Every review we hold for the Wokingham office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleI had a great experience with Martin & Co. The team were very responsive, gave helpful advice and clearly understood the market. I would highly recommend them.
J · 4 July 2020
Agent replied
Very pleased to be of service! All the best from the team at Martin & Co Wokingham.
★★★★★ 5/5
GoogleIncredibly helpful and friendly staff. Made the process of searching for a property so much more pleasant. Highly recommend!
Vijay · 24 January 2022
Agent replied
Hi Vijay. Thanks for this lovely review. All the best from the team at Martin & Co Wokingham.
★★★★★ 5/5
GoogleIncredibly helpful and friendly staff. Made the process of searching for a property so much more pleasant. Highly recommend!
Vijay · 22 January 2022
Agent replied
Hi Vijay. Thanks for this lovely review. All the best from the team at Martin & Co Wokingham.
★★★★★ 1/5
GoogleDear 'Tim', Can't really respond to your rating if you don't explain it. We have no record of dealing with a 'Tim' from a location in France. Therefore we conclude that this a malicious and fraudulent rating left by one of our less reputable competitors in Wokingham. They know that we know who they are... Martin & Co Wokingham
Tim · 30 March 2020
★★★★★ 5/5
GoogleHighly recommend them, only letting agency that cares about people.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Carolina · 3 August 2022
Agent replied
Hi Carolina. Thanks for the words of recommendation - it's much appreciated. All the best from the team at Martin & Co Wokingham.
★★★★★ 5/5
GoogleMade the process of buying a place so much easier. Thank you Martin and Co Wokingham
Emily · 22 January 2022
Agent replied
It's our pleasure to help you through the process. Best wishes from us all at Martin & Co Wokingham.
★★★★★ 1/5
GoogleI don’t recommend anyone to buy from this agent very rude people
Yusuf · 1 August 2022
Agent replied
Hi Yusuf - Unfortunately, we are unable to provide information about our properties, if you do not give us any contact information. This is to protect the owner's property, and also, if the enquiry leads to a viewing, then to protect our staff. We wish you good luck with your house purchase.
★★★★★ 5/5
Googlevery happy with the service, helpful staff, highly recommended, Kate specially was great
Dion · 24 May 2022
Agent replied
Hi Dion
Thank you very much for taking the time to do this feedback, and for your kind words. It's always great when someone's effort is appreciated. :)
All the best, Erica, Kate and the team.
★★★★★ 5/5
GoogleTrustworthy, honest team in an industry not known for those qualitiesPositiveQuality
Tom · 3 August 2022
Agent replied
We do our best, Tom! Thanks for the review. All the best from the team at Martin & Co Wokingham.
★★★★★ 5/5
GoogleStaff are friendly and easy to talk to, very professional overall service.
Y · 24 May 2022
Agent replied
Hi Y - thank you - that is super kind of you to review us :)
★★★★★ 5/5
GoogleIncredibly helpful, really go above and beyond which I've found rare in my experience.
James · 22 January 2022
Agent replied
Glad to be of help, James. Best wishes from the team at Martin & Co Wokingham.
★★★★★ 5/5
GoogleGreat Customer Service with professional approach. Highly recommending hard working sales team.
Ewa · 24 April 2022
Agent replied
Hi Ewa. Many thanks for you review. Much appreciated by team at Martin & Co Wokingham.
★★★★★ 1/5
GoogleI'm still waiting for an email with the list of houses for rent.
Herman · 21 January 2022
Agent replied
Dear Herman. Yes, you are on our system, and we did send you properties on email that related specifically to the property that you were seeking. Our usual practice is to follow up with a phone call, but we were unable to get through to you. Unfortunately, the reason you did not receive the email was that your email address was recorded incorrectly in our system. We do apologise for this and hope that you have managed to find a property that suited your needs.
★★★★★ 5/5
View Agents SellerExcellent company
I have nothing but praise for Martin and Co in Wokingham. I enjoyed having a small team and working with the same agent throughout. Their communication was excellent and they went beyond the call of duty in their efforts to get my sale through. Would highly recommend.
Sally · 17 September 2021
★★★★★ 5/5
GoogleVery good experience. Professional service thank you for the help.
EbonieAlthorpe · 24 May 2022
Agent replied
Thank you Ebonie, really lovely to have helped you. All the best, Erica and the team @ Martin and Co.
★★★★★ 1/5
GoogleDetails given for the property on the adv isn't same as on the viewing day.
Unreialable and dishonest service.
Nabil · 20 April 2020
Agent replied
Hello Nabil. We would like to extend our apologies for the issue you have highlighted. We pride ourselves in offering the best customer experience, so really value your feedback. We immediately corrected the inadvertent error and would like to thank you for bringing this to our attention.
Thank you, Martin & Co Wokingham
★★★★★ 1/5
GoogleDetails given for the property on the adv isn't same as on the viewing day. Unreialable and dishonest service.
Nabil · 30 March 2020
Agent replied
Hello Nabil. We would like to extend our apologies for the issue you have highlighted. We pride ourselves in offering the best customer experience, so really value your feedback. We immediately corrected the inadvertent error and would like to thank you for bringing this to our attention. Thank you, Martin & Co Wokingham
★★★★★ 5/5
GoogleVery professional Lettings team - would highly recommend!
Poppy · 24 April 2022
Agent replied
Thanks Poppy. Your words of recommendation are much appreciated. Best wishes from the team at Martin & Co Wokingham.
★★★★★ 5/5
GoogleLove their support while viewing, finalising and moving.
Aruna · 25 March 2022
Agent replied
Glad we could help, Aruna. Best wishes from all the team at Martin & Co Wokingham.
★★★★★ 5/5
GoogleFriendly and efficient...good communication kept the stress of moving to a minimum. Would recommend.
Lucy · 23 August 2020
Agent replied
Thank you Lucy. We really appreciate your kind comments.... All the best from the Martin & Co Wokingham Team
★★★★★ 5/5
GoogleKnowledgeable, efficient and reliable, thank you.
Aly · 3 February 2022
Agent replied · 7 April 2023
Thanks for your kind review, Aly. All the best from the Martin & Co Wokingham team.
★★★★★ 5/5
GoogleGreat customer service highly recommended!
Sim · 22 January 2022
Agent replied
Hi Sim. It's great to know when we live up to the high standards that we set ourselves. Best wishes from the Martin & Co Wokingham team.
★★★★★ 1/5
GoogleWanted to rent a house. We went to see it then we wanted to know few more details but they never called us back. So we tried to contact and a very rude person on the phone asked why do we keep calling them. Waste of time!
Regina · 21 April 2019
★★★★★ 1/5
GoogleHard sell and not entirely transparent...
Vinay · 10 October 2021
Agent replied · 7 April 2023
We are unable to find any record of you in our systems. Therefore, I can only conclude that you have mistaken us for another agent. Please delete this erroneous and defamatory review. Thanks.
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.