Every review we hold for the Brent office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleI sold my flat through this office and after speaking to another local estate agency, approached Dexters. Dexters got over 40k more than the competitors suggested I should put it on for. I want to thank David. He runs a tight ship and has been nothing but professional since I met him. I am a fan of data, efficiency, strong systems and good communication and I really think this office gets it right, clearly under good leadership. They are really professional and deserve to do well.
Siobhan · 27 July 2024
Agent replied · 25 October 2024
Dear Siobhan, We are really pleased to hear you enjoyed your experience with us and thank you for leaving such a lovely 5 star review. Kind regards, Asma, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotExcellent service
Dexters have been excellent in the process of me moving flat. Charlotte Rule showed me some amazing properties covering exactly what aspects I was looking for. Once I found a flat I loved Charlotte was exceptional in making the signing as smooth as possible though quick responses to any questions I had and making this as seamless as possible. Daniel Faulkner is a great property manager as he was quick to get in contact with me to ensure I had all the information I needed coming up to moving day. Both Charlotte and Daniel have been highly professional and had excellent communication skills making moving flat a much less stressful experience from what I had expected. Thanks to you both! Can’t recommend dexters enough.
Neve · 25 July 2024
Agent replied · 23 October 2024
Dear Neve, Thank you for taking the time to leave us a 5* review. Your opinion is valued greatly and it helps us maintain excellent standards of service to our customers. Kind regards, Asma, Customer Relations Team
★★★★★ 1/5
TrustpilotDishonest and a complete waste of time
Phoned to enquire about 4 different properties listed on their website. All 4 have apparently "recently accepted offers" despite none of them being listed as "under offer" on Dexter's website.Megan told me the sellers asked them to keep the properties as avaialble in case their agreed upon sales fell through. As a buyer, it is a complete waste of my time looking at properties that aren't actually available and that have already been sold. How am I meant to work with an agency that displays a complete lack of regard for its clients or their time?Buying a home is usually a significant decision in the purchasers life. Being dishonest from the outset is not a good way of establishing trust and this makes it almost impossible to use Dexters for my property search. I would advise sellers to bear that in mind when making the decision about who they want representing them and the buyers they are potentially losing out on as a result.I'm am sure that Megan is an excellent agent and I hope that one day she wakes up to the unscrupulous practices Dexter's employ and recognises that these are actually detrimental to hers and her clients relationships and (as a result) her long-term interests.
Sam · 22 July 2024
Agent replied · 23 October 2024
Dear Sam Corbet, I am sorry to read your 1* review comments. Thank you for providing further information, I have now located you on our database. I have passed your comments to our Area Director as we are keen to discuss this further with you and will be in contact. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team
★★★★★ 1/5
TrustpilotNOT HELPFUL
Dexters took my flat in march.Despite good Communication weekly they failed to gain any offers.Their strategy seems to be , for you to keep reducing the price.I appreciate the market is tough but to get a call saying we do not want to sell this flat anymore left me flabbergasted.Clearly must look bad on their stats!They have removed my listing without any notice period at all.Such poor service from an agents that claims to be one of the best.Poor customer show from George and the team at the twickenham sales office.
Stewart · 19 July 2024
Agent replied · 23 October 2024
Dear Stewart, I am really disappointed to read your comments and I am keen to review what went wrong on this occasion. I will ensure this is raised with the Director of the office and we will be in contact to discuss further. Kind regard, Asma, Customer Relations Team
★★★★★ 1/5
TrustpilotQ2 HR Solutions (QQI)
More than ten of us were made redundant by this company. We previously worked for Howsy until it was acquired by Dexters, and we were fortunate and grateful that Dexters absorbed us after the acquisition. We have been working for them under Q2 HR Solutions (QQI) in the Philippines. However, at the beginning of June, Dexters decided to discontinue outsourcing work offshore, resulting in our redundancy.The issue is that Q2 HR Solutions (QQI) has not yet provided us with our final pay, which exceeds the time limit allowed by labor laws in the Philippines. Most of us have worked for the company for over four years, dedicating our time and working hard. Based on the information we have gathered, the delay is on Dexters' part, as Q2 HR Solutions is waiting for their approval to honor our tenure. We are simply requesting what we rightfully deserve as mandated by Philippine labor law.Kindly expedite Q2 HR Solutions (QQI) release of our final pay, as it has already exceeded the timeframe permitted by Philippine labor law. Despite our patience, our queries and concerns have been ignored. We believe it is time to resolve this matter promptly.
