Trusted Agent profile

Verified

Webbers Estate Agents Barnstaple reviews

3.9

★★★★★ Good

305 reviews across 4 platforms

39-41 Boutport Street, Barnstaple, EX31 1SA

Part of Webbers Estate Agents, see every office.

Webbers Estate Agents's Barnstaple office at 39-41 Boutport Street is rated 3.9 out of 5 across 305 reviews on four platforms, including 205 Google reviews rated 3.8.

Google logo

3.8 / 5

205

Reviews on Google

This office

Facebook logo

5.0 / 5

8

Reviews on Facebook

This office

View Agents logo

5.0 / 5

2

Reviews on View Agents

This office

Trustpilot logo

90

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews by type

What sellers, buyers, landlords and tenants say, where the review tells us who wrote it.

About Webbers Estate Agents Barnstaple

Webbers Barnstaple, located in the heart of Barnstaple, North Devon, serves as a central hub for property expertise. Our friendly and approachable team is dedicated to guiding clients through buying, selling, or renting homes in the picturesque region. Offering personalised services, we cater to the unique needs of first-time homebuyers, experienced investors, and those considering property sales. The office provides extensive property listings, featuring a diverse range of homes from charming cottages to spacious family residences, making it a one-stop destination for individuals exploring properties for sale or selling their homes in the area.

Reviews

Every review we hold for the Barnstaple office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Trustpilot

Bideford effeciency

When I was first shown the property by Paul, it was new to the market yet he was extremely helpful even though he was not fully briefed on the property. I was then in contact with Alice who helped engineer my offer being accepted by the vendor. Claire was then in touch with me to progress my purchase and helped the matter through to exchange. The Bideford office has been very efficient from start to finish. The transaction took just 8 weeks from offer to completion.

JK · 9 September 2026

Agent replied · 16 September 2026

Thank you so much for your fantastic 5-star review! We're delighted to hear that you had such a positive experience with the team in Bideford. It's wonderful to know that Paul, Alice and Claire were all able to support you at different stages of your purchase journey, from your initial viewing through to completion. We're especially pleased that the communication and efficiency of the team helped achieve a successful transaction in just 8 weeks from offer to completion. Providing a smooth and well-managed experience is something we always strive for, and it's great to hear this reflected in your move. Thank you for choosing us for your property purchase in North Devon. Your feedback means a great deal to the team and reinforces why so many buyers and sellers trust estate agents in Bideford when looking for houses for sale in Bideford and expert support with property sales in North Devon. We wish you every happiness in your new home and are always here should you need any property advice in the future. Best wishes, Joshua Braddick Local Director, Webbers Bideford

5/5

Google

We had three Local estate agents out to value our house, looking at getting it on the market, all three were very similar in what they offered, However, in my opinion, Sophie from Webbers was by far the most competent, She went through everything in detail leaving no question unanswered, she worked with us to achieve the asking price we wanted for our house (We actually achieved higher than the asking price) I couldn’t recommend Sophie and Webbers enough!

Matthew · 3 July 2026

Agent replied · 24 June 2026

Thank you so much, Matthew, for your fantastic 5-star review! We’re delighted you chose Webbers Estate Agents Barnstaple and had such a positive experience with us. It’s wonderful to hear how Sophie stood out during your valuation process, her dedication to clear communication, attention to detail, and working closely with you to achieve the right price truly reflects the high standards we aim for. Achieving above the asking price is a brilliant result, and we’re so pleased we could help make that happen for you. Your kind recommendation means a great deal to the team and highlights why so many people trust our Estate Agents in Barnstaple for property sales across North Devon. If you ever need advice or are looking to sell your home in Barnstaple again, we’d be more than happy to help. Best wishes, Matt Davey Local Director, Webbers Barnstaple

5/5

Trustpilot

I honestly could recommend Webbers

I honestly could recommend Webbers. We were given notice and Webbers were recommended to us. All of the staff were amazing. They found us our ideal home and we are over the moon. A big special thankyou to Julie at the Bideford Office. Julie has been amazing from start to finish. Showing us properties, advising us on each one. Being on hand at anytime to answer any questions we had, and also being very understanding to our needs. My husband and I wish to thank the team very much for all their hard work and dedication.

