Trusted Agent profile · Camberley, Surrey

Verified

Chancellors Camberley reviews

4.0

★★★★★ Great

573 reviews across 2 platforms

26 High Street, Camberley, Surrey, GU15 3RS

Part of Chancellors, see every office.

Chancellors's office in Camberley, Surrey, at 26 High Street, is rated 4.0 out of 5 across 573 reviews on two platforms, including 177 Google reviews rated 4.4.

Google logo

4.4 / 5

177

Reviews on Google

This office

Facebook logo

3.8 / 5

396

Reviews on Facebook

Business-wide

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Camberley office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Google

Very professional and cooperative, as always pleasure working with you all. Special thank you to Jessica Cooke for being there whenever required throughout the process.

Zina · 15 June 2022

Agent replied

Thank you for leaving us this great review Zina, we will be sure to pass this fantastic feedback onto the relevant teams. We are delighted that you had such a great experience with us.

1/5

Facebook

Didn’t have the best experience with these agents was interested in a property that has been withdrawn! But was interested before the property was withdrawn but i called them countless of times to arrange a viewing with no luck ��

Joshua · 16 January 2018

Agent replied

Hi Joshua, I am very sorry to read of your concerns. Please could you contact us at seniorsupport@chancellors.co.uk with further details so that we can investigate this matter for you? Many thanks.

5/5

Google

Helpful, polite and knowledgeable agents. These guys know their stuff and great info on the properties in the surrounding area of Camberley. You won’t be sorry you chose this estate agent finding you the property that suits you! As we all know, choosing your new home is a decision not to be taken lightly. Terry is outstanding and goes above and beyond to help you through this process.

Brit · 26 February 2020

5/5

Facebook

Jayne Morris - Jayne first dealt with the letting of my house when she worked in Kington Office but then she moved to Chancellors head office but I am very pleased she is still looking after my property as I am more than happy with how professional and courteous Jayne is. Any matter arising with regards to my property is always dealt with immediately and I know I can rely on Jayne.

June · 19 October 2017

1/5

Facebook

My review is specific to the lightwater branch. Bad mannered, unprofessional and incompetent are the words I would use to describe the staff. They found me buyers back in June who have still not signed their contracts along with the buyer at the bottom of the chain. There are 4 others in the chain above and we have all signed and are ready to exchange contracts. The managers have not replied to the last 2 emails I sent asking them to get this resolved. The whole process since signing up with them has been far from satisfactory. Wrong price on the house, wrong details and a complete disregard for me as a customer. The manager, in particular, seems to think it is beneath her to deal with customers once they have signed up. I have never dealt with a company before who refuse to answer emails from their customers. My job involved dealing with estate agents and in 15 years I never came across behaviour like this. I wish I never signed up with them.

Mary · 22 February 2021

Agent replied

Thank you for bringing this to our attention Mary, we really appreciate it and are sorry that you have found it necessary to do so. So that we can look into resolving this for you, please can you send an email to louise.hughes@chancellors.co.uk? Thank you.

5/5

Google

Dexter was really helpful and gave us some useful advice. Would recommend.

S · 5 August 2023

Agent replied · 26 August 2023

Hi, we are so pleased that you enjoyed your experience with us and left this great review. We are sure that the team will enjoy this positive feedback so we will make sure to pass it onto them.

1/5

Facebook

Our property was taken on by Paul Bosanko after he came round 2nd November. After receiving forms we gave verbal consent 6th November and signed forms were returned 11th November. 12th November I received the ID check call Then nothing....Chased 6 days later (18th November ) for the next steps and a photographer had not even been booked yet! Chased Amber again 20th. Managed to get one out the following day and finally, and chased on 30th as to why it was not online yet. 1st December our property was on the various selling portals... just shy of a month after I verbally confirmed instruction ! They also spelled my name wrong, despite me signing the end of every email with it spelled correctly! Called for a video tour to be done and Adele came out to do it, but it was never used 7th December I chased Paul about a board. No reply. 28th December chased again. Still no reply.Received a call to drop the price £25k on 7th Jan and agreed. Automated emails followed. Still no board. 29th January Louise from head office calls, I ranted about my issues and the fact the branch (Camberley) were ignoring me and she managed to get a board and said she would rearrange the advert to make it more appealing. So the photo order was changed. That’s it. Board arrived a couple of days later.5th Feb FIRST VIEWING! Saw on the security cameras that they were inside for 3 minutes! Unless they sprinted round I don’t see how they saw the whole house! Received automated feedback and have not managed to speak to a person since then, and today is 13th Feb! To say I’m unimpressed and an understatement!

Ellie · 13 February 2021

Agent replied

Hi Ellie, thank you for taking the time to get in touch, we are very disappointed to read of your concerns. So that we can investigate this, please could you contact us via louise.hughes@chancellors.co.uk with the details? Many thanks.

