Every review we hold for the Barnet office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
TrustpilotI've had the pleasure of dealing with…
I've had the pleasure of dealing with numerous letting agencies and I must say, Dexter Letting Agency in London Liverpool street stands out. Particularly, agent Mohamed offered exceptional service that left an indelible impression on me. From our first interaction, the warmth, professionalism and genuine care Mohamed demonstrated were indeed noteworthy. His ability to make me feel valued while providing all necessary help was commendable. He went above and beyond his job role, ensuring I had the best possible experience during my visit to the office.Mohamed was attentive to my needs, guided me throughout my journey, and provided assistance whenever needed. His commitment to client satisfaction and his personable nature aligned perfectly with my expectations, hence providing me with a seamless and delightful encounter. In conclusion, my experience with Dexter Letting Agency, and in particular with agent Mohamed, was nothing short of fantastic. Their client-centric approach and dedication to delivering top-notch service is why I would recommend them without any hesitation, not just locally but to anyone looking for a letting agency across the globe.Such service reaffirms their front-runner status in the industry. A big thanks to Mohamed and the Nick o’ Neil Dexter manager of the Letting Agency team for their unwavering commitment to excellence!
Mohamed · 26 January 2024
Agent replied · 25 October 2024
Dear Mohamed Thank you for taking the time to leave such a great review, your comments are really appreciated and we are delighted you received a 5* service. Kind regards, Asma, Customer Relations Team
★★★★★ 1/5
TrustpilotCold water during winter…
Renting with Dexters in a north west property that has central heating. Me and my neighbors in the higher floor often experienced the hot water issues during evenings despite the weather is getting very cold recently - Dexter claimed the issues are fixed and reassured, and indeed I had some lucky weeks that didn’t need to take cold showers, however, here we go again, the issue is back and we again only have cold water, in the evening with freezing weather outside. The building is not really well managed I’d say, and despite it took two week to investigate the issues, it persisted, so if you rent with Dexters, be prepared to deal with 100 issues constantly and inconvenience.
Julie · 16 November 2025
Agent replied · 22 November 2025
Dear Julie, I am sorry to read your 1* review. I am unable to locate you on our database. If you could provide us with more information at info@customerrelationsteam.co.uk. I can look into this further for you. Kind regards, Asma, Customer Relations
★★★★★ 5/5
TrustpilotSamuel - South Kensington office - Amazing
Samuel, from the South Kensington office, has been working with me for over six months, finding a flat for my son to move to the UK from Australia. He has been unfailingly attentive, kind and very, very patient. We found a flat and then my son's visa date was changed (he's going to university) and so we had to cancel. Samuel was so positive and kind with my changing everything after his hard work. I then contacted him in November (it's now January) and he straight away remembered me, my son and what we needed. It was amazing. He helped us find the absolutely perfect flat, and helped us through the process. It's been a challenge because of the time difference etc, but I have never, ever worked with a real estate agent (as we call them in Aus) as professional and as helpful as Samuel.
Jackie · 21 January 2024
Agent replied · 25 October 2024
Dear Jackie, Thank you for your review. Our teams work really hard to make sure they offer a 5* customer service and we are delighted that you have taken the trouble to confirm this is the case. Kind regards, Asma, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotWe are so grateful to have found such a…
We are so grateful to have found such a wonderful estate agents. You were amazing from start to finish. You helped us to buy our dream home, and you also helped to sell our old property, quickly and efficiently. You were always available to answer my questions and offer advice, and you made sure everything went smoothly and on time. You were not only estate agents, but also friends and a guide. You exceeded all my expectations and delivered outstanding results. I can't thank you enough for your hard work and dedication. You are truly the best in the business. I highly recommend both Alistair and Katie as estate agents. They were very professional, attentive, and responsive throughout the whole process of selling and buying. They gave us honest and realistic advice on how to prepare with the full process. They also handled all the negotiations and paperwork with skill and efficiency. I was extremely satisfied with the outcome. They are the best estate agents I have ever worked with, and I would definitely use them again in the future. I highly recommend to use Dexters for both buying and selling. They can easily handle not only first time buyers, but people in chain, too. Thank you again Alistair and Katie! If we ever happen to sell our property, We will not hesitate to look for you at Hampton Office!