Paula · 2 March 2026

Agent replied · 11 May 2026

Thank you so much for your wonderful review! We’re delighted to hear that you had such a positive experience with Webbers and that our Bideford team were able to help you find your ideal home. A special thank you for highlighting Julie at the Bideford office, she’ll be thrilled to know how much her support, guidance, and understanding meant to you throughout your search. Our estate agents in Bideford pride themselves on offering friendly, knowledgeable advice to anyone looking for houses for sale or moving within North Devon, so your feedback truly means a lot. Your recommendation is greatly appreciated, and we’re always here to help with any future property needs in the Bideford or wider North Devon area. Best wishes, Josh Braddick, Webbers

5/5

Trustpilot

Claire Brandi was a stand out superstar

We recently bought a property through Webbers (Bideford office) and Claire Brandi was a stand out superstar! We had a particularly difficult chain and she went over and above to find out what the holds ups were, keeping us updated, and providing support and advice. She was friendly, approachable, super knowledgeable and made me feel like I had someone in my corner. Anyone who has bought a house knows that looking around and putting an offer in is the easy part, getting the purchase over the line can be painful, and without Claire I'm not sure we would have crossed the finish line. By far the best I've had the pleasure of working with.

Mrs · 5 October 2026

5/5

Google

I highly recommend Webbers in Barnstaple. As well as providing and efficient service and securing a sale for our property, Connor and his team were polite, professional and caring. We were kept updated about the process at all times. They got some great photos of the property. They were persistent in getting numerous viewings. Thank you.

Michelle · 12 August 2026

Agent replied · 12 August 2026

Thank you so much, Michelle, for your fantastic 5-star review! We’re delighted that you had such a positive experience with Connor and the team at Webbers Estate Agents Barnstaple. It’s wonderful to hear that our professional, caring approach, regular communication, and persistence in arranging numerous viewings helped secure a successful sale for your property. We’re also pleased that the photography showcased your home so well and contributed to achieving a great result. Your recommendation means a great deal to us and highlights why so many people choose our Estate Agents Barnstaple team when looking to sell your home in Barnstaple or require expert guidance on property sales in North Devon. Providing excellent service and keeping our clients informed throughout the process is always our priority. Thank you once again for placing your trust in the Webbers Barnstaple branch. Should you need any assistance with your future property plans, we would be delighted to help. Best wishes, Matt Davey Local Director, Webbers Barnstaple

5/5

Google

Jamie has been the best estate agent I’ve used by far. He took care of everything, kept me informed all the way, chased things up when needed, did all the viewings & has been an absolute star. He’s always either answered his phone or called me straight back if I’ve had any queries. I’d definitely recommend him if anyone is thinking of selling. Big thanks Jamie!

Sally · 6 April 2026

Agent replied · 6 July 2026

Thank you so much for the kind words! It was an absolute pleasure working with you and making sure the process went as smoothly as possible. I know how stressful selling can be, so I’m glad I could take some of that weight off your shoulders. Enjoy your next chapter, and thanks again for the recommendation!

1/5

Trustpilot

Deliberately misleading information

I moved to Barnstaple in September and spoke to Webbers Letting in the town about letting an advertised studio, and raised whether or not I would need a guarantee. Their response was that it was illegal under the new law, that guarantors aren’t, permitted for rentals because they don’t take responsibility for anything, and it would need advice from the manager. This was categorically untrue. It is NOT illegal, the new law has not been enacted yet, and even if it had permits guarantors. The simple answer is that they couldn’t be bothered! I approached a second letting agent and secured a property, and they confirmed that the information provided by Webbers was untrue. Furthermore, I work for a Local Authority who confirmed the same. My advice is not to trust Webbers Lettings in Barnstaple, check with other agents before accepting what they say, and pity the landlords who lose good tenants as a result. Edited in response to query: I went in twice and spoke to two different female staff. In the first case, it was a Saturday and there was one member of staff who couldn’t even be bothered to sit up or offer me a seat. No notes were taken by the member of staff and I left within 5 minutes having been effectively dismissed and told guarantors were against the law. Having discussed the legislation with housing colleagues I went in a second time. This was a weekday and the office was fully staffed but without customers. This second member of staff was not corrected or advised otherwise by other staff members. My details were not taken despite me asking that they were, as guarantors weren’t allowed as they never took responsibility and she would need to ask a manager. Even then, she showed no intention of doing so or even checking with another colleague. There was absolutely no interest, so I left. Update to response I think that says it all - as I said no one took any details or made notes of my query. No one is going to admit to responding to a customer query in the fashion that they did, or not following company protocols. My review is accurate, genuine and honest, and I can provide a description of both members of staff if that helps! I’m not prepared to debate my experience of your branch or customer service and my review stands.

