Every review we hold for the Bognor Regis office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleCourtney Kent dealt very efficiently and promptly with the recovery of funds due to the dilapidations incurred by the outgoing tenants at my flat. This is often not an easy matter. It requires dealing with a lot of small issues and processes. An excellent example of good property management.
Dan · 19 March 2024
Agent replied · 17 June 2024
Dear Dan Hanson
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleAmazing to deal with, professional and timely approach. Excellent at finding you a new home. I would like to single out Betty, she was very professional, and kind and made us feel at ease the moment we met. Betty dealt with our move swiftly and was prompt in communicating with us. We would definitely recommend Leaders and ask for Betty!
Kelly · 18 June 2023
Agent replied · 17 June 2024
Dear Kelly
Thank you for your review, I am very glad we were able to assist, I will be sure to pass your comments on to Betty
Kind regards
Simon Wickenden
Branch Manager
★★★★★ 5/5
GoogleI've been really pleased with all of my correspondence with Leaders in Bognor. Friendly and helpful staff - especially Max and Andy.
Toby · 18 June 2022
Agent replied · 17 June 2024
Dear Toby ,
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks, Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleIst class performance
Doreen · 12 November 2025
Agent replied · 12 December 2025
Dear Doreen Callaway, Thank you for your wonderful review! We are thrilled to hear that you had a positive experience with us. Your feedback motivates our team to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you … More
★★★★★ 1/5
GoogleThe signing up process was fine. However, after that, requests to deal with things were ignored. e.g. it had been recently renovated but the builder/decorator had done a really bad job (flaked paint, leaking shower, seized plug holes, kitchen cupboard doors etc.). these never got fixed. i repaired a few things and made the flat better than when I moved in. They then charged me for things which I hadn't done. e.g. there was a small repair in the carpet when we arrived. i even provided dated photo evidence that it was there a day after i moved in, but their "procedures" didn't allow that evidence, so i had to pay. if anyone knows how i could repair a small circle of carpet in the middle of a room on day two, let me know. i also got charged for cleaning a section of carpet in a room i hadn't used. the next tenant had this mark on their entry condition report. therefore, it hadn't been cleaned. basically, they lied to me and did everything they could to keep as much deposit from me as they could.
i will be taking legal action, now that I have done sufficient research and spoken to a number of others who have proof that they were deliberately ripped off by leaders.
be warned
Simon · 18 June 2020
Agent replied · 17 June 2024
Hi Simon it’s a shame for us to read your comments and learn of the negative experience that you have had with us here at Leaders. We always aim to ensure maintenance is carried out in a timely manner and can only offer apologise if this hadn’t been the case for you. Proposed deductions that are put forward at the end of the tenancy are calculated after comparing the inventory report conducted at the beginning of the Tenancy with the check-out report produced at the end of the tenancy, the report produced establishes if there are items which are deemed to fall under the responsibility of the vacating tenants. After reading your comments we can appreciate why you may have been unhappy with the deductions put forward but understand these were accepted. If you did not want to accept the proposed deductions put forward then a dispute could have been raised with the TDS using the details provided on your deposit protection certificate. We’d like to offer our apologies for any disappointment caused throughout your experience with us and regret that you feel the service received hasn’t been up to the high standards expected of us here at Leaders. Should you wish to discuss this further then please contact us on 01344758596. Kind Regards, Leaders
★★★★★ 1/5
GoogleAbsolutely ridiculous estate agents. Will charge you for everything, even make things up just to get more money out of you. Assurance of fixing things around the property is a lie as well. Personally i had the most terrible experience ever renting from them. Plenty other much better estate agents out there, that put their tenants before profit. Here all you going to hear is that they want money. Told me that my place needed cleaning (70£) because there is dust on a socket! And tried telling me that it includes oven cleaning, and i never used the oven once during my tenancy. Totally disappointing and frustrating experience. Do not recommend.
