Trusted Agent profile · Wokingham

Romans Wokingham reviews

4.1

★★★★★ Great

1,511 reviews across 2 platforms

Crowthorne House Nine Mile Ride, Wokingham, RG40 3GZ

Romans's office in Wokingham, at Crowthorne House Nine Mile Ride, is rated 4.1 out of 5 across 1,511 reviews on two platforms, including 55 Google reviews rated 4.9.

Google logo

4.9 / 5

55

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

1,456

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Reviews may appear on more than one platform.

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. Romans hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near Wokingham.

What do you need help with?

Reviews

Every review we hold for the Wokingham office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Trustpilot

very positive experience with Romans Estate

I had a very positive experience with Romans Estate Agents in Bracknell. The process was quite long and at times challenging, but Tamsin, Lyndsey and Grace were absolutely brilliant from beginning to end. They were always helpful, professional and friendly, and were consistently available whenever I needed advice or assistance. Whenever I called, they were happy to help and always took the time to explain things clearly and keep me updated throughout the process. Their patience, communication and dedication made a long process much easier and less stressful. I really appreciate all the support they provided and would definitely recommend the team at Romans Bracknell to anyone looking for a professional and reliable estate agent. A special thank you to Tamsin, Lyndsey and Grace for all their hard work and support! John & Rosie

Customer · 5 October 2026

Agent replied · 17 June 2024

Dear Customer, Thank you for your wonderful review! We are thrilled to hear that you had a positive experience with us. Your feedback motivates our team to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you back soon! Kind regards, Customer Care Team

1/5

Trustpilot

Romans Lettings.

Romans Lettings. Over a month and half ago we agreed to rent an apartment via Romans lettings in Bracknell for my 80-year-old mother who was moving back from the South coast, we dealt with a very nice you chap call William and we managed to agree a deal on the following terms. We were more than happy to pay the full asking price + the insurance that they requested to secure the property as long a Full professional clean was carried out + some light decoration + fix the security chain on the front door and resolve a problem with the main communal front door. This was all agreed and confirmed in writing from Romans. We were due to move into the apartment on 21/09/2026. On the morning of moving in at 9.am we were called and told that the landlord had not signed the contract so we could not take possession of the key at 12.30 at the property effectively leaving my 80-year-old mother homeless, we were told it was just a slight delay and would be sorted out ASAP we decided to keep pour appointment and go over and check the property. None of the work that had been agreed in our offer had been conducted. After a number of conversations with Will, Fin, Dan and finally Tiffany who is allegedly a manager in the organisation who finally graced us with a phone call at around 4pm only to tell us that the cleaning would be done the next day but the decoration would not and that would have to be fitted in once we had moved in + Tiffany mentioned that the Landlord had not agreed to paying for the decoration, she did say he probably would but could not offer any guarantee as the price for the decoration was un known. We were offered the option of moving into the property a day later once the cleaning has been done and simply taking a chance on whether the landlord would be benevolent enough to honour the terms of the initial agreement. As you can imagine we had no Choice. I should also point out at this point that Romans had still not managed to get the landlord to sign the agreement, and Romans expected us to know that we had to sign before the landlord did….it was lost on Romans that we had signed the original agreement a number of weeks but unfortunately the nuance of this seem to be lost on Tiffany and the rest of the jolly Romans Team. After signing the contract for the second time and still not received the key’s we decided not to go ahead with the property. We later found out that Romans did not have an active telephone number for the landlord and that the landlord had not completed the anti-money laundering process …so I am not even sure Romans should have been marketing this property. On 22/09/2026 my mother decided to cancel the agreement. During the time that this was all happening the general lack of willingness to shoulder the responsibility for the absolute mess that Romans had made of this entire process was astounding! In fact, Tiffany seemed to believe that she had gone above and beyond the call of duty by calling us and reluctantly apologising over the phone. I did at one stage ask her what she would do if it were her mother that Romans had made homeless unfortunately that level of empathy was simply beyond the grasp of Tiffany and she simply did not agree that the individual who had caused this who problem should be reprimanded or even sacked….I think Romans have a very cavalier attitude towards clients and the problems that their staff cause. In summary don’t use Romans lettings the lack of professionalism by staff and poor internal systems is beyond belief, Tiffany made it quite clear that there would be no compensation for the expenses that we incurred as a result of their negligence and was not prepared to talk further on the matter. To my mind it’s no small wonder that estate agents get such a bad name particularly when are dealing with a company like this. You would think the refund of our monies would be instant, but we completed the refund paperwork on 24/09/2026 we received the refund on 03/10/20206, just imagine if you needed that money to secure another property after Romans had left you homeless!

