Trusted Agent profile

Parello Ltd Worsley reviews

4.0

★★★★★ Great

78 reviews across 1 platform

1 Bridgewater Road, Worsley, M28 3JE

Parello Ltd's Worsley office at 1 Bridgewater Road is rated 4.0 out of 5 across 78 reviews on 1 platform, including 78 Google reviews rated 4.0.

Google logo

4.0 / 5

78

Reviews on Google

This office

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Worsley office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Google

From the day I viewed the property I moved in within a week was so quick and efficient all the staff I had communications with always helpful and on the ball I needed to move quickly for personal reasons and I can’t thank this company enough everything has been smooth and easy for me I get very overwhelmed with paperwork but everything was online easy to fill in and I’m really happy I am a tenant with this company.

Samantha · 16 February 2026

Agent replied · 16 April 2026

Thank you for your kind words Samantha. We are happy you have enjoyed your experience with us so far :)

5/5

Google

We had been with Parello for approximately 14 months and we were locked into an 18 month lease agreement. Our circumstances had changed as we had an offer accepted on a property which we have now bought but we were in a tricky situation as we had 4 months left on the lease. After speaking to Kim and the team they were very understanding and did their utmost to work with us and find a solution in releasing us from the lease agreement. Parello re-listed the property to be rented and found new tenants within 1 week and did their best to work around our completion date. I’ve rented a handful of times in my lifetime and i can honestly say i’ve never had a better experience than i have with the team at Parello.

Mike · 17 May 2024

Agent replied · 16 June 2024

Thanks for the review Mike, wishing you and Lyndsey all the happiness in your new home :). Love Parello x

5/5

Google

Just sold my property via Parello, wouldn’t hesitate to recommend to anyone. First class service, great communication, professional and efficient. Great team as a whole, but a special shout out for Lucie, who stayed on top of everything throughout the whole process, which didn’t just stop after locating a buyer (in my experience most Estate Agents think their job is done once you’ve appointed a solicitor) made life so much easier for me as the seller. If you are selling your property go with Nick and his team at Parello, you won’t regret it 🙂

Tracy · 28 July 2025

1/5

Google

Been chasing Nick for photos around a property that they deducted my deposit for. I decided to take on a property with a new AST agreement from Ellenbrook. The property was in need of TLC but I was planning on doing as I would be using it for business purposes so I was happy to do this. Unfortunately, I did not pursue with this business venture and decided to hand the keys back. (Let along Nick calling me to and telling me I have to leave the property in 4 weeks as landlord want to sell the property, imagine if I had my family living there, would I have been to find another property within 4 week) I can stepped into this property around 3 times just for a welfare check during the 5 months I rented the property. I decided to give the keys back and now Nick from Ellenbrook is stating that I left their property in a bad way. I asked Nick to show me the photos of the property prior to me signing the AST so I can compare from when I received the property to when I gave it back. If I did cause any damage I would be happy to pay as I have BTL properties myself and know how it feels when tenants leave the property in a state. He decided to deducted £700 from my deposit and avoid my phone calls. I know the person who had the property prior to me and Nick did the exact same thing with them. He charged them for cleaning, repairs etc handed the keys to me without spending a penny of the money he deducted from previous tenants and done the same thing with me. I would be very careful when dealing with Ellenbrook Estates, make sure you do your own due diligence and keep photos and emails as it seems Ellenbrook have a thing for lying and claiming for untrue repairs, cleaning and maintenance.

A · 17 June 2023

Agent replied · 16 June 2024

Hi A A, please stop texting me on my private number. If you have an issue or dispute regarding your deposit, contact the DPS your deposit has been protected with instead of harassing me. This tenant has been arguably the worst tenant we have ever had in one of our properties. He sublet the property without our knowledge, allowed them to smoke (tobacco & cannabis) inside the property, and also caused the neighbours a large amount of distress with noise and other issues. He took the property over from his business partner who he's fallen out with and now expects us and the landlords to rectify the property at no cost to him. No issues raised at the start of the tenancy but now there's obviously a problem at the end of the tenancy when he hands the property back completely filthy, gardens overgrown, leftover belongings and with several damages. Any agents reading this review, please be aware of this person.

5/5

Google

Thank you Ellenbrook Estates! I have recently vacated a property that they managed and they were fantastic throughout the whole tenancy. Upon moving into the property, the property was clean and perfectly presented. During the tenancy we had some maintenance issues. What property doesn’t?! However, Ellenbrook were amazing! I reported the maintenance and this was investigated and actioned almost immediately and I was kept up dated throughout. I would highly recommend. 10/10 service.

Scott · 17 June 2023

Agent replied · 16 June 2024

Thanks a lot for your kind words Scott, glad you were happy with everything... MERRY CHRISTMAS!

