1/5
1 star is too high for this branch
1 star is too high for this branch!
Trusted Agent profile · Boscombe
★★★★★
221 reviews across 2 platforms
719 Christchurch Road, Boscombe, BH7 6AQ
Palmer Snell's office in Boscombe, at 719 Christchurch Road, is rated 3.7 out of 5 across 221 reviews on two platforms, including 122 Google reviews rated 4.3.
Every review we hold for the Boscombe office, from every platform, shown as written. First names only.
1/5
1 star is too high for this branch
1 star is too high for this branch!
5/5
Wells branch - Shepton Mallet
Gr8 experience. The staff have been lovely - everyone. Assisted me all the way. I moved from Sweden and the contact was excellent - despite the distance. On site in the UK, the practical bits were taken care of in a good way. Kudos!
5/5
Palmer snell are just brilliant in…
Palmer snell are just brilliant in Well, they deserve 6cstars ******Somerset. Nothing is too much trouble at all. They listen, that's important, very very good.
2/5
Tried selling our home through the…
Tried selling our home through the Christchurch branch, in our opinion they are hopeless. Poor communication, lack of feedback, when showing people around they kept forgetting important points, and the even left the house unlocked on one viewing. In my opinion don't bother.
1/5
Worse estate agents with a terrible…
Worse estate agents with a terrible landlord which they let get away with exploiting tenants. Go with someone else for your sake and money.
1/5
Very bad experience with these people
Very bad experience with these people. The staff give you poor information and advice, do not pass messages on and lose information. They make it very difficult to get your deposit back... I have opened a dispute with the deposit people....
1/5
Avoid at all costs,especially the…
Avoid at all costs,especially the weston super mare branch. Cowboys just out to make as much as they can & to hell with doing things by the book!
5/5
Palmer Snell Martock Branch
Palmer Snell Martock Branch. The staff there are lovely. I couldn't fault any of them. They go the extra mile to please and nothing is too much for them. Fabulous branch to deal with.
1/5
What a pathetic experience we have had…
What a pathetic experience we have had with Palmer Snell Westbourne. Avoid at all costs
5/5
Professional asset
Excellent customer facing skills received from Oliver Fiest lettings negotiator and a very knowlegable understanding of the business .
1/5
Terrible communication
Terrible communication. Never answer phones when you call the office and when you do, never get a call back.
5/5
It’s amazing
Thank you for your kind words! We are thrilled to hear that you had an amazing experience with our business. Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team
5/5
Rating only, no written review.
Your feedback is much appreciated and we’re so happy you had such a wonderful experience! If you have a moment, we’d love to hear more.
5/5
Rating only, no written review.
Thank you for your feedback and it’s great to hear you had such a fantastic experience with us. We’d love to know more so feel free to add any comments if you have the time!
5/5
Rating only, no written review.
Awesome to hear you had such a great experience and thanks for the feedback! We’d love to know more about why you left such a great rating so feel free to jot down any thoughts you might have.
5/5
Excellent service from Jay Jay & Alice
Rating only, no written review.
5/5
Rating only, no written review.
Thank you for leaving us a 5* review Louie!
5/5
Excellent service.
Thank you for your superb 5* review. Best wishes, Lucy, Customer Relations.
2/5
Rating only, no written review.
2/5
Rating only, no written review.
5/5
Rating only, no written review.
Thank you for leaving us a 5* review. Kind regards, Lucy, Customer Relations.
5/5
Rating only, no written review.
1/5
Rating only, no written review.
Good afternoon Patty, Thank you for taking the time to leave this feedback, we take all comments seriously and this has been passed on to the Regional Performance Director to discuss with the branch to see how they can improve for the future. If you would like to go through this in more detail at all, please do email me at review@countrywide.co.uk Kind regards, Lucy.
1/5
Rating only, no written review.
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.
Palmer Snell's Boscombe office has 221 reviews across two platforms: 122 on Google, 99 on Trustpilot (across the whole business).
Palmer Snell Boscombe is rated 3.7 out of 5 across all 221 reviews, and 4.3 out of 5 on Google from 122 reviews.
Palmer Snell Boscombe, 719 Christchurch Road, Boscombe, BH7 6AQ.