Every review we hold for the Bury office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 1/5
GoogleTerrible awful horrible dishonest. Landlord swapped to these people for some reason and now were in the process of finding a new house because we refuse to be tennants with them.
Called them a month ago about a broken boiler, had someone out and it is still broken with no response to emails or contact.
Also checked with them what would happen on inspections and they promised they wouldnt turn up without consent! Had an email telling us that they will lock up when they leave and because they have given more then 24 hours notice there is nothing we can do about it according to them. So now we are supposed to have strangers in our home whilst we are at work and be alright with that? No thankyou.
Landlords if you read this tennants will leave if you use this company i will never rent under them again.
We have never missed rent and we make most of the repairs ourselves we are model tennants and intended to stay here for years but now we will be leaving as soon as possible!
As an update to this since they have responded. There is not chance on earth im dumb enough to supply my name, ive seen mutiple tennants mention harrassment from the company through threats of legal action for leaving poor reviews and i dont intend to join that group after initially speaking to them id never believe it however the facade has dropped and its clear how awful they are. Never met such a bitter and horrible group of people.
On leaving the property i fully intend to contact the landlord and let her know about why we are leaving so she is aware at how awful you are.
Adam · 23 October 2021
Agent replied · 22 October 2024
I am sorry to read your review, please supply the name your tenancy is under along with your property address. Any reported issues are promptly dealt with so this seem unusual. We have checked the name supplied on your review but unfortunately it isn't on our records, no staff member has a recollection of such a report either. We have checked all outstanding plumbing works orders together with current notices to vacate but nothing ties in with your report. Please call Daniel on 0161 773 4583 or email me on sales@hydepartners.com so we can discuss how best to resolve any issues you may be experiencing.
★★★★★ 1/5
TrustpilotGoogle text support AVOID ALL COST THEY JUST WANT YOUR MONEY
Terrible service won't talk to u until u pY them money they ignore you disgusting customer care all they want is your money there not there to help they're there to get money from you that's it I'd give them no stars but can't shocking
Scott · 5 October 2026
★★★★★ 5/5
GoogleHyde Estate & Letting Agents are a very friendly team and they recently helped me to find the right office space for my new business.
From start to end, the service was amazing. I just wanted to say a huge thank you to Daniel and the team for helping me to find the best place within my budget.
Mena · 23 October 2023
Agent replied · 22 October 2024
Thank you Seemi for your lovely review. We wish you all the very best with your new business. Daniel
★★★★★ 1/5
TrustpilotThis Company NEEDS to Get Their Stuff Together
I have been dealing with trying to get my phone fixed and replaced now and have not gotten very far with it....they seem to be on their own schedule. They also make promises they cant keep. And actually, they don't even deserve the 1 star.
ADDI · 20 September 2026
★★★★★ 5/5
TrustpilotLeightons Beds, Beverley/Hull 5 Stars all round
5 Stars all round. From Sonia at the Beverley store who sold me the beds and Suzanne at the Hull store who went to a lot of trouble to re-arrange deliveries to fit me in on a particular day to the two gentlemen who the delivered the beds and put them together (ottamen beds) could not have been more helpful. Outstanding service.
Angie · 19 May 2026
★★★★★ 5/5
GoogleI would definitely recommend Hyde estate agents. Antony was fantastic and the rest of the team very helpful and friendly. Communication throughout the sale of our house was excellent. Antony regularly kept us updated and was always there to answer any questions we had.
Thank you.