Helga · 20 November 2025

Agent replied · 11 May 2026

Thank you for your additional, expanded comments and we note that you have now advised you made two separate visits to our offices. We have reviewed again the claims you have made, and unfortunately we have not been able to verify any part of the account you describe. Your description of events does not reflect our processes, our legal guidance, or the way enquiries are handled in our Barnstaple offices. We do not advise that guarantors are “illegal”, nor have we issued any internal guidance that could support such a statement. Additionally, we keep records of all walk-in enquiries, and there is no trace of a visit matching the details you have provided, nor any staff recollection consistent with your account. The suggestion that multiple members of staff would provide identical incorrect legal advice, or refused to take your details upon request, does not align with how our office operates. Please be assured that if such an incident had been brought to our attention at the time we would have gladly investigated to establish the facts. Despite the passage of time, if you are able to provide verifiable information, such as the date, approximate time, or the name of the staff member you spoke with, we will happily review it. In the absence of this, we are unable to find any evidence supporting the claims made.

5/5

Trustpilot

Very grateful for Webbers!

We bought a house in Roundswell managed by Jon. Our buyers were, let’s say less than transparent, and our solicitors were very difficult to deal with. Jon helped us and our sellers throughout and we managed to get what was supposed to be a relatively straightforward transaction over the line. It would have been even more traumatic without Jon I’m sure - we wouldn’t hesistate to use Webbers if/when we come to move again! Thank you to Jon and the whole Webbers team!

Ryan · 11 July 2026

1/5

Google

I wish I could give 0 stars. I ordered a fridge-freezer to be delivered. Took the day off work for it, and had my old fridge collected in the morning. I had a time slot from 8:47 - 11:47, gets to 1pm and because the driver was running behind schedule he made no attempt to deliver my product. He claims he "tried to contact me" which in reality was him phoning me and hanging up within a second. I was on my phone, saw the call come up, went to answer and he'd already hung up. That's not an attempt to contact me, that's making sure he has a log of trying to call when he really didn't. He didn't buzz my flat either. He also claimed there was no where to park even though just 20 minutes beforehand I had a van parked outside to take away my old fridge. I called the company who went on to say I would have to re-book for in A WEEK. I had my old fridge taken away already, the driver decided not to do his job, and I'm expected to happily wait a week without a fridge? They also wanted me to somehow change the roads and create a designated parking space, so I'd most likely have the same experience the next attempt with the driver claiming there's no where to park again. There is, it's just street parking, which the other company had no problem with. No thank you. Cancelled and got one same-day with Currys instead. It's a shame as I like to use Argos for big appliances, but I'm not risking using this company ever again. Even the people on the phone just kept repeating the same scripted lines with 0 care for how I'd been messed around. At the very least the driver should've come back later in the day, or the next day. To be asked to wait a week and probably experience the same thing again is disgraceful. Given the amount of reviews saying similar things I have no idea how this company is still in business. Absolutely shameful.

Cammy · 10 July 2026

5/5

Google

From the very start, I knew I’d chosen the right estate agent. When Connor Davies came to value my home, his valuation was not only in line with what I felt it was worth, but also much more realistic than other agents who had undervalued it. Connor explained the whole process clearly, took fantastic photos, and even went out of his way to return on a sunnier day to capture the best possible shot of the house. I felt comfortable and confident with him in my home and knew he was the right person to sell it. Throughout the whole process, I’ve been supported by an incredible team, special thanks to Connor Davies, Lucy Lapland, Sophie Holder, Lindsay Braddick, Val Bolton, Mark, Michelle, and Josh. They stayed in regular contact, chased things up quickly, provided thorough feedback after viewings, and pushed the sale through as smoothly and efficiently as possible. I honestly cannot fault their professionalism, dedication, and kindness. If you’re looking to sell in North Devon, I wouldn’t recommend anyone else.

Lauren · 16 October 2025

Agent replied · 13 April 2026

Thank you so much for taking the time to share such a wonderful review. We’re absolutely delighted to hear that your experience with Connor and the whole team was such a positive one. From the initial valuation right through to completion, it’s great to know you felt supported, informed, and confident at every stage of the journey. Connor and the team will be thrilled with your kind words, they take such pride in providing a professional yet personal service, and it means a lot to see that reflected in your experience. We truly appreciate your recommendation and are so pleased we could help you achieve a successful move in North Devon. Wishing you all the very best in your new chapter.