Peter · 19 January 2024
Agent replied · 25 October 2024
Dear Peter, Thank you for taking the time to leave such a great review, your comments are really appreciated and we are delighted you received a 5* service. Kind regards, Asma, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotIt all comes down to the individual…
It all comes down to the individual agent you have as your contact, and I count myself very lucky to have Fahima as my contact. I have been with Dexters for many years and have had good experience over the years, but I find that Fahima is outstanding. My wife and I met her at the apartment and found her charming. She has also dealt very proficiently with a contractor who did a very poor job and who were uncooperative in returning to remedy the problem (and who in my opinion Dexters should never use). Eventually I gave up with them, and Fahima found a very satisfactory alternative who was new to Dexters. In my opinion she is a great advertisement for Dexters.
David · 17 January 2024
Agent replied · 25 October 2024
Dear David, Thank you for taking the time to leave a lovely review regarding Fahima. Kind regards, Asma, Customer Relations Team
★★★★★ 1/5
TrustpilotAvoid at all costs
If you're a landlord who values your tenants or a tenant looking for somewhere warm, dry and safe to live I'd strongly advise you avoid Dexters and look for a different agent.We had the worst 11 months of our lives renting a property that wasn't fit for purpose and Dexters took no accountability despite being paid a handsome amount to manage the property on behalf of the landlord.A hole in a sewage pipe (which took far too long to diagnose) meant we spent months battling drain flies in the kitchen area, woke up to an a house that smelt awful on a daily basis and lost use of the downstairs toilet while the floor was dug up. For that inconvenience we were offered a measly one-off £500 deduction in rent.There were numerous other issues during our 11 month tenancy - too many to go into significant detail here but these included: turning up at the property to commence our new lives in London (after relocating from outside of the UK) to a boiler leaking gas. When I queried why the boiler wasn't picked up as part of the pre move-in checks, I was told the agent responsible for this was a smoker and wasn't able to smell the gas! We also encountered faulty wiring (resulting in frequent tripping), leaking windows, significant damp issues and a staircase that had been painted in gloss acrylic paint with no grip/carpet. This was extremely slippery/dangerous (and both my partner and I requiring physio treatment after suffering injuries due to Dexter's failure to address the issue after we first alerted them to it).During our tenancy we were constantly having to let tradesmen in to fix these issues and this meant we weren't able to have quiet enjoyment of the property.The final straw was when we were left without access to a hot water to wash in for 6 weeks during the cold spell last December (minus 2 degrees). After 5 weeks, I contacted Dexters to tell them that we would be moving into a Premier Inn until the issue was resolved. Dexter's emailed me to tell me we did not have authority to do so and had we considered joining a gym so that we could shower there - like that is an acceptable proposal when you are paying £2,300 PCM to live in a property!To make matters worse, after we moved out, I was put in touch with a Director of their Property Management Division so I could convey our dissatisfaction at the appalling treatment we received during our tenancy. During our correspondence, he felt it necessary to remind me that "any false allegations or comments of defamation against Dexters and any of our staff will be taken very seriously and we reserve the right to take legal proceedings if we feel this necessary". This was typical of the scare tactics we witnessed during our dealings with the company and a final example of their complete lack of regard towards the welfare of their tenants - I wish I could say I was shocked by this but nothing surprise's me about the levels Dexter's will stoop to anymore.Since escaping this nightmare, we have been living in a property from another agent with excellent landlords and are finally able to enjoy our new lives in London. Dexter's robbed us of our first 11 months in a new City and I can honestly say the decision to use them as agents was the worst I have made in my life. I hope this review prompts others to think twice and saves other families the stress and discomfort we had to endure. NEVER AGAIN - Dexter's you should be ashamed of yourselves.UPDATE 02/01/2024: "Unable to locate you on our database" standard response received no doubt to game the Trustpilot negative response statistics. Surely a 30 second call to your Richmond office recalling the scenario above should be enough to identify who I am? Or do you have so many tenants that have had similar horrific experiences that the encounter describe above does not help you pinpoint me?UPDATE 02/01/2024 (@11:18): Dexter's confirmed that they have now been able to locate me and that they have passed my comments onto an Area Director and will be in contact.UPDATE 02/01/2024 (@17:22): Contacted by Area Director who had the following to say:"I trust you are well and I hope you managed to enjoy the festive break. I am getting in touch as I understand you have recently left us a Trustpilot review, detailing previous concerns that you raised. I however know that these points were already reviewed by myself and we both agreed this was closed.My reason for this follow up is to obviously check that there is nothing else you needed from me, as I hope you can appreciate that as I believe we ended up bringing matters to an amicable close, I was surprised to be alerted to your recent review.If there is anything else I can help with, please do let me know, otherwise I would like to take this time to wish you a very Happy New Year and have a great 2024."