Paul · 3 October 2026

Agent replied · 17 June 2024

Dear Paul, We value your feedback and sincerely appreciate you taking the time to share your experience with us. Our goal is to provide exceptional service, and we take any concerns from our customers very seriously. We apologise for falling short of your expectations on this occasion and truly appreciate you bringing this to our attention. Best regards, Customer Care Team

5/5

Trustpilot

Highly Recommended

We are very happy with our experience with Romans, especially as international students renting our first home. The whole process was made much easier thanks to their friendly and helpful team. A special thank you to Mathiew, Sofia, and Jemima for their support, patience, and guidance throughout the process. They were always helpful and made us feel comfortable and supported. We really appreciate all their help in getting our first home. Thank you, Romans, for making this experience a positive one! Highly recommended.

AMASHA · 1 October 2026

Agent replied · 10 October 2026

Dear Amasha Nethmini, Thank you for your wonderful review! We are thrilled to hear that you had a positive experience with us. Your feedback motivates our team to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you back soon! Kind regards, Customer Care Team

1/5

Trustpilot

Finally, the end of a seven-year nightmare

I used Romans Wokingham to provide a Premium Management service for a brand new house in May 2019, as I was moving to South Africa and needed a local agent. Unfortunately, it became clear that Romans work to computer algorithms that dictate every action and when things go wrong the humans have no idea what to do. Tenants were found almost instantly, but one (the bread winner) had CCJs and when I queried it I was informed it was an error. Things went well for the first two-year tenancy, but when it came to renewal Romans suggested no increase in rent for the following two years because of COVID. I suggested no increase for Year 3, but an increase for Year 4, Romans issued a contract with no rent increase for two years. They did finally sort it out after I spoke with a Director of the company. In the next renewal two years later, their standard letter recommended a 5% increase. When I suggested similar properties to mine where charging 33% more, Romans responded with, “That’s easily achievable”! Tenants signed up without any problem. During the second tenancy the rent was erratic and then not paid, a claim on my landlord insurance was rejected because of the tenant’s CCJs, which was not a mistake after all (although Romans refused to accept this, despite clear evidence). I had no option but to accept Romans own scheme which cost almost the same price per month as the other scheme cost a year. Tenancy three was even worse and culminated in the tenants refusing to move out at the end of the tenancy. Without any indication from Romans that this was going to happen (although I suspect they knew), we flew back from South Africa to take possession at considerable cost and to no avail. Romans insurance did cover legal costs for eviction, but the eviction notice didn’t include all the necessary documents, so the whole process had to be repeated. The tenants were evicted 10 months later. Inspections were carried out by Oakley Jane during the tenancy, but they were pretty superficial, but generated a feeling of all being well. However, some parts of the house were left uninspected for five years. When questioned about this, Romans said the tenant had the right of refusal, but the contract we both signed (three times) clearly stated that Romans had a right to inspect on a regular basis. The rooms that had not been inspected were in the worst state when we did finally get possession. Once we were in (another expensive trip from South Africa), we were shocked at the state of the place and even more shocked at the shoddy check-out report undertaken by Oakley Jane. There were dozens of items that were missed in the report that were the basis of claims under Romans No Deposit Scheme. Doors hanging off hinges, lights being held on by the wire (described as dusty), the previously newly-laid lawn in such bad state that I had to have it converted to artificial grass, and not even a mention of the piles of rubbish dumped behind the garage). Needless to say the arbitration process by HF Resolution was as inadequate as the check-out report. The process was managed on a portal that claims to reduce agents’ workload by 90%; that’s because the landlord ends up doing it instead. Romans were obstructive throughout the process and refused to let me see what they were submitting for arbitration. When we finally, and reluctantly agreed to a figure, sent in writing the amount paid was considerably less. When questioned on this Romans said they didn’t know where the agreed figure had come from. And Romans - don’t insult me with your usual computer-generated response about feedback and providing excellent service. I was with you for seven years and you failed on almost everything and have not changed anything despite honest feedback up to the highest levels of your organisation.