5/5

Google

Well, what can I say. The team at Webbers / F&C are simply brilliant. Sophie from day 1 was tenacious and determined to help us sell our property. Market conditions and Financial uncertainties resulted in a long sale, but Sophie and the team kept us motivated and explored different options to get our house sold. The wider team Lindsay, Connor, Val and Lucy all played their parts with pictures, paperwork etc. We would highly recommend Sophie and the Webbers team. Matt and Lou.

Matt · 1 October 2025

Agent replied · 1 September 2025

Thank you so much, Matt and Lou, for taking the time to leave such a wonderful review. We’re delighted to hear about your positive experience with Sophie and our Barnstaple team. Selling a property in challenging market conditions can take perseverance, and we’re so pleased that Sophie’s tenacity, along with the support of Lindsay, Connor, Val and Lucy, helped guide you through to a successful sale. At Webbers Barnstaple estate agents, we pride ourselves on offering honest advice, professional marketing, and a truly personal service to make the moving journey as smooth as possible. Your kind words and recommendation mean a great deal to us, and we wish you both every happiness in your next chapter.

1/5

Google

Expected delivery of new fridge freezer bought from Costco to replace old one that is struggling in heatwave. Had to defrost and empty out old one 24 hrs before - only to find out 30mins the next day After the scheduled delivery that it was for some reason cancelled and we now need to rebook for another day - earliest slot being 4 days away. Cannot contact anyone because their offices are closed on Saturdays. We are a family of 5 - thanks Product Care Group for being so unhelpful and unthoughtful.

Katrina · 13 June 2026

1/5

Google

Worst Courier out there - Product Care is beyond unprofessional. Have a Tumble Dryer ordered via Costco that they are supposed to be delivering. First attempt the driver couldn't be bothered finding my house and didn't phone ahead of time. Rebooked after a lot of back and fourth with their customer service team. As with many of the reviews below have stated, this time they didn't even bother putting it on the van. That's two days of holidays wasted waiting in. The customer service team do not call you back. You have to chase to get any answer. I was told today they were going to find out what happened to my order and phone back. Waited 4 hours and no reply, so called them myself only for the customer service advisor to now tell me they'd launched an investigation and it would take 48 hours. I had to phone to find that out. When I asked to speak to a manager the customer service advisor told me "I can escalate it all I want, it will still take 48 hours". He did escalate it apparently, but I suspect that's going to be as useful as a wet paper bag. Avoid this company at all costs if you have an order they are couriering.

Robert · 13 June 2026

1/5

Google

Without a doubt, this is one of the rudest and most unprofessional companies I have ever dealt with. I was expecting delivery of a fridge freezer which had already taken over two weeks to arrange. The driver then apparently “couldn’t find” my property, “apparently tried to call me” despite there being no missed call whatsoever, and I was subsequently told that Google Maps was somehow directing the driver into the middle of nowhere. To make matters worse, the individual I spoke to on the phone then attempted to insinuate that this was somehow my fault, even suggesting that I had no phone signal. This is despite the fact that every other courier company manages to find my property without issue, and I have lived here for almost a decade. The complete lack of accountability, poor communication, and dismissive attitude shown throughout this experience has been genuinely appalling, especially considering we have now been without a fridge for over two weeks. Avoid this company like the plague

Matt · 13 June 2026

1/5

Trustpilot

If I could give zero stars I would

If I could give zero stars I would. Sellers beware, these agents are none too keen to arrange viewings. We tried to arrange a viewing for a house and were told that given ours isn't on the market yet we could not view. We're in a position to buy regardless so this made no sense. The house in question has been on the market for a long time and as far as we can tell has already had at least one price reductions. Bizarre attitude gatekeeping a property, that is clearly not easy to sell, like that. Or maybe that's why it's not selling! To add insult to injury they then added us to a mailing list for new developments. We never gave them permission to do this. After being inundated with unwanted emails and after FOUR requests to remove us, eventually they complied (the last request came with a threat to report them to the ICO for a GDPR breach). Maybe their focus is new build developments - bit of a pity for sellers who have signed some agency agreements with them! We won't bother looking at any homes being marketed by this "agency" (I use the term ironically).