Sam · 3 January 2024
Agent replied · 25 October 2024
Dear Sam Corbet, I am sorry to read your 1* review comments. Thank you for providing further information, I have now located you on our database. I have passed your comments to our Area Director as we are keen to discuss this further with you and will be in contact. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team
★★★★★ 4/5
TrustpilotBeen in the apartment since Sept last…
Been in the apartment since Sept last year I won’t lie there where some issues that got me angry I.e Mould, the house heaters , where to mount my bike to name but a few but am happy to say that from the moment I got in touch with Poppy he really made sure that all the issues are sorted out, he is prompt in answering emails and following up. Latest was the fridge issue I had to send him mail to thank him for the effort. I thought I should put my appreciation here.
Collin · 22 May 2025
★★★★★ 4/5
TrustpilotRenting and support after moving in
We have rented from Dexters. Our property viewing experience was good as Jack Beacom arranged for us to view the property twice before deciding. However, we felt a bit pressured when we learned many others were bidding for the rental and it felt like a now or never decision. After moving in we raised multiple repair issues which Talia White promptly dealt with. Talia is responsive and considerate as a property manager. Overall, we are happy with the support after moving in.
KA · 20 December 2023
Agent replied · 25 October 2024
Dear Kaiser, Thank you for taking the time to leave feedback. I have notified the Director of the Office of your comments. We are happy to hear you are satisfied with the service received. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotHelpful, diligent and polite
I am a landlord and recently asked Dexters, specifically Neil Plit, if they could or orchestrate activity to meet the new fire door regulations. Neil has been exceptionally accommodating and kept me updated every step of the way. Neil was also very helpful, efficient and empathetic when there was a pipe leak in the last year. Their contractors are always first rate and diligent in their work.
Eldritch · 24 August 2024
Agent replied · 25 October 2024
Dear Eldritch, Thank you for taking the time to leave such a great review, your comments are really appreciated and we are delighted you received a 5* service. Kind regards, Asma, Customer Relations Team
★★★★★ 1/5
TrustpilotDear Dexters (Asma Chughtai
Dear Dexters (Asma Chughtai, Customer Relations Team ), I can confidently say I’ve been a good tenant. We’ve consistently paid rent, and there have been no issues during our one-and-a-half-year stay. Although there was a three-month renovation for one of the bathrooms (located in our bedroom), which I can’t currently use, nothing else has been broken. I am writing to express my concern about the experiences I have endured over the past year and a half as a tenant at 55 Queens Gardens. The consistent stress arising from unilateral practices during our tenure has been evident in numerous email exchanges, covering everything from trivial matters to emergency situations. Throughout, we have consistently adhered to your preferred methods of resolution.The issue lies in the inconsistent workflow and frequent turnover of personnel, coupled with the frustration of not receiving responses for at least a week. It’s noteworthy that notifications from Dexters about various situations are often last-minute, creating an unfair and stressful environment.Despite having a 2-year lease agreement, we terminated our contract with Dexter’s on November 8th due to the conclusion of the contracts between Dexter’s and the landlord. We meticulously followed the outlined rules in the contract for handover. However, we are perplexed by the continuous delays in receiving responses.We have heard that the landlord raised concerns about wall paint (for which we had a permit and left in good condition) and water marks related to the laundry and dishwasher machine (in the same condition as when we moved in). We submitted references by comparing the check-in and check-out lists, and our position, asserting that there are no discrepancies, has not been addressed in any of the numerous emails. The latest email received last Friday stated that we would receive results this Monday. However, we sent another email yesterday and have yet to receive a response from Paul, the senior representative, causing additional concern.The points I wish to convey are: 1. Why haven’t we received a response regarding the evidence we submitted, questioning why we should pay for costs not in line with the contract rules? 2. Why is there a consistent delay, and why do we have to continually send emails, pleading for a response? 3. I am appealing to the stress and unfairness I am currently experiencing in this situation as a tenant with Dexters.Could you please provide assistance in resolving this matter promptly?Sincerely,Hyo Joo Lee
Hyo · 15 December 2023
Agent replied · 25 October 2024
Dear Hyo joo Lee, I am really disappointed to read your comments. I am aware the Head of Property Management is in communication with you regarding your concerns. Please feel free to provide more details at customerrelations@dexters.co.uk. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotNice service - Petros - Dexters North Property Management Team
Good service, always clear communication. I have been renting from Dexters for more than a year. My house is under Dexters North Property Management Team, my personal property assistant is Petros. He always helps me with all my queries pretty fast and condition of property is always brilliant - regular checks of carpets, filters for AC system, maintenance etc. Actually Petros is one of those people who really want to help you if you face any issues with your flat.I am going to prolong my contract with them in a year
Vsevolod · 8 December 2023
Agent replied · 25 October 2024
Dear Vsevolod, Thank you for taking the time to leave a wonderful 5* review. Petros will be thrilled to read your kind comments. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team
★★★★★ 1/5
TrustpilotDisapointed service by Wimbledon office
We moved into a flat in Wimbledon on 1st December through Dexters. Once we moved in, we noticed many maintenance issues on the premises. The window can not be closed due to and the whole house is cold. Three heaters can not be switched off. The shower is not functioning. And our garage is full of garbage and can not park the car. Today is the 5th of December, and after contacting many people in different departments, nothing has been addressed. Very disappointing. We are still suffering in the house with a little child.