5/5

Google

Mateo was super approachable, very knowledgable and clearly willing to support in terms of queries etc 10/10

Hattie · 7 March 2023

Agent replied

Thank you for leaving us this great review Hattie, we will be sure to pass this fantastic feedback onto the relevant teams. We are delighted that you had such a great experience with us.

5/5

Facebook

As a landlord who uses the services for Chancellors for Property Management ; the services provided by South East property Management team has been excellent. The services of Ms Isabelle Jakovljevic in particular has been splendid. Her services with respect to my Property Management has been great. I have been with Chancellors now for over 5 years and my overall experience has been very good. Radhika Vinod & Vinod Ramaseshan

Radhika · 16 February 2018

5/5

Facebook

I want to thank Adam Lewis for his excellent work!! He was truly helpful and caring and made the process of moving in so much simpler and enjoyable. He made my experience with chancellors great! Thank you once again!!

Sónia · 16 November 2016

Agent replied

Thank you, Sónia. I hope you enjoy your new flat!

5/5

Facebook

Lucy Harcup has been very accommodating with my request. She was also very prompt in getting back to me. Appreciated her efforts! Hopefully would be able to find a property suitable for us soon. Thanks.

Geztel · 3 November 2019

Agent replied

Thank you very much !

5/5

Google

Great experience with Chancellors - special thanks to Ellie and Danielle for their advice and professionalism!

Rhys · 26 February 2023

Agent replied

Thank you for leaving us this great review Rhys, we will be sure to pass this fantastic feedback onto the relevant teams. We are delighted that you had such a great experience with us.

1/5

Facebook

This company seem to think they operate by different standards than other estate and letting agents. Had a bad experience when purchasing our home through them as they would not take our house off of the market until the moment we exchanged. And now trying to rent a property through them, they delayed getting back to me for so long the house I was interested in has been let and they wouldn't consider me anyway as I am reliant on my ex husband to pay the rent as I am a stay at home mum with 2 small kids despite other companies being happy with him as a guarantor. Would never deal with this company again.

Emily · 5 October 2020

Agent replied

Thank you for bringing this to our attention Emily, we really appreciate it and are sorry that you have found it necessary to do so. So that we can look into resolving this for you, please can you send an email to directors@chancellors.co.uk? Thank you.

1/5

Facebook

AVOID. Absolutely terrible service. 4 days before I was due to move in to a property which I had already paid a deposit and first month’s rent for, as well as having signed a contract, I was told the property had been sold so I could no longer move in. I was never even informed that the property was up for sale. This was over a week ago and despite phoning every day and speaking to 6 or 7 different people at Chancellors I have still not been refunded any of my money!

Poppy · 5 September 2020

Agent replied

Hi Poppy, thank you for taking the time to get in touch, we are very disappointed to read of your concerns. So that we can investigate this, please could you contact us via directors@chancellors.co.uk with the details? Many thanks.

1/5

Facebook

My sister put a deposit and first months rent of £1130 on a house to rent (also signed a contract) , 4 days before she was going to move in they told her the property had sold, they did not inform her the property was even for sale. They still haven’t refunded her any of her money which they said they would in 3-5 working days (now been well over that) She has now had to use all of her months wages for the deposit and first months rent on another property (with a decent estate agent) and has informed them of this and they just keep fobbing her off! Absolutely disgusting company! AVOID

Sophie · 4 September 2020

Agent replied

Hi Sophie, thank you for taking the time to get in touch, we are disappointed to read of your concerns. So that we can investigate this, please could you ask your sister to contact us via directors@chancellors.co.uk Many thanks.

1/5

Facebook

Absolutely useless in property management. I’m not sure what service I’m getting for the astronomical fee they’re charging but I’m starting to think I can do a better job managing the property myself from Australia. It’s taken Chancellors 3 months to get a gas safety certificate passed and with poor communication to contractors, it’s costing me more money because guys turn around up to the property “without the right part” for the job. High staff turnover is also a sign of the rotten culture. Avoid this firm like the plague.

Gerrit · 31 August 2020

Agent replied

Thank you for letting us know about this Gerrit, we are sorry to hear that you are currently frustrated with our service. So that we can look into resolving this for you please contact us at directors@chancellors.co.uk. Thank you.

1/5

Facebook

Very unreliable. Have been waiting since this morning for a call back for a key code to a new property for my uncle to move into. We have spoken to various employees who have promised to be in contact but to no avail. We are currently sat outside his now previous property with removal vans packed and ready to go to the new property. He had to vacate his property by 12pm today he is 72 and now homeless. We have visited the office in Brecon and that is also closed. We are disgusted with the service or lack of that has or in this case not been provided.

Polly · 10 August 2020

Agent replied

Hi Polly, Thank you for bringing this to our attention, we really appreciate it. So that we can look into this matter for you, please can you send an email to simon.butt@chancellors.co.uk Thank you.

5/5

Facebook

Good experience! Your staff Rebecca Joel is excellent. She is professional, respectful and very helpful in ensuring that everything goes well from the agreement preparation to the day we move in to the new accomodation. Great service!