Harry · 29 September 2026

Agent replied · 10 October 2026

Dear Harry Law, We value your feedback and sincerely appreciate you taking the time to share your experience with us. Our goal is to provide exceptional service, and we take any concerns from our customers very seriously. We apologise for falling short of your expectations on this occasion and truly appreciate you bringing this to our attention. Best regards, Customer Care Team

5/5

Trustpilot

Excellent service from Romans, Burnham

This was my first time checking out with Romans, and I couldn’t have asked for a better experience. Swati Daryanani from Romans Burnham was extremely helpful, supportive and professional throughout the entire process. I wanted to leave earlier than my original checkout date, and Swati went above and beyond to organise the new viewings and make the whole process as seamless and stress free as possible. Thank you so much, Swati, for all your help and support. It was greatly appreciated. Keep up the fantastic work! ⭐⭐⭐⭐⭐

Zain · 13 August 2026

Agent replied · 24 September 2026

Dear Zain, We greatly appreciate your 5-star review and the time you took to share your experience with us. Your feedback is invaluable and motivates our team to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you back soon! Many thanks, Customer Care Team

5/5

Trustpilot

Hello

Hello, I've recently been given a notice of vacating my current location as my landlord sold his house. Within about a week I found a new house (house share) in Woodley. I arranged a viewing on the same day through Ben Cottrell from Romans, paid the holding deposit the next day and now moving in at the end of the month. I just wanted to thank Ben for his customer service and making this as stress free as possible. Although I still have to move so hope I haven't spoken to soon. Anyway, Romans is lucky to have Ben as part of their team. Kind regards Jared Martinez

Jared · 10 August 2026

Agent replied · 24 September 2026

Hi Jared, thank you for your kind words about Ben's customer service. We're thrilled to hear that he made your experience as stress-free as possible during your move to Woodley. Helping people find and enjoy the right home is at the heart of everything we do, and we appreciate you sharing your positive experience with us.

5/5

Trustpilot

Great experience with Cameron and Zara

If you’re looking to rent out your property and want honest market advice, a clear breakdown of costs, and a professional yet personal service, I highly recommend contacting Romans Lettings and asking for Cameron. Cameron was knowledgeable, transparent, and took the time to explain everything clearly, providing valuable insight into the rental market and our options. I’d also like to mention Zara, the Lettings Manager, who followed up with us after the meeting to ask how it went and whether we had any questions or concerns. It was clear that she is genuinely engaged, professional, and supportive of her team, which reflects positively on the service Romans provides. A great experience from a team that clearly values its customers.

Hussain · 23 July 2026

Agent replied · 24 September 2026

Dear Hussain, We greatly appreciate your 5-star review and the time you took to share your experience with us. Your feedback is invaluable and motivates our team to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you back soon! Many thanks, Customer Care Team

5/5

Google

We have recently completed the purchase of our new home with Antler, and the experience has been excellent from start to finish. Shelly Lindsell supported us every step of the process, from our initial viewing and reservation through to completion making what can often be a stressful journey feel smooth and straightforward. Throughout the entire process, Shelly and the wider team at Romans kept us well informed about the development, promptly addressed all our enquiries, and were always happy to assist with our requests. No question was ever too much trouble, and Shelly consistently provided timely, helpful, and professional responses. What truly stood out was Shelly’s warm, friendly, and approachable manner. She was an absolute pleasure to deal with and made us feel supported and valued throughout. Her dedication, attention to detail, and commitment to excellent customer service made a real difference to our home-buying experience. We are extremely grateful to Shelly and the team and would highly recommend Antler and Romans to anyone looking to purchase a new home. Thank you for making this such a positive and enjoyable experience.