Ronnie · 19 July 2024
Agent replied · 23 October 2024
Dear Ronnie,We are sorry to read of your unhappiness. We are not aware of any outstanding payments due to ex Howsy colleagues, and have urgently requested further information from QQI relating to this. Please do contact us directly at info@customerrelationsteam.co.uk or 020 8614 1230 and ask for customer relations so that we can discuss your concerns in more detail. Kind regards, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotThank you Alistair Maclean
I am a commercial property solicitor and usually have no time to leave reviews! However, in this case and on a busy Friday morning I have the pleasure of writing this review for Alistair Maclean at Dexters. Great agent! Assisted in progressing the sale for my client, in a professional and courteous manner. Kept communication open and pleasant. Chased otherside (buyer's solicitor) when needed to. I would recommend Alistair and look forward to working with him again in the near future.
Runa · 19 July 2024
Agent replied · 23 October 2024
Dear Runa, Thank you for your kind comments regarding Alistar and your 5* review. We are grateful that you have taken the time to leave a review and wish you all the best. Kind regards, Asma, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotMonika Piszczyk handled the replacement…
Monika Piszczyk handled the replacement of the boiler in my flat which is being rented out. From the outset, Monika was extremely professional and also had a very affable way about her which made the whole process, which could have been very stressful, manageable. Monika definitely gave me a "sleep easy" factor as I felt very assured that this big and costly project was in good hands. Furthermore, Monika dealt with a post-completion error quickly and with minimal fuss which really sealed it for me.
Devandran · 18 July 2024
Agent replied · 23 October 2024
Dear Devandra, Thank you for your kind comments regarding Monika and your 5* review. We are grateful that you have taken the time to leave a review and wish you all the best. Kind regards, Asma, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotYears of mould issues finally sorted
We have been renting our current property for almost 5 years and have had mould issues since the beginning of our tenancy. It was not until Monika Piszczyk took over the management of our property, did we finally get our severe mould issues sorted. Monika, with her determination and hard work, managed to get our landlord to finally agree to put in the money to install proper ventilation, get mould treatment and redecoration done. She saw through the whole process and made sure things were done well. Thank you Monika for fighting for our rights to live in a safe and comfortable home.
Safiah · 11 July 2024
Agent replied · 23 October 2024
Dear Safiah, Thank you for taking the time to leave such a wonderful review, your comments are really appreciated and we are delighted you received a 5* service. Kind regards, Asma, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotPetros is the best
Petros is the best. Very professional service with him and if there are any questions or issues he responds promptly.
Antonio · 12 May 2026
Agent replied · 25 May 2026
Dear Antonio, Thank you for leaving a 5* review.We look forward to seeing you again in one of our offices. Kind regards, Asma
★★★★★ 5/5
Trustpilot11/10
Can't recommend highly enough, sensitive, flexible and responsive to your needs.
Special mention goes out to Nia in the lettings team at Dexters Lee, and Andrzej, Tyron & Sacha in the property management team. Persistent, tenacious, and always polite (and in all the right ways).
Ben · 7 October 2026
Agent replied · 15 October 2026
Thank you for taking the time to leave us a 5* review. Your opinion is valued greatly and it helps us maintain excellent standards of service to our customers. Kind regards, Asma
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat!
I want to thank Ellis as she has been really helpful throughout our moving in process! Thank you!