Joanne · 10 September 2026

Agent replied · 16 September 2026

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that you were disappointed with your experience. Our aim is always to act in the best interests of both our sellers and prospective buyers. Depending on a seller's instructions and the circumstances surrounding a property, we may need to establish a buyer's position before arranging a viewing. With regard to marketing communications, we do take its GDPR and data protection responsibilities seriously. We apologise for any inconvenience caused and for the delay in processing your request to be removed from our mailing list. As part of our service, we regularly send property updates to registered applicants, including all types of properties that we believe may be of interest, from period homes and resale properties through to new homes and developments. However, we fully respect a customer's right to opt out and are sorry that this was not handled as promptly as it should have been.

2/5

Trustpilot

Estate agent I will now always avoid.

Estate agent I will now always avoid. Unfortunately our experience was completely ruined by one estate agent not particularly the company. Never introduced his self (actually thought he was the owner of the house we were viewing) told us to just look around, when we asked questions about boiler, anything about the property he had absolutely no idea. I told him what the description was and that someone on the phone informed me about a local mine, when questioned he didn’t know. Much older gent who clearly doesn’t want to do the job anymore… Safe to say we will not be buying or selling with a house up with webbs

Hannah · 5 September 2026

Agent replied · 16 September 2026

Thank you for taking the time to leave a review. We're sorry to hear that your viewing experience did not meet your expectations. We appreciate how important it is for buyers to receive a professional and informative service, and we regret that you felt this was lacking on this occasion. We value all feedback as it helps us review and improve the service we provide. While we're disappointed that this experience has affected your perception of us, we appreciate you bringing your concerns to our attention.

5/5

Google

Very pleased with the journey with Webbers Barnstaple, from viewing a flat to rent, all the way through to moving and settling in. Chloe, Jolie, Patricia and the team all respond promptly to any queries, and always seem happy to help. That is particularly appreciated when juggling work and planning a home move. The team seems to strike a good balance of corporate professionalism while making clients feel they are cared for and valued.

Hasib · 1 October 2025

Agent replied · 13 April 2026

Thank you for your kind words about your journey with Webbers Barnstaple! From your first flat viewing through to moving day, we’re delighted our Barnstaple letting team, Chloe, Jolie, Patricia and the rest, could make the process smooth. We know juggling work and planning a home move isn’t easy, so it’s great to hear our prompt, caring service struck the right balance of professionalism and personal touch here in North Devon. If you ever need help with future lettings or property advice in Barnstaple, just let us know. Welcome to your new home, and thank you for choosing Webbers Barnstaple!

5/5

Trustpilot

Five star service.

What a brilliant experience we have had. Hannah and Marie listened to what we wanted and after our first visit we felt very comfortable with them. Donning ppe to meeting the site foreman enabled us to formulate our plan and pick a suitable plot. Keeping us updated and phoning us when another plot became free and knowing it would be perfect for us. That’s what I call service. Helping us through the buying process - you were stars.

Allison · 29 August 2026

Agent replied · 16 September 2026

Thank you so much for your fantastic 5-star review! We're delighted to hear that Hannah and Marie provided such a positive experience and took the time to understand exactly what you were looking for. It's wonderful to know that their guidance, regular updates and attention to detail helped you find the right plot and made the buying process as smooth as possible. Keeping buyers informed and recognising opportunities that are a perfect fit is exactly the level of service we strive to provide, so we're thrilled that their support made such a difference to your journey. Thank you again for your kind words and for choosing our Bodmin team. If you ever need advice on property sales in Cornwall, houses for sale in Bodmin, or assistance from trusted estate agents in Bodmin, we'd be delighted to help. Best wishes, Rick Huckle, Local Director, Webbers Bodmin

1/5

Google

The online manual claims Russell Hobbs is the brand but the manual delivered with the freezer says Abode. After visiting their website I discovered that they have a licence to sell Russell Hobbs products (but clearly not to claim their own brand products are from Russell Hobbs). I raised complaints with both companies through Resolver that have not been addressed and I am escalating to the consumer watchdog. Based on other reviews, it sounds like they deliver for lots of UK companies and I wonder how much business they get from misplaced trust in institutional British brands. I bought from B&Q and was appalled at the service - the freezer arrived in what looked like a second hand box held together with tape. It is subpar and makes a loud clunk every 15 minutes.

Mrs · 13 April 2026

5/5

Trustpilot

Could not recommend Samantha at webbers…

Could not recommend Samantha at webbers Bideford enough! She was extremely helpful and professional throughout. She went out of her way to help me and my partner find the right home taking time out of her evening to take us for a viewing that wasn’t planned and that viewing found us our dream home so can not be more thankful and can not recommend her enough.