Gajanan · 12 July 2026

Agent replied · 12 October 2026

Thank you for the lovely words Gajanan, we hope you are very happy in your brand new Antler home :)

5/5

Google

My recent house purchase at the St Anne’s Meadow development has been smooth and without hitch, mostly I think due to Shelly. Having purchased new builds before I have to say Shelly has been one of the best Sales Consultants I have dealt with - she is knowledgeable, has great networks and is customer focussed keeping in contact throughout the sale. Highly recommend Romans New Homes and Antler Homes their partnership worked really well.

Tricia · 12 August 2026

Agent replied · 12 October 2026

What a lovely review, thank you Tricia! Shelly is truly an invaluable member of the team, she is the best of the best. We hope you are very happy in your new Antler home :)

5/5

Trustpilot

I had an excellent experience renting…

I had an excellent experience renting my property from the initial viewing right through to moving in. Holly was outstanding throughout the entire process. She was professional, friendly, and incredibly helpful at every stage, always keeping me informed and making everything as straightforward and stress-free as possible. Even after I had moved in, Holly continued to provide support and was quick to help with any questions I had. Her customer service has been exceptional, and I wouldn’t hesitate to recommend both Holly and the Romans team in Caversham to anyone looking to rent a property. Thank you for making the whole experience such a positive one!

Sean · 29 June 2026

Agent replied · 24 September 2026

Dear Sean Donaghue, Thank you for your wonderful review! We are thrilled to hear that you had a positive experience with Holly and the team. Your feedback motivates our team to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you back soon! Kind regards, Customer Care Team

5/5

Trustpilot

Great experience finding our first flat in Reading.

We had a wonderful experience working with the Roman's Tilehurst team who helped us find our first flat in the Reading after moving from New Zealand. Nathan was fantastic at helping us find our home showing us 3 different properties of interest and working closely with us on our tenancy approval. Mark and Lorraine were also excellent answering our tenancy questions and helping us navigate our tenancy application. Highly recommend, especially if you are looking for your first flat in Reading.

Mrs · 18 April 2026

Agent replied · 31 May 2026

Dear Mrs. Randall, Thank you for your wonderful review! We are thrilled to hear that you had a positive experience with us. Your feedback motivates our team to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you back soon! Kind regards, Customer Care Team

5/5

Trustpilot

My experience of working with Mark Porter

My experience of working with Mark Porter was outstanding. From the outset, he approached the rental process with a clear plan and demonstrated a thorough understanding of the local market. He provided comparison reports covering rental values over recent months, which gave me confidence in the pricing strategy and proved extremely helpful. We agreed on a date to advertise the property, and within just five days Mark had successfully secured tenants, which was very impressive. The tenants moved in within a month, which was perfect timing for me and he ensured a smooth transition. Mark is highly knowledgeable in all aspects of the rental market. Throughout our interactions, he was consistently professional, highly efficient, courteous, and dependable. I greatly appreciated the effort and commitment he invested in supporting me throughout the process. It was an absolute pleasure working with Mark, and I would not hesitate to recommend him to anyone seeking a knowledgeable, dedicated, and professional letting agent.

Asha · 29 September 2026

5/5

Trustpilot

Romans Estate Agents, Windsor.

Romans Estate Agents, Windsor are excellent in every way. they go that extra mile to be kind, helpful and considerate throughout the transaction of putting my house up for sale with them as sole agents. their marketing strategy is superb. Carl, the Sales Manager is a great guy and keeps in regular contact throughout along with his team also. Many viewings, much interest in the property and its location. Plus an added sector within the group is First For Auctions again with excellent staff, so, if you were worried about the market and selling through the normal way you can have the option of going to Auction. I would highly recommend Romans Estate Agents, Windsor as first class plus!.

D · 5 February 2026

Agent replied · 25 February 2026

Dear D J Le-Cornu, Thank you for your wonderful review! We are thrilled to hear that you had a positive experience with Carl. Your feedback motivates our team to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you back soon! Kind regards, Customer Care Team

5/5

Google

A huge thank you to Shelly for all her help during our new home purchase. She was approachable, responsive and incredibly supportive throughout the journey. Nothing ever seemed too much trouble, and she always took the time to answer our questions and follow up on anything we needed. Her enthusiasm and professionalism really stood out, and we truly appreciate everything she did for us. We would happily recommend Shelly to anyone looking for a new home.

