

4.5

★★★★★ Excellent

560 reviews across 2 platforms

153 Avon Road, Cannock, Staffordshire, WS11 1LF

Webbs's office in Cannock, Staffordshire, at 153 Avon Road, is rated 4.5 out of 5 across 560 reviews on two platforms, including 558 Google reviews rated 4.5.

Google logo

4.5 / 5

558

Reviews on Google

This office

Yell logo

3.0 / 5

2

Reviews on Yell

This office

Reviews may appear on more than one platform.

About Webbs Cannock

Established & Trusted since 1994, Webbs Estate Agents is an independently owned family business built on reputation and service. Our experienced sales team offer expertise gained from extensive market knowledge and buyers and sellers can expect to receive excellent market intelligence and strategic marketing advice. We pride ourselves not only on our professional approach but also on the way in which we personalise it to our clients. We believe that successful agents are those where relationships with clients are built and where traditional values go hand in hand with integrity.

Reviews

Every review we hold for the Cannock office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Google

Efficient service, reasonably priced and helpful staff

Kevin · 13 March 2026

5/5

Google

Very good service from Webbs, explained everything with great knowledge

Rosemary · 13 February 2026

5/5

Google

Excellent customer service

Jacob · 15 June 2025

Agent replied · 15 May 2026

Dear Jacob Fletcher, thank you for your fantastic 5-star review! We are delighted to hear that you had an excellent experience with our customer service. At Webbs Estate Agents, we strive to provide a welcoming and supportive environment … More

5/5

Google

We really appreciate the quick sale facilitated by your honest evaluation and outstanding photography, which truly highlighted our home. The smooth arrangement of viewings and clear communication between vendor and applicant made the process seamless. Thank you!

Bradley · 22 May 2025

4/5

Google

Webbs we're very consistent and thorough. Great communication once sold and throughout the negotiating process. I would recommend.

Wendy · 30 November 2025

4/5

Google

They was quick and helpful

Liam · 15 May 2025

Agent replied · 15 May 2026

Thank you for your positive feedback! We're glad to hear that you found our service quick and helpful.

5/5

Google

Very helpful and friendly staff! Quick process.

Maddie · 17 April 2025

Agent replied · 15 May 2026

Dear Maddie Beaden, thank you for your fantastic 5-star review! We're delighted to hear that you found our staff to be helpful and friendly during your visit to Webbs Estate and Lettings Agents in Cannock & Staffordshire. Our team is … More

5/5

Google

The process was very smooth and fast. We moved in 7 days after the viewing. The agents were really helpful. The online platform for the application is easy to use and with all the necessary information.

ZIADA · 22 May 2025

5/5

Google

Friendly,helpful, talked us through every process and assisted with the purchase of the new property. Great work webbs

Daniel · 15 November 2025

5/5

Google

Always got a prompt response to any queries.Kept us informed throughout the process.Can't really fault them.

Its · 30 November 2025

2/5

Google

Can not fault Webbs in Hinckley. Brilliant service. the last year I have had to deal with the Cannock branch. I can’t say they haven’t helped when needed because they have. But how I get spoken to by two members of staff in particular, is terrible. Even though they are aware I suffer from anxiety, they felt the need to interrupt me and practically call me a lier. It’s a shame because if they didn’t treat me the way they did, I would have much more respect and a higher opinion for them. Lisa (I believe her name is) is very helpful and even stayed behind after work to help us, I can not fault her at all, just a shame some of her colleagues let that branch down.

James · 20 December 2022

1/5

Google

People at the cannock branch like to talk down to you and treat you like an idiot. I'm a first time buyer and I wish I wasn't dealing with them gutted as they came so recommended.

117kable · 27 November 2023

Agent replied · 23 August 2024

Good evening We are saddened to learn that your recent interaction with our Cannock branch did not meet your expectations. It's truly disheartening to hear that the service you received fell short of what we aim to provide, especially when we were recommended to you. Ensuring that our customers, especially those starting their property journey, feel valued and appreciated is of utmost importance to us. We recognise the significance of this and are dedicated to addressing any concerns that may have left you dissatisfied. We would greatly appreciate the opportunity to engage in further conversation with you to address any concerns you may have and to support your future property needs. Please contact the office on 01543 468846 to discus this further. Kindest regards Webbs Estate Agents

5/5

Google

Friendly efficient staff and Rachel was super good as was Sally

Gary · 22 May 2024

5/5

Google

Absolutely 5 star!! We decided to choose Webbs to sell our house because of their reputation, they were professional, knowledgeable and keep you updated on the progress of our sale. Definitely recommend.