Ririh · 7 March 2018

Agent replied

Thanks for the great review. Rebecca Joel and our specialist lettings team will be delighted to hear this.

5/5

Facebook

This is the first time I have dealt with Chancellors, they provided us with excellent customer service a good properety,I would like to say a big thank you to Joanna Mawson for being very helpful and organising.

Dóra · 19 February 2018

Agent replied

Thank you very much for your kind review!

5/5

Facebook

I would like to give a special thanks to Chenge Dziya for making my move so much easier. Her professionalism is second to none and has always managed to help me with queries I've had since moving into the property. Chenge has always managed to help me really quickly and has always gotten back to me within the promised time frame. A big thank you for all if your help.

Alessandro · 15 November 2016

1/5

Facebook

o whom it may concern, I am not used to giving this kind of review or writing at all because I believe that we can all make mistakes. But I think there are mistakes that cannot be made 3 times. A month and a few days ago exactly I started to fill out the documentation to acquire a house with Chancellors. They called me very early every day and they were always very aware of what I needed. It took me a week to fill out the form and send all the documentation. The landlord approved us and only our references were missing. They sent us the contract for 25th June and we are supposed to have the house that day. They called me and told me that at 11:30 am on the 25th we would meet at the house to hand over the keys. On Tuesday 23rd June they emailed me to tell me that unfortunately they have to delay the day of moving because we did not have the complete references. We accept that and delay the day to 1st July. On July 1st we were told that it was impossible to move in because the Landlord had withdrawn the application due to our references and 3 days later an email arrived saying that our references are correct. On July 2nd the girl from the agency called me and told me that she has another house that we do not need anything else. That we do not have to worry at all and that she was going to take care of everything and we could move on 9th July. As we were supposed to move on 25th June. We paid rent and deposit on 22nd June and from that day everything was delayed. We thought because they were just putting everything in order but each time we were delaying and delaying more and more. We are on July 7 and the only thing I have done is try to call them and speak to the person in charge but they tell me that at the moment they cannot speak with me. Another very relevant point is that Lucinda Sturla the girl from the agency no longer works there since July 4 and now the manager was Olivia. I am trying to communicate with Olivia from that same day, July 4 and it is IMPOSSIBLE. I spoke to the manager, John and he says he can't do anything because he doesn't have the letting department. What type of company does this to its clients who HAVE ALREADY PAID AN INCOME AND A DEPOSIT OF MORE THAN 2,600.00 POUNDS? The MASSIVE PROBLEM is that at the moment I am on the street because I am supposed to sign a contract for June 25 and then for July 1 and THERE IS NO ANSWER. I left my house on the 25th because the contract ended. This agency takes money from you and does not care about you. This is unheard of and disrespectful to us. Now I am trying to get my money back for two days and I don't get a response. Finally I decided to take legal action and go to lawyers because it seems disrespectful to me.

Laura · 7 July 2020

Agent replied

Hi Laura, we are sorry to read of your issue. We note you also wrote to us through Google and we have responded to your message. Kind Regards

5/5

Facebook

Francesca Deacon has been dealing with my rental and has been superb throughout. She resolved all issues very quickly and was always very responsive to emails and replying to phone calls. Very good service.

Andy · 1 October 2019

Agent replied

Thank you so much for your feedback!

5/5

Facebook

There's only one trustworthy and reliable forex trader I can only recommend for anyone interested in investment. Mr Ralph Carico is the best account manager I can ever recommend here, if anyone here is interested you can kindly reach him out for more information and also start making profits for yourself

Anthony · 16 September 2022

5/5

Facebook

A letting agent at my local branch has provided poor customer service, ignoring emails and phone calls - all I want to do is book a viewing. Get the impression that she's decided I'm too difficult to deal with due to my limited availability as I work shifts for the NHS as emergency ambulance crew. I've also been unable to find contact details for the branch management to raise my disappointment with them.

Claire · 17 November 2021

Agent replied · 24 June 2023

A million thanks to Mrs. Elizabeth Bays, who made my life change. forex/bitcoin trade is really a complex one but with the help of Mrs. Elizabeth Bays, strategy and signal I have been able to recover my lost in such a short while with just an investment of $500 be sure to withdraw $5,600 within the week of your investment and it was wonderful.Contact her now on Email: elizabethbays70@gmail.com or WhatsApp: +1 {209}896-9431

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Chancellors's Google reviewsLeave Chancellors a review

Questions about Chancellors Camberley

How many reviews does Chancellors Camberley have?

Chancellors's Camberley office has 573 reviews across two platforms: 177 on Google, 396 on Facebook (across the whole business).

What is Chancellors Camberley's rating?

Chancellors Camberley is rated 4.0 out of 5 across all 573 reviews, and 4.4 out of 5 on Google from 177 reviews.

Where is Chancellors's Camberley office?

Chancellors Camberley, 26 High Street, Camberley, Surrey, GU15 3RS.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.