Fran · 9 August 2025
★★★★★ 5/5
GoogleI rented through Hyde for 7yrs. Any problems and they were sorted straight away. The fence came down in a storm and it was fixed within 3 days. My light fitting in bathroom broke and that was replaced within a few days, i cant fault how efficiently they deal with repairs, they are spot on. Dave is on site regularly checking everything is tidy and sorting any maintenance problems, hes a lovely genuine guy. The grounds and communal areas are kept immaculate. I would rent through Hyde again if i needed to. After leaving i got my deposit back no problems. I was actually sorry to go. If you want a descent company to rent or buy through, consider Hyde, they took the stress out of renting for me personally.PositiveResponsiveness, Professionalism
Andrea · 23 October 2020
Agent replied · 22 October 2024
Thank you for sharing your positive experience with Hyde Estate & Letting Agents. We are delighted by your feedback and thank you for your time in writing this review. All the team wish you every happiness in your new home. Daniel
★★★★★ 1/5
TrustpilotGoogle maps are blocking my reviews and…
Google maps are blocking my reviews and freedom of speech based off valuable isights and genuine experiences, do not get me wrong I love google and the other programs like Google Gemini artificial intelligence but whoever is responsible for moderating reviews is an idiot and needs to be fired and they need to stop blocking my reviews, if you do not have the freedom of even speech what freedoms do you have?
Michael · 21 February 2026
★★★★★ 1/5
TrustpilotStay away from " Couriers Please"
Not even worth 1 star. Worst service ever. Told several times package was going to be delivered, then to find out 2 weeks of chasing this up and repeated lies, the package has been declared "missing in transit" NO NOT USE
Rachell · 30 September 2026
★★★★★ 1/5
GoogleI cannot express my sheer disappointment and frustration with the estate agents who failed to address any of the issues we had with the property we were renting a flat from them in Bury and then had the audacity to withhold our deposit for no valid reason. Their lack of professionalism and disregard for our concerns throughout our tenancy, including when water came through the walls and when the front door failed to lock, is inexcusable. Not only did they fail in their responsibilities as a management company of the flat that we were renting in Bury, but they also showed a complete lack of respect by withholding a substantial amount of deposit money from us. When we arrived at the flat, it was not clean and we left it in a better position after we left. It is deplorable that they believe they are entitled to keep our hard-earned money without offering any justification or explanation. The level of incompetence and dishonesty displayed by these estate agents is absolutely infuriating, and we did not rest until we receive what is rightfully ours by taking the claim through legal channels and TDS. Following our tenancy, we found out that other people had the same experience and the post-rental maintenance team were overcharging and scamming renters.
Be careful!
(Ps. We got our money back but make sure any renter takes lots of photos!).
Jagjit · 16 December 2024
Agent replied · 9 January 2025
Dear Jagjit,
Thank you for taking the time to share your feedback. I have reviewed your tenancy history to better understand and address your concerns. As a family-run business, we greatly value input from our customers and view it as an opportunity to learn and improve. Providing exceptional service is at the core of our mission, and I wanted to ensure my response reflects that commitment.
The apartment you rented was a newly developed building and in turn a brand-new apartment. As the building was under a 10-year warranty, any issues reported were in turn directed to the builder for repairs, as instructed by the landlord. Your check in inventory reflected the clean and brand-new condition.
Regarding the front door not locking, you reported on the 17/07/23 at 08.17 that the fob accessed front door was unlocked and the magnetic closer was not engaging, we responded on 17/07/23 at 09.56 advising the builder had been informed of the fault and we required an emergency call out. You followed up via email on the 18/07/23 at 17.55 advising the issue hadn’t yet been resolved, the contractor was chased the following day 19/07/23 at 09.26 as an urgent repair. The builder confirmed by email on the 19/07/23 at 10.07 that the issue was resolved and had been caused by tenant misuse, as the emergency door release had been activated, and therefore needed resetting.
Any further issues reported were in turn sent to the builders and were chased until completion.
To clarify, at the point when you gave notice, we acknowledged this in writing accompanied by a price list of charges should they be required. On the check out it was noted there were some scuffs to the walls and cleaning required this was clearly reported to you on a check out letter following our inspection.
There are several points you raised which are simply untrue, firstly we did not hold your deposit, this was held by the TDS as per your deposit certificate. The TDS released your deposit accordingly at the end of the tenancy. Secondly, a portion of which was in fact awarded to your landlord following an independent adjudication by the TDS. And thirdly, I can confirm there has been no legal action by yourself as you mentioned in your review.