Kozza_23 · 18 June 2020
Agent replied · 17 June 2024
We’re saddened to read your comments about us here at Leaders and our team in Bognor Regis. We pride ourselves on providing exceptional service to our customers and are disappointed to hear that your experience with us has been anything less than great. We can appreciate why you may be unhappy because of the costings that were put forward at the end of the tenancy, it can be noted that these costings were calculated after comparing the inventory report from the beginning of the tenancy with the check-out report produced at the end of the tenancy and the report identified several items which were deemed to fall under the responsibility of yourself as the tenant. I feel it important to advise you that the costings we put forward were done so on behalf of the Landlord as we were instructed by them to do so. We’d like to offer our apologies for any disappointment caused throughout your dealings with us and regret that you feel the service received hasn’t been up to the high standards expected of us. Should you wish to discuss this further then please contact us on 01344758596. Kind Regards, Leaders
★★★★★ 5/5
GoogleVery good communication,always happy to help,great experience overall,highly recommend!
Magdalena · 13 September 2025
Agent replied · 12 December 2025
Dear Magdalena Dojucka, Thank you for your wonderful review! We are thrilled to hear that you had a positive experience with us. Your feedback motivates our team to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you … More
★★★★★ 5/5
GoogleAfter contacting a couple of agents in the area, I was impressed with the professional approach and how easy it was to build a rapport. They were attentive and clear with their services. They got us on the market very quickly after understanding our situation! Once the chain was complete, the communication with the sales progression team was great and I feel like the reason things moved in a timely manner was down to the attention given by the staff! Very happy with our decision to use leaders and would gladly recommend and use them again!
Chris · 19 June 2019
Agent replied · 17 June 2024
Hi Chris, we are so happy to read such a great review about the service you received from the team at Leaders Bognor Regis! We recognise how complicated the sale of a property can be but are so pleased that the team have been able to offer so much assistance to you throughout the process helping to try and make this as straightforward as possible. As a business we really value our customers feedback and positive recommendations and we are delighted to have earnt yours! Thank you for taking the time to let us and other customers know about your positive experience. Kind Regards, Leaders
★★★★★ 5/5
GoogleThank you max Roger s for helping me and my boys get a wonderful home thank u for going exra mills because of you we have a home for this Christmas you where professional , kind and thoughtful and the place u got us is excellent I couldn't have done a better choice than this thank u and thanks to all leaders agent too
You are the best maxPositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Sheila · 27 August 2021
Agent replied · 17 June 2024
Hi Sheila P Bediako,
Thank you for taking the time to review your recent experience you have had with our team at Leaders Estate Agents Bognor Regis. We're so happy you had a positive experience with us.
Don't hesitate to be in touch if you require anything further.
Kind regards
Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
GoogleBetty was our agent and was just lovely. Very helpful, always responded with advice or help quickly, was professional and great to deal with.PositiveResponsiveness, Professionalism
Simone · 18 June 2021
Agent replied · 17 June 2024
Hi Simone Rowe,
Thank you for taking the time to review your recent experience you have had with our team at Leaders Estate Agents Bognor Regis. We're so happy you had a positive experience with us.
Don't hesitate to be in touch if you require anything further.
Kind regards
Customer Relations Team
★★★★★ 1/5
GoogleAVOID! They keep hold of your deposit for as long as possible after moving out, even if property has been inspected as very clean and landlord has given authority to release deposit. Lying to you about when it will be returned. They state 3-5 working days. Then when chasing to find where my money is, they say it will take longer.
AVOID, AVOID, AVOID!
Replying to your reply: landlord requested keys be returned to her. landlord gave permission on the 8th immediately after receiving the report. I was promised by your colleague that I would receive deposit back within 3-5 days. I did not have this. Then your colleague informed me that it was actually 7 days that it would be returned in, they also stated it could take longer as they had a backlog of payments to make. They only paid our because I made a fuss. The attitude of your staff was unhelpful. Especially when they lie and make false promises.
Other than that nice landlords. Good selection of properties. Keep an eye out for 'introduction only' properties.