Suresh · 8 October 2026

5/5

Trustpilot

We had a great experience with Romans…

We had a great experience with Romans Crowthorne branch. Bethany was very cheerful and professional on all of our viewings and with excellent follow up during the purchase of our new property. Sarah and Catherine were also very supportive throughout our purchase with great communication. A very good overall experience. Thanks to all.

Helen · 7 August 2026

Agent replied · 24 September 2026

Thank you, Helen, for your wonderful review. We're thrilled to hear that you had a great experience with our Crowthorne branch and that Bethany, Sarah, and Catherine provided you with cheerful and professional support throughout your property journey. Your feedback means a lot to us as we strive to deliver reliable and customer-centric service every time.

5/5

Trustpilot

I have recently moved into a property…

I have recently moved into a property and dealt with a lady called Kaitlyn Young at Romans Estate agents regarding an Overpayment of the rent for this new property. Kaitlyn has been extremely helpful in getting me a refund for this Overpayment, She was extremely prompt in doing so too. If I have any more queries or concerns I wouldn’t hesitate in contacting her straight away to get anything resolved. Many thanks once again Kaitlyn. Antony Price

Antony · 24 September 2026

5/5

Google

Highly recommend Shelley for New Build Sales! Working with Shelley from Romans New Build Sales has been an absolute pleasure while purchasing my new home at St Ann’s Meadow, Antler Home. From day one right through to completion, I felt fully supported. She kept me constantly updated on the build and purchase progress with an amazingly positive attitude. Even after moving in, she has checked in and stood by me. The service she provides is unmatched, and I cannot thank her enough.

Valerie · 12 August 2026

1/5

Trustpilot

I had a number of maintenance issues…

I had a number of maintenance issues during my tenancy with this agency, which were handled by M. R. From the start of my tenancy, the property was not in the condition I expected. The oven and kitchen sink were heavily soiled, the carpets were very dirty, and the windows had significant dust and what appeared to be pet hair. These issues were recorded in the check-in report and reported to the agency shortly after I moved in. I also reported a broken toilet cistern on 23 February. On 10 March, I was told that a contractor would be arranged, and I followed up again on 15 March. However, the repair was not completed. The maintenance request was subsequently shown as closed/completed in the system even though the cistern had not been repaired. I continued to follow up about the issue for several months. After I had given notice, I received an apology from the agency acknowledging that the maintenance issue had not been handled properly. Unfortunately, by that stage the issue had remained unresolved for a significant period of time. My experience was that maintenance requests were not followed through effectively, and I would recommend that prospective tenants keep records of all reported issues and follow up in writing.

Consumer · 28 September 2026

Agent replied · 10 October 2026

Dear Consumer, We truly appreciate your feedback and thank you for sharing your experience with us. Providing excellent service is our top priority, and we take customer concerns very seriously. We apologise for not meeting your expectations on this occasion. If you’d like to reach out to us at customercare@lrg.co.uk we would be happy to look into this for you. Best regards, Customer Care Team

4/5

Trustpilot

Holly has been very accommodating…

Holly has been very accommodating throughout our property search, although we did not manage to let a property through Romans I really liked how pro-active she was in keeping in touch while we searched and updating us on any new properties!

Hannah · 29 July 2026

Agent replied · 24 September 2026

Dear Hannah, Thank you for your 4-star review! We're delighted to hear that you had a positive experience with Holly. If there's anything specific we can do to make your next visit even better, please let us know. Your feedback is invaluable as we strive for excellence. Kind regards, Customer Care Team

5/5

Trustpilot

Excellent service over 2 years

My daughter has been renting a flat through Romans Winchester for 2 years. Throughout the whole time Ceri Evans has been brilliant. Very helpful and professional and she has seen to any problems reported extremely promptly and efficiently through to satisfactory conclusion. Excellent and caring service

Jim · 24 June 2026

Agent replied · 17 June 2024

Dear Jim, Thank you for your wonderful review! We are thrilled to hear that you had a positive experience with Ceri. Your feedback motivates our team to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you back soon! Kind regards, Customer Care Team