1/5

Google

My boiler broke. It's middle of January, Ellen Brook estate told me that they have to wait for a part to fix it(which is fine). After a week I still have no hot water, and heating broke. Tried contacting them about it, claiming that no heating is an emergency, but was told that 'do not have to provide me heating or water'. Ask yourself if you want to be on that boat. To be clear - I expected to be provided heaters when the heating stopped working, as well as recompensation for the time I did not have hot water (increased electricity bill, time spent to boil water every morning, and the fact that service that I'm paying for is not working.) Edit 10/01/2022 Boiler broke again on the 30th of December 2021, had to wait 5 days for the technician to fix. Its 10/01/2022 middle of a night and the boiler is broken again. It "worked" nit even for a week. I don't expect it to get fixed since i cancelled the tenancy, because the lack of professionalism of this "agency" is unprecedented. This agency is a joke. If you value your time stay away from them. Edit 11/01/2022 I got an sarcastic email from the employee of Ellenbrook Estate, that the technician will call me sometime. No time frame. I can't get out of the house for who know how long now. Thanks Ellenbrook Estate!NegativeQuality, Professionalism

Michał · 17 June 2022

Agent replied · 16 June 2024

I am sorry for the delay however we have never said we do not have to provide you with heating or hot water. You have called today threatening court action and the involvement of solicitors when there is nothing more we can do to make this report happen quicker. You have reported the issue at one of the busiest times for heating/hot water issues and we have a had an contractor attend the property and order the part but we can’t make the part arrive any faster. I have spoken with the contractor who will be fitting the part as soon as it arrives which is this week.

1/5

Google

Don’t fall into the hype of the website and believing you’re going to get what it says. This business doesn’t care for their tenants or anybody looking to rent/buy a property. Been trying to get a response from these people on the back of enquiries but nothing. My friend is a tenant in one of their properties but they get ignored so doesn’t matter if you have a contract or not

Lewis · 16 March 2026

1/5

Google

Terrible company. Owner doesn’t care, nobody answers the phone. It’s never open. You’ll never get a response. Stay well clear. What agency closes over Christmas and doesn’t have people around for maintenance or emergencies, this one and if they were around. Pick up the phone!

Anonymous · 16 January 2026

Agent replied · 16 April 2026

Thank you for your review. We’re sorry to read your comments, however we’re unable to find any record of an interaction or tenancy matching the details described. … More

5/5

Google

Ellenbrook Estates has been the best letting agents I have ever used ! They have always been extremely professional from the start and everything runs very smoothly and efficiently. Brian, Jane, Heather and Nick are only one phone call away at any time of the day and are there when you need them. Nothing is to much trouble and they are always happy to help. I would highly recommend Ellenbrook Estates to anybody looking for a letting agent as they provide an excellent service Ana Tenant

Ana · 17 June 2020

Agent replied · 16 June 2024

Thanks a lot Anna, take care!

5/5

Google

The staff at Ellenbrook Estates were friendly, helpful, knowledgeable and professional from start to finish. They made the whole experience of moving a pleasurable one and dealt with any queries or requests for information as soon as possible. I wouldn't deal with anyone else and would highly recommend to anyone.

Mel · 17 June 2023

Agent replied · 16 June 2024

Thank you so much Mel, have a great Christmas!

5/5

Google

5* service from start to finish Brian and the team were impeccable from start to finish, providing excellent service, keeping me updated about the property and also rushing through the paperwork so we had a property to stay in after having a leak at our old property. Brian, Jane, Nick and the team have restored my faith in estate agents and I would highly recommend them to anybody.

Alice · 17 June 2020

Agent replied · 16 June 2024

Thanks so much Alice, all the very best!

5/5

Google

I have been using Parello as my letting agent for 17 years. In that time they have proven to be excellent at looking after my property. I live 200 miles from the property so I need a reliable and trustworthy company to look after the building. Parello deliver this perfectly and have a reliable roster of tradesmen to ensure that any maintenance or repairs are carried out promptly and at a good price. Hester my main contact is wonderful and always available to deal with any issues. The whole team are professional and friendly so I have no hesitation in recommending them as the best letting agency in the area.

Brian · 18 March 2024

Agent replied · 16 June 2024

Hi Brian, Thank you so much for the review. It's great to hear such amazing feedback and we're all extremely pleased you are satisfied with the service you receive. Always here to help whenever you need :)

5/5

Google

Parello have been amazing from start to finish! Quick responses to all of our emails and queries and Kaitlan made the application process so simple and easy for us

Madason · 28 June 2025

5/5

Google

Where to start with how fabulous Lucie and Kaitlan have been with our move? We came to view the property only a couple of weeks ago and it was an absolute dream. Lucie took her time conducting a viewing for us and only a couple of weeks later, we were able to move in. They ensured the entire referencing process was utterly seamless and have been on hand for every and all queries we've had, as tenants. They've both been good-natured, friendly and they are clearly a very organised and efficient team. They've been responsive, have incredible communication skills and it really has made the moving process so much easier. They've also been flexible around us and our needs. Cannot recommend them enough!

Lucy · 5 May 2025

5/5

Google

An extremely professional and highly efficient organisation. Property managers are very knowledgeable, courteous and helpful. Aftercare is also of paramount importance to them. Would definitely recommend them to anyone seeking to, or thinking of renting property or accommodation.

Andrew · 17 June 2023

Agent replied · 16 June 2024

Thanks so much for the good review Andrew, very much appreciated & have a great Christmas!