The · 19 May 2026
Agent replied · 25 May 2026
Thank you for your lovely words and for leaving a 5* review. Kind regards, Asma
★★★★★ 1/5
Trustpilotshould not show or even take the property on their books
viewing arranged fine. day of viewing phone call to say go to second site first and then the first . no one turned up so i phone office. then viewing person who justs works weekend turned up ,she said been waiting at other property!. problem with communication from dexters staff? shown property that had broken in door with padlocks added and surrounding wood frame all broken.
Customer · 18 May 2026
Agent replied · 23 October 2024
I am sorry to read your 1* review comments. I understand that our Director has already been in touch to discuss this further with you. Kind regards, Asma, Customer Relations
★★★★★ 5/5
TrustpilotA very responsive team and more…
A very responsive team and more importantly understands the issues you’re trying to solve and works on your behalf to get them fixed. Thankful to have Stephanie Thame managing things for me and will always see things through to ensure any issue is fully resolved.
Noah · 8 October 2026
Agent replied · 15 October 2026
Thank you for taking the time to leave us a 5* review. Your opinion is valued greatly and it helps us maintain excellent standards of service to our customers. Kind regards, Asma
★★★★★ 5/5
GoogleZamar was really quick in responding to all our questions! He was so helpful dedicated. My husband and I secured our tenancy agreement and referencing checks in just short period of time because of him. He surely is an asset to your company and he deserves a recognition for this. He’s a 6-star letting consultant, coz his customer service skill is beyond and surpassed the 5-star google rating! 😂 Thank you Zamar!
Jackelyn · 27 October 2024
Agent replied · 10 November 2024
Dear Jackelyn, We strive to offer a 5* service to our clients and customers and we are so pleased that we have achieved this for you. We appreciate you taking the time to leave a great review regarding your experience with Zamar. Please do not hesitate to contact us again. Kind regards, Asma
★★★★★ 5/5
GoogleNeela Patel at Kensal Rise provides an excellent service, She had more viewings booked in two weeks than my previous agent had booked in 3 months and had my flat sold within a month.Dont bother going anywhere else if you want to sell your property I wish I had listed with Dexters first. Dexters team following up on the sale also provide an excellent service keeping me up to date liaising with both parties solicitors to keep things moving at a fast pace.
So thank you Neela, you did exactly what you said you could do and in very good time. I will happily recommend you and Dexters to anyone selling.
Millicent · 23 August 2025
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat help from Sacha
I recently moved out of a rental property that was let through Dexters. Sacha dealt with the check-out procedure and negotiations with the landlady about any funds being retained for damage.
She was very diplomatic about it and handled the whole thing brilliantly.
Hannah · 14 October 2026
Agent replied · 16 October 2026
Thank you for taking the time to leave such a wonderful review, your comments are really appreciated and we are delighted you received a 5* service. Kind regards, Asma
★★★★★ 5/5
TrustpilotVery happy with Dexters
We rented a property with Dexters a month ago. The process was very smooth and quick. We’ve now settled in and Dominic Glover has been very helpful in resolving all the issues faced when first moving in. Dominic is extremely proactive and a great problem solver. We hope this level of support remains for the full length of our contract, but from what we’ve seen so far, we are very satisfied. Thanks so much Dominic!
Silvia · 20 August 2024
Agent replied · 23 October 2024
Dear Silvia, Thank you for taking the time to leave such a wonderful review, your comments are really appreciated and we are delighted you received a 5* service. Kind regards, Asma, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat service from Olivier!
I recently had the pleasure of working with Olivier to renew my lease, and I couldn’t be happier with the experience. Olivier was incredibly proactive, ensuring that everything was handled efficiently and that I secured the best deal that perfectly suits my current situation. His extensive knowledge and honesty throughout the process were truly refreshing. If you’re looking for an estate agent who genuinely has your best interests at heart, I highly recommend Olivier!