1/5

Trustpilot

Be Sure to Get the Terms in Writing

Before signing my tenancy, I was encouraged by an agent to take the No Deposit Option instead of the standard deposit, on the understanding that I only needed to keep it for three months before cancelling. The same agent also emailed me early in my tenancy asking me to leave a five-star Google review. I paid for the scheme on 9 January 2026, before my tenancy started on 27 January. However, I only received access to the scheme’s benefits from 27 February 2026, more than a month after payment and after my tenancy had already begun. When I contacted the agency to cancel after three months, as I understood had been agreed, I was initially told that the minimum term was seven months. After I challenged this, another member of staff confirmed that three months was correct. I was nevertheless still required to pay for the full period despite the delay in receiving the benefits. I raised a formal complaint and was told that it would be investigated. The agency’s position remained that I had to make the third payment before a change back to a standard deposit could be processed. Several weeks later, I had not received a resolution. When I asked for the complaints escalation contact, I was directed to the branch manager, who was the same agent I had originally dealt with. My advice to anyone considering this option would be to make sure that all terms and promises are confirmed in writing before making any payment.

Mohamed · 24 September 2026

Agent replied · 10 October 2026

Dear Mohamed, We value your feedback and sincerely appreciate you taking the time to share your experience with us. Our goal is to provide exceptional service, and we take any concerns from our customers very seriously. We apologise for falling short of your expectations on this occasion and truly appreciate you bringing this to our attention. Best regards, Customer Care Team

1/5

Trustpilot

Nightmare! AVOID THIS AGENCY

I am writing this to share a deeply disappointing experience with Romans Bracknell regarding the end-of-tenancy and deposit process. The move-in process was smooth BUT the move-out process was a nightmare! 1)Unlawful Retention of Deposit:Following the TDS decision, Romans unlawfully withheld my undisputed deposit funds for months,in breach of professional standards and the TPO Code of Practice,before total management escalation was required. 2)Unreasonable Claims&TDS Adjudication:The branch attempted to enforce unreasonable deductions for cleaning(betterment).The matter had to be escalated to the Tenancy Deposit Scheme (TDS),where the adjudicator ruled against Romans' excessive claims. 3)Misleading Check-out Timing:Agent Georgina emailed me confirming an 8:00 AM check-out timing,which effectively prevented me from attending in person.However,internal records later showed the actual check-out was logged at 1:00 PM.This raised severe concerns that the timing was intentionally manipulated to conduct the inspection without tenant presence,paving the way for unreasonable damage claims. ⭐️Future tenants and landlords beware:ensure every communication is strictly documented via email and do not hesitate to escalate to formal regulatory bodies (TDS/TPO) when dealing with this branch.

Olivia · 20 September 2026

Agent replied · 10 October 2026

Dear Olivia Oli, We value your feedback and sincerely appreciate you taking the time to share your experience with us. Our goal is to provide exceptional service, and we take any concerns from our customers very seriously. We apologise for falling short of your expectations on this occasion and truly appreciate you bringing this to our attention. Best regards, Customer Care Team

5/5

Google

It has been an absolute pleasure working with Shelly from Romans over the past few months. She is a highly logical, knowledgeable, professional, and client-oriented consultant. Shelly listened patiently to all of our requests, responded promptly, and consistently provided practical solutions to our problems. Without her expertise and support, our purchasing process of new Antler home would not have gone as smoothly as it did. A million thanks to Shelly!

WY · 12 August 2026

1/5

Trustpilot

Use someone else

Trying to enquire about rental properties via Romans is terrible. You come across one of their properties on Rightmove, ask if they accept pets and you will be bombarded. Missed calls, voicemails, emails adding your details to databases, thanking you for choosing Romans to help you find your next home, thanking you for applying for a new home with Romans. Its all very strange and in the end you'll still not get a response. Just rent a property with someone else who will actually just answer your questions. I have genuinely given up enquiring about properties listed by Romans now. Waste of time

Chris · 2 September 2026

Agent replied · 24 September 2026

Dear Chris, We value your feedback and sincerely appreciate you taking the time to share your experience with us. Our goal is to provide exceptional service, and we take any concerns from our customers very seriously. We apologise for falling short of your expectations on this occasion and truly appreciate you bringing this to our attention. Best regards, Customer Care Team

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Romans's Google reviewsLeave Romans a review

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. Romans hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near Wokingham.

What do you need help with?
The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.

Get help from an agent