DR · 5 December 2023
Agent replied · 25 October 2024
Dear DR BINUSHI NARANGODA, I am sorry to read your 1* review comments. I have passed them to our Area Director as we are keen to discuss this further with you and will be in contact. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotPeckham office
Beyonce at the Peckham office was great! Beyonce was patient, honest and helpful throughout our search. We'd go back to her again!
Rhys · 17 September 2026
★★★★★ 5/5
TrustpilotWhere do I start?
Working with Kiera and the team at the Property Management department has been extremely smooth, The fast response and accurate measures taken by Kiera has helped us swiftly run alongside both Kiera and the team, The professionalism provided by Kiera is outstanding; as they say experience is key and thats what Kiera provides on every contact ! We have been working with Kiera just under a year and it is a pleasure working with Kiera and the team ! The property management team are very proactive with little, to no mistakes. Why choose another agency after reading this review? Stick to dexters thats all I can say.
Saem · 4 December 2023
Agent replied · 25 October 2024
Dear Saem, Thank you for taking the time to leave such a great review, your comments are really appreciated and we are delighted you received a 5* service. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotBest in Class Property Management Services
I have been with Dexters for several years and what i really appreciate is that they go above and beyond. They really partner with customers to ensure the best outcome. Their entre team are amazing and take customer service to a whole new level. I would always recommend Dexters to any Landlord or tenant for efficient and best-in-class services. A personal thank you to Property Manager Marco Correia, for being an excellent solution oriented and very prompt manager.
Janet · 16 January 2024
Agent replied · 25 October 2024
Dear Janet, Thank you for taking the time to leave such a great review, your comments are really appreciated and we are delighted you received a 5* service. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
GoogleWe are incredibly grateful for the outstanding service we received during our recent apartment purchase. The entire team was extremely professional, but we especially want to thank Brian Pheasey for his fantastic help. He was always very responsive and consistently went the extra mile to ensure our purchase progressed smoothly. Brian was there to assist at every stage, and his expertise made a significant difference. We highly recommend him and Dexters!
Hemang · 16 August 2025
★★★★★ 4/5
TrustpilotThank god for Natasha - can get stuff sorted
Despite many challenging situations with Dexters staff (including the out of hours helpline who were not helpful when my boiler broke during winter) and other such instances - Natasha and Saad in the Great Eastern Street branch have been the saving grace for Dexters. Since taking over, Natasha has been extremely professional, mediated resolutions that are fair between tenant and landlord and been responsive to significant issues in the flat (through no fault of anyone’s). If only Dexters had more people like Natasha.. I think tenants would enjoy their experience! Suggestion - get Natasha to lead and train all property management staff to represent tenants and landlord like she has with my situation! very impressed with Saad - he has a very good manner and etiquette in speaking to people and good customer service and strong understanding of managing issues, timelines and remediation. Again, Saad should continue to be front facing and train other colleagues.
Consumer · 30 November 2023
Agent replied · 25 October 2024
Thank you for taking the time to leave a wonderful 5* Google review. Natasha and Saad will be thrilled to read your kind comments. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
GoogleI dealt with Felix.
He was really helpful and understanding. I came from a bad experience with another agency therefore I was super scared. Felix was clear since the beginning.
Throughout the whole process Felix was very clear as I am a first time buyer.
I didn't know anything at all, he was very responsive, kind and very professional in front of my dramas/panicking, using a fantastic quality of customer service.
I would absolutely recommend Douglas Martin if you are looking for a property!