James · 28 August 2018
Agent replied · 26 August 2024
Dear Mr Randell, Thank you for additional feedback within your review. Whilst I appreciate the Landlord may have requested to you directly that the keys be returned to her it was for this reason that the check-out could not be done at the earliest opportunity. You have mentioned that the Landlord gave her permission for the full deposit to be released on the 8th immediately after receiving the report; I understand you spoke with the Landlord on the Friday the 8th however from our system It can be evidenced that we did not receive confirmation from the Landlord in writing until the 11th. In regards to your communication with staff you have stated that you were initially informed that it would be 3-5 days for the Deposit to be released but were then advised it would instead be 7 or potentially longer due to a backlog. For the sake of clarity I am unable to rely on information that cannot be evidenced therefore I cannot confirm the exact details of any conversations as I was not present during such discussions however I can appreciate if this is was what was relayed why you would have been frustrated. I am pleased to see that the team were able to take the initiative in this instance and release the Deposit to you by CHAPS to prevent further frustration. I have taken on board all of the comments you have provided me with and can assure you that all feedback is taken most seriously and once again I would like to offer my sincere apologies that you felt the service you received fell below the high standards expected of Leaders. Kind Regards Joe Gilliland Customer Care Manager
★★★★★ 1/5
GoogleAs a tenant do not recommend Leaders!
To begin with, everyone very friendly and helpful. When things go the way they want, yes, they are friendly. Since I said I was leaving it was a completely different game! I had to leave the contract early, they asked me to pay £510 for penalties fees....ok..I paid that! But they never stopped trying to take more a more money from me. Had to call Citizen Advisor and TDS at some point to know what did I have in my power to control the situation as so uncomfortable I was with what they wanted me to do. Just one episode as an example, they wanted me to use a specific professional cleaning company to go and clean the flat because I had a dog, fair enough, that was something I had agreed before so I did. But this company advised by them charged me nearly twice the price as the average companies around! They clearly weren't happy when I said I was doing it with someone else because we talking about £200, not £20, making pressure from different sides to use the one they wanted..and I end up paying from deposit the difference on things they said it was't good enough!
As a landlord, yes, they will look after you, as a tenant, no, they will take as much money as they can with no moral values or fairness.
Francisco · 19 June 2018
Agent replied · 17 June 2024
Hi Francisco, thank you very much for bringing this to our attention. We are very sorry to hear that you are dissatisfied by the service you have received from Leaders, as we set very high standards for ourselves and take it very seriously when these are not met. I have spoken with the Bognor Regis branch manager to discuss your feedback, who advised me that the deductions to your deposit were indeed incurred due to the standard of cleanliness in which the property was left. As the property was fully furnished and there was a pet living there, unfortunately a higher level of cleaning was needed in order to return the property to an acceptable standard. You do of course have the right to choose not to go with our approved cleaning contractors, however if the cleaning is not completed to an acceptable standard, extra cleaning must be undertaken. The proposed deductions to your deposit were down to compensation for a damaged rug, gardening which needed attending to, light bulb replacement, extra cleaning and additional deodorising which was carried out by our recommended contractors. I understand that the Property Management team advised you to raise a dispute with the TDS in order for them to make an impartial decision as to the allocation of the deposit if you were unhappy with the proposed deductions, however, this was not something you wished to pursue and therefore the balance of the deposit was released to you after these deductions. Should you with to discuss this further please do not hesitate to contact us at customerservice@leaders.co.uk.
★★★★★ 5/5
GoogleI phoned leaders Bognor Regis and spoke to a lovely lady called Taylor. She was actually excellent in her field very helpful and there was no pressure and she made you feel at ease which was a good feeling. I will definitely be going back … More
Robert · 25 May 2025
★★★★★ 5/5
GoogleCharmaine Frances is helpful and go’s the extra mile,
She’s always there if have a problem!
I give her 5 stars 👍PositiveProfessionalism
Anthony · 27 August 2021
Agent replied · 17 June 2024
Dear Anthony Mallender,
Thanks for taking the time to leave us a review , we appreciate your feedback
All the best, Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleMy experience with Leaders has been positive throughout the sale process. Initially the sales team were good at arranging viewings and reported back after each potential buyer provided feedback. Ellie has been most helpful and I would recommend the Bognor branch in particular. The sale itself took some time, however I felt satisfied with the service and support provided.
Lyanne · 18 June 2020
★★★★★ 5/5
GoogleWe have had the pleasure of using the services of Leaders Bognor Regis since they opened the office. The staff are very professional and always swift to respond when necessary. We have used them to let various properties as well as managing them as required. They also manage some flats in a freehold property we own and we have found them to be extremely efficient. We would not hesitate to recommend Leaders and plan to use them for future management and lettings.
Trencherman · 19 June 2016
Agent replied · 17 June 2024
Many thanks for the great feedback, it really means a lot to us to get your praise. I will ensure all of the staff see this review.