Ross · 22 July 2026

5/5

Google

We used Webber’s in Barnstaple to sell our house in Bratton Fleming, also bought a bungalow in the village through Webber’s, Lucy and all the team were brilliant, nothing was to much trouble, we recommended Webber’s to a friend in our street and she was equally impressed with the great service from the team

Kathleen · 18 September 2026

5/5

Google

We were really pleased with the service we received from Webbers throughout the sale of our house. In a tricky market, the team remained committed and proactive from start to finish, qualities not always found in other agents! They never lost interest or enthusiasm, they kept working hard to move the sale forward, and always kept us informed. We didn’t have to chase for updates, which made what could have been a stressful experience much easier. Lucy, Jake and Sarah showed particular professionalism, persistence and excellent communication which ultimately led to a successful sale. They will definitely be our first choice for future property transactions.

B.B · 6 July 2026

Agent replied · 12 August 2026

We're delighted to hear that you were so pleased with the service you received from Webbers Estate Agents Barnstaple throughout the sale of your home. In a challenging market, it's especially rewarding to know that our team's commitment, proactive approach, and determination helped achieve a successful sale. We're particularly pleased that Lucy, Jake and Sarah's professionalism, persistence, and excellent communication stood out to you. Keeping our clients fully informed and working tirelessly to progress a sale are key priorities for our Barnstaple estate agents, so it's wonderful to hear that you never felt the need to chase for updates and that the process was made much less stressful as a result. Your kind recommendation means a great deal to us and reinforces why so many people choose Estate Agents Barnstaple when looking to sell your home in Barnstaple or seeking expert guidance on property sales in North Devon. Our local knowledge and dedication to customer service are at the heart of everything we do. Thank you again for taking the time to share your experience. We look forward to helping you with any future property needs and are delighted to be your first choice for future property transactions. Best wishes, Matt Davey, Local Director, Webbers Barnstaple

1/5

Trustpilot

Not good for landlords

I am a long-standing landlord. Webbers in the South West appear to offer a good rental management service, but in reality it is sketchy and offers little for the money. Unless as a property owner you accept their 'chosen traders' estimates without question, they cannot / will not deal with the smallest issues. Actually they constantly delay response to tenants' issues, and no-one including Charlie in control of maintenance seems to have any practical understanding of property maintenance or the normal costs of basic maintenance work. The estimates they produce are routinely inflated. If you choose them to manage your property be aware you will either pay over the odds for maintenance or end up doing most of the management yourself anyway.

AC · 1 July 2026

Agent replied · 16 September 2026

Thank you for taking the time to share your feedback. Your comments regarding response times, communication, and the handling of maintenance issues have been noted, as we recognise how important these areas are to both landlords and tenants.

5/5

Google

From start to completion, Webbers was on hand to help with any issues. They were always responsive and kept me updated throughout the process. A big thanks to Sophie and the team. I would highly recommend.

Jordana · 18 May 2026

Agent replied · 3 June 2026

Thank you so much, Jordana, for your fantastic 5‑star review. We’re delighted you chose Webbers Estate Agents Barnstaple and that you felt supported from start to completion. It’s great to hear that our team were always responsive, kept you updated throughout the process, and were on hand to help with any issues along the way. Sophie and the wider Barnstaple, North Devon team will be really pleased to receive your kind feedback, as clear communication and proactive support are central to how we approach property sales in North Devon. Your recommendation means a great deal to us and reinforces why so many people trust Webbers Barnstaple estate agents when looking at houses for sale in Barnstaple or planning to sell their home in the area. If we can help with anything in the future, please don’t hesitate to get in touch. Best wishes, Matt Davey Local Director, Webbers Barnstaple

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Webbers Estate Agents's Google reviewsLeave Webbers Estate Agents a review

Questions about Webbers Estate Agents Barnstaple

How many reviews does Webbers Estate Agents Barnstaple have?

Webbers Estate Agents's Barnstaple office has 305 reviews across four platforms: 205 on Google, 8 on Facebook, 2 on View Agents, 90 on Trustpilot (across the whole business).

What is Webbers Estate Agents Barnstaple's rating?

Webbers Estate Agents Barnstaple is rated 3.9 out of 5 across all 305 reviews, and 3.8 out of 5 on Google from 205 reviews.

Where is Webbers Estate Agents's Barnstaple office?

Webbers Estate Agents Barnstaple, 39-41 Boutport Street, Barnstaple, EX31 1SA.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.