5/5

Google

Parello have been amazing from start to finish and made the process so much easier. Highly recommend :)

Lydia · 16 February 2026

Agent replied · 16 April 2026

We really appreciate your feedback! It was a pleasure assisting you, and we’re glad everything went smoothly. Wishing you all the best in your new home!

1/5

Google

Waste of time. They said they were waiting to book a viewing with the current tenants, then rented it out. Clearly they don't honour what they say they will do.

Kerry · 26 October 2025

Agent replied · 16 April 2026

Thank you for your feedback. We understand how disappointing it can be to miss out on a property. In this case, viewings were dependent on tenant availability, and unfortunately … More

1/5

Google

Unfortunately one star is more than enough as a feedback for this business. Unwilling to help and tried to bond us with a contract even though we were following exactly what the contract said. Kept being lazy to do their job and we had to keep chasing them for every single thing . Whenever we needed something for the apartment they were never helpful and always was taking forever to resolve it . Completely anorganised on every single matter.Stay away from this office , do not even choose this one even if they are your last option.

Dimitris · 20 September 2023

Agent replied · 16 June 2024

Hi Dimitris, please see response to Kelly providing a full breakdown.

1/5

Google

Lazy people , full of lies and the most unprofessional business I have ever had to deal with . Unfortunately these are the only words that describe this company . Try to avoid this agency as much as you can , and if you cannot really avoid it just have a heads up . I am thankful we had amazing landlords and we had the ability to be talking to them directly whenever the agency was failing to perform their duties .

Kelly · 20 September 2023

Agent replied · 16 June 2024

Hi Kelly, I am disheartened to read your review after such a great final email you sent thanking us for the detailed breakdown of everything that had happened from the day you requested to end your tenancy early up until your move out date, even stating and I quote from your email “The fact that you are stating dates and times in the email below it means that your brand has an efficient team”. Your review doesn’t seem to reflect these comments. The overall issues are from your initial request wanting to end your tenancy agreement 2months earlier than what was agreed on the original contract you signed, just to confirm, within the signed agreement you are liable to pay rent until a tenant is found as it is your request to leave early. There was a huge disconnect within communication as you presented your friends as possible new tenants, an application form was sent over and this was signed and returned within the same working day. Unfortunately, the supporting documentation that is also a mandatory requirement was sent after working hours therefore this was not picked up until the next working day. I want to also stress, when possible tenants are put forward, full legal checks are required before the tenant can be accepted regardless of a signed application. During this time, we were also presented with other potential tenants by the landlord, again, an application form was sent, and we started the proceedings of all the legal checks. Both set of tenants from yourself, and the landlord was presented to the landlord in which the landlord then decided to proceed with their tenant’s. From the day your friend’s application form was received to the landlord putting forward other potential tenants it was 7 working days. This is a great achievement finding tenants this quickly resulting in you not needing to pay rent for a further 2 months. As mentioned above, from the email received upon you moving out to your review there seems to be a huge difference and I feel it is an extremely dishonest review and maybe there is possible focus on the fact your friends weren’t chosen, which I do hope wouldn’t be the reason of such a damaging review. However, we wish you all the best of luck in all your future endeavours. Ellenbrook Team.

5/5

Google

Absolutely amazing company, very helpful and knowledgeable. Will definitely use them again. Thank you so much

Lisa · 16 February 2026

Agent replied · 16 April 2026

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled you had a positive experience and really appreciate you taking the time to leave a review.

1/5

Google

I wanted to express my deepest disappointment according to a case that I had with this agency. Unfortunately I tried in the best way I could to communicate properly however every single interaction I had with them it was a complete nonsense. The only reason I am sharing this review is because I do not want anyone else to feel this much mistreated like I did . It was a complete waste of time .

Emmeleia · 20 September 2023

Agent replied · 16 June 2024

Hi Emmeleia, I'm sorry to see your comments but we have no record of you contacting us by phone, text or email. Please can you explain what the issues were in more detail?

5/5

Google

Very helpful. Rented an office through Parello. Would def use again

Podge · 16 February 2026

Agent replied · 16 April 2026

Thanks for the review James!

1/5

Google

Avoid. Was told over a week they would get back to us about a viewing for a property. Never rang, we rang 3 times and the same answer was given and then all of a sudden many people were allowed to view it. We rang the next day to find we're …

Shannon · 16 November 2025

5/5

Google

Can’t recommend Parello enough, Nick and the team are always on hand to help with any problem

William · 17 February 2024

Agent replied · 16 June 2024

Thanks so much for the Positive feedback Will - Always here to help :)

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Parello Ltd's Google reviews

Questions about Parello Ltd Worsley

How many reviews does Parello Ltd Worsley have?

Parello Ltd's Worsley office has 78 reviews across 1 platform: 78 on Google.

What is Parello Ltd Worsley's rating?

Parello Ltd Worsley is rated 4.0 out of 5 across all 78 reviews, and 4.0 out of 5 on Google from 78 reviews.

Where is Parello Ltd's Worsley office?

Parello Ltd Worsley, 1 Bridgewater Road, Worsley, M28 3JE.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.