Angelika · 19 August 2024
Agent replied · 23 October 2024
Dear Angelika, Thank you for taking the time to leave such a great review, your comments are really appreciated and we are delighted you received a 5* service. Kind regards, Asma, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotExcellent Property Management Service
I am very happy with the property management service provided by Dexter and I would like to give a special shout out to the Senior Property Manager, Petros Giorganios. There was an appliance broken in my apartment and needed repair service. Throughout the process, Petros followed up my case closely, give me clear instructions and options on what I could do/choose to get repair done. He would give me phone calls to clarify and explain the situation, like how I should arrange parking space in my property estate and make sure I got it right. During the phone call, he is very polite and explain things to me patiently.
Ken · 3 May 2024
Agent replied · 23 October 2024
Dear Ken, Thank you for taking the time to leave such a great review, your comments are really appreciated and we are delighted you received a 5* service. Kind regards, Asma, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotExcellent work George Calderara and Isabelle Strack
My self and my husband had made the decision to value our property by 3/4 local estate agents. By far Dexter’s was the best so professional and I knew at that stage I wanted to instruct with them. George at the Hendon branch and Isabell were the two individuals we had the pleasure of dealing with. As much as I didn’t enjoy the process of selling and buying they could not have done any more to be supportive and professional. It’s a very emotional process and takes time and patience but like I said they were very professional, kind, patient and always there for a chat. Well done Dexters. Thank you George and Isabelle for everything. Trust them they will deliver and you will be impressed with them.
Marela · 29 April 2024
Agent replied · 23 October 2024
Dear Marela, Thank you for taking the time to leave such a great review, your comments are really appreciated and we are delighted you received a 5* service. Kind regards, Asma, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
GoogleI trued to sell my house for a long while. It did not sell. I asked Dexters to take it on and they had 2 offers very quickly. We accepted one of them. It was a chain and the whole deal was stressful due to it.
But the guys at Dexters were always in touch, giving me confidence and support.
From the moment you step in their offices, you are taken care of. Thankfully, we exchange contracts today.
A big shout out to David Luxton, the Director at Kensal rise, who made it possible. He dealt with the buyer, solicitors and kept my spirits up. He is an amazing agent and a very polite and thoroughly nice guy.
Carla · 28 April 2024
Agent replied · 25 October 2024
Dear Carla, We are really pleased to hear you enjoyed your experience with us and thank you for leaving such a lovely 5 star review. Kind regards, Asma, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
GoogleI recently used Dexters in Kensal Rise to arrange for the letting of my flat. I’m very happy to leave a 5 star review for the Kensal Rise team and in particular for my property manager, Louie Lazar.
Louie has been very responsive, respectful, and professional . He and the team make a huge effort to resole any issues as soon as possible and give great advice.
I would not hesitate in recommending the Dexters team if you would like your property rented and managed in particular Louie and the Kensal Rise team.
C · 28 April 2024
Agent replied · 25 October 2024
Dear C G, We are really pleased to hear you enjoyed your experience with us and thank you for leaving such a lovely 5 star review. Kind regards, Asma, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotExcellent service
I am very happy and grateful with how issues are promptly dealt with in management of my property.. Your timely communication with me and cost effecient solutions deserve high commendation I am over the moon with your service More grease to your elbows
Fred · 1 October 2026
Agent replied · 10 October 2026
Thank you for your lovely words and for leaving a 5* review. Kind regards, Asma
★★★★★ 5/5
TrustpilotI had raised few issues with my rental…
I had raised few issues with my rental flat, Carl Tettey was extremely helpful and followed up with me on a weekly basis and provided update and assured me all issues will be resolved. He was very caring and he does actually care about the tenants. Carl is easy and friendly and he is quick to respond and easy to talk you. I'm grateful to him for sorting all issues out with the property in a timely manner. Thanks Carl. You deserve the 5 star!
Setareh · 10 April 2024
Agent replied · 23 October 2024
Dear Setareh, Thank you for taking the time to leave us a 5* review. Your opinion is valued greatly and it helps us maintain excellent standards of service to our customers. Kind regards, Asma, Customer Relations Team
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.