Leonardo · 24 November 2023
Agent replied · 23 November 2024
Dear Leonardo, Thank you for your kind words and for leaving a 5* review for Felix. We are so pleased that your experience with us couldn’t have been any better and the team in our Douglas Martin office will be thrilled to read this. We hope that we can assist you in the future. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
GoogleWow what an amazing experience in finding somewhere to rent. What I thought would take me a long time to find my ideal flat, took me two hours. Special thanks to Paul Segal for his impeccable help to finding my dream flat. He listened to my requirements, he was so efficient and very knowledgeable when showing me the flat. I fell in love with it. He has changed my view about estate agents and will highly recommend using this estate agent.
Coreen · 24 November 2023
Agent replied · 23 November 2024
Dear Coreen, Thank you for taking the time to leave us a 5 star review. Your opinion is valued greatly and it helps us maintain excellent
standards of service to our customers. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
GoogleDominic from Dexters is an incredible agent. He was there from the beginning when we were looking for a rental property.
Dominic was super helpful and really advocated for myself and my partner with the Landlord over the period of our partnership with them.
He frequently kept us up to date with our progress through the renting process and was quick to respond and provide further information when we needed it.
Even on the days that he was not due to be working, he passed us on to the Director (Anthony, who was also incredibly helpful), so that if we had any questions or concerns then we would still be able to communicate with the agency.
Especially in the current housing market and all the pressure they must be under with the amount of other people looking to rent, they have gone above and beyond to make sure things go smoothly for us. We couldn’t recommend them enough!
Madalina · 24 November 2023
Agent replied · 23 November 2024
Dear Madalina, Thank you for your lovely words and for leaving a 5* review. We are thrilled that your experience with us couldn’t have been any better and the team in our Hendon office will be so pleased to read this. We hope that we can assist you in the future. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
GoogleI had the pleasure of working with Dominic as my estate agent during my property search, and I couldn't have been more satisfied with his services. Dominic's expertise, helpfulness, and attention to detail were truly exceptional. His deep knowledge of the property market and his willingness to go the extra mile made my experience seamless and stress-free. He was not only incredibly helpful but also highly informative, providing detailed insights about each property and its surroundings, and keeping me informed about the progress throughout the process. Dominic's dedication to ensuring that I found the perfect home was evident throughout the entire process. Moreover, when Dominic was temporarily out of the office, his manager Anthony seamlessly stepped in. Anthony's responsiveness and willingness to assist, even beyond regular office hours, showcased the team's dedication to their clients. This experience reaffirmed my belief in their professionalism and client-centric approach. Both Dominic and Anthony have my highest recommendation for anyone seeking top-notch estate agency services.
Sai · 24 November 2023
Agent replied · 23 November 2024
Dear Sai, We strive to offer a 5* service to our clients and customers and we are so pleased that we have achieved this for you. We appreciate you taking the time to leave a great review regarding your experience with Dominic and Anthony, and do not hesitate to contact us again. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
GoogleI've been dealing with Isabelle in the Hendon office recently while we've been looking at purchasing a flat, and even though it hasn't been an easy process (we lost out on two flats) Isabelle has worked so hard to find us the right flat and has been an absolute joy to deal with. She's personable, friendly and professional and she just worked so hard for us, getting us in to view properties right after they were taken on and it's just been such a fantastic experience working with her. She's an absolute credit to Dexter's and you're very lucky to have her. Thanks Isabelle!
Rachel · 24 November 2023
Agent replied · 23 November 2024
Dear Rachel, Thank you for your kind words and for leaving a 5* review. We are so pleased that your experience with us couldn’t have been any better and the team in our Hendon office will be thrilled to read this. We hope that we can assist you in the future. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotTeam Dexter's kudos!!
My experience with Dexters has been pleasant. Ever S nice Jada had taken over the management responsibilities of my property, all issues were being addressed with utmost care and promptly. She is on the ground the moment we raise an issue or concern in relation to property. She has taken the effort to personally visit and inspect the issue and bring it to a resolution in no matter of time. Thank you Jada for addressing our issues, especially making the effort to understand and sort the whole flooring repair in a matter of 5 days. You rock!!Cheers! - happy tenant
Chaitanya · 23 November 2023
Agent replied · 25 October 2024
Dear Chaitanya, Thank you for your kind comments regarding Jada and your 5* review. We are grateful that you have taken the time to leave a review and wish you all the best. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotPetros Giorganios
Inspection with Petros went very smoothly. Much appreciated!!!
Areena · 12 May 2026
Agent replied · 25 May 2026
Dear Areena, Thank you for taking the time to leave a lovely review regarding Petros. Kind regards, Asma
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.