I wish you all the best for the future. Daniel
★★★★★ 5/5
TrustpilotAs an inexperienced computer user I…
As an inexperienced computer user I have found google chrome effective I am particularly satisfied with the AI accessed through google. Never seeing the same doctor twice often a trainee (UK/NHS) and prescribing doctor I have never met , dealing with hypothyroid issues AI Google and my local chemist have been much appreciated often coming up with the best options.
Tony · 16 May 2026
★★★★★ 5/5
GoogleThroughout the process of selling our property, Antony at Hyde Estates was thoroughly professional and helpful. He kept us up to date with progress and was always available to answer any questions. We have no hesitation in recommending Hyde Estates.
Colin · 24 July 2024
Agent replied · 22 October 2024
Thank you Colin for your five star review.
★★★★★ 5/5
GoogleFantastic letting agents, from enquiring about the property to moving in the team have kept me informed every step of the way and the team is always there if you need help
John · 10 April 2026
Agent replied · 17 April 2026
Thank you so much for the kind words! We’re thrilled to hear that you felt supported from your initial enquiry all the way to move-in day. Keeping our tenants informed is a top priority for us, so it’s wonderful to know the team hit the mark. Welcome to your new home!
Hyde Estates Team.
★★★★★ 1/5
TrustpilotCharged for a returned item
You received my return on 5th November. I was still getting emails 2 weeks later so I contacted your team to rectify this. 96 hours ago I was promised by Mary that this would be resolved within 48 hours. Now you have charged me for the item. Last night I was asked to wait another 48 hours. It is completely unacceptable that you have charged me. 5 people have now documented that this is the fault of Google yet none have issued my refund. All asking for more time yet you were happy to charge me for something which was quite clearly returned and received following all of your procedures. Absolutely disgraceful and I shall never buy from Google again.
PM · 22 November 2025
★★★★★ 5/5
GoogleKaitlin was very accommodating after I locked myself out of my flat, she walked me over and unlocked door for me, which was very kind. Superb staff and friendly. … More
James · 21 November 2025
★★★★★ 1/5
TrustpilotBalance blocked, 8 identical automated responses, no solution
My Google Play balance has been blocked since April 24 after redeeming a gift card that Google itself confirmed had already been used on another account. Despite opening 4 tickets, a live chat, and a phone call, I have received the exact same templated response 8 times citing "inconsistencies" with zero explanation and no path to appeal.
IsseiKii · 19 May 2026
★★★★★ 5/5
GoogleRecently rented an accommodation through Hyde & Partners. On the day of occupancy there was some issue with paper work and documents. My wife was coming from abroad the day after. However, Daniel and Eric were nice enough to make necessary arrangements without any hassle. Also few things were agreed verbally , like sorting out repair work with cupboard and getting a washing machine installed. Eric got that sorted within 2 days of my occupancy . One thing I can say about them is that they care for their clients .
Zohaib · 24 October 2018
Agent replied · 22 October 2024
Thank you for your review. You are absolutely correct, we do care for all our clients and we always help to the best of our abilities. Daniel.
★★★★★ 1/5
TrustpilotGoogle is Garbage
Google is by far the worst company ever created.
Sean · 14 May 2026
★★★★★ 5/5
GoogleI've been renting a property with this company for over 7 years now. I'm so impressed with thier professionalism! Staff is extremely friendly and attentive. Will help you with any problem and support you with your landlord communication. House visits before pandemic were often but did not feel intrusive rather like a friend's visit.
Massive thank you to Andrea and Daniel. I'm really grateful for their help and patience.PositiveResponsiveness, Professionalism
Zaneta · 23 October 2021
Agent replied · 22 October 2024
Thank you Zaneta for your feed back, its lovely to hear our personal and attentive service has hit the right notes with you. I will pass your feedback to Andrea and the team. Daniel
★★★★★ 1/5
TrustpilotGoogle is the last piece of crap
Google is the last piece of crap, do not use their own services / my Business!