Lisa · 22 May 2025

1/5

Google

If I could give less than 1 star I would ! My partner put her house up for sale it was sold with another estate Connells but too cheap so webbs said that it was sold way under what the current market was and they would easily sell it for more money and what the true value of the house was so we put it up with webbs 4 months ago . The valuer came out and said it would sell no problem so did the photographer since that day we’ve have 10 viewings in 4 months and I think most of those were not vetted as we always had to ring to see how the viewing went and was told a majority of the time , oh we can’t get in touch with the people who viewed we will ring you back . Alas the phone call never came . We’ve had no response or communication or feedback on what to do to sell the property or any advice from webbs and the final straw was when we rang on Sunday and spoke to a Brenda who was abrupt and impolite with us . So if the sales team arnt going to try to sell the house then what hope have we got . The house is in a lovely area in heath Hayes and a similar house 4 doors down sold for over the asking price with a week . That has 14 viewings in one week and we’ve had 10 viewings in 4 months . I would not reccomend webbs estate agents in any shape or form and they have wasted 4 months and f our time and I feel another estate agent would have easily sold the house by doing the basic things that webbs obviously haven’t done . We are now 4 months behind the market and hopefully another agent will be able to get the house sold and try to extinguish the stress and anxiety that’s webbs have caused us !

Adrian · 22 August 2022

5/5

Google

Webb's estates was brilliant from start to finish,we had no problems at all. The staff showed us empathy when my mom passed away during our sale process. We will be recommending Webb's to everyone. Thank you so much for everything.xx

Michele · 22 May 2023

Agent replied

Dear Mrs Cox, thank you for your 5* review and your kind words. We'll be sure to pass this onto the sales team, all of whom will be delighted with your review. If you need any help in the future please don’t hesitate to contact us. Best wishes - Webbs Estate Agents.

5/5

Google

Web’s estate agents were really helpful with the sale of our home. They sold it for the asking price in days. The team were all very helpful and friendly and made the sale go smoothly. Would definitely recommend to others.

Clare · 22 May 2023

Agent replied

Dear Clare, thank you for your 5* review and your kind words. We'll be sure to pass this onto the sales team, all of whom will be delighted with your review. If you need any help in the future please don’t hesitate to contact us. Best wishes - Webbs Estate Agents.

4/5

Google

Brilliant service nothing is too much trouble and the staff are lovely to communicate with. I especially like how we were free to view the house without someone following us around which left us free to talk to eachother.

Stephanie · 22 May 2023

Agent replied

Dear Stephanie, thank you for your 4* review and kind words. We will continue to support you throughout the transaction. Warm regards - Webbs Estate Agents

1/5

Google

Had a booking in place for over a week, on the day of the viewing I received a reminder text about the viewing, we travelled 40 minutes to the house and there was no one there to show us around. They had mixed up the booking somehow and there was nothing they could do apparently.

Steve · 22 May 2024

5/5

Google

The property was sold quickly and the sale fell through and was quickly sold The sale was challenging with the sale taking 6months to complete The determination of the sales Team in particular my point of contact was relentless Her calm and approachable manner enabled me to have confidence in her recommends and her tenacity Resulted in the blockers Being removed to enable us to complete 6months later Even to the last day the sale was Problematic caused by solicitors Not sending sufficient monies To complete In the abscence of Donna Penket, the sales team were on it and with them acting as an intermediate it was Resolved right To the last minute

Donna · 3 June 2022

5/5

Google

The property was sold quickly and the sale fell through and was quickly sold The sale was challenging with the sale taking 6months to complete The determination of the sales Team in particular my point of contact was relentless Her calm and approachable manner enabled me to have confidence in her recommends and her tenacity Resulted in the blockers Being removed to enable us to complete 6months later Even to the last day the sale was Problematic caused by solicitors Not sending sufficient monies To complete In the abscence of Donna Penket, the sales team were on it and with them acting as an intermediate it was Resolved right To the last minute

Donna · 24 May 2022

2/5

Google

Rang on Monday to enquire about viewing a property Was told someone would ring me back Now Tuesday afternoon and no call.

Nick · 22 May 2024

Agent replied · 30 July 2023

We are sorry to hear that you had a negative experience and left a review. After reviewing our records, we couldn't find any information about Nick or Nicholas. As for the conversation you mentioned on Monday, we believe there may be some confusion as our offices were closed due to a bank holiday.

4/5

Google

They were very accommodating and professional when sending enquires via email or on the phone

Katie · 15 October 2025

5/5

Google

Webb's estates was brilliant from start to finish,we had no problems at all. The staff showed us empathy when my mom passed away during our sale process. We will be recommending Webb's to everyone. Thank you so much for everything.xx

Michele · 28 February 2023

Agent replied

Dear Mrs Cox, thank you for your 5* review and your kind words. We'll be sure to pass this onto the sales team, all of whom will be delighted with your review. If you need any help in the future please don’t hesitate to contact us. Best wishes - Webbs Estate Agents.

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Webbs's Google reviewsLeave Webbs a review

Questions about Webbs Cannock

How many reviews does Webbs Cannock have?

Webbs's Cannock office has 560 reviews across two platforms: 558 on Google, 2 on Yell.

What is Webbs Cannock's rating?

Webbs Cannock is rated 4.5 out of 5 across all 560 reviews, and 4.5 out of 5 on Google from 558 reviews.

Where is Webbs's Cannock office?

Webbs Cannock, 153 Avon Road, Cannock, Staffordshire, WS11 1LF.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.