★★★★★ 5/5
GoogleReally good service from Max at Bognor leaders, he was very helpful and full of excellent advice. Thank you Max!
Annabelle · 18 June 2021
Agent replied · 17 June 2024
Hi Annabelle Osborne!
Thanks for your feedback, our team love getting reviews through. It's fantastic to see that you have been happy with the experience you had with us.
Best wishes
Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
GoogleEllie was superb from start to finish of our house purchase. She is kind, understanding and very professional. I cannot thank her enough.PositiveResponsiveness, Professionalism
Luke · 18 June 2020
Agent replied · 17 June 2024
Hi Dnoluke,
Thank you for taking the time to review your recent experience you have had with our team at Leaders Estate Agents Bognor Regis. We're so happy you had a positive experience with us.
Don't hesitate to be in touch if you require anything further.
Kind regards
Leaders Estate Agents Bognor Regis
★★★★★ 5/5
GoogleGreat customer service from Max, from start to finish he has ensured that I have had all the information I needed and has been very quick to respond to any emails/questions I have had. The whole process has been really straight forward and I would absolutely recommend Leaders to anyone looking for a rental property! Huge thank you to max and the team! 😊PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Chloe · 18 June 2021
Agent replied · 17 June 2024
Hi Chloe P!
Thanks for your feedback, our team love getting reviews through. It's fantastic to see that you have been happy with the experience you had with us.
Best wishes
Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
GoogleI had excellent commitment from Sophie, throughout my time of searching for Best Place to Buy. She was spot on as far as knowing what I really wanted, and whilst I finally bought 'away', I want to recommend this Agency for their followup and professional care. Thank you!
Naomi · 18 June 2023
Agent replied · 17 June 2024
Dear Naomi
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleLeaders provided an excellent sales and marketing experience from start to finish. Not only this, but they were extremely competitive on price and negotiated a very favourable rate compared to other agents. Their admin department kept an eye on progress all the way through and were very proactive in dealing with all enquiries, chasing things when needed and with excellent communication all round. Thank you leaders, truly a job well done!
Richard · 19 June 2019
Agent replied · 17 June 2024
Hi Richard, we are so happy to read such a great review about Leaders Bognor Regis! We are so pleased to hear that the team were able to provide such an excellent sales and marketing experience. We recognise what a complicated process the sale of property can be and are glad to hear the team were able to offer so much support and assistance to you throughout your dealings with them by keeping you updated. We will ensure your comments are passed onto the team to make them aware of your thanks. Kind Regards, Leaders
★★★★★ 4/5
GoogleWe have just rented a property.
Betty was the agent and she is very professional and helpful so no complaints 👍👍 …
Amelia · 19 June 2019
Agent replied · 17 June 2024
Hi Joe, thank you for taking the time to let us know about your experience with the team at Leaders in Bognor Regis, I am so pleased that Betty was helpful throughout the application process however I am sorry to hear that you were unhappy with the condition of the property due to the previous Tenants. From briefly reviewing our system I can see that following the previous Tenants vacation that extensive cleaning works were undertaken to bring the property up to a good standard, I am sorry to read that it has taken you a while to bring it to a standard you were happy with. We recognise the importance of all reviews and thank you for taking the time to provide us with your feedback. I sincerely hope that we can improve your experience moving forward through our management of the property. Kind Regards Joe Gilliland Customer Care Manager
★★★★★ 5/5
GoogleI have found Leaders to be very professional and responsive over a number of years with everyone that I have dealt with being most helpful. In recent months the main contact for the management of my property has been Charmaine who has been equally swift to respond to queries and to any issues that arise which is very much appreciated. Thank you.PositiveResponsiveness, Professionalism
Richard · 18 June 2021
Agent replied · 17 June 2024
Hi Richard Churchman!
Thanks for your feedback, our team love getting reviews through. It's fantastic to see that you have been happy with the experience you had with us.
Best wishes
Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
GoogleWe were looking for an apartment through various agencies. Leaders agency is the best. Max found an apartment for us. He is very helpful and friendly. Very good contact with Maks. Responsible, understanding. He works well with him. I recommend it with all my heart! Regards.
Ewelina · 18 June 2023
Agent replied · 17 June 2024
Dear Ewelina
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.