Gino · 17 March 2026
★★★★★ 1/5
GoogleI would rate then ZERO STAR they don't even deserve one star ,If you are a landlord please do not let these people run your property. If you're a tenant please do not rent a property from these people. They are so Awful rude and arrgant ignorant unprofessional. They do not care about you all they want is money. I had problems in the property I rented for 8 years with damp&leaks, they were never sorted i had to get local authority involved Especially the guy own & run the place name (Jeffery Jason ) he's a nasty piece of work ,you see staff changes all the time nobody wants to work for him for longe ,i had a problem with leaks and damps Jeffery Jason was keep telling me leave the heating on all the time and leave the window open rather than trying to sortout the problems also washing maching stopped working because the switch was faulty he wanted to charge me £40 plus VAT for that , now you know what you facing so do yourself a favour stay away from these people at any cost.
Gül · 24 October 2017
Agent replied · 22 October 2024
We are sorry to hear about your unfortunate experience. Unfortunately, we do not seem to have your records on our system. Please give us a call on 0161 773 4583 so that we can discuss how best to resolve your issue.
★★★★★ 1/5
GoogleRude, unprofessional, and discriminatory to people with disabilities.
Called today on behalf of a busy colleague who wanted to view a flat, however I got through to a very unpleasant and ablist individual. The estate agent couldn't comprehend the concept of a working professional with a functional illness. He proceeded to made a series of rude and unnecessary remarks about their receipt of DSS benefits, immediately showing a lack of respect towards the many in society who still have careers despite having a disability.
Asking questions related to income, job roles, and financial security is all normal procedure, but never have I witnessed such a quickly escalating and randomly needless display of ablism and disrespect.
Needless to say, it was a short phone call, and we won't be suggesting Hyde to anyone else in the future.
Terrible 🙃 Go elsewhere.
Will · 22 September 2024
Agent replied · 22 October 2024
HI Will
Thank you for taking the time to express your feedback. Your review has been taken very seriously and has now been investigated. I have spoken with the member of staff who took your call on Friday 6th September. I believe you were calling on behalf of a third party and you were unable to provide the required information needed to arrange a viewing. It was certainly not their intention to cause you any offence. My colleague recalls you were frustrated when asked if the third party would contact us directly to supply the information required. I believe you advised they were too busy to call.
I can categorically guarantee we do not discriminate; we work with people from every walk of life being landlords, tenants, vendors and contractors. Should the party you were calling on behalf of wish to contact us directly we would be happy to arrange an appointment for them. Failing that please gather the information as requested in order for us to assist you further. Kind regards Daniel Jaysan 0161 773 4583.
★★★★★ 5/5
GoogleWe have just successfully sold our house via Hyde Partners at St Margarets.
We are more than happy with the the service provided, they worked hard an diligently for us and we're delighted with the outcome.
Originally we approached a number of 'bucket shops' (my term for a lot of Estate Agents), who valued our property re: "you can expect £175,000 for a house in your area.", and our fee will be 1%. We felt this was a "shove it out the door, we'll take our commission and thank you very much." attitude. So we approached Hyde with an offer of: "market our property at offers over £210,000, see how you go and we'll be happy to pay 2%." We had 30 viewings in the first week. We have now sold the property for £215,000. So we gained £40,000, paid Hyde an extra £2150 and we're laughing. A good investment in my opinion.
I think the moral of this is: Cheapest is not always best, and some Estate Agents don't always know real value when they see it.
Patrick · 24 October 2016
Agent replied · 22 October 2024
Thank you for you feedback, we are very happy that you substantially achieved more than quoted by other agents. We wish you all the best in your new home. Daniel
★★★★★ 5/5
GoogleWe have recently moved house in February and would like to thank Hyde estates agents for how efficient they were with helping to complete the process. A special thanks to Daniel, who was in regular contact with us during the process and made sure that all our needs were met speedily and effectively in a friendly and professional manner.
I would highly recommend Hyde to other people looking to move house or for other related business. Obviously, moving house can be an extremly stressful process and Hyde took away a lot of that stress from us.
Thanks again Aaron and Gemma
Gemma · 24 October 2016
Agent replied · 22 October 2024
Thank you for your kind review and recommendation. I am pleased you had a stress free experience and we hope to work with you again in the future